Tommy Gun Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Continentale są świetne, auto przykleja się do drogi i co najważniejsze są bardzo bezpieczne na mokrej nawierzchni(dobrze odprowadzają wodę oraz mają krótką drogę hamowania). Jak chcesz szybko i agresywnie pokonywać zakręty to polecam Dunlop Sport Max RT w tym rozmiarze. Wada - Dunlopy we wszystkich testach mają krótką trwałość.
ems Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Continentale są świetne, auto przykleja się do drogi i co najważniejsze są bardzo bezpieczne na mokrej nawierzchni(dobrze odprowadzają wodę oraz mają krótką drogę hamowania). Jeździłeś na tych Continentalach?
soolek Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Ja mam zLine 18' ale dopiero ze 3 tygodnie/koło 1000 km, więc dużo nie powiem. W każdym bądź razie nawet na tyle w RWD nieźle trzymają na lekko mokrej jezdni. W dużym desczu jeszcze nie jeździłem. Są ciche. A na pewnoe nie są głośne.
A-rek Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Przyszedł czas na wymianę opon i zastanawiam się nad zakupem opon w rozmiarze 225/45R17: Continental ContiSportContact 5 Nokian zLine Bridgestone S001 Michelin Primacy 3 Jakieś za i przeciw, czy bez różnicy które wezmę? Preferowne szybkie pokonywanie zakrętów i to nie koniecznie na wprost Jeśli chcesz najlepsze to Conti, ale jeśli nie muszą być najlepsze ale równie dobre i chcesz aby coś $ zostaøo w kieszeni to Nokian. A może Uniroyal Rainsport 3, Hankook Ventus Prime 2 ?
ems Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Jeśli chcesz najlepsze to Conti, ale jeśli nie muszą być najlepsze ale równie dobre i chcesz aby coś $ zostaøo w kieszeni to Nokian. A może Uniroyal Rainsport 3, Hankook Ventus Prime 2 ? Według tego testu 2014 Auto Bild Top 15 Summer Tyre Test - TyreReviews Hankook szybko się ściera a opinie o nim też jakieś średnie Hankook Ventus Prime2 | the Hankook Ventus Prime2 reviewed and rated - TyreReviews Pozostaje oczywiście pytanie na ile jedno i drugie jest sponsorowane
Fido Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 W Poprzedniej B5 miałem dwie sztuki Hankook (modelu nie pamiętam) i nie zauważyłem zbyt szybkiego zużywania. Teraz mam 4xHankook Ventus S2 i będę je obserwował. Rzeźba bieżnika identyczna co Prime 2
Piosal91 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Witam, opony 225/45/17 na felgi 8J/17 Et48 będzie pasować/nie obcierać itd ? Szkoda felg. Ranty beda odsloniete i szybko je porysujfesz. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Bzdura... Mam 225/45/17 na 8 calach... Ciężko mówić o odsłoniętym rancie. Jutro mogę zrobić foto mógłbyś wstawić zdjęcie bo mam juz kupione 17" 8J i opony 225/45/17 jak to wyglada i czy wszystko ok jesli chodzi o nie przycieranie etc.?
m0nter Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 mógłbyś wstawić zdjęcie bo mam juz kupione 17" 8J i opony 225/45/17 jak to wyglada i czy wszystko ok jesli chodzi o nie przycieranie etc.? Tak na szybko tylko takie znalazłem, ale widać, że rant nie jest odsłoniety. ET felgi 43, nic ociera, przynajmniej nic nie słyszałem... Dla uzupełnienia opona to Viking Protech HP 225/45/17
Piosal91 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 mógłbyś wstawić zdjęcie bo mam juz kupione 17" 8J i opony 225/45/17 jak to wyglada i czy wszystko ok jesli chodzi o nie przycieranie etc.? Tak na szybko tylko takie znalazłem, ale widać, że rant nie jest odsłoniety. ET felgi 43, nic ociera, przynajmniej nic nie słyszałem... Dla uzupełnienia opona to Viking Protech HP 225/45/17 http://a4.monter.info.pl/index.php?cmd=image&sfpg=ZmVsZ2lfMTd4OF9FVF80My00ZTA2MDEwMjVzLyoyMDE0MDIxN18wNzEwMzYuanBnKjYxY2JkYjBmNDBmNjdjNGYwZTAyNjNkNGUyMGYxOTFi http://a4.monter.info.pl/index.php?cmd=image&sfpg=ZmVsZ2lfMTd4OF9FVF80My00ZTA2MDEwMjVzLyoyMDE0MDIxN18wNzEwMjcuanBnKjc4OTc4NWYyYWQzZmRhMTc5ZDI3ODQ4YmEzZjZkMTQ0 wielkie dzięki! więc moje powinny ładnie wchodzić, mam trochę większe ET więc sam nie wiem, dziś przymierzalem samą felgę i było ok, ale gdy włożę tą oponkę to nie wiem czy nie przytrze.
Tommy Gun Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Continentale są świetne, auto przykleja się do drogi i co najważniejsze są bardzo bezpieczne na mokrej nawierzchni(dobrze odprowadzają wodę oraz mają krótką drogę hamowania). Jeździłeś na tych Continentalach? Owszem i jeżdżę nadal.
dracus6662 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Z CONTINETALAMI jest tak : jezeli chcesz by samochód dobrze trzymał się drogi to Continental jeżeli chcesz by dobrze trzymał w zakrętach to : Continental jeżeli chcesz skrócić drogę hamowania to : Continental jezeli chcesz trwały bieżnik to : Continental Pytanie czy na wszystko ten : Continental ? nie ma nic innego? Ależ oczywiście ze są inne ... Ale jeżeli chcesz najlepsze..... to tylko Continental:thumbup1::thumbup1::thumbup1::thumbup1::thumbup1: też takie mam
pastaldo Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Z CONTINETALAMI jest tak :jezeli chcesz by samochód dobrze trzymał się drogi to Continental jeżeli chcesz by dobrze trzymał w zakrętach to : Continental jeżeli chcesz skrócić drogę hamowania to : Continental jezeli chcesz trwały bieżnik to : Continental Pytanie czy na wszystko ten : Continental ? nie ma nic innego? Ależ oczywiście ze są inne ... Ale jeżeli chcesz najlepsze..... to tylko Continental:thumbup1::thumbup1::thumbup1::thumbup1::thumbup1: też takie mam To brzmi jak wyznanie nieszczęsliwego człowieka który zafiksował się na jakiś cel:facepalm:
KOval81 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Z CONTINETALAMI jest tak :jezeli chcesz by samochód dobrze trzymał się drogi to Continental jeżeli chcesz by dobrze trzymał w zakrętach to : Continental jeżeli chcesz skrócić drogę hamowania to : Continental jezeli chcesz trwały bieżnik to : Continental Pytanie czy na wszystko ten : Continental ? nie ma nic innego? Ależ oczywiście ze są inne ... Ale jeżeli chcesz najlepsze..... to tylko Continental:thumbup1::thumbup1::thumbup1::thumbup1::thumbup1: też takie mam Lol - jesteś Kolego mega "obiektywny" i ortodoksyjny - w sumie 01.04. już minął, żeby takie rzeczy pisać
jihaad Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Wahałem się, ale teraz mam już pewność. Cabanmat ma następcę.
pastaldo Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Wahałem się, ale teraz mam już pewność. Cabanmat ma następcę. Mieliśmy guru olejowego a teraz mamy jeszcze od przemysłu oponiarskiego
WaldekS Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Ja jeżdżę na Michelin Energy Saver plus 205/55/16. Płaciłem 320 za szt.
ems Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 dzięki za wszystkie wasze opinie, zamówiłem zLine
jihaad Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Mieliśmy guru olejowego a teraz mamy jeszcze od przemysłu oponiarskiego Ten niestety ogarnia oba tematy.
pastaldo Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Mieliśmy guru olejowego a teraz mamy jeszcze od przemysłu oponiarskiego Ten niestety ogarnia oba tematy. O widzisz to ja nieświadomy byłem Zaglądam tylko do olejów TDI a tam sie na niego nie natknąłem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się