arek_cccp Opublikowano 28 Stycznia 2016 Opublikowano 28 Stycznia 2016 (edytowane) Cześć wrzucam pracę gregora10 a mianowicie 2.0TFSI Quattro BPG na k04-064Modyfikacje pod maską:- Turbo k04-064 z S3 8P.- Wtryskiwacze z S3 8P.- Wydajniejszy wkład pompy paliwa Autotech.- Kompletny przelotowy układ wydechowy. DP 3''-2.75'' GTPerformance. - FMIC 550x230x65.- Sprzęgło Sachs Performance 3000951844 + tarcza obita w kevlar.- Tip- Tuned by gregor10.pl Więcej informacji na stronie http://gregor10.pl/audi-a4-b7-2-0tfsi-200km-bpg-k04-stage-3-usa-355km-460nm/ lub FB https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1679024315691041.1073741872.1396067723986703&type=3Z ważniejszych rzeczy:0-100 4.8s tak to mnie więcej jedzie Delikatna korekta i aktualny wykres Edytowane 28 Lutego 2016 przez arek_cccp
wampir Opublikowano 28 Stycznia 2016 Opublikowano 28 Stycznia 2016 Gratulacje, teraz czekamy na jakis filmik nakrecony na niemieckiej autostradzie
radimm Opublikowano 29 Stycznia 2016 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Gregor, jak zwykle wykonał kawał dobrego strojenia Gratki wyniku i dobrze miotającej fury
marcin4x4 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Opublikowano 29 Stycznia 2016 (edytowane) mi wychodzi 6 sekund... dużo kasy...a efekt jak 3.0 TDI po standardowym sofcie i nie mówię tu o nowszych generacjach. sory wole klekoty Edytowane 29 Stycznia 2016 przez marcin4x4
arek_cccp Opublikowano 29 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2016 Tylko w takich mocach najważniejsze jest 100-200 albo 100-250, gdzie te klekoty nie jadą. Dla porównania przy 250ps było ~6.5s. Teraz minimalnie 5s lub 4.8s. No i wybacz ale 3.0tdi nie ma takich mocy po sofcie. Ostatnio A5 wydech ic zrobione program mocny 320ps bodajże i 680nm o ile pamiętam więc troszku brakuje do tfsi. Od 2.0t które ma 340ps ta a5 dostała konkretne baty. So co kto lubi ale klekoty sa dobre dla emerytów a ja na to jestem za mlody. Oczywiście bez spiny bo są i mocne diesle (3.0biturbo) i szanuję każde zdanie ale nie rób wywodów na temat niutona w dieslu itp bo nie chce mi się z Tobą 2x kłócić o to samo. Pozdrawiam.
black4 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Witajcie, Arku szybkie pytanie: Czy Gregor wspominał Tobie kiedy warto zrobić kuty spód silnika 2.0 TFSI (od jakiego Nm?) Zdaje się, że korby w kolejnych generacjach TFSI są wzmocnione? PS. Czekamy na filmy bestii Pozdrawiam i Chapeau bas
Sedrak Dan Opublikowano 29 Stycznia 2016 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Może pytanie nie na miejscu, ale ile tak średnio pochłania PB ?
Beny Opublikowano 29 Stycznia 2016 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Arek jest koks:D będę wypatrywał na południu:D a dokładnie koło myslenic:P
gregor10 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Opublikowano 29 Stycznia 2016 mi wychodzi 6 sekund... dużo kasy...a efekt jak 3.0 TDI po standardowym sofcie i nie mówię tu o nowszych generacjach. sory wole klekoty start z ~3000/3500rpm pozwala na powtarzalne 4.8sek do setki. start z filmiku jest ze zdecydowanie niższych obrotów tak że nie ma tutaj co dorabiać teorii
arek_cccp Opublikowano 29 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2016 (edytowane) Witajcie, Arku szybkie pytanie: Czy Gregor wspominał Tobie kiedy warto zrobić kuty spód silnika 2.0 TFSI (od jakiego Nm?) Zdaje się, że korby w kolejnych generacjach TFSI są wzmocnione? PS. Czekamy na filmy bestii Pozdrawiam i Chapeau bas To wszystko zależy jak jest niuton poprowadzony. Nie wiem jak to jest w nowszych chyba są mocniejsze lecz pewności nie mam. 450nm na pewno korby zniosą u mnie jest to łagodnie rośnie stopniowo a nie niut dokoksowany z dołu co jest niebezpiecznie. Do zakucia to robi się hybrydę k04 i 400km+ w wyniki 370-390 raczej się nie zakuwa a tym bardziej na seryjnym motorze nie do zrobienia bo to doprężony motor nie to co cupry r i s3 itp . Może pytanie nie na miejscu, ale ile tak średnio pochłania PB ? Nie wiem ile będzie to obecnie ale na starym setupie 250KM było to 8-13l. Arek jest koks:D będę wypatrywał na południu:D a dokładnie koło myslenic:P No w Myślenicach możesz mnie spotkać . Gregor, jak zwykle wykonał kawał dobrego strojenia Gratki wyniku i dobrze miotającej fury Dzięki , kawał dobrej roboty Gregor zrobił. Edytowane 29 Stycznia 2016 przez arek_cccp
wampir Opublikowano 29 Stycznia 2016 Opublikowano 29 Stycznia 2016 1.8T w małym palcu, a teraz 2.0TFSI ... Grzesiek, kiedy będzie jakies uturbione VR6 ?
Roboform550 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Opublikowano 29 Stycznia 2016 start z ~3000/3500rpm pozwala na powtarzalne 4.8sek do setki. Czyli tyle ile katalogowo e60 M5
bodas Opublikowano 30 Stycznia 2016 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Fajne tarcze do zegarów. Gdzie takie zrobiłeś?
marcin4x4 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Opublikowano 30 Stycznia 2016 (edytowane) Tylko w takich mocach najważniejsze jest 100-200 albo 100-250, gdzie te klekoty nie jadą. Dla porównania przy 250ps było ~6.5s. Teraz minimalnie 5s lub 4.8s. No i wybacz ale 3.0tdi nie ma takich mocy po sofcie. Ostatnio A5 wydech ic zrobione program mocny 320ps bodajże i 680nm o ile pamiętam więc troszku brakuje do tfsi. Od 2.0t które ma 340ps ta a5 dostała konkretne baty. So co kto lubi ale klekoty sa dobre dla emerytów a ja na to jestem za mlody. Oczywiście bez spiny bo są i mocne diesle (3.0biturbo) i szanuję każde zdanie ale nie rób wywodów na temat niutona w dieslu itp bo nie chce mi się z Tobą 2x kłócić o to samo. Pozdrawiam. Znowu ego przyciemnia rozum... źle to rozumiesz, ja nie piszę tego w kontekście danego silnika lejącego wszystko jak jest tylko efektu względem inwestycji. ASB na dobrym sofcie i z hybrydą wypluwa ~320 ps / 640nm (na przykładzie A6) a to tylko jedna modyfikacja, dorzucimy do tego DP, LC, REV(w manualu do sprintu konieczność) wydech, IC i jest jeszcze ciekawiej... Nie wiem co to za A5 ale wiem że 90% tunerów w TDI nie dotyka wałków, nie obrabia szyny albo robi to po łebkach a co najważniejsze nie zdejmuje limitera wyższych biegów bo często nie wie o ich istnieniu, 3jka która jest fatalnie zestopniowana też wymaga pracy i będzie jeździć. Kreski wychodzą ale auto nie jedzie. W a4 3.0 TDI ~280ps 580nm czyli normalny soft przy normalnym starcie jak na filmie masz taki sam efekt czyli 6 sekund. Widziałem sporo 3.0 i w każdym było co robić, niektóre z forum wręcz wołały o pomstę do nieba. BTW: Nowsza jednostka w C7 tylko na hybrydzie VZK wypluwa 341 koni 719 nm.. z czego 580nm i prawie 200ps dostępne przy 2krpm. No ale nowsze TFSI to też miazga i mega przyrosty. Jak pisałeś kto co lubi, lepszego nie wyłonisz bo takowego nie ma. start z ~3000/3500rpm pozwala na powtarzalne 4.8sek do setki. ja przy LC nie jestem w stanie wbić 2 biegu Edytowane 30 Stycznia 2016 przez marcin4x4
arek_cccp Opublikowano 30 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2016 (edytowane) Fajne tarcze do zegarów. Gdzie takie zrobiłeś? Mam oryginalny licznik z s4 b7. Edytowane 30 Stycznia 2016 przez arek_cccp
marcin4x4 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Opublikowano 31 Stycznia 2016 (edytowane) Grzesiek, kiedy będzie jakies uturbione VR6 ? niektórzy tego klepią dość sporo, poszukasz to znajdziesz. start z ~3000/3500rpm pozwala na powtarzalne 4.8sek do setki. a jak to się ma do 2,7 na k04 i 1,8t 400+ ? Zrobiłem dzisiaj szybki pomiar i wyszło mi 7 albo 6 sekund kwestia jak liczyć. Jest na plusie pada śnieg (ponad połowa 2jki nie miała trakcji), żona (~60kg) , zakupy (samej wody 40L), zimówki r18. U mnie tylko soft i średnio wysterowana hybryda (moc nieznana), 2.7 nie uzyska wyniku 3.0. Dali by normalną skrzynie to też by się inaczej gadało... Edytowane 31 Stycznia 2016 przez marcin4x4
wampir Opublikowano 31 Stycznia 2016 Opublikowano 31 Stycznia 2016 (edytowane) Wiem kto robi i z jakim efektem VR6T. Sa takie auta ze tylko 1/4 jezdza ale wolnych obrotow juz nie maja Należenie do grona stroicieli tego silnika świadczy o wiedzy, doświadczeniu i w pewnym sensie też podnosi prestiż tunera. Nie bardzo rozumiem celu prowadzenia dyskusji i porownywania silnika 3.0TDI i 2.0TFSI. Mamy powiedzieć, że diesel o pojemności wiekszej o 1L ma wiekszy potencjał i pozwala na osiagniecie wiekszej mocy? Lubisz jezdzić autem o tak duzym Nm aby nie miec trakcji na 1 i 2, a od 4 biegu słyszec rezonans ... (jak tam podpora wału?) W sumie to nie było pytania bo kazdy ma prawo tak sobie wystroic auto jak chce. To wlasciciel ma byc zadowolony a nie komentatorzy z forum co nawet nie siedzieli nigdy za kierownica takiego auta Edytowane 31 Stycznia 2016 przez wampir
marcin4x4 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Opublikowano 31 Stycznia 2016 (edytowane) Lubisz jezdzić autem o tak duzym Nm aby nie miec trakcji na 1 i 2, bo benzyny tego problemu nie mają.. z 2,7 nie wyciągnie duże NM. a od 4 biegu słyszec rezonans ... (jak tam podpora wału?) nie słychać a podpora ma się dobrze (bo to nie ona jest problemem) Wiem kto robi i z jakim efektem VR6T. Należenie do grona stroicieli tego silnika świadczy o wiedzy, doświadczeniu i w pewnym sensie też podnosi prestiż tunera. nie jeden składa klocki z gotowych schematów... to nie ma nic wspólnego z wiedzą i doświadczeniem. Na cały efekt pracuje kilka osób najczęściej w kilku firmach czasem nawet w rożnych krajach, kupowanie softów w sieci to praktycznie codzienność dla wielu zakładów. Nie bardzo rozumiem celu prowadzenia dyskusji i porownywania silnika 3.0TDI i 2.0TFSI. A ja nie rozumiem po co uprawiać ekshibicjonizm. Poklepać po tyłku to można kobitę a nie właściciela kolejnego zmodzonego auta które powstało po to by rywalizować (po Twojemu porównywać). Pomijam już fakt że BP vs ON to odwieczna wojna więc fajnie porównać zbliżone moce zwłaszcza że nowsze diesle zaczynają bardziej jeździć konikami. Mamy powiedzieć, że diesel o pojemności wiekszej o 1L ma wiekszy potencjał i pozwala na osiagniecie wiekszej mocy? a czytał kolega co pisałem wcześniej ? stosunek ceny i stopnia modyfikacji do osiągniętego efektu i nic więcej. Napisałem wyraźnie NIE MA lepszy ani gorszych a jedyny limit to zdolności kredytowe żony właściciela. Edytowane 31 Stycznia 2016 przez marcin4x4
wampir Opublikowano 31 Stycznia 2016 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Hmm w sumie to sie z Tobą zgadzam Marcin. Lepszy przyrost jest przy modyfikacji 3.0tdi. Gdyby jednak szukać jego benzynowego odpowiednika to pewnie byłby nim 3.0TFSI np taki http://gregor10.pl/audi-a6-c6-3-0tfsi-ccaa-300km-usa-stage-2-455km-569nm/ w który to tylko zmieniono kółko kompresora i wyszło po strojeniu 455KM i 569Nm. Pewnie ktos inny bedzie wolał 4 litroweg diesle ale dobrze, że nasz koncern wymyslił tyle silników, ze kazdego mozna zadowolic. Peace and love
marcin4x4 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Opublikowano 31 Stycznia 2016 (edytowane) 3.0 TFSI to inna baja, trzeba by to bardziej porównać z 3,0L na turbosprężarce . Jedno łączy nas wszystkich.. korki, światła i mandaty... Ja nie widzę sensu schodzenia poniżej 6 sekund w aucie na drogę. ale fajnie mieć Edytowane 31 Stycznia 2016 przez marcin4x4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się