Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 Mingblau AVF'ant TDI by kamil-vag (Continued by kosik25)


kamil-vag

Rekomendowane odpowiedzi

8 minut temu, greg2505 napisał:

Nie wiem jaką średnicę ma Q czy to 1.9 czy 2.5 ,ja pisałem o ośce ,u siebie mam od 2.5 cabrio i końcówki ultera 90 brałem na 55mm i pasuje idealnie

Wszystko zależy od sposobu montażu ja końcówkę zakładam na rurę i spawam.

 

20220404_173358.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Teraz, kosik25 napisał:

Wszystko zależy od sposobu montażu ja końcówkę zakładam na rurę i spawam.

 

20220404_173358.jpg

Tak pomyślałem,u mnie jest do czoła dlatego 55mm pasowało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, kosik25 napisał:

Zawsze, w 2gej b6 też mam założony. Ogólnie chodzi mi tylko o to "piknięcie" przy zamykaniu auta. A jeżeli chodzi o zabezpieczenie antykradzieżowe złodziej może mieć nawet kluczyk od auta i go nie odpali.

To piknięcie zakodowałem sobie i raz mnie uratowało a bym zostawił otwarty samochód pod sklepem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Ivanek napisał:

To piknięcie zakodowałem sobie i raz mnie uratowało a bym zostawił otwarty samochód pod sklepem.

Mam złe wspomnienia z b8 gdzie zamki czesto się sypały. A w b6 i b7 wiem, że jest piknięcie i auto jest zamknięte. 

Kilka osób na priv pytało o zabezpieczenie jest ono podłączone pod fabryczny przycisk. Bez naciśniecia przycisku auto nie odpali.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, kosik25 napisał:

Panowie kolorek odpowiedni do auta? :kox:

320/288?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, george napisał:

320/288?

Pudło zawsze robię 320/300 tym razem może 345/300 lub 345/330 :banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, kosik25 napisał:

Pudło zawsze robię 320/300

Myślałem o 300 mm, ale cena zazwyczaj jest wysoka a dostępność niska. Z ciekawości, jak zachowuje się samochód przy takich proporcjach siły? W S4 B6/B7 było 345/300, w S4 B8 345/330, chociaż Dev wspominał, że B6/B7 lepiej hamuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, george napisał:

Myślałem o 300 mm, ale cena zazwyczaj jest wysoka a dostępność niska. Z ciekawości, jak zachowuje się samochód przy takich proporcjach siły? W S4 B6/B7 było 345/300, w S4 B8 345/330, chociaż Dev wspominał, że B6/B7 lepiej hamuje.

Szczerze to po przesiadce z 288 przód na większe czy to 320 czy 345 było WoW lecz jak tył zmienialem na 300 to różnica była ale nie wielka. Ja zestawy brałem zawsze od rsdziadek. Tył 300 chyba 900zl. Można też założyć w podobnej kwocie 320/330 o ile dobrze pamiętam ale klocek całej powierzchni tarczy nie sciąga i zostaje rant (chyba że da się tarcze do stoczenia). Na pewno jest różnica w tyle między 288 a 300 bo tarcza jest grubsza i jest już wentylowana więc lepiej się chłodzi i wizualnie im większa tarcza tym lepszy wygląd :kox: ale tak jak wspomniałem wcześniej po przesiadce na większy przód jest WoW, przy tyle nie ma takiej różnicy.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, kosik25 napisał:

Na pewno jest różnica w tyle między 288 a 300 bo tarcza jest grubsza i jest już wentylowana więc lepiej się chłodzi i wizualnie im większa tarcza tym lepszy wygląd :kox:

Zacisk od S4 ma tłoczek 43 mm, zacisk T5 ma chyba 41 mm tak jak B7 288 mm. Dodajmy do tego większą średnicę co wpływa na siłę hamowania, a wentylowana tarcza na lepsze odprowadzanie ciepła. Wizualnie masz rację, lepiej to wygląda. B)

23 minuty temu, kosik25 napisał:

ale tak jak wspomniałem wcześniej po przesiadce na większy przód jest WoW, przy tyle nie ma takiej różnicy.  

Przesiadałem się z 312 na 320, potem 255 na 288. Na przodzie zmiana jest bardziej odczuwalna, ale z tyłu też czuję różnicę, oczywiście nie taką jak z przodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Graty w ekspresowym tempie dojechały teraz tylko czekać na koniec zlotu w Bukowinie Tatrzańskiej i montować na auto :kox: 

20220407_105927.jpg

  • Pomoc techniczna 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widząc, że temat cieszy się dużą popularnością może są chętni na zakup dla mnie felg?  Hahaha :grin::grin::grin:

M.OLX.PL

3950 zł: 3 950 zł: Felgi Aluminiowe Audi Q3 - oryginalne Pasują również do Audi: A6 C6 C5 A8 D3 4E (od 2002r. do 2010r.) i...

 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, kosik25 napisał:

Widząc, że temat cieszy się dużą popularnością może są chętni na zakup dla mnie felg?  Hahaha :grin::grin::grin:

M.OLX.PL

3950 zł: 3 950 zł: Felgi Aluminiowe Audi Q3 - oryginalne Pasują również do Audi: A6 C6 C5 A8 D3 4E (od 2002r. do 2010r.) i...

 

Będę miał Ori w sobotę po renowacji w shadow chromie. I tańsze z 2-3 stówki niż te wyżej ? jak będziesz zainteresowany to priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Gremlin0209 napisał:

Będę miał Ori w sobotę po renowacji w shadow chromie. I tańsze z 2-3 stówki niż te wyżej ? jak będziesz zainteresowany to priv

Te też mam okazję kupić za 3.5tys i są na miejscu nie malowane, nie naprawiane. Ale za darmo wszystko przyjmę :banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy takich walcach to mój wóz przestałby jeździć, a jedynie toczyłby się. :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, george napisał:

Przy takich walcach to mój wóz przestałby jeździć, a jedynie toczyłby się. :grin:

Co Ty mówisz i na 20tkach fajnie się jeździ 

20220407_160850.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, kosik25 napisał:

Co Ty mówisz i na 20tkach fajnie się jeździ 

Miałem na myśli opory toczenia, w drugiej kolejności komfort.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, george napisał:

Miałem na myśli opory toczenia, w drugiej kolejności komfort.

Ja na b6 mam 18tki 225/40 I na 2gej b6 245/40 różnice jakie widzę to ewentualnie w spalaniu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, kosik25 napisał:

Ja na b6 mam 18tki 225/40 I na 2gej b6 245/40 różnice jakie widzę to ewentualnie w spalaniu. 

Ciekawe, żałuję troszkę że wybrałem 225/40 na 8J a nie 245... Jaka to różnica w spalaniu? Jest to w ogóle do zauważenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...