Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B9 2.0 TFSI 252 KM Quattro S-tronic S LINE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
15 godzin temu, Ogi napisał:

Rób jak ci pasuje, o to chodzi żeby tobie pasowało, wieś tuningu nie ma wiec spoko. Na ten moment efekt czerni najbardziej psuje tablica rejestracyjna :D  :D  :D 

Niestety w A4 za tablicą jest taki chamski plastik i nawet po zdjęciu nie wygląda to jakoś szczególnie.. ale w następnym tablicy na przod nie bedzie ;)

Opublikowano

Codziennie badam temat :) Na razie tylko w niemieckich konfigach, w polskim brak. Poza tym wg informacji od mojego handlowca nie można zamawiać tylko wrzucić w kolejkę oczekiwania. Książki otworzą dopiero w 2 kwartale. 

Ja i tak muszę zamówić samochód na sierpień/wrzesień.. Zobaczymy jak to wszystko wyjdzie.

IMG_6085.JPG

Opublikowano

Właśnie weszło :) 

Zrzut ekranu 2019-02-27 o 10.43.06.png

Opublikowano
Godzinę temu, Kosmita napisał:

Właśnie weszło :) 

Zrzut ekranu 2019-02-27 o 10.43.06.png

:kox:

Opublikowano

szczerze? popier.. ich z tą ceną.. a już szczytem jest dopłata za zwykły tempomat, bo nie ma go w standardzie.

Opublikowano

Ale jest piękna :). Mój cel jak skończy się leasing za a7 :D.

Opublikowano
58 minut temu, jedrekx napisał:

szczerze? popier.. ich z tą ceną.. a już szczytem jest dopłata za zwykły tempomat, bo nie ma go w standardzie.

Dokładnie.

Opublikowano

Cena taka sama jak RS5 Coupe. Mniej więcej tyle samo co konkurencja. Za 100 więcej można mieć M5 Comp bez ceramiki..

PS. tempomat zwykły to małe piwo. Dopłatę masz za możliwość przesuwania osłony przeciwsłonecznej na boczną szybę (250 zł) :) 

Opublikowano
2 godziny temu, Kosmita napisał:

Cena taka sama jak RS5 Coupe. Mniej więcej tyle samo co konkurencja. Za 100 więcej można mieć M5 Comp bez ceramiki..

PS. tempomat zwykły to małe piwo. Dopłatę masz za możliwość przesuwania osłony przeciwsłonecznej na boczną szybę (250 zł) :) 

W Audi a5 podłokietnik przesuwany dopłata 900 zl.. 

Opublikowano
2 godziny temu, Kosmita napisał:

Cena taka sama jak RS5 Coupe. Mniej więcej tyle samo co konkurencja. Za 100 więcej można mieć M5 Comp bez ceramiki..

PS. tempomat zwykły to małe piwo. Dopłatę masz za możliwość przesuwania osłony przeciwsłonecznej na boczną szybę (250 zł) :) 

Wole nawet zwykłe M5 bez competition pakietu i zdecydowanie bez ceramiki. 

Opublikowano
7 minut temu, Ogi napisał:

Wole nawet zwykłe M5 bez competition pakietu i zdecydowanie bez ceramiki. 

O czym wy gadacie. M5 to nie klasa RS5 tylko RS6 które jak dla mnie jest sto razy lepsze od M5.

Opublikowano
2 godziny temu, kamelus_ napisał:

O czym wy gadacie. M5 to nie klasa RS5 tylko RS6 które jak dla mnie jest sto razy lepsze od M5.

Kosmita napisał że dokładając 100tyś można mieć zamiast RS5 "nowe" M5 w pakiecie competition. To odpisałem że dla mnie nawet zwykłe M5 bez competition jest lepsze niż RS5. A co do RS6 vs M5 to niestety RS6 trąci już designem wnętrza. Zobaczymy jak nowe RS6 będzie wyglądać. 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
Godzinę temu, Ogi napisał:

Kosmita napisał że dokładając 100tyś można mieć zamiast RS5 "nowe" M5 w pakiecie competition. To odpisałem że dla mnie nawet zwykłe M5 bez competition jest lepsze niż RS5. A co do RS6 vs M5 to niestety RS6 trąci już designem wnętrza. Zobaczymy jak nowe RS6 będzie wyglądać. 

Rs6 c7 nie ma podejścia do nowej M5 mimo całej mojej miłości do Audi. Nowa to będzid co innego ale to koniec roku zobaczymy. 

RS5 jest mniejsze ale Sportback daje radę. Czekać na RS7 nie będę zresztą to kolejne 100-150 tysięcy więcej.. 

Opublikowano

co nie zmienia faktu, że ich srogo posrało z ceną RS5. zresztą z ceną RS4 również.. za 500 wolałbym uboższe A8 55TFSI :decayed: albo C8 na wypasie.

Opublikowano (edytowane)
12 minut temu, jedrekx napisał:

co nie zmienia faktu, że ich srogo posrało z ceną RS5. zresztą z ceną RS4 również.. za 500 wolałbym uboższe A8 55TFSI :decayed: albo C8 na wypasie.

Zależy czego oczekujesz od samochodu.. S7 pewnie można by było już kupić w tej cenie. Ale jak chcesz prawdziwego kocura, który jeszcze może być samochodem w miarę rodzinnym i daily to nie ma nic lepszego w Audi w tej chwili. Ewentualnie S6/7 ale.. po 1 jeszcze nie ma, po 2 będą to diesle, po 3 i najważniejsze w moim kontekście - nie ten performance.. 

Edytowane przez Kosmita
Opublikowano
3 godziny temu, jedrekx napisał:

co nie zmienia faktu, że ich srogo posrało z ceną RS5. zresztą z ceną RS4 również.. za 500 wolałbym uboższe A8 55TFSI :decayed: albo C8 na wypasie.

skonfigurowałem RS4, prawie 590 tys, wywalając ceramikę i tak 555 tys zł, a bez kamer 360, asystentów parkowania, head-upów, skóry. Naprawdę konkretnie. Oczywiście fajny ten samochód i jak dla mnie robi lepszą robotę niż pozostałe oferowane przez Audi, ale jakbym chciał coś z założeniem bardziej na dalsze trasy i komfortowego to chyba bym poszedł w A8 bo w tej samej cenie dałoby radę. Albo np Q8 czy tam SQ8 chcąc coś bardziej pakownego.

Opublikowano
Godzinę temu, DonDżonson napisał:

skonfigurowałem RS4, prawie 590 tys, wywalając ceramikę i tak 555 tys zł, a bez kamer 360, asystentów parkowania, head-upów, skóry. Naprawdę konkretnie. Oczywiście fajny ten samochód i jak dla mnie robi lepszą robotę niż pozostałe oferowane przez Audi, ale jakbym chciał coś z założeniem bardziej na dalsze trasy i komfortowego to chyba bym poszedł w A8 bo w tej samej cenie dałoby radę. Albo np Q8 czy tam SQ8 chcąc coś bardziej pakownego.

Nie wspominając że 600tys to już chyba powoli rejon 911.  

Opublikowano

Zobacz konfigurator Porsche, do 911 bez banki nie ma co podchodzić. Co to się dzieje, nie nadążam, ze zmianami pracy żeby mnie było stać:)

Opublikowano

911 Carrera S startuje od 595tys.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...