Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Propozycja zbiorowego zapytania, a poźniej pozwu przeciw Audi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przede wszystkim koledzy zanim wyrezacie kółka zębate (jest to banalne, bo można tak jak napisał Dreamer, zrobić to na zwykłej podzielnicy i ulepszyć cieplnie zęby albo całość koła poddać np. azotowaniu) to jest inny problem - koło zębate z wału (to niedostępne) składa się z piasty osadzonej trwale na wale i części wahliwej napędzającej łańcuch. Pomiędzy nimi jest łożyskowanie i amortyzacja. To jest problem, a nie zebatka jak w rowerze :wink4:

Opublikowano

Piero skąd wziąłeś nowe koła zębate ,czyżby były dostępne.

Jak powiedział przedmówca - nie są już dostępne niestety - fotka jest stara. Chciałem tylko pokazać, czego może sięspodziewać każdy użytkownik BLB czy BPW...

Gdy usterka już wystąpi - na to nie ma rady innej niż komplet naprawczy za 4400zł lub wymiana bloku silnika.

dlaczego od razu BPW ??

przecież od jakiegos czasu były produkowane z kołami zębatymi a nie łańcuchem ....To jak to w końcu jest ??

Opublikowano

kolego ja mam bpw tego juz z kolami zebatymi ... niestety imbusik sie tez wyciera... ja wlasnie stoje na awarii... jestem w trakcie naprawy silnika

Opublikowano

kolego ja mam bpw tego juz z kolami zebatymi ... niestety imbusik sie tez wyciera... ja wlasnie stoje na awarii... jestem w trakcie naprawy silnika

a wiesz co ci juz dokładnie poszło ??

Opublikowano

Popieram Pana Jaro4444. Chętnie się pod tym podpisze. Nawet nieszczęsne daewoo lublin zrobiło kilka lat temu akcje serwisową na wymiane wadliwej części, dotyczyło to samochodów pogwarancyjnych. Oczywiście tylko pewnej partii.

Także uważam jest to realne przedsięwzięcie zważywszy na okoliczności.

Opublikowano

Bylem dziś w serwisie w lublinie danelczyka. Rozmawiałem z mechanikiem odnośnie głośnej pracy silnika "jarmoleniem" napedu wałków a on do mnie żebym poszedł do biura bo robił z 4 takie silniki jak mój BLB na akcji serwisowej jakiejś. Jednak po wizycie w biurze niemiły pan stwierdził ze do mojego VIN-u żadne akcje serwisowe nie są przypisane. Później kupując filtr powietrza przy okazji zapytałem sie sprzedawcy w sklepie o zestaw naprawczy to ten tez wspomniał ze jest jakaś akcja do BLB. Czeski film ;/

Opublikowano

Nie wiem co się stało pisałem o mojej rozmowie w serwisie VW ale nie moge znależć tego wątku więc napisze jeszcze raz.Dzwoniłem do serwisu VW we Wrocławiu i pytałem o częsci do silnika BLB .W trakcie rozmowy usłyszałem że VW prowadzi akcje serwisową dotyczącą napędu wałków przez łańcuszek w silnikach BLB.Trzeba tylko sprawdzić numer VIN i jest jasne czy auto się łapie na to.Zadzwoniłem do serwisu Audi tam pan by ł zdziwiony skąd wiem o takiej akcji bo on nie słyszał ale sprawdzi i żebym zadzwonił póżniej.Zadzwoniłem póżniej ,odebrał kto inny .Sprawdził mój VIN i oznajmił że moje audi skorzystało ze wszystkich akcji serwisowych jakie mu przysługiwały.Szybko odłożył słuchawke i nie zdążyłem zapytać co z akcją na silniki BLB i tym felernym napędem.Może pytajcie po różnych miastach w Polsce i coś się dowiemy.

Opublikowano

Ja w styczniu też byłem w serwisie we Wrocławiu i miły pan powiedział, że na napęd wałków nie było i nie będzie żadnej akcji :thumbdown: Cholera wie o co tu chodzi :wallbash:

Opublikowano

Odpowiedż tego miłego pana jest po prostu śmieszna :polew: i złośliwa :kox: jak można stwierdzić że nie będzie ,skąd on to może wiedzieć.

Opublikowano

Ale jest jakaś akcja bo i mechanik i gość w sklepie danelczyka mówili ze wymieniają to w ramach jakiejś akcji może tylko samochody kupione w Polsce na to sie łapią. Przecież to ten sam motor i ta sama wada u wszystkich z tym łańcuszkiem.

Opublikowano

Nie ma znaczenia czy kupiony w Polsce czy Rosji.Pytałem o to i otrzymałem odpowiedż że to zależy od właściciela gdzie chce robić auto.Moje jest angielskie i jak co to chce robić w Polsce w trakcie urlopu.Jeżeli będzie jakaś akcja serw.

Opublikowano

No to co właściwie powinniśmy zrobić ??? może skierować bezpośrednie zapytanie do centrali Audi AG w Niemczech, bo coś mi się wydaje, że serwisy chcą się definitywnie wykpić .

Opublikowano

No to co właściwie powinniśmy zrobić ??? może skierować bezpośrednie zapytanie do centrali Audi AG w Niemczech, bo coś mi się wydaje, że serwisy chcą się definitywnie wykpić .

To akurat normalne. Szczególnie w Polsce.

Przy akcjach serwisowych Centrala oczywiście dostarcza nieodpłatnie wszystkie części, ale koszty robocizny muszą brać na siebie serwisy.

Opublikowano

Szczerze mówiąc całe to zamieszanie jest gówno warte, więcej kosztuje cały ten stracony czas, stres i użeranie się z pseudo miłymi pracownikami.

Za to chyba nikt nie zapłaci. :sick3:

Opublikowano

Wymiana tego wadliwego ustroistwa to koszt około 7500zł.Jak dla ciebie to nic to ok. gratuluje grubego portfela.Może oni właśnie liczą na takich jak ty,zobacymy co powiesz jak BLB ci klęknie.

Opublikowano

moze odrazu do Kulczyk Tradex, ostatnio jakis gosc dokladnie tak samo bujal sie po serwisach VW, poszedl do niego bezposrednio i mu zrobili...

Opublikowano

o ile dobrze pamiętam, to Kulczyk już się ustosunkował (coś w stylu, że mają to tam gdzie się wtyka lewatywę)

Opublikowano

o ile dobrze pamiętam, to Kulczyk już się ustosunkował (coś w stylu, że mają to tam gdzie się wtyka lewatywę)

dopoki tv nie wpadlo, potem nagle stwierdzil ze dobro klientow jest najwazniejsze i zrobi na koszt VW :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...