soul87 Opublikowano 28 Czerwca 2018 Opublikowano 28 Czerwca 2018 żadne z dostępnych pojedynczych w normalnej cenie nie ogarnie Ci 300 koni na LPG z 4 cylindrów.
kodzak0 Opublikowano 28 Czerwca 2018 Opublikowano 28 Czerwca 2018 Ja sie na tym totalnie nie znam. Datego chcialbym od was uzyskac jakiejs poprady co zamontowac by chociaz instalka byla na te 280km chyba ze ten zestaw co zaproponowal przem8
soul87 Opublikowano 28 Czerwca 2018 Opublikowano 28 Czerwca 2018 Ten zestaw bedzie optymalny, 250 koni ogarnie, powyzej dotrysk benzyny. Powtarzam, nie zrobisz 280 koni na samym LPG na pojedynczych wtryskach dostepnych na rynku. Jak chcesz miec w miare mocny zestaw z tego co sie da normalnie kupic to Qbox, reduktor AC R02 Twin 280, Wtryskiwacze ale w listtwie - AC W02 BFC . To jedyne dosyc mocne i ogolnie dostepne wtryski ale w listwie ktore maja szanse ogarnac 280 PS
kodzak0 Opublikowano 28 Czerwca 2018 Opublikowano 28 Czerwca 2018 wiecej niz 250ps w tych samochodzie napewno nie bedzie, mysle ze ewentualnie max 220-230ps
soul87 Opublikowano 28 Czerwca 2018 Opublikowano 28 Czerwca 2018 no to w ciagu 2 godzin zjechalismy z 300 do 230 Wiec sie zdecyduj w takim razie Optymalna opcja to Qbox/Barracuda pojedyncza/AC R01 250/Filtr odstojnikowy Ultra 360
kodzak0 Opublikowano 28 Czerwca 2018 Opublikowano 28 Czerwca 2018 (edytowane) decyzja jest taka aby bylo przedewszystkim dobrze i bezpiecznie oraz z zapasem na dodatkwe koniki stad biore te 280-300ps Ale przypuszczam ze wiecej niz te 230-250ps to nie bedzie w tym samochodzie. A tak czysto teoretycznie ile taki zabieg w pln'ach? Edytowane 28 Czerwca 2018 przez kodzak0
kodzak0 Opublikowano 29 Czerwca 2018 Opublikowano 29 Czerwca 2018 22 godziny temu, soul87 napisał: Qbox/Barracuda pojedyncza/AC R01 250/Filtr odstojnikowy Ultra 360 A wiec ten zestaw spokojnie ogarnie mi bryczke do 250ps, Dzis jade do gaziarza zobaczymy co powie ;)
sky2k Opublikowano 7 Września 2018 Opublikowano 7 Września 2018 proszę o wytłumaczenie, gazownik zaproponował mi: sterownik STAG QBOXwtryskiwacze AC W02 BFCreduktor STAG AC R01 250 + mod. narazie seria 163 ale w planach stage 2 i teraz pytanie czy lepiej ( wole mieć zapas) dołożyć do r02 twin 280 ? czy zostac przy r01 ? oraz co z wtryskami ? może jakieś lepsze ?
grubcio1980 Opublikowano 9 Września 2018 Opublikowano 9 Września 2018 Chłopaki podłączę się. Kończą mi się wtryski. Miałem Hanki niebieskie. Myślałem żeby teraz wrzucić baraki, ale znajomy gaziarz powiedział mi że lepiej byłoby wrzucić Herkules czerwone, bo sterownik mam Zenit pro obd i zenit zrobił pod nie aktualizację. Baraki sprawdzone i twarde. Hanki już drugie obrabiam i 40 tyś to max. Co sądzicie o tych herkulesach?
Dem6nek Opublikowano 10 Października 2018 Opublikowano 10 Października 2018 Witam, stworzyłem swój temat pod tytułem Silnik 1.8T proszę o ocenę, opinie, komentarze silników 150KM, 163KM i 190KM i wydaje mi się, że już za bardzo odbijam od tego tematu i dlatego postanowiłem napisać tutaj. Wczoraj przeczytałem cały TEN temat i chciałbym się dołączyć ponieważ mam pytania, rozmawiałem z trzema gaziarzami jeden z nich to jest tutaj bardzo często chwalony widziałem Silesia Cars. W Silesia Cars wycenili mnie na 3500zł.... BAŁEM się targować by mi nie zrobili czegoś na złość Sprzęt jaki oferują to widziałem, że zachwalaliście więc nie miałem nic do powiedzenia tylko słuchałem. Sterownik: STAG QBox Reduktor: ACR-01 250 Wtryskiwacze: Baracuda 130NL Zbiornik 72 litry Zdejmują korektor do wiercenia i dają nową uszczelkę ale to akurat wiecie Ok a teraz drugi fachowiec nigdzie nie wspomniany w żadnym temacie wiec już się cykam. Oferuje: Sterownik: STAG Qnext+ (nie wiem za bardzo dlaczego bo Qbox ładniej brzmi? więc jak ktoś się orientuje proszę wyjawić różnicę i co sądzicie) Reduktor: KME Gold GT (ten fachowiec twierdzi, że nie chce obrażać tego sprzętu zaproponowanego przez Silesia Cars tj. ACR-01 250 dlatego się upewniałem dlaczego akurat nie ten to oczywiście co może klient jak fachowiec miłym, fachowcowym głosem MÓWI, że tamten nie jest zły ale chcąc robić Chip tuning zaleca jednak ten KME Gold GT proszę was co to samo co w przypadku sterownika by w prosty sposób mi wyjaśnić różnicę i co sądzicie). Wtryskiwacze: oczywiście bez zastrzeżeń te same Baracudy 130 NL ale mówi, że to trzeba sprawdzić może lepsze będą Baracudy 115 (według was, które lepsze?) Zbiornik 72 litry (oczywiście za dopłatą) Zdejmują również korektor do wiercenia lecz twierdzą, że wymiana uszczelki jest zbędna ale jak bardzo chcę to wymienią za dopłatą oczywiście Ok to ten chce 3800zł + Chip Tuning to będzie razem 4900zł (U tego samego fachowca) (Oczywiście drożej bo to quattro więc muszą jechać na hamownie do zaprzyjaźnionego warsztatu) Wiem, że powiecie, że drogo bo czytałem o tym ale co mam zrobić? Jakby Silesia Cars miało w ofercie Chip tuning to oczywiście, że chciałbym u nich, a tak zwróćcie uwagę gdybym np. zrobił Chip tuning w Katowicach bo tam koleś twierdzi, że dla niego bez różnicy czy quattro, tooo robiąc w ten sposób by było taniej to jak coś się "nie daj Boże" stanie to jeden fachowiec będzie zwalał na drugiego A tak mi to zrobi jeden fachowiec wie co jak chipują i gazują . Może i GADANIE dlatego zwracam się do was z multum pytań naraz za co przepraszam, tu chce gazować i do tego chip tuning Naprawdę nie jestem jakoś specjalnie przy kasie ale tak jak już ktoś tu na forum komuś odpowiedział "Można mieć zrobione to tanio ALBO dobrze" to ja jestem z tych co chcą mieć to zrobione dobrze i solidnie bym nie musiał płakać później, że można było tak śmak. Dziś się już nie odezwę bo chcę poczytać co kto sądzi na temat tzw. GRATÓW i nie chcę przeszkadzać w dyskusji chcę konkretów i o pomoc proszę. (Oczywiście jak będą jakieś pytanie skierowanie do mnie to oczywiście od razu będę odpowiadał, dostanę powiadomienie na tel, że coś tu jest to od razu się loguję i coś dodam) Sorki za monolog mam nadzieję, że napisałem to czytelnie. Miłego dnia
cysiek18 Opublikowano 10 Października 2018 Opublikowano 10 Października 2018 Według mnie źle robisz. Ja bym najpierw doprowadził auto do serii, zmienił wtryski, dołożył ic. Wtedy zrobiłbym program u kogoś kto to dobrze ogarnia. Potem założył gaz
erchi Opublikowano 10 Października 2018 Opublikowano 10 Października 2018 (edytowane) P******o ich z tym cenami Edytowane 10 Października 2018 przez erchi
Dem6nek Opublikowano 10 Października 2018 Opublikowano 10 Października 2018 O Opolu nawet nie mówię jakie ceny usłyszałem .... Kosmiczne Proszę o ocenę tych gratów które tam wymieniłem
przem8 Opublikowano 10 Października 2018 Opublikowano 10 Października 2018 35 minut temu, Dem6nek napisał: Proszę o ocenę tych gratów które tam wymieniłem Standardowe i powszechnie montowane w tym silniku. Co do wtrysków warte rozważenia jeszcze ac w03.
Dem6nek Opublikowano 10 Października 2018 Opublikowano 10 Października 2018 Ok zapytam czy jest taka możliwość, głównie z tego co tu czytałem to chwalone barrakudy właśnie i że te Hana tylko unikać
Dem6nek Opublikowano 14 Października 2018 Opublikowano 14 Października 2018 Często jest wspomniany Dynosoft więc tam sobie zadzwonię. Jeśli zaś chodzi o ten Simex w Częstochowie to ktoś tam z WAS miał coś robione chip tuning czy LPG? I jak wrażenia?
k232 Opublikowano 15 Października 2018 Opublikowano 15 Października 2018 Jak chcecie sprawdzony warsztat LPG to polecam wejść na LPG forum i tam jest wszystko o gazie , wszystko o najlepszych warsztatach, co chcecie wiedzieć to macie.
Dem6nek Opublikowano 15 Października 2018 Opublikowano 15 Października 2018 Ok sprawdzę, a wracając do chip tuningu to ktoś coś jeszcze poleca i czy ktoś miał coś robione w tym SIMEX?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się