turdzi Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 OK czyli max 500 zl za same zaciski. Od a A6 3.0 tdi jest masa na allegro.Chyba wisi w tej chwili 6 czy 7 kompletow.
Jarol Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 OK czyli max 500 zl za same zaciski. Od a A6 3.0 tdi jest masa na allegro.Chyba wisi w tej chwili 6 czy 7 kompletow. To podaj jakieś linki bo ja nie widze takich na allegro.
turdzi Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 np: http://www.allegro.pl/item723830109_audi_a6_3_0_tdi_05_amortyzator_mcperson_piast.html http://www.allegro.pl/item705622150_zawieszenie_zwrotnica_piasta_audi_a6_a_6_3_0_tdi.html http://www.allegro.pl/item719429678_kompletne_zawieszenie_audi_a6_4f0_3_0_tdi_quatro.html
siemian Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2009 no tak tylko kto Ci sprzeda same zaciski... Życze powodzenia...
turdzi Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 ..... no wiesz to samo moge powiedziec w druga strone ... a kto mu kupi caly komplet za 1500 zl kwestia negocjacji
siemian Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2009 oj myśle że łatwiej jest sprzedać cały komplet za 1500 do auta które uległo wypadkowi albo coś, niż sprzedać same zaciski bo ktośchce sobie stuningować hamulce... Nie każdy myśli tak jak my :> :>
turdzi Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Wiem wiem ale na allegro jest z 10 kompletow weic mysle ze ktos na pewno jest sklonny rozkompletowac.Kwestia ceny
mk4 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Wiem wiem ale na allegro jest z 10 kompletow weic mysle ze ktos na pewno jest sklonny rozkompletowac.Kwestia ceny kto nie próbuje ten nie ma... wiec walcz turdzi
peter22 Opublikowano 4 Września 2009 Opublikowano 4 Września 2009 Witam Dzisiaj dotarły do mnie hamulce od audi a4 3.0 TDI 320 zacisk spory w porownaniu do 288 za zestaw zapłaciłem 460 zł czyli tarcza klocki zacisk jarzmo blacha osłaniajaca , klocki zmienie natomiast jak patrzyłem na tarcze to sa miodzio ewentualnie dam do przetoczenia zeby zebrac minimalny rant . chyba ze bedzie napływ kaski to wsadze jakies nawiercane :cool1:
siemian Opublikowano 4 Września 2009 Autor Opublikowano 4 Września 2009 Broń Cie Panie Boże nie wkłądaj żadnych nawiercanych tarcz!!!! W 90% są to tarcze które można po paty kkm wyrzucic. Z doświadczenia wiem że większośc takich tarcz lubi się giąć. Za porządne nawiercane tarcze trzeba by dać conajmniej z 600zł/szt. W innym przypadku płacisz za wygląd a nie za jakość. Do tego dochodzi buczenie przy hamowaniu. Standardowe tarcze 321mm z Ate Ci napewno w zupełności wystarczą, i będziesz bardzo zadowolony. Znam tylko jedną osobe która w 2.0 tdi ma tarcze 321mm i je przegrzewa...
miro_x Opublikowano 6 Września 2009 Opublikowano 6 Września 2009 Podepne się do tematu. Czym odkręcić jarzmo? Wiem że to imbus 8 ale chodzi mi o narzędzie. Muszę coś kupić bo tym co miałem nie pokonałem tych śrub
siemian Opublikowano 22 Września 2009 Autor Opublikowano 22 Września 2009 Mam do sprzedania zaciski pod tarcze 320/321. Stan idealny. Jakby ktoś był chętny to pisać propozycje na PW.
Yaqb Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 Chcialbym sie upewnic czy jarzma od A6 03' (zakladajac ze tarcza ma 312 mm) beda pasowaly do A4 B6(tak zeby nie zmieniac zaciskow, tylko jarzmo i tarcze). sprawdzalem w etce i generalnie maja ten sam nr 4B0615125C . ewentualnie z jaki silniki musi miec A6.
H4mm3R Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 Chcialbym sie upewnic czy jarzma od A6 03' (zakladajac ze tarcza ma 312 mm) beda pasowaly do A4 B6(tak zeby nie zmieniac zaciskow, tylko jarzmo i tarcze). sprawdzalem w etce i generalnie maja ten sam nr 4B0615125C . ewentualnie z jaki silniki musi miec A6. Jeśli chodzi o jarzma i tarcze 312mm miały montowane A6 z 2.4, 2.5TDI i one pasują bez problemu.
Dev Opublikowano 26 Lutego 2010 Opublikowano 26 Lutego 2010 Podepne się do tematu. Czym odkręcić jarzmo? Wiem że to imbus 8 ale chodzi mi o narzędzie. Muszę coś kupić bo tym co miałem nie pokonałem tych śrub tam nie ma imbusa 8 na imbusie 7 jest mocowanie zacisku do jarzma jeżeli chcesz wymieniac tez tarcze nie musisz ich odkrecac wystarczy odkrecic jarzmo od zwrotnicy, reszta "prawie sama" sie rozłozy
miro_x Opublikowano 26 Lutego 2010 Opublikowano 26 Lutego 2010 Wydaje mi sie że jednak był tam imbus 8 bo taki klucz dokupiłem i pasował. (do ściągnięcia jarzma) Mimo wszystko i tak we warsztacie to robiłem bo nie dalem rady odkręcić. Wiem że sie sporo umęczyli z tym. Tarcze się tak zapiekły jakby były przyspawane.
Dev Opublikowano 26 Lutego 2010 Opublikowano 26 Lutego 2010 moze ktos zastosował takie sruby bardzo prawdopodobne jak nie mozesz normalnie sciągnąc tarczy, wez 1kg motek pare uderzen i same spadna
piotrsob1 Opublikowano 26 Lutego 2010 Opublikowano 26 Lutego 2010 moze ktos zastosował takie sruby bardzo prawdopodobne jak nie mozesz normalnie sciągnąc tarczy, wez 1kg motek pare uderzen i same spadna Ten młotek to napewno pójdzie na zdrowie łożyskom w piastach Płyn penetrujący jak nie wystarczy to podgrzać tarczę palniczkiem w miejscu mocowania do piasty
Dev Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 a palnik podejdzie ?????? temperatura rozpusci smar I uszkodzi uszczelnienia lozyska jezeli jest za co zlapac a w 288mm tarczach jest gdzie, mozna zastosowac sciagacz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się