Langista Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 Można w takim razie wiedziec po co są te nakrętki dołączone wraz z dolnymi wahaczami skoro nie pasują? w Masterach też są takie nakrętki na dodatek w modelu B6 trzeba zastosować stare z szerokimi kołnierzami bo zastosowanie bez kołnierza lub z małym kołnierzem jest niedopuszczalne i grozi wysunięciem sie wahacza razem z tuleja zwężającą ze zwrotnicy bo ona jest tylko wciśnięta w zwrotnicę a odpowiednia nakręta to uniemozliwia Właśnie o te mi chodzi, były dołączone z kołnierzem, ale za małym (i w sumie to tylko tam mogły pasować te nakrętki) więc zastosowałem te z woreczka z nakrętkami, w których też były 2 nakrętki za dużo Nie żeby coś, ale jak tak w każdym zestawie tak jest to SKV zbankrutuje (ironiczny żart)
Dystrybutor SKV Opublikowano 10 Listopada 2016 Autor Opublikowano 10 Listopada 2016 Nie żeby coś, ale jak tak w każdym zestawie tak jest to SKV zbankrutuje (ironiczny żart) Spokojnie nie ma stresu, zapraszamy do podzielenia sie opiniami na temat produktu.
Langista Opublikowano 11 Listopada 2016 Opublikowano 11 Listopada 2016 Za niedługo pierwszy tysiąc zrobie to posprawdzam jak to wszystko wygląda. Podczas jazdy brak zastrzeżeń, auto świetnie się trzyma drogi, żadnych stuków ani luzów na kierownicy.
Paolo1988 Opublikowano 12 Listopada 2016 Opublikowano 12 Listopada 2016 Montowałem dzisiaj pierwszy komplet wyżej wymienionego zawieszenia i powiem że jest nie źle. Sworznie strasznie ciasno chodzą a tuleje jak sprawdzałem twardość na naprężenia pomiędzy lemforderem to jest prawie to samo. Jeden mankament to wydaje mi się że końcówki drążków za długo nie po chodzą gdyż nie są już tak ciasno spasowane jak sworznie, i faktycznie dajecie nakrętki z szeroką podkładką. Ogólnie jak przejedzie to 50-80 tyś to za te pieniądze było by liderem. Nie miałem czasu aby zrobić fotorelację w warsztacie gdyż sporo pracy mamy i nie traciliśmy czasu. Jazda testowa fajnie sztywno. Pozdrawiam TECH-ELITA
ryba85 Opublikowano 12 Listopada 2016 Opublikowano 12 Listopada 2016 (edytowane) końcówki MS to jakieś nieporozumienie .ludzie nie montujcie tego gów..2 razy nie wytrzymały więcej niż 2 miesiące jazdy.niedługo w końcu może założe te wachacze to sie okaże ile tu wytrzymają końcówki . Edytowane 12 Listopada 2016 przez ryba85
marivs Opublikowano 12 Listopada 2016 Opublikowano 12 Listopada 2016 (edytowane) U siebie wymieniłem cały komplet wahaczy, prócz końcówek. Jako że nastał czas wymiany oleju stwierdzam, że tuleja prawego banana nie dała rady. Wahacz zsunął się z tulei. Nie wiem kiedy dokładnie to nastąpiło ale przebieg od wymiany to 9 tyś km. Na 8 wymienionych wahaczy tylko jedna tuleja się poddała. To dobry wynik. Uprzedzając wpisy, że był zły montaż odpowiem, że robiłem to osobiście i zanim śruby zostały skręcone na max to auto wyjechało z garażu i do niego wjechało. Więc wahacze były odpowiednio ustawione. Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka Edytowane 12 Listopada 2016 przez marivs
fusse Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 to teraz Pan dystrybutor powinien sie poczuć i sprawdzic co z tymi bananami nie tak, nie jestes jedyny który pisal o zerwanej tulei banana.
nitroo Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 A taki był ładny, podobno niemiecki, szkoda.
marivs Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 (edytowane) Nie ma co lamentować. Zestaw to niecałe 500zł, sam banan to ok. 100zł. Jakby nie patrzeć jest tanio. Ja bym wieszał psy gdyby taka sytuacja miała miejsce w zestawie TRW czy Lemforder gdzie się oczekuje 100% niezawodności płacąc grubą kasę. Tutaj to mam nadzieję, że jest wypadek przy pracy. A i sam dystrybutor dzisiaj z samego rana do mnie napisał, więc jest zainteresowany zaistniałą sytuacją. Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka Edytowane 13 Listopada 2016 przez marivs
strazak93 Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 Ja miałem podobną sytuację z bananem,bardzo szybko skontaktował sie ze mną dystrybutor skv,i za dwa dni przyszedł nowy banan,szybka wymiana i jedziemy dalej,jak na razie przelatane 20tyś,na sworzniu starego banana luzów nie stwierdziłem.
Nieznany Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 Na wahaczach SKV mam już zrobione ponad 30k km. Cały czas cisza i spokój. Oby tak dalej . Za taką cenę jestem naprawdę zadowolony.
Wandej Opublikowano 16 Listopada 2016 Opublikowano 16 Listopada 2016 Nie ma co lamentować. Zestaw to niecałe 500zł, sam banan to ok. 100zł. Jakby nie patrzeć jest tanio. Ja bym wieszał psy gdyby taka sytuacja miała miejsce w zestawie TRW czy Lemforder gdzie się oczekuje 100% niezawodności płacąc grubą kasę. Tutaj to mam nadzieję, że jest wypadek przy pracy. A i sam dystrybutor dzisiaj z samego rana do mnie napisał, więc jest zainteresowany zaistniałą sytuacją. Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka Banan 100zł ale wahaczy mamy 8 a do tego końcówki i łączniki.
Dystrybutor SKV Opublikowano 16 Listopada 2016 Autor Opublikowano 16 Listopada 2016 (edytowane) Banan 100zł ale wahaczy mamy 8 a do tego końcówki i łączniki. Cenę banana marki SKV na allegro wyznaczyli na 78zł, kolega marvis pewnie pisząc 100zł albo podał cene sklepową albo dodał koszty wysyłki po prostu Na wahaczach SKV mam już zrobione ponad 30k km. Cały czas cisza i spokój. Oby tak dalej . Za taką cenę jestem naprawdę zadowolony. no to już jest mały sukces Nie ukrywamy, że i nam sprawia to radość Edytowane 16 Listopada 2016 przez Dystrybutor SKV
marivs Opublikowano 16 Listopada 2016 Opublikowano 16 Listopada 2016 (edytowane) Dokładnie, ta 100ka to z kosztami wysyłki. A teraz najważniejsze! Panowie z firmy ESEN skontaktowali się ze mną w sprawie nieszczęsnej tulei w wahaczu i zaproponowali wysłanie nowej sztuki na reklamację. A teraz uwaga! Pomimo, że komplet kupiłem u zupełnie kogoś innego! Napiszę tylko tyle, że jestem mile zaskoczony taką propozycją i dbałością o użytkownika. Panowie, bardzo dziękuję. Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka Edytowane 16 Listopada 2016 przez marivs
Langista Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 Jestem tylko ciekaw, jak długo obsługa z ESEN będzie tak miła, bo to co tu widzę to praktycznie połowa z przypadków nie powinna być w ogóle przyjmowana do reklamacji..
TomOskroba Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 w ogóle ja to bym tego nie reklamował, no chyba że padły by po 1000 km jak się okaże że skv to lipa to zostaje już zamienić sobie tylko na lemforder i do widzenia
strazak93 Opublikowano 18 Listopada 2016 Opublikowano 18 Listopada 2016 Tylko skąd pewnośc że LMO wytrzyma przynajmniej 100tyś,przed kupnem skv zbierałem info na tym forum,i jeszcze innych na temat kto ile przejechał na LMO,przyznam że trochę zderzyłem się z murem,bo większośc wpisów to byli sprzedawcy forumowi,którzy zaraz robili nagonkę na mnie,było też kilka opini o przebiegu około 80tys,potem się wszystko urywało.
marivs Opublikowano 18 Listopada 2016 Opublikowano 18 Listopada 2016 Mnie zastanawia czemu większość namawia na LMO kiedy w oryginale montowane były TRW? marivs
turzol Opublikowano 18 Listopada 2016 Opublikowano 18 Listopada 2016 Mnie zastanawia czemu większość namawia na LMO kiedy w oryginale montowane były TRW? marivs W jakim A4? Bo w B6/B7 oryginał był z LMO na 100% Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się