darekaudi4 Opublikowano 2 Grudnia 2008 Opublikowano 2 Grudnia 2008 \\\witam wymienialem dzisiaj rozrzad i przy okazji plyn na zime po zlozeniu odpalam wszystko ok wiec jade na probe po 30min jazdy wjezdrzam do garazu i sprawdzam stan plynu jest ok ale w zbiorniczku jest zimny, a temp silnika 90st dolny przewod od chlodnicy tez zimny ,gorny cieply , co to moze byc wczesniej bylo wpozadku plyn w zbiorniczku byl goracy??
konrad_A4 Opublikowano 2 Grudnia 2008 Opublikowano 2 Grudnia 2008 chyba za krotka, albo za delikatna jazda
niumara Opublikowano 2 Grudnia 2008 Opublikowano 2 Grudnia 2008 sprawdz po dłuższej jezdzie , silnik musi sie zagrzac i termostat otworzyc, to troche trwa
szyszol Opublikowano 2 Grudnia 2008 Opublikowano 2 Grudnia 2008 witam,podłacze sie do tematu bo mam identyczny problem,kiedys wymieniałem pompe wody i od tamtego czasu tak sie dzieje,wskazówka ponad 60st i nic wiecej,górny wąż gorący a dolny zimny przebyłem dzis trase 100km non stop 120/140 km/h i termostat nie puscił,zastanawiam sie co jest nie tak?jutro jade do czech wiec zobacze jeszcze raz to napisze,zaznacze tez ze mam uszkodzony czujnik temp.paliwa ale co to ma wspólnego z termostatem no nie.sam jestem ciekaw co to moze byc.czekam z darkiem na wasze odpowiedzi pozdro
vikis4 Opublikowano 2 Grudnia 2008 Opublikowano 2 Grudnia 2008 \\\witam wymienialem dzisiaj rozrzad i przy okazji plyn na zime po zlozeniu odpalam wszystko ok wiec jade na probe po 30min jazdy wjezdrzam do garazu i sprawdzam stan plynu jest ok ale w zbiorniczku jest zimny, a temp silnika 90st dolny przewod od chlodnicy tez zimny ,gorny cieply , co to moze byc wczesniej bylo wpozadku plyn w zbiorniczku byl goracy?? Z tego co przypuszczam to dwie opcje: prawdopodobnie zle odpowietrzony układ,albo termostat domaga się wymiany,ale raczej to pierwsze
darekaudi4 Opublikowano 2 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2008 ale jak to odpowietrzyc , uslyszalem cos jeszcze siedzac w aucie po zwiekszeniu obotow slychac jakby babelki powietrza w nagrzewnicy czyli napewno jest powietrze tylko jak to odpowietrzyc
Musashi Opublikowano 2 Grudnia 2008 Opublikowano 2 Grudnia 2008 http://www.a4-klub.pl/smf/ahh1zafnavgajmanbatj_wymiana_termostatu_fotostory-t4521.0.html
szyszol Opublikowano 3 Grudnia 2008 Opublikowano 3 Grudnia 2008 witam ponownie,dzisiaj wstawiałem non stop przez 4godziny mojej a4 jadac do Pragi i dalej to samo,wskazówka ponad 60st(jadac przez góry troche sie podniosła bo z przyczepką) a przyjechawszy na miejsce,maska w góre i macanie węży(górny cieply a dolny zimny)u mnie nie ma zadnego bulgotania,nagrzewnica dobrze grzeje,pochodzi z 5min i daje cieplo,dziwi mnie tylko ze go nie zagotowałem bo przez taki 4godzinny but cos by sie stało,waż by pekł albo cos,waż byl cieply a nie bardzo gorący dało go sie trzymac w rece ,jutro wymienie termostat takze napiszeczy sa zmiany,ale jak narazie do tej pory to jest dla mnie niawieksza zagadka.pozdro
qman Opublikowano 3 Grudnia 2008 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Ja jestem po wymianie termostatu i dalej cos nie tak. Wcześniej nie dogrzewało auta, temp. na zegarach i klimatroniku 78-78 st. po wymianie 92-98 st. termostat to jakaś podróbka za 35 zeta, czy to może byc przyczyną? Podobnie jak u kolegi, górny wąż gorący, dolny chłodny(leciuteńko ciepły po dłuższej jeździe). Układ odpowietrzony. Przy zalewaniu ściągnięty lewy wąż od nagrzewnicy(przelał się płyn przez dziórkę odpowietrzająca) W nagrzewnicy słychać przelewanie(ogrzewanie dobre)Po ok kilometrze jazdy, popuszczam opaskę zaciskową na węzu odpowietrzającym i uchodzi trochę powietrza, do momentu przelania płynu. I tak już parę razy odpowietrzałem. Powietrza uchodzi minimalna ilość, ale po takim zabiegu zaczyna dmuchać gorącym powietrzem-(klima na HI)Czy nowy termostat może od razu szwankować i być przyczyną zawyżonej temperatury? Czy przy obecnych temperaturach, chłodnica i wiatrak tak schładzają płyn, że dolny wąż jest chłodny? Ile razy trzeba odpowietrzać układ, aby pozbyć się całego powietrza? pzdr.
misiu 25 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Opublikowano 4 Grudnia 2008 mysle ze masz nie drozny przewodzik odpowietrzajacy do zbiorniczka
qman Opublikowano 4 Grudnia 2008 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Ten cienki przewód jest drożny, ponieważ podczas zalewania układu, gdy był podniesiony zbiorniczek do góry i nalany pły po korek, to gdy spływał do układu, to przez ten wężyk wydostawalo sie powietrze.(widoczne bąbelki w zbiorniku)
mlodyy Opublikowano 4 Grudnia 2008 Opublikowano 4 Grudnia 2008 rados1000 wystarczy po wymianie plynu zostawic autko na jakies 30min odpalone i nie zakrecac korka od zbiorniczka wyrownawczego i samo sie odpowietrzy
magnessco Opublikowano 7 Grudnia 2008 Opublikowano 7 Grudnia 2008 po wymianie płynu zapal auto odkrec korek wlewu płynu, włącz ogrzewanie na ciepło i na maxa i trzym obroty na około 2 do 3 tyś tak długo az dostanie pełny obieg i woda w całym układzie bedzie gorąca. pozdrawiam
qman Opublikowano 11 Grudnia 2008 Opublikowano 11 Grudnia 2008 Dziękuję za wszelkie wskazówki. Teraz jak audiczka jest zalana, to rozgrzeję ją do otwarcia termostatu i odkręcę korek, tak jak radzicie. O efektach poinformuję. pzdr.
audi.wielun Opublikowano 12 Grudnia 2008 Opublikowano 12 Grudnia 2008 Odpowietrzyć jak inni piszą i będzie git
domelq Opublikowano 12 Grudnia 2008 Opublikowano 12 Grudnia 2008 Jak wszystko było wcześniej git i tylko wymieniałeś płyn to wystaczy odpowietrzyc ten układ
darekaudi4 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2008 kurrrrr.a 2 godz sie meczylem z odpowietrzaniem i nic 90st na liczniku , 85 na klimatroniku, a waz jak zimny tak zimny (dolny) plyn w zbiorniczku tez zimny ,jutro termostat do garnka i zobacze czy sie otwiera ,ale to dziwne bo przed wymiana wszystko bylo ok. tylko zastanawia mnie jedno skoro temp. jest kolo 85 st to termostat jeszcze nie otwozy sie ale czemu silnik nie moze zlapac 90 st skoro niema co go chlodzic
gacekczechy Opublikowano 29 Grudnia 2008 Opublikowano 29 Grudnia 2008 witam,podłacze sie do tematu bo mam identyczny problem,kiedys wymieniałem pompe wody i od tamtego czasu tak sie dzieje,wskazówka ponad 60st i nic wiecej,górny wąż gorący a dolny zimny przebyłem dzis trase 100km non stop 120/140 km/h i termostat nie puscil Najpredzej termostat jest ciagle otwarty.Pewnie do wymieany[br]Dopisany: 29 Grudzień 2008, 21:14_________________________________________________Ja wymienialem juz kilka tanich termostatów i jeszcze sie nie zdarzyło zeby otwieral tak jak powinien.tak wiec tylko oryginaly.A co do tej temperatury do pokazuje na klimie i desce dobrze,a problem prawdopodobnie jest w otwartym termostacie.Przy tej temperaturze powietrza z otwartym termostacie dolny wąz bedzie barzdo długo zimny
darekaudi4 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2008 ale dolny waz jest caly czas zimny nawet po przejechaniu 240km ,po drugie mialem zalany plyn zielony i dolalem wody i w zbiorniczku jest nadal sama woda nawet sie nie wymieszala z plynem ,a zrobilem od wymiany jakies 500km
adasiek1973 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Opublikowano 6 Stycznia 2009 a po co ma cieplo walic w zbiornik wyrownawczy oznacza to jedno sprawnosc ukladu malego jest tak dobra ze duzy sie nie otwiera tylko sie cieszyc ze silnik fury paliwo zmienia w kuce mechaniczne a nie w cieplo ogrzewajace atmosfere - jest wszystko ok maly uklad daje rade wiec duzy sie nie otwiera tak ma byc w lato bedziesz mial goraca i w zbiorniczku wyrownawczym - chcesz miec saune w komorze silnika kup se benzyniaka tam 70% energii izie na ogrzanie otoczenia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się