HiRide Opublikowano 18 Maja 2010 Opublikowano 18 Maja 2010 Jestem umówiony na wymianę oleju multitronik w ASO audi Bydgoszszcz ,facet pewnie kierownik krzyczy 8 setek za wymianę nieźle kasuj om . Auto na 5 godzin do serwisu. ILE??? ja za wymiane razem z olejem zaplacilem 560 zl w ASO vw
Bart-S Opublikowano 19 Maja 2010 Opublikowano 19 Maja 2010 W ASO Audi godzina robocza jest droższa o jakieś 100PLN w porównaniu z ASO VW
HiRide Opublikowano 19 Maja 2010 Opublikowano 19 Maja 2010 W ASO Audi godzina robocza jest droższa o jakieś 100PLN w porównaniu z ASO VW jest jakas roznica czy pojedzie do ASO Audi lub Vw ?(prócz ceny)
Bart-S Opublikowano 19 Maja 2010 Opublikowano 19 Maja 2010 Nie. Części wrzucają te same, historię serwisową uzupełniają - dla mnie to to samo (mechanika papudraka można trafić wszędzie, także w salonie Audi). Dlatego jeżdżę do VW
corvus corone Opublikowano 16 Czerwca 2010 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Witam.Jestem właśnie przed tą nieszczęną naprawą sterownika multitronica,BLB 2.0 2005r.(Czujnik 2 prędkości wyjściowej skrzyni b.brak sygnału),tryb awaryjny.Mam pytanie do "stalko".Napisz jeśli możesz gdzie można wysłać sterownik do naprawy?Słyszałem o jakimś gościu nazwiskiem Wrotniak z Zielonej Góry(bierze 800zł) ale nie wiem czy facet jest sprawdzony i czy potrafi to dobrze zrobić? Z góry dziękuję za pomoc.
Bart-S Opublikowano 16 Czerwca 2010 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Dobrze robi i daje 12 m-cy gwarancji. 800zł naprawa sterownika - jeśli nie masz jak wyciągnąć sterownika ze skrzyni, kolo oferuje taką usługę w pobliskim warsztacie (demontaż i ponowny montaż 400zł). Tutaj namiary: http://www.allegro.pl/item1077803772_naprawa_skrzynia_multitronic_multitronik_12mc_gwa.html Ponoć polecają też kogoś z Ozorkowa - dla mnie to nie sprawdzony temat ale szczęscia można próbować... http://www.allegro.pl/item1068489779_naprawa_multitronic_multitronik_skrzynia_fv_gw.html
stalko Opublikowano 16 Czerwca 2010 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Są tańsi ja dałem to tego gościa http://allegro.pl/item1079237744_t_naprawa_sterownika_dsg_multitronik.html 12 miesięcy gwarancja 450 zł z przesyłką. 1500km przejechane i żadnych skutków ubocznych.
Bart-S Opublikowano 16 Czerwca 2010 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Też ładnie... Skasuj kropkę na końcu linka bo nie chce działać
mwasiu Opublikowano 16 Czerwca 2010 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Zastanawiam się czy mnie to nie boli I nad tym cy ta płytka jest wielowarstwowa. Bo jeżeli jednowarstwowa to można nawiercić wiertełkiem fi 1 otworki w zakończeniu ścieżek przełożyć końcówki i zalutować kabelki miedziane. potem to zalać klejem na ciepło żeby nie drgało. Kusi mnie żeby tam zajrzeć
corvus corone Opublikowano 16 Czerwca 2010 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Dziękuję wszystkim za pomoc.Zaraz zabieram się za temat wyciągniecia a potem wysłania do naprawy sterownika.Podzwonię w te 3 miejsca i zobaczę po rozmowie do kogo wyślę.Ozorków,Z. Góra czy Gdańsk:)[br]Dopisany: 16 Czerwiec 2010, 15:22_________________________________________________Nie wiem tylko czy przy okazji powinienem wymienić olej w skrzyni.Mam napisane w niemieckiej ks.serwisowej i na wydruku dolączonym do niej że olej w skrzyni był wymieniany na 160tys.Teraz mam 195tys.Moim zdaniem to za wcześnie,chyba że to co jest napisane nie było wykonane i olej będzie mocno zużyty?A znawcy tematu co radzą?
mwasiu Opublikowano 16 Czerwca 2010 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Wymień, będziesz przynajmniej pewny ze to zostało zrobione.
andrew780 Opublikowano 1 Lipca 2010 Opublikowano 1 Lipca 2010 Witam, niedawno nabyłem to auto i po podłaczeniu vaga okazało sie że w skrzyni jest bład braku sygnału z drugiego czujnika predkosci, objawy sa takie ze skrzynia czasem poszarpuje przy przyspieszaniu ale zdaza sie to dosyc zadko. Inna niepokojaca żeczą jest takie jakby strzelania podczas cofania tylko wtedy gdy sa skrecona koła, jesli sa na wprost strzelanie nie wystepuje. To pierwsze moje audi wczsniej był vw i juz mam go troche dość, najchetniej bym go sprzedał. Ale na poczatek chce naprawic sterownik i zobaczyć jak wpłynie na prace skrzyni. Bede miał na to kilka dni podczas pobytu w PL i chce sie do tego przygotować. Powidzcie mi gdzie dostane potrzebne uszczelki i ile trwa regeneracja sterownika razem z wysylka w dwie strony na drugi koniec Polski.
Bart-S Opublikowano 1 Lipca 2010 Opublikowano 1 Lipca 2010 Możesz zapytać tutaj: http://www.allegro.pl/item1093132608_naprawa_skrzynia_multitronic_multitronik_12mc_gwa.html To strzelanie na skręconych kołach to nie skrzynia. Czy oprócz usterki czujnika prędkości wyjściowej nr 2 (G196) w sterowniku zapisały się jakieś inne błędy? Postaraj się sprawdzić czy olej ATF był wymieniany regularnie (może warto wymienić go teraz?). Oprócz tego aktualizacja oprogramowania na nowsze, mniej katujące skrzynię. Jeśli możesz wykonaj diagnostykę grup 10, 11 i 12 w blokach wartości mierzonych skrzyni (MVB 65 odpada ponieważ Twój sterownik jej nie posiada) - pomiarów dokonaj przy osiągniętej temperaturze roboczej. Tylko dla weryfikacji: twoja skrzynia to FSD ze sterownikiem 0J1 927 156 CP, wersja softu 2000?
andrew780 Opublikowano 2 Lipca 2010 Opublikowano 2 Lipca 2010 Moja skrzynia to FSD ze sterownikiem 01J 927 156 CP a soft 2011. Nie umiem wklejać screnów wiec podaje w wierszach wartosci poszczególnych grup: 10- 0.280A Aadpt. Run 54stopnie 0,0 NM 11- 0,255A Adapt.Run 54stopnie 0,0Nm 12- 0,880A 0,695A 0,280A Próbowałem zrobić adaptacje ale cos nie wskoczyła niewiem czy powód to ten błąd czy za mało miejsca było może jutro rano jak bedzie mały ruch to jeszcze spróbuje. W sterowniku mam tylko bład braku sygnału z drugiego czujnika predkości innych nie ma. Olej będę wymieniał za 3 tyg jak bede na urlopie w PL. Jak mogę zrobić aktualizacje oporgarmowania?
Bart-S Opublikowano 2 Lipca 2010 Opublikowano 2 Lipca 2010 Wskazania wyglądają poprawnie - przy czym lepiej by było gdybyś dokonał pomiaru przy 70 stopniach i prawidłowo zapisanej adaptacji. Prąd sterowania sprzęgłem jest OK więc wszystko wskazuje na to, że problemem nie będzie zapchany filtr zewnętrzny. Przy wymianie oleju sprawdź spuszczany ATF pod kątem obecności opiłków. Zatem możliwe, że padł lut włączący G196 ze sterownikiem (sterownik do naprawy ale to tylko spekulacja). Nowy soft tylko w ASO albo w warsztacie, który ma dysponuje VASem i oprogramowaniem (tj. Sserwis).
andrew780 Opublikowano 4 Lipca 2010 Opublikowano 4 Lipca 2010 Wczoraj po dłuższej jezdzie wykonałem adaptacje i dziś po tej adaptacji skrzynia jakby pracuje lepiej, niema efektu ślizgajacego sie sprzęgła. Wyniki z grup pomiarowych także nieznacznie sie róznia. 10- 0.290A Aadpt. ok 83stopnie 0,0 NM 11- 0,255A Adapt.ok 83stopnie 0,0Nm 12- 0,965A 0,735A 0,290A
Bart-S Opublikowano 4 Lipca 2010 Opublikowano 4 Lipca 2010 Od strony diagnostyki jest OK. Zostaje olej i soft (ostatecznie sterownik).
czaki22 Opublikowano 6 Lipca 2010 Opublikowano 6 Lipca 2010 ale 2011 jest najnowszym chyba softem, taki mam zapakowany do FSD
erniorzegow Opublikowano 6 Lipca 2010 Opublikowano 6 Lipca 2010 Multitronik problem z sterownikiem wogule nie wyświetlają sie biegi po podłączeniu VAG tyle pokazał Adres 02: Skrzynia biegów Plik etykiet: Szukam kogoś na śląsku kto by mugłby tym się zając kogoś godnego polecenia . Oprucz tego auto jeżdzi bez najmniejszego problemu tylko biegów nie widać na desce Dzięki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się