Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana pompy paliwa 1.8 Turbo quattro


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jak jest z tym cofaniem paliwa, rok temu kupiłem wkład VDO (niebieska) do 2,7T ona daje niecałe 5 barów, i przed świętami miałem problem z odpaleniem auta, układ się zapowietrzył cofnęło paliwo, zamówiłem nowy wężyk żebrowany ale niestety coś poszło nie tak bo pęk gdy go montowałem i wsadziłem za niego gumowy paliwowy mocno skręciłem opaskami ale to nie pomogło, dołożyłem zawór kierunkowy przed pompę, wszystko mocno ścisnąłem ale nawet to nie pomogło, jak postoi kilka godzin to problem odpalenia wraca, odpalam na LPG na kilka sekund aż pompka pociągnie paliowo przepcha powietrze i wtedy odpalam już normalnie na Pb, zrobiłem logi pompa pracuje wzorowo

Opublikowano

W starym aucie bez pompy w baku to sobie można montować zaworki zwrotne a nie w furach z pompą. Po drugie to większość przewodów paliwowych dostępnych w sklepach na metry jest olejo i paliwo odporna tylko od wewnątrz. W zbiorniku z benzyną długo nie wytrzyma więc lepiej zdjąc delikatnie oryginalny i zastosować ponownie.

Opublikowano

Możliwe że jutro rano dojdę do ładu bo podmienilem czujnik temperatury ten zielony jedna już próba była możliwe że cały zabieg z wyciąganiem pompki był nie potrzebny 

Opublikowano

Witam,

Czy jest ktoś na forum, kto  zapodał pompkę paliwa z S4 b6 4.2 BBK (8E0 906 087 R/Q) do koszyka po pompce od 1.8T BEX w Q  (8E0 906 087 N) z tymże silnikiem jako alternatywe zamiast tych SKV i innych zamienników ? 

Pozdrawiam

Opublikowano

Panowie, posiadam b6 1.8 turbo quattro i ktoś zrobił fuszerę z koszem pompy. Mam taką jak na zdjęciu poniżej nr 2.

Czy pompy, a właściwie kosze z a4 b5 1.8t pasują? Bo wtyczki są inne chyba. Potrzebuje samych gumowych tulejek.

Czym się różnią te pompy poniżej, czy są kompatybilne? Bo jak sprzedają to różnie i niby obydwie są do b6 1.8t? Chodzi mi o ten stelaż na 1szym zdjęciu co łączy górę z dołem, bo ja tego nie mam i nie wiem czy powinno być czy też nie, aby stabilizowało kosz pompy.

1. pompa 1.jpg     2. pompa 2.PNG

Opublikowano

Ja również zabralem sie za wymiane pompy na wydajniejsza. To co zobaczylem po rozebraniu mnie zaskoczylo. Okazalo sie ze mam założona pompe z 2.0tfsi. Mial ktoś doczynienia z taka pompa w b6 1.8tq bfb 2004r. Na zdjeciu pompa ori w koszu oraz pompa s4. Ori ma 2 króćce

20190503_104117.jpg

Opublikowano

Ta po lewej wygląda bliźniaczo do tej ori z BEXa.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

ja miałem taka niebieską, w opisie była na 4,7 bara do 2,7T

Opublikowano

Pompa padła i wymieniam sam wkład. Dzwoniłem do SKV jak wyglądają statystyki reklamacji. W 2019 roku kupiono nieco ponad 2000 pomp, z czego reklamacji było 20 kilka, co daje wynik ok 1%. Nie tak źle, dlatego pewnie kupię od nich.

Dowiedziałem się też, że do 1.8T Q BFB 2003 są możliwe aż 4 różne wkłady mimo 1 numeru części. Aby dobrze dobrać wkład, najlepiej wysłać im zdjęcie obecnego po demontażu.

No i właśnie próbuję zdemontować i mam taki problem, że mimo że z węża po odpięciu od dekla nic nie leci, to jak podnoszę sam ten biały dekiel, to paliwo leci jak niagara ? Co mam zrobić? tego nawet nie ma jak wyłapać, bo leci tuż przy uszczelce i nie ma jak czegokolwiek podłożyć ? 

Opublikowano

Wychodzi że zatankowałeś prawie do pełna więc po zdjęciu pokrywy będzie musiało trochę wypłynąć.Po zatankowaniu na full musuałem wypompować z 8 litrów ażeby się dało wyjąć lewy dekiel zbiornika.Pozostaje podłączyć pompkę reczną lub elektryczną z wężem i odpompować Ja jeżdze na skv juz od listopada i złego słowa nie powiem, jest cicha i trzyma parametry.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)
W dniu 15.08.2019 o 09:48, roger18sx napisał:

Wychodzi że zatankowałeś prawie do pełna więc po zdjęciu pokrywy będzie musiało trochę wypłynąć.Po zatankowaniu na full musuałem wypompować z 8 litrów ażeby się dało wyjąć lewy dekiel zbiornika.Pozostaje podłączyć pompkę reczną lub elektryczną z wężem i odpompować Ja jeżdze na skv juz od listopada i złego słowa nie powiem, jest cicha i trzyma parametry.

Spuściłem 10 l i jest ok. Natomiast sytuacja wygląda tak. Jest sobie pompa SKV https://skv.pl/pl/Parts/02SKV272/information/?searchString=02skv272&partGroup=Pompa paliwa oraz jest pompa MAPCO https://www.czesciauto24.pl/mapco/7644309.

SKV to sam silnik, a MAPCO to pompa z filtrem i obudową. Patrząc na zdjęcie MAPCO odnoszę wrażenie, że nie muszę wyciągać w ogóle całej pompy z pływakiem, a jedynie odkręcę sam wkład. U mnie wygląda to tak https://cl.ly/1380fbd7acb7

 

Pytanie: czy jest możliwe odkręcenie samego wkładu z pompą (całej tej części którą oferuje MAPCO) bez wyciągania całego koszyka?

 

 

Edytowane przez bartkobe
Opublikowano (edytowane)

No i się wczoraj pochwaliłem tą pompą skv. Dziś rano po przejechaniu 25 km. Gaszę auto i właczyłem ponownie zapłon ażeby szyby otworzyć i słyszę jakieś buczenie z baku. Popołudniu auto już nie chciało wchodzić na obroty bo za mało paliwka silnik dostaje. Na gazie jest wszystko ok.Jutro będe badał co się wydarzyło.

Dziś wymontowałem pompę .Wirnik obraca się swobodnie, lekko ją ostukałem i zaczeła pracować ,tak jak by się szczotki zawiesiły. Była montowana we wrześniu. Teraz wypada zakupić kolejną nową ażeby tą wysłać na reklamację.

Edytowane przez roger18sx
Opublikowano

Kup oryginalną vdo za 250zł tak jak ja zrobiłem i będziesz miał spokój na lata.

Opublikowano

Już wymieniłem. Zrobiłem od tego czasu ponad 1000km i póki co jest git. 

Kupiłem SKV. Wymianę zleciłem w warsztacie. 200 zł.

Opublikowano
37 minut temu, GRADIENT napisał:

Kup oryginalną vdo za 250zł tak jak ja zrobiłem i będziesz miał spokój na lata.

Gdzie taka cena? Chyba, że to używana.

Opublikowano
46 minut temu, traczu_lca napisał:

Gdzie taka cena? Chyba, że to używana.

Sam wkład, a nie komplet z koszem :P

Opublikowano
37 minut temu, przem8 napisał:

Sam wkład, a nie komplet z koszem :P

Jeżeli możesz podać źródło wkładów VDO w takiej cenie, to chętnie skorzystam ;). 

Z koszem jest 780-890 zł, na https://www.czesciauto24.pl/audi/a4-avant-8e5-b6/16884/10817/pompa_paliwa
Na Allegro sam wkład (nowsza wersja bez króćców) 450 zł... https://allegro.pl/oferta/pompa-paliwa-audi-a4-b6-b7-1-6-1-8t-2-0-2-4-3-0-7968837105

 

Opublikowano

Nie chce zakładać nowego tematu więc pytam tutaj mam Avj zwiększona moc okolice 240km ma cofanie zapłonów..z Audi TT z silnika BAM podejdzie mi cała pompa i jest wydajniejsza czy lepiej jakis inny wkład ?

Opublikowano

Poda ktoś namiar gdzie można kupił sam wkład np. vdo, pierburg etc?

Opublikowano

Witam w moich ośka AVJ 150KM  sedan, zamontowany jest kosz  o numerze 8E0919051B, niestety nie wiem jaki jest tam wkład.

Zastanawiam się nad wymianą całości na numer 8E0919051CJ z hitachi albo tego skv. Gdyby ktos mial ochote podeslac odpowiednie numery. Sam juz przeczytalem cale forum i sa rozne numery, najpewniej zdecyduje sie na te CJ (tak etka podaje jako zamiennik L ori).
Tak w ogole, jak ciezka w skali od 1 do 10 jest wymiana? Mam dostep do pompy, duzo czasu, jednak ze wzgledu na wypadek w pracy nie mam mozliwosci w 100% wykorzystać drugiej ręki (palec wskazujący w lewej poszyty). 
Na co najbardziej uważać przy wyciąganiu pompy i wsadzaniu do baku, żeby nic nie połamać ? 

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...