marivs Opublikowano 18 Listopada 2016 Opublikowano 18 Listopada 2016 (edytowane) Na pewno w A4 B5 lift marivs Edytowane 18 Listopada 2016 przez marivs
TomOskroba Opublikowano 18 Listopada 2016 Opublikowano 18 Listopada 2016 (edytowane) w B6 Na bank był LMO, widziałem na własne gały w tamtym tygodniu było też kilka opini o przebiegu około 80tys,potem się wszystko urywało. wiadomo, że nawet LMO nie pojeździ tyle co w Niemczech weźmy na poprawkę też to że każdy zaniedbany element w zawieszeniu wpływa na żywotność wahaczy, a jak samochód wyjechał nowiutki z salonu to wszystko było w nim cacy. nigdy nie osiągniemy takiego samego przebiegu nawet na oryginałach bo reszta się też zużywa ;(... jak ktoś na nieświadomce jeździ na wywalonych amorach no to wiadomo że na wahaczach też się to odbije. jeden pilnuje i robi a drugi pierdzieli i jeździ. no chyba że się mylę i reszta zawiasu nie ma kompletnie wpływu na wahacze ^^ Edytowane 18 Listopada 2016 przez TomOskroba
Langista Opublikowano 18 Listopada 2016 Opublikowano 18 Listopada 2016 Pierwsze słysze czy widze, żeby TRW szło na pierwszy montaż
GEŚ Opublikowano 18 Listopada 2016 Opublikowano 18 Listopada 2016 (edytowane) Witam. I do mnie dziś dotarł zestaw wahaczy SKV . Jutro montaż i czas zacząć się cieszyć z jazdy bez stukania zawieszenia. Edytowane 18 Listopada 2016 przez GEŚ
marivs Opublikowano 18 Listopada 2016 Opublikowano 18 Listopada 2016 (edytowane) Pierwsze słysze czy widze, żeby TRW szło na pierwszy montaż Może zdjęcia zdemontowanych to udowodnią. marivs Edytowane 18 Listopada 2016 przez marivs
Langista Opublikowano 18 Listopada 2016 Opublikowano 18 Listopada 2016 To chyba miałeś jakiś specjalny model, bo serio wszędzie Lema widziałem. Niby TRW zaraz po Lemie jest, ale kto ich tam wie..
marivs Opublikowano 18 Listopada 2016 Opublikowano 18 Listopada 2016 (edytowane) Podobno w tym modelu może być miks. Górne Lemforder a dolne TRW. Wieczorem jeszcze sprawdzę oznaczenia górnych bo nie pamiętam co było. marivs Edytowane 18 Listopada 2016 przez marivs
wyzyk83 Opublikowano 18 Listopada 2016 Opublikowano 18 Listopada 2016 do rocznika 99 górne wahacze i łączniki stabilizatora były na pierwszy montaz dostarczane przez firmę Lemforder a prosty i banan był dostarczany przez firme TRW po 99 zawieszenie dostarczał juz tylko lemforder ze względu na lepszą jakośc i zywotnośc sworzni wahacza w w/w wahaczach Pierwsze słysze czy widze, żeby TRW szło na pierwszy m To chyba miałeś jakiś specjalny model, bo serio wszędzie Lema widziałem. Niby TRW zaraz po Lemie jest, ale kto ich tam wie.. to mało jeszcze widziałeś do rocznika 99 banan i prosty ori było TRW
daro87 Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 potwierdzam w obu a4 b5 dół miałem TRW a góra LEM.. oryginał z datą produkcji auta
JarekST202 Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 Pytanie do Dystrybutora:Panie Tomku co jest nie tak ze śrubami łącznika do wahacza i stabilizatora?Zakładałem kolejny komplet do auta i nie mogłem za nic dociągnąć tych śrub o ile góra do wahacza dokręciła się książkowo o tyle dół niestety nie.Śruba zaczęła się odginać i rozciągać.Wywaliłem te i założyłem stare które dociągłem bez problemu.Dodam iż przy poprzednim zestawie nie było takiego problemu.Zrobiłem na swoim zestawie już około 6000 na naprawdę wymagającej drodze i jest ok.Za dwa tygodnie będę montować jeszcze dwa takie zestawy i mam nadzieję że nie będzie już problemu z tymi śrubami.Zestaw który zakładałem miał jeszcze te śruby pokryte tym zielonym.
Dystrybutor SKV Opublikowano 21 Listopada 2016 Autor Opublikowano 21 Listopada 2016 Dziękujemy za informacje. Szczerze mówiąc nie wiemy co napisać, gdyż to pierwszy sygnał jakoby był problem ze śrubami. Co do wcześniejszych śrub były one pokryte zielonym środkiem tzw fastening agent, jednak od jakiegoś czasu stosowanie tego środka jest zakazane ze względu na ochronę środowiska. Pisaliśmy o tym we wcześniejszych postach.
wyzyk83 Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 (edytowane) Mnie zastanawia czemu większość namawia na LMO kiedy w oryginale montowane były TRW? marivs Nie do końca masz racje TRW były montowane w A4 B5 do 99 roku i tylko był to wahacz prosty i banan reszta była LEM. Po 99 wszystkie wahacze dostarczał już tylko LEM ze względu na dłuższą żywotność w/w wahaczy. Edytowane 21 Listopada 2016 przez wyzyk83
marivs Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 Nie ma sprawy. U mnie wersja polift październik 1999 i jeszcze TRW były na dole. Na górze pewnie LMO skoro kilka osób to potwierdzało. Teraz to nie ma znaczenia co było, ważne że w tym momencie są SKV. marivs
fusse Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 to nie ze srubami jest problem, tylko z nakretkami, które są jajowate. nie wiem czy po ty by sie nie odkrecaly czy jak, ale nie da sie ich normalnie dokręcic. a ta farba zielona to po by nie rdzewialy?
Emejcz Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 (edytowane) Jajowate nakrętki to norma, zapobiegają odkręcaniu się. Czasami są jajowate, a czasami samokontrujące z takim plastikiem w środku. Edytowane 21 Listopada 2016 przez Emejcz
ryba85 Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 a może Pytanie do Dystrybutora:Panie Tomku co jest nie tak ze śrubami łącznika do wahacza i stabilizatora?Zakładałem kolejny komplet do auta i nie mogłem za nic dociągnąć tych śrub o ile góra do wahacza dokręciła się książkowo o tyle dół niestety nie.Śruba zaczęła się odginać i rozciągać.Wywaliłem te i założyłem stare które dociągłem bez problemu.Dodam iż przy poprzednim zestawie nie było takiego problemu.Zrobiłem na swoim zestawie już około 6000 na naprawdę wymagającej drodze i jest ok.Za dwa tygodnie będę montować jeszcze dwa takie zestawy i mam nadzieję że nie będzie już problemu z tymi śrubami.Zestaw który zakładałem miał jeszcze te śruby pokryte tym zielonym. a może po prostu odwrotnie założyłeś kolego .prawy na lewą str,a lewy na prawą ?zauważ że łączniki są na prawą i lewą strone .odwrotnie ich nie dociągniesz .
JarekST202 Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 Właśnie że to problem śrub nie nakrętek.Śruba zaczęła się rozciągać w miejscu gdzie za tym kawałkiem prostym zaczyna się gwint.
Emejcz Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 (edytowane) Dobra rada, podejrzyj jakieś zdjęcie z zamontowanym łącznikiem i porównaj, bo coś się wydaje, że odwrotnie mogłeś założyć łączniki. Edytowane 21 Listopada 2016 przez Emejcz
JarekST202 Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 Łącznik dobrze.Wszystko wg manuala,zresztą każdy komplet zakładam tak samo.Po wymianie na starą śrubę dokręciłem prawidłowo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się