Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wahacze SKV


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Na pewno w A4 B5 lift

marivs

Edytowane przez marivs
Opublikowano (edytowane)

w B6 Na bank był LMO, widziałem na własne gały w tamtym tygodniu ;)

było też kilka opini o przebiegu około 80tys,potem się wszystko urywało.

wiadomo, że nawet LMO nie pojeździ tyle co w Niemczech :) weźmy na poprawkę też to że każdy zaniedbany element w zawieszeniu wpływa na żywotność wahaczy, a jak samochód wyjechał nowiutki z salonu to wszystko było w nim cacy. nigdy nie osiągniemy takiego samego przebiegu nawet na oryginałach bo reszta się też zużywa ;(... jak ktoś na nieświadomce jeździ na wywalonych amorach no to wiadomo że na wahaczach też się to odbije.

jeden pilnuje i robi a drugi pierdzieli i jeździ.

no chyba że się mylę i reszta zawiasu nie ma kompletnie wpływu na wahacze ^^

Edytowane przez TomOskroba
Opublikowano

Pierwsze słysze czy widze, żeby TRW szło na pierwszy montaż :o

Opublikowano (edytowane)

Witam.

I do mnie dziś dotarł zestaw wahaczy SKV .

Jutro montaż i czas zacząć się cieszyć z jazdy bez stukania zawieszenia.

Edytowane przez GEŚ
Opublikowano (edytowane)

Pierwsze słysze czy widze, żeby TRW szło na pierwszy montaż :o

Może zdjęcia zdemontowanych to udowodnią.

afaa2a35fe4de59adfaf20a7de1d5404.jpg

74b67f9ec0f6f9705033af256f280b5b.jpg

bd01ba9d9e12ac960bebf04970032bdb.jpg

e40c912b91ddf74e3e19d3924fdc1319.jpg

marivs

Edytowane przez marivs
Opublikowano

a na łącznikach LME ;)

Opublikowano

To chyba miałeś jakiś specjalny model, bo serio wszędzie Lema widziałem. Niby TRW zaraz po Lemie jest, ale kto ich tam wie..

Opublikowano (edytowane)

Podobno w tym modelu może być miks. Górne Lemforder a dolne TRW. Wieczorem jeszcze sprawdzę oznaczenia górnych bo nie pamiętam co było.

marivs

Edytowane przez marivs
Opublikowano

do rocznika 99 górne wahacze i łączniki stabilizatora były na pierwszy montaz dostarczane przez firmę Lemforder a prosty i banan był dostarczany przez firme TRW po 99 zawieszenie dostarczał juz tylko lemforder ze względu na lepszą jakośc i zywotnośc sworzni wahacza w w/w wahaczach


Pierwsze słysze czy widze, żeby TRW szło na pierwszy m

To chyba miałeś jakiś specjalny model, bo serio wszędzie Lema widziałem. Niby TRW zaraz po Lemie jest, ale kto ich tam wie..

to mało jeszcze widziałeś do rocznika 99 banan i prosty ori było TRW

Opublikowano

potwierdzam w obu a4 b5 dół miałem TRW a góra LEM.. oryginał z datą produkcji auta

Opublikowano

Pytanie do Dystrybutora:Panie Tomku co jest nie tak ze śrubami łącznika do wahacza i stabilizatora?Zakładałem kolejny komplet do auta i nie mogłem za nic dociągnąć tych śrub o ile góra do wahacza dokręciła się książkowo o tyle dół niestety nie.Śruba zaczęła się odginać i rozciągać.Wywaliłem te i założyłem stare które dociągłem bez problemu.Dodam iż przy poprzednim zestawie nie było takiego problemu.Zrobiłem na swoim zestawie już około 6000 na naprawdę wymagającej drodze i jest ok.Za dwa tygodnie będę montować jeszcze dwa takie zestawy i mam nadzieję że nie będzie już problemu z tymi śrubami.Zestaw który zakładałem miał jeszcze te śruby pokryte tym zielonym.

Opublikowano

Dziękujemy za informacje. Szczerze mówiąc nie wiemy co napisać, gdyż to pierwszy sygnał jakoby był problem ze śrubami.

Co do wcześniejszych śrub były one pokryte zielonym środkiem tzw fastening agent, jednak od jakiegoś czasu stosowanie tego środka jest zakazane ze względu na ochronę środowiska. Pisaliśmy o tym we wcześniejszych postach.

Opublikowano (edytowane)

Mnie zastanawia czemu większość namawia na LMO kiedy w oryginale montowane były TRW?

marivs

Nie do końca masz racje

TRW były montowane w A4 B5 do 99 roku i tylko był to wahacz prosty i banan reszta była LEM. Po 99 wszystkie wahacze dostarczał już tylko LEM ze względu na dłuższą żywotność w/w wahaczy.

Edytowane przez wyzyk83
Opublikowano

Nie ma sprawy. U mnie wersja polift październik 1999 i jeszcze TRW były na dole. Na górze pewnie LMO skoro kilka osób to potwierdzało. Teraz to nie ma znaczenia co było, ważne że w tym momencie są SKV.

marivs

Opublikowano

to nie ze srubami jest problem, tylko z nakretkami, które są jajowate. nie wiem czy po ty by sie nie odkrecaly czy jak, ale nie da sie ich normalnie dokręcic. a ta farba zielona to po by nie rdzewialy?

Opublikowano (edytowane)

Jajowate nakrętki to norma, zapobiegają odkręcaniu się.

Czasami są jajowate, a czasami samokontrujące z takim plastikiem w środku.

Edytowane przez Emejcz
Opublikowano

a może

Pytanie do Dystrybutora:Panie Tomku co jest nie tak ze śrubami łącznika do wahacza i stabilizatora?Zakładałem kolejny komplet do auta i nie mogłem za nic dociągnąć tych śrub o ile góra do wahacza dokręciła się książkowo o tyle dół niestety nie.Śruba zaczęła się odginać i rozciągać.Wywaliłem te i założyłem stare które dociągłem bez problemu.Dodam iż przy poprzednim zestawie nie było takiego problemu.Zrobiłem na swoim zestawie już około 6000 na naprawdę wymagającej drodze i jest ok.Za dwa tygodnie będę montować jeszcze dwa takie zestawy i mam nadzieję że nie będzie już problemu z tymi śrubami.Zestaw który zakładałem miał jeszcze te śruby pokryte tym zielonym.

a może po prostu odwrotnie założyłeś kolego .prawy na lewą str,a lewy na prawą ?zauważ że łączniki są na prawą i lewą strone .odwrotnie ich nie dociągniesz .

Opublikowano

Właśnie że to problem śrub nie nakrętek.Śruba zaczęła się rozciągać w miejscu gdzie za tym kawałkiem prostym zaczyna się gwint.

Opublikowano (edytowane)

Dobra rada, podejrzyj jakieś zdjęcie z zamontowanym łącznikiem i porównaj, bo coś się wydaje, że odwrotnie mogłeś założyć łączniki.

Edytowane przez Emejcz
Opublikowano

Łącznik dobrze.Wszystko wg manuala,zresztą każdy komplet zakładam tak samo.Po wymianie na starą śrubę dokręciłem prawidłowo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...