Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wahacze SKV


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Można w takim razie wiedziec po co są te nakrętki dołączone wraz z dolnymi wahaczami skoro nie pasują?

w Masterach też są takie nakrętki na dodatek w modelu B6 trzeba zastosować stare z szerokimi kołnierzami bo zastosowanie bez kołnierza lub z małym kołnierzem jest niedopuszczalne i grozi wysunięciem sie wahacza razem z tuleja zwężającą ze zwrotnicy bo ona jest tylko wciśnięta w zwrotnicę a odpowiednia nakręta to uniemozliwia

Właśnie o te mi chodzi, były dołączone z kołnierzem, ale za małym (i w sumie to tylko tam mogły pasować te nakrętki) więc zastosowałem te z woreczka z nakrętkami, w których też były 2 nakrętki za dużo :D

Nie żeby coś, ale jak tak w każdym zestawie tak jest to SKV zbankrutuje :grin: (ironiczny żart)

Opublikowano

Nie żeby coś, ale jak tak w każdym zestawie tak jest to SKV zbankrutuje :grin: (ironiczny żart)

Spokojnie nie ma stresu, zapraszamy do podzielenia sie opiniami na temat produktu.

Opublikowano

Za niedługo pierwszy tysiąc zrobie to posprawdzam jak to wszystko wygląda. Podczas jazdy brak zastrzeżeń, auto świetnie się trzyma drogi, żadnych stuków ani luzów na kierownicy.

Opublikowano

Montowałem dzisiaj pierwszy komplet wyżej wymienionego zawieszenia i powiem że jest nie źle. Sworznie strasznie ciasno chodzą a tuleje jak sprawdzałem twardość na naprężenia pomiędzy lemforderem to jest prawie to samo. Jeden mankament to wydaje mi się że końcówki drążków za długo nie po chodzą gdyż nie są już tak ciasno spasowane jak sworznie, i faktycznie dajecie nakrętki z szeroką podkładką. Ogólnie jak przejedzie to 50-80 tyś to za te pieniądze było by liderem. Nie miałem czasu aby zrobić fotorelację w warsztacie gdyż sporo pracy mamy i nie traciliśmy czasu. Jazda testowa fajnie sztywno. Pozdrawiam TECH-ELITA

Opublikowano (edytowane)

końcówki MS to jakieś nieporozumienie .ludzie nie montujcie tego gów..2 razy nie wytrzymały więcej niż 2 miesiące jazdy.niedługo w końcu może założe te wachacze to sie okaże ile tu wytrzymają końcówki .

Edytowane przez ryba85
Opublikowano (edytowane)

U siebie wymieniłem cały komplet wahaczy, prócz końcówek. Jako że nastał czas wymiany oleju stwierdzam, że tuleja prawego banana nie dała rady. Wahacz zsunął się z tulei. Nie wiem kiedy dokładnie to nastąpiło ale przebieg od wymiany to 9 tyś km. Na 8 wymienionych wahaczy tylko jedna tuleja się poddała. To dobry wynik.

Uprzedzając wpisy, że był zły montaż odpowiem, że robiłem to osobiście i zanim śruby zostały skręcone na max to auto wyjechało z garażu i do niego wjechało. Więc wahacze były odpowiednio ustawione.

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez marivs
Opublikowano

to teraz Pan dystrybutor powinien sie poczuć i sprawdzic co z tymi bananami nie tak, nie jestes jedyny który pisal o zerwanej tulei banana.

Opublikowano

A taki był ładny, podobno niemiecki, szkoda.

Opublikowano (edytowane)

Nie ma co lamentować. Zestaw to niecałe 500zł, sam banan to ok. 100zł. Jakby nie patrzeć jest tanio.

Ja bym wieszał psy gdyby taka sytuacja miała miejsce w zestawie TRW czy Lemforder gdzie się oczekuje 100% niezawodności płacąc grubą kasę. Tutaj to mam nadzieję, że jest wypadek przy pracy.

A i sam dystrybutor dzisiaj z samego rana do mnie napisał, więc jest zainteresowany zaistniałą sytuacją.

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez marivs
Opublikowano

Ja miałem podobną sytuację z bananem,bardzo szybko skontaktował sie ze mną dystrybutor skv,i za dwa dni przyszedł nowy banan,szybka wymiana i jedziemy dalej,jak na razie przelatane 20tyś,na sworzniu starego banana luzów nie stwierdziłem.

Opublikowano

Na wahaczach SKV mam już zrobione ponad 30k km. Cały czas cisza i spokój. Oby tak dalej :). Za taką cenę jestem naprawdę zadowolony.

Opublikowano

no to już jest mały sukces ;)

Opublikowano

Nie ma co lamentować. Zestaw to niecałe 500zł, sam banan to ok. 100zł. Jakby nie patrzeć jest tanio.

Ja bym wieszał psy gdyby taka sytuacja miała miejsce w zestawie TRW czy Lemforder gdzie się oczekuje 100% niezawodności płacąc grubą kasę. Tutaj to mam nadzieję, że jest wypadek przy pracy.

A i sam dystrybutor dzisiaj z samego rana do mnie napisał, więc jest zainteresowany zaistniałą sytuacją.

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka

Banan 100zł ale wahaczy mamy 8 a do tego końcówki i łączniki.

Opublikowano (edytowane)

Banan 100zł ale wahaczy mamy 8 a do tego końcówki i łączniki.

Cenę banana marki SKV na allegro wyznaczyli na 78zł, kolega marvis pewnie pisząc 100zł albo podał cene sklepową albo dodał koszty wysyłki po prostu :wink:

Na wahaczach SKV mam już zrobione ponad 30k km. Cały czas cisza i spokój. Oby tak dalej :). Za taką cenę jestem naprawdę zadowolony.

no to już jest mały sukces ;)

Nie ukrywamy, że i nam sprawia to radość ;)

Edytowane przez Dystrybutor SKV
Opublikowano (edytowane)

Dokładnie, ta 100ka to z kosztami wysyłki.

A teraz najważniejsze!

Panowie z firmy ESEN skontaktowali się ze mną w sprawie nieszczęsnej tulei w wahaczu i zaproponowali wysłanie nowej sztuki na reklamację. A teraz uwaga! Pomimo, że komplet kupiłem u zupełnie kogoś innego!

Napiszę tylko tyle, że jestem mile zaskoczony taką propozycją i dbałością o użytkownika.

Panowie, bardzo dziękuję.

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez marivs
Opublikowano

Jestem tylko ciekaw, jak długo obsługa z ESEN będzie tak miła, bo to co tu widzę to praktycznie połowa z przypadków nie powinna być w ogóle przyjmowana do reklamacji..

Opublikowano

w ogóle ja to bym tego nie reklamował, no chyba że padły by po 1000 km :D

jak się okaże że skv to lipa to zostaje już zamienić sobie tylko na lemforder i do widzenia :)

Opublikowano

Tylko skąd pewnośc że LMO wytrzyma przynajmniej 100tyś,przed kupnem skv zbierałem info na tym forum,i jeszcze innych na temat kto ile przejechał na LMO,przyznam że trochę zderzyłem się z murem,bo większośc wpisów to byli sprzedawcy forumowi,którzy zaraz robili nagonkę na mnie,było też kilka opini o przebiegu około 80tys,potem się wszystko urywało.

Opublikowano

Mnie zastanawia czemu większość namawia na LMO kiedy w oryginale montowane były TRW?

marivs

Opublikowano

Mnie zastanawia czemu większość namawia na LMO kiedy w oryginale montowane były TRW?

marivs

W jakim A4? Bo w B6/B7 oryginał był z LMO na 100%

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...