Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[TDI PD] Trudne uruchamianie silnika, ciężkie odpalanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A czy przy opalaniu nie masz koronek.od hamulców i nie piszczy 3 krotnie mogą to byc uszczelnienia na pompowtryskach lub problemy z paliwem lub układem paliwowy świece przy takich temperaturach wydaje mi się nie robiły by problemu

wlasnie ze nic nie piszczy , jedynie co to zauwazylem ze po odpaleniu swieci sie jeszcze troche kontrolka akumulatora , nie gasnie razem z odpaleniem , tylko po jakies 5 sekundach

znalazlem filmik na yt z taka sama praca silnika jak u mnie , tylko u mnie dopiero to sie stalo 2 razy , i nie wyswietla mi sie ten blad przy odpalaniu , chociaz przy nie odpalonym silniku gdy nacisne przycisk check , wyskakuje ta kontrolka , moze to byc to ? https://www.youtube.com/watch?v=SCoL8nopnP8

Opublikowano

Jak masz to samo co na tym filmie to wina rozrusznika.

Opublikowano

Sprobuje jakos to nagrac i podeslać filmik , tylko ze to od czasu do czasu mi sie robi ;/ takze moze to chwile potrwac , zanim znow go dopadnie to

Opublikowano

witam czy ktos sie orientuje co sie moze dziac otoz chodzi o to ze jak zapalam auto na mrozie to normalnie odpala a po chwili samo gasnie.i pojawia sie kontrolka oleju.i pozniej niechce odpalic...tak jak by paliwa niedostawalo albo cos....

Opublikowano

zczytać pierw błędy vcds, filtr paliwa wymieniany?

Opublikowano

moze immobilajzer.

jak zgasnie nie miga kontrolka z kluczykiem??

jak właczasz zapłon zapala sie i gasnie normalnie??

ja miałem z tym problem własnie jak przyszły wieksze mrozy

Opublikowano

Witam wiem ze są podobne tematy że szarpie po odpaleniu nie powielam tematu poniewaz u mnie występuje to tylko po postoju dłuższym jak 2 dni czy to lato czy zima i na pewno nie są to świece żarowe ponieważ są wymienione a w lecie przecież nawet się nie załączają. Gdzie szukać przyczyny czy to może być coś ze cofa mi się paliwo

Opublikowano

Szarpie tylko na zimnym, czy po rozgrzaniu też ?

Opublikowano

Zacisnij wąż powrotny i wtedy spróbuj odpalić po tych dwóch dniach, będziesz wiedział czy cofa się przelewem na wtryskiwaczach.

Opublikowano

Scaliłem kilka tematów odnośnie odpalania, proszę o kontynuację wszelkich problemów w tym wątku.

Opublikowano

Witam.

Musze wznowić temat. Nie miałem czasu na zrobienie logów.

Zacznę od filmiku może ktoś miał podobną sytuacje

https://megawrzuta.pl/download/6c79b9af9db6c215de951f022c91f845.html

To ja jeszcze raz bo może ktoś nie zauważył :)

Opublikowano

Dziwny ten Twoj dźwięk przy rozruchu... kompresję patrzyłeś ?
Sprawdź wszystkie 4 cyl na początku. To nic nie kosztuje

Opublikowano

u mnie jest taki problem że po dłuższym postoju auto po odpaleniu przez kilka sekund faluje obrotami( tak stoi powyżej 5h) mam wrażenie tak jakby delikatnie się zapowietrzał( odpala na poł obrotu) pompa vacum nowa bosch. Poniżej log z odpalania:

http://vaglog.pl/log-013_004_023_6SJ4B8.html

Jak widać na poczatku są skoki potem się normuje. Filtr paliwa wymianiany jakoś 40 tyś temu nie wiem czy sie nim interesować czy może być jego wina ale odpala z falowaniem tylko po wiekszym postoju wczesniej nie. Gumki na wtryskiwaczach oryginalne. Brać się za nie czy szukać gdzieś indziej problemu. Dodam że zawsze jak przekrecalem kluczyk to nie było słychać przelewania paliwa z baku i odpalal idealnie. A od tego momentu jak słychać przelewanie i to czasem jak kilka razy przekrece kluczyk to źle pali. Tak jakby cofało się paliwo.

Opublikowano

Dziwny ten Twoj dźwięk przy rozruchu... kompresję patrzyłeś ?

Sprawdź wszystkie 4 cyl na początku. To nic nie kosztuje

Na stacji diagnostycznej to mozna zrobic ?

Opublikowano

Raczej w obeznanym warsztacie ;) To nic skomplikowanego, wystarczy odpowiedni manometr...

Opublikowano

Raczej w obeznanym warsztacie ;) To nic skomplikowanego, wystarczy odpowiedni manometr...

Jakie sa normy ?

Opublikowano (edytowane)

W pierwszym poście wy-edytowałem i opisałem wszystko co warto sprawdzić...

Pompa paliwa i podciśnienia (tandempompa/vacumpompa) - jest na niej zaślepka na manometr - można wkręcić i zobaczyć czy jest prawidłowe ciśnienie tłoczenia - 1500 obr/min ma być min 3,5 bar, przy 4000 obr/min - 7,5 bar - jeśli nie osiąga takiego stanu, można zacisnąć wąż powrotny pomiędzy filtrem a pompą i wykonać pomiar jeszcze raz. Jak osiągnie to znaczy, że paliwo ucieka na przelew na o-ringach pompo-wtryskiwaczy lub leci w olej - ale wtedy dodatkowo rósł by poziom oleju w silniku...

Edytowane przez kamil-vag
Opublikowano

Panowie nagrzewam świeczki z 4 razy i kręcę kręcę i nie ma bata :)

Po dłuższym kręceniu odpala się kontrolka oleju (WTF?)

Dodatkowo słyszę ciągle jakieś cykanie

Opublikowano

Akumulator.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...