Michal1277 Opublikowano 28 Grudnia 2016 Opublikowano 28 Grudnia 2016 A czy przy opalaniu nie masz koronek.od hamulców i nie piszczy 3 krotnie mogą to byc uszczelnienia na pompowtryskach lub problemy z paliwem lub układem paliwowy świece przy takich temperaturach wydaje mi się nie robiły by problemu wlasnie ze nic nie piszczy , jedynie co to zauwazylem ze po odpaleniu swieci sie jeszcze troche kontrolka akumulatora , nie gasnie razem z odpaleniem , tylko po jakies 5 sekundach znalazlem filmik na yt z taka sama praca silnika jak u mnie , tylko u mnie dopiero to sie stalo 2 razy , i nie wyswietla mi sie ten blad przy odpalaniu , chociaz przy nie odpalonym silniku gdy nacisne przycisk check , wyskakuje ta kontrolka , moze to byc to ? https://www.youtube.com/watch?v=SCoL8nopnP8
djmesiu Opublikowano 28 Grudnia 2016 Opublikowano 28 Grudnia 2016 Jak masz to samo co na tym filmie to wina rozrusznika.
Michal1277 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Sprobuje jakos to nagrac i podeslać filmik , tylko ze to od czasu do czasu mi sie robi ;/ takze moze to chwile potrwac , zanim znow go dopadnie to
marcin1010i Opublikowano 30 Grudnia 2016 Opublikowano 30 Grudnia 2016 witam czy ktos sie orientuje co sie moze dziac otoz chodzi o to ze jak zapalam auto na mrozie to normalnie odpala a po chwili samo gasnie.i pojawia sie kontrolka oleju.i pozniej niechce odpalic...tak jak by paliwa niedostawalo albo cos....
piotrek991 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Opublikowano 30 Grudnia 2016 zczytać pierw błędy vcds, filtr paliwa wymieniany?
auxen88 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Witam. Musze wznowić temat. Nie miałem czasu na zrobienie logów. Zacznę od filmiku może ktoś miał podobną sytuacje https://megawrzuta.pl/download/6c79b9af9db6c215de951f022c91f845.html
marjon Opublikowano 30 Grudnia 2016 Opublikowano 30 Grudnia 2016 moze immobilajzer. jak zgasnie nie miga kontrolka z kluczykiem?? jak właczasz zapłon zapala sie i gasnie normalnie?? ja miałem z tym problem własnie jak przyszły wieksze mrozy
zarow80 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Witam wiem ze są podobne tematy że szarpie po odpaleniu nie powielam tematu poniewaz u mnie występuje to tylko po postoju dłuższym jak 2 dni czy to lato czy zima i na pewno nie są to świece żarowe ponieważ są wymienione a w lecie przecież nawet się nie załączają. Gdzie szukać przyczyny czy to może być coś ze cofa mi się paliwo
lechit27 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Szarpie tylko na zimnym, czy po rozgrzaniu też ?
kamil-vag Opublikowano 2 Stycznia 2017 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Zacisnij wąż powrotny i wtedy spróbuj odpalić po tych dwóch dniach, będziesz wiedział czy cofa się przelewem na wtryskiwaczach.
kamil-vag Opublikowano 2 Stycznia 2017 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Scaliłem kilka tematów odnośnie odpalania, proszę o kontynuację wszelkich problemów w tym wątku.
auxen88 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Witam. Musze wznowić temat. Nie miałem czasu na zrobienie logów. Zacznę od filmiku może ktoś miał podobną sytuacje https://megawrzuta.pl/download/6c79b9af9db6c215de951f022c91f845.html To ja jeszcze raz bo może ktoś nie zauważył
Ralen Opublikowano 2 Stycznia 2017 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Dziwny ten Twoj dźwięk przy rozruchu... kompresję patrzyłeś ? Sprawdź wszystkie 4 cyl na początku. To nic nie kosztuje
bolo1500 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Opublikowano 3 Stycznia 2017 u mnie jest taki problem że po dłuższym postoju auto po odpaleniu przez kilka sekund faluje obrotami( tak stoi powyżej 5h) mam wrażenie tak jakby delikatnie się zapowietrzał( odpala na poł obrotu) pompa vacum nowa bosch. Poniżej log z odpalania: http://vaglog.pl/log-013_004_023_6SJ4B8.html Jak widać na poczatku są skoki potem się normuje. Filtr paliwa wymianiany jakoś 40 tyś temu nie wiem czy sie nim interesować czy może być jego wina ale odpala z falowaniem tylko po wiekszym postoju wczesniej nie. Gumki na wtryskiwaczach oryginalne. Brać się za nie czy szukać gdzieś indziej problemu. Dodam że zawsze jak przekrecalem kluczyk to nie było słychać przelewania paliwa z baku i odpalal idealnie. A od tego momentu jak słychać przelewanie i to czasem jak kilka razy przekrece kluczyk to źle pali. Tak jakby cofało się paliwo.
auxen88 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Dziwny ten Twoj dźwięk przy rozruchu... kompresję patrzyłeś ? Sprawdź wszystkie 4 cyl na początku. To nic nie kosztuje Na stacji diagnostycznej to mozna zrobic ?
kamil-vag Opublikowano 3 Stycznia 2017 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Raczej w obeznanym warsztacie To nic skomplikowanego, wystarczy odpowiedni manometr...
auxen88 Opublikowano 5 Stycznia 2017 Opublikowano 5 Stycznia 2017 Raczej w obeznanym warsztacie To nic skomplikowanego, wystarczy odpowiedni manometr... Jakie sa normy ?
kamil-vag Opublikowano 5 Stycznia 2017 Opublikowano 5 Stycznia 2017 (edytowane) W pierwszym poście wy-edytowałem i opisałem wszystko co warto sprawdzić... Pompa paliwa i podciśnienia (tandempompa/vacumpompa) - jest na niej zaślepka na manometr - można wkręcić i zobaczyć czy jest prawidłowe ciśnienie tłoczenia - 1500 obr/min ma być min 3,5 bar, przy 4000 obr/min - 7,5 bar - jeśli nie osiąga takiego stanu, można zacisnąć wąż powrotny pomiędzy filtrem a pompą i wykonać pomiar jeszcze raz. Jak osiągnie to znaczy, że paliwo ucieka na przelew na o-ringach pompo-wtryskiwaczy lub leci w olej - ale wtedy dodatkowo rósł by poziom oleju w silniku... Edytowane 5 Stycznia 2017 przez kamil-vag
SkOs Opublikowano 6 Stycznia 2017 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Panowie nagrzewam świeczki z 4 razy i kręcę kręcę i nie ma bata Po dłuższym kręceniu odpala się kontrolka oleju (WTF?) Dodatkowo słyszę ciągle jakieś cykanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się