smokehead Opublikowano 1 Czerwca 2016 Opublikowano 1 Czerwca 2016 To nie jest różnica w wyglądzie tylko dostosowanie pod mocowanie amortyzatora z audi b5 i taka jest prawda.Jest etka, auto sprawdzone po vinie, części nie pasują, nie wiem co chcesz udowodnić.
azure Opublikowano 1 Czerwca 2016 Opublikowano 1 Czerwca 2016 (edytowane) Słuchajcie, tutaj nie ma za bardzo nad czym się rozwodzić. Do porównania otrzymałem wahacz Delphi TC768 i jego odpowiednik z SKV, zaś do B6 powinien iść TC1179 i jego odpowiednik z SKV i z tego wynika problem Kolegi smokehead. Do celów porównania to nie ma żadnego znaczenia. Jednak dla osób, które chcą montować je do auta to widać, że już jest problem. Wahacz Delphi TC768 pochodzi z zestawu Delphi TC1400KIT, a ten zestaw dedykowany jest m.in. do A6C5: https://www.motointegrator.pl/produkty/319571-wahacz-delphi-tc1400kit Jego odpowiednik do A4B6 (TC1179 ) pochodzi z zestawu TC1500KIT i taki też odpowiednik powinien znaleźć się w pudełku SKV z zestawem do A4B6. SKV wyróżnia z tego co widzę dwa rodzaje wahaczy: 04/115 (dedykowane do B6) oraz 04/100 (dedykowane do A4B5, A4B6). Nie wiem niestety czy takie rozróżnienie dotyczy tylko średnicy sworznia czy również jest różnica w szerokości tulei mocującej amor... Tutaj niech się sam dystrybutor wypowie czy to rozróżniają. Niech się dodatkowo Kolega @kolobro wypowie jak u niego ten montaż przebiegł i jakie miał problemy. Samo rozginanie dolnego mocowania amora miałoby sens gdyby to było max 5mm, a nie 20mm jak wskazuje smokehead. Piłowanie czy przecinanie czegokolwiek w wahaczu to NIE jest rozwiązanie problemu. To ma pasować na zasadzie Plug&Play. smokehead - rozwiń jeszcze ten problem z łącznikami staba. Czy one w ogóle nie pasują czy po prostu trzeba użyć nakrętki do skręcenia jednego końca. Edytowane 1 Czerwca 2016 przez azure
smokehead Opublikowano 1 Czerwca 2016 Opublikowano 1 Czerwca 2016 Wiem że u mnie jedna końcówka łącznika jest nagwintowana druga nie, w SKV obydwie są bez gwintu, mechanik wczoraj coś mówił na ten temat, że śruba za krótka czy cos takiego, ale nie pamiętam dokładnie więc nie chcę mieszać.U mnie tak to powinno wyglądać:
Dystrybutor SKV Opublikowano 1 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2016 Samo rozginanie dolnego mocowania amora miałoby sens gdyby to było max 5mm, a nie 20mm jak wskazuje smokehead Z posiadanych informacji mogę powiedzieć, że to na pewno nie chodzi o 20 mm . Problem na pewno zostanie przez nas rozwiązany i jesteśmy z użytkowaniem "smokehead" w stałym kontakcie. Tak jak wcześniej wspomniałem firma SKV stosuje takie zestawy i do tej pory nikt NIGDY nie zgłaszał problemów. Dzisiaj pierwszy raz usłyszeliśmy o napotykanych trudnościach i jeszcze raz podkreślę, ze sprawa nie zostanie przez nas zapomniana tylko rozwiązana.
rachmistrz Opublikowano 1 Czerwca 2016 Opublikowano 1 Czerwca 2016 w czym jest problem z tym łącznikiem - że nie ma nakretki czy że nie ma napisów. Przyłożyć nakrętkę podczas montażu znacznie łatwiej niż wykonać napisy
koloboro Opublikowano 1 Czerwca 2016 Opublikowano 1 Czerwca 2016 Witam Największym problemem jaki napotkałem przy wymianie zawieszenia to był demontaż starego Za długą tulejkę amora przyciąłem na pożądaną długość. Dla mnie to nie był problem. Ale podkreślam, że dla mnie. Zaś łączniki stabilizatora skręciłem śrubą z nakretką i też nie rozpatrywałem tego jako problem. Po montażu zrobilem pełną geometrię oraz podjechalem na stację na trzepaczke i wyginaczke w celu potwierdzenia czy wszystko ułożyło się jak trzeba. I wszystko OK. Teraz zobaczymy ile kilometrów ten zawias wytrzyma. O wynikających problemach podczas eksploatacji tego zawiasu będę Was informował. Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
rachmistrz Opublikowano 1 Czerwca 2016 Opublikowano 1 Czerwca 2016 No własnie krótko i na temat Tak to jest że jeden człowiek potrafi sobie sam dom postawić a inny szpadla w ziemie wbić (tyle, że też nie powinien się za to brać) Słuchajcie nie ma ktoś wahacza LMO prostego na zbyciu (oczywiście używanego do porównania tym twardościomierzem co kolega się zaoferował) a może ktoś ma inne firmy jeszcze?
KrzysiuK Opublikowano 1 Czerwca 2016 Opublikowano 1 Czerwca 2016 No własnie krótko i na temat Tak to jest że jeden człowiek potrafi sobie sam dom postawić a inny szpadla w ziemie wbić (tyle, że też nie powinien się za to brać) Słuchajcie nie ma ktoś wahacza LMO prostego na zbyciu (oczywiście używanego do porównania tym twardościomierzem co kolega się zaoferował) a może ktoś ma inne firmy jeszcze? Trochę mylisz się... jeżeli kupuję zestaw amortyzatorów np. do Audi A4 B6 to po zdemontowaniu starych nowe powinny pasować bez żadnego dostosowywania. Wyjmuję stare, zakładam nowe. Tyle albo aż tyle :-) Podobnie kupując zestaw wahaczy do danego modelu auta oczekuję, że ten zestaw do tego auta będzie pasował bez ucinania czegokolwiek. Gdybym chciał ciąć, kombinować to musiałbym mieć ku temu jakąś szczególną motywację. Popatrz na konkurencyjnego MasterSporta lub najtańszą Kamokę - wahacze tych producentów dedykowane do A4 B6 lub B7 są identycznie wykonane jak oryginalne.
koloboro Opublikowano 1 Czerwca 2016 Opublikowano 1 Czerwca 2016 No ja mam TRW bo takie u mnie siedziały. Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Dystrybutor SKV Opublikowano 1 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2016 No ja mam TRW bo takie u mnie siedziały. Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka a udostępniłbyś do testu twardości zaproponowanego przez bongod? Przydałoby się też coś z innych producentów.
koloboro Opublikowano 1 Czerwca 2016 Opublikowano 1 Czerwca 2016 No jasne. Tylko jak ma wyglądać transport. Kurier nie wchodzi w grę bo nie mam czasu na niego czekać. Ewentualnie do paczkomatu mogę podrzucić. Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Dystrybutor SKV Opublikowano 1 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2016 (edytowane) Czy ma ktoś na zbyciu wahacze proste innych firm które mógłby przeznaczyć do porównania z innymi firmami? Edytowane 1 Czerwca 2016 przez Dystrybutor SKV
passekFL Opublikowano 1 Czerwca 2016 Opublikowano 1 Czerwca 2016 Ja posiadam wyeksploatowane wahacze proste TRW oraz KAMOKA. Mogę udostępnić do testów twardości .
Dystrybutor SKV Opublikowano 1 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2016 zachęcam pozostałych uczestnikow do przekopania beczek koło garażu , przydałby się jeszcze KRAFT, Lemforder jako wzornik, i MS, no i wszystkie inne
boguc Opublikowano 1 Czerwca 2016 Opublikowano 1 Czerwca 2016 Wydaje mi się że mam w garażu jeden wywalony wahacz LM
Kshyhu87 Opublikowano 1 Czerwca 2016 Opublikowano 1 Czerwca 2016 (edytowane) Łączniki stabilizatora to już wogóle śmiech na sali jak mechanik nie potrafi założyć nakrętki Jedna tuleja łącznika skv jest dłuższa czyli bardziej wystaje ta co idzie do stabilizatora. W oryginale obydwie sa na jednej płaszczyźnie czyli te skv po skręceniu automatycznie sa przekrzywione na gumach co wg mnie szybciej zuzyje te łączniki. Więc nie chodzi tu tylko o sposób montażu bo można daś z nakrętką ale o to że po skręceniu łącznik będzie nienaturalnie przekrzywiony. http://panel.3wart.pl/media/uploads/lacz_a4_3.jpg tutaj foto jak wyglada dłuższa tuleja i teraz niech ktoś mi powie że wszystko ok i tak powinno byc skoro w oryginale jest tak jak tu http://e.allegroimg.pl/s400/12/57/48/83/21/5748832110 na oko widac ze to jest z 5 mm różnicy Edytowane 1 Czerwca 2016 przez Kshyhu87
lopes1987 Opublikowano 1 Czerwca 2016 Opublikowano 1 Czerwca 2016 To czy jeśli jest ten inny łącznik stabilizatora to może wydawać stuki podczas jazdy?
MemberA4 Opublikowano 1 Czerwca 2016 Opublikowano 1 Czerwca 2016 (edytowane) Za długą tulejkę amora przyciąłem na pożądaną długość. Dla mnie to nie był problem. Ale podkreślam, że dla mnie. Ciekawe jak teraz będzie wyglądać gwarancja skoro ingerowałeś w konstrukcje fabryczną wahacza? Jak dla mnie to nie powinno takiej sytuacji być z wahaczami żeby przy montażu jeszcze rzeźbić. Kiedyś miałem kit z DELPHI i naprawdę szybko się rozleciał praktycznie w rok a dałem za niego w intercarsie ponad 1,5k później wsadziłem mastera od Wandeja i do tej pory chłopak który ode mnie kupił autko smiga na nich oprócz dwóch górnych bo niedawno wymieniał. Bacznie się przyglądam opinią na temat SKV lecz po tej sytuacji trochę mnie zniechęca nadchodzący zakup kompletu no ale jeszcze poczekam Edytowane 1 Czerwca 2016 przez MemberA4
Kshyhu87 Opublikowano 1 Czerwca 2016 Opublikowano 1 Czerwca 2016 (edytowane) To czy jeśli jest ten inny łącznik stabilizatora to może wydawać stuki podczas jazdy? nie wiem. jutro montuje stare(roczne) lema bo luzów nie mają ale jak wymienialem to caly komplet chcialem dac nowy. Poza tym wg mnie skrzywienie może skrócić żywotność łącznika Edytowane 1 Czerwca 2016 przez Kshyhu87
strazak93 Opublikowano 2 Czerwca 2016 Opublikowano 2 Czerwca 2016 (edytowane) U mnie właśnie stukneło 5000km na wahaczach SKV,i jak narazie brak jakichkolwiek niepokojących odgłosów. Dodam że w moim przypadku nie było żadnych problemów z pasowaniem poszczególnych elementów,jedne co to musiałem zakupić widełki do demontażu sworzni. Edytowane 2 Czerwca 2016 przez strazak93
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się