Kefiro Opublikowano 27 Października 2017 Opublikowano 27 Października 2017 Dobrze zrozumiałem? Poprawa dawki rozruchowej ma wpływ na falowanie na biegu jałowym?
KarolA4TDi Opublikowano 30 Listopada 2017 Opublikowano 30 Listopada 2017 Witam koledzy szukam porady odnośnie mojej A4 b6 1.9 AWX którą kupiłem latem i byłem bardzo z niej zadowolony do czasu aż nie pokazały się temperatury w okolicy 0 .Auto zaczęło przy tem poniżej 1 stopnia ciężej odpalać miało drgania po odpaleniu i kopci na siwo przez chwilę .Gdzie do 1 stopnia zawsze pali na dotknięcie .Sprawdziłem świece żarowe napięcie dochodzi na krótko iskrzy jak podam na każdą świece napięcie .Kąt synchronizacji ustawiałem w okolicy zera i jest tak samo .Dodam że auto czasem jak jadę lubi tak leciutka szarpnąć.Myślicie że są pompowtryski do regeneracji już .? Poniżej mam zdjęcie z Vaga odnośnie wtrysków i logi .Pozdrawiam i dzięki za pomoc bo przy większej temperaturze wątpie że to auto zapali .:-( :-( Więc grupa 13 https://log.malonetuning.com/chart/33928#H8KLCABPw73DrVkCA8KLwo5WSsOOw49Nw4rDjEvDlU0vw4ovLShWw5IxwojDlQEJw6bDpBdlVsKlAsK5OkrDqcKpecKpRcKJJcKpSiDCmcOEw5LCksO8w6LCgsKcw4wSwpDClMKhWWwsAHc%2Fw4JcQwAAAA%3D%3D 18 https://log.malonetuning.com/chart/33929#H8KLCADCnMO9w61ZAgPCi8KOVkrDjsOPTcOKw4xLw5VNL8OKLy0oVsOSMcKIw5UBCcOmw6QXZVbCpQLCuTpKw6nCqXnCqUXCiSXCqUogwpnDhMOSwpLDvMOiwoLCnMOMEsKQwpTCoVlsLAB3P8OCXEMAAAA%3D 23 https://log.malonetuning.com/chart/33930#H8KLCADDisO9w61ZAgNtw4zDiwrCgCAQwoXDoXfCmcK1QhfDqGXDhMKFw6VgA8KVwqEjVE%2FCnwpBC8KXw6fDu8OhKAXCi8OfZzpQwrrDoMOTGUF0WhTDnHzCoAfDsxTDoMOww4BgGMKhFGPCrcK8wqXCuSjDlhbDiMKtXENEw77ChcKcw7oGw7dtHsOaPH5sEsO7eG7DhMO1Y8OSw7oFXScxb8K4AAAA
wisiel Opublikowano 30 Listopada 2017 Opublikowano 30 Listopada 2017 Co do świec żarowych. To że świeca iskrzy nie oznacza, że jest ok. Też tak sprawdzałem i niby zgadzało się że dobre. Kilka dni temu miałem rozmontowaną górę silnika i z racji dobrego dostępu wymontowałem świece bo nadal palił gorzej w niższych temperaturach. Po podłączeniu zasilania na 6 świec rozżarzyły się dwie. Reszta iskrzyła a nadawały się na złom. Tak więc naocznie przekonałem się co do pewności sposobu na iskrę. Może więc zweryfikuj świece fizycznie? Jeszcze jedna ciekawostka: świece beru kosztowały 66 zł za szt. Natomiast świece beru vw- tak oznaczone jak oryginały z silnika( czyli oemy) kosztowały mnie 51 zł za szt.
kamil-vag Opublikowano 30 Listopada 2017 Opublikowano 30 Listopada 2017 Te logi są całkiem OK. Wskazania czujnika temperatury ? 1
Daniel85 Opublikowano 30 Listopada 2017 Opublikowano 30 Listopada 2017 Sprawdz świece miernikiem napięcia bo to ze iskrza nie oznacza ze sa dobre i dobrze grzeja rezystancja powinna być max do 1 ohma 1
KarolA4TDi Opublikowano 30 Listopada 2017 Opublikowano 30 Listopada 2017 Logi robione przy temperaturze 90stopni o to chodzi ? Ale czy świece mają wpływ że w takiej temperaturze auto tak cięzko zaczyna zapalać .A czy logi powyżej pokarzą np że są uszkodzone uszczelniacze pompowtrysków ?
KarolA4TDi Opublikowano 30 Listopada 2017 Opublikowano 30 Listopada 2017 ok rezystancje sprawdze jutro w takim razie
Daniel85 Opublikowano 30 Listopada 2017 Opublikowano 30 Listopada 2017 Co do logow to niech lepiej wypowie się kamil-vag i najlepiej Cie pokieruje w tej sprawie co masz robic i jak
Daniel85 Opublikowano 30 Listopada 2017 Opublikowano 30 Listopada 2017 (edytowane) Sprawdz tez akumulator miernikiem jakie ma napiecie możliwe ze to on robi problem 12,5-12,7 powinien mieć przed odpalaniem Edytowane 30 Listopada 2017 przez Daniel85
ecobuda Opublikowano 30 Listopada 2017 Opublikowano 30 Listopada 2017 Wytargaj świeczki i sprawdzaj. Tylko uważaj żebyś nie ukręcił. Tylko taki sposób da ci 100 procent pewności że są sprawne.Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka 1
Kavior78 Opublikowano 30 Listopada 2017 Opublikowano 30 Listopada 2017 Miałem dokładnie taki sam problem z odpalaniem co Ty. Auto również kupiłem w lecie. Zmieniłem w ciemno świece i odpala teraz idealnie. Kupiłem beru za 42zł/szt. Ostatnio widziałem na allegro ori vw nowe za 23zł/szt. Szukaj i zmieniaj. 1
KarolA4TDi Opublikowano 11 Grudnia 2017 Opublikowano 11 Grudnia 2017 Panowie więc wymieniłem wszystkie świece na nowe NGK sprawdzałem przez założeniem na listwię grzeją ok czas grzania jest zależny od temperatury .Ale nic to nie pomogło auto nadal źle pali poniżej 3 stopni kręci około 4 sekundy i raptownie zapala :-(
anonim Opublikowano 15 Marca 2022 Opublikowano 15 Marca 2022 Przeczytałem cały temat i nikt nie ma tego problemu co ja z odpalaniem. Silnik 1.9 tdi 130km multitronic. Na zimnym odpala perfekcyjnie, czy to w lato, czy w zime. Problem pojawia się gdy jest rozgrzany a dokładnie gdy przejade autem kilka czy kilkaset km i gdy uruchamiam go po kilku minutach wtedy szarpie całym silnikiem. Odpalić to odpali zawsze, tylko to szarpanie jest dziwne. Najczęsciej pojawia sie gdy jade np do sklepu, po zrobieniu zakupow wsiadam do auta, przekręcam i szarpie calym silnikiem przez okolo 2sek i wtedy odpala. I co najważniejsze, nie robi sie to zawsze tylko zazwyczaj. Ogólnie silnik pracuje bardzo dobrze, zadnych falowań obrotów na zimnym. Jeżdże tak juz od dwóch lat bo nikt nie potrafi tego zdiagnozować. Ostatnio wróciłem ze znanego w calej polsce Sserwisu. Pan Janusz stwierdził, że dwumasa i rozrusznik do wymiany. Po wymianie problem dalej występuje choć dzwięk szarpania jest z 20% slabszy bo nie slychac luznej dwumasy. Ktoś pomoze?
nadybek Opublikowano 17 Marca 2022 Opublikowano 17 Marca 2022 Odłącz klapę gasząca i sprawdz jak bedzie. Tylko wężyk zaslep.
kazimierz1.9TDI Opublikowano 3 Listopada 2022 Opublikowano 3 Listopada 2022 Witam, mam mały problem z odpalaniem mojego 1.9TDI ATD . A mianowicie po dłuższym postoju auto odpala ale nierówno pracuje tak przez 20/30sek później wraca wszystko do normy . Dodam że uszczelniacze pod PD nowe, pompa tandemowa nowa Pierburga . Robiłem 2 próby tzn: 1. Odpalenie auta za pierwszym razem 2.Odpalenie auta po 4 przekreceniach kluczyka, (szarpanie silnikiem jest o wiele krótsze) Dodam że pompa w baku wydaje dziwne dźwięki. Tak jakby za pierwszym i drugim razem mieliła paliwo z powietrzem a kolejne przekrecenia juz tego nie słychać. Czy te logi sugerują na Zużycie juz gniazd pompek ?
Pieterb Opublikowano 3 Listopada 2022 Opublikowano 3 Listopada 2022 (edytowane) 5 godzin temu, kazimierz1.9TDI napisał(a): Dodam że uszczelniacze pod PD nowe, No i co z tego jak z 3 dalej jest problem, nieudana operacja jednym słowem Edytowane 3 Listopada 2022 przez Pieterb
kazimierz1.9TDI Opublikowano 3 Listopada 2022 Opublikowano 3 Listopada 2022 Moze być już gniazdo na tym PD uwalone ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się