Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A5 Sportback COMPETITION PLUS suzuka grey


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dawaj jakiś film jak to gada teraz:)

Opublikowano
2 godziny temu, kristof91 napisał:

Dawaj jakiś film jak to gada teraz:)

Jak będzie jakaś okazja żeby coś mądrze nagrać to się zapoda ale myślę że nie pokażę wiele więcej niż na YT ma MG. A tak jak pisałem nagranie to nawet nie 50% efektu jaki jest w rzeczywistości. Ja do teraz jestem w szoku że z 4 cylindrów można wydobyć tak świetne brzmienie. Sam nastawiałem się na dużo słabszy efekt.

Opublikowano (edytowane)

Jaki letni setup siedzi u Ciebie 255/30r20; 265/30r20? 9 cali czy szerzej? Szukam idealnego et pod 9 calową felgę na przód. Przód ma spory rant, także wydaje mi się, że okolice et +15 to maks.

received_216571919752979~2.jpeg

Edytowane przez bodas
Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, bodas napisał:

Jaki letni setup siedzi u Ciebie 255/30r20; 265/30r20? 9 cali czy szerzej? Szukam idealnego et pod 9 calową felgę na przód. Przód ma spory rant, także wydaje mi się, że okolice et +15 to maks.

Wszystko zależy od opony. Ja mam 265/30 9j ET 29 + 13 mm dystans z przodu i z tyłu. To jest absolutny max jaki da się upchać bez ocierania (kombinowałem z różnymi dystansami) przy mocniej obniżonym aucie. Czyli dla 9j i opony 265 max ET16

Edytowane przez kamelus_
Opublikowano

To mamy identyczny setup jeśli chodzi o rozmiar opon i parametry felgi. Zabawiam w takim razie 13mm na przód. Polecacie coś innego niż dystom? Dwukrotnie otrzymałem od nich uszkodzoną paczkę, także mam chyba pecha.

Opublikowano

Ja u siebie kiedyś w a5 przy czerwonych H&R miałem z przodu 15mm i z tylu 13mm. Z przodu weszło więcej, bo delikatny negatyw się zrobił. I to jest max co da się założyć bez przycierki :wink:

Opublikowano
51 minut temu, skotyman napisał:

Ja u siebie kiedyś w a5 przy czerwonych H&R miałem z przodu 15mm i z tylu 13mm. Z przodu weszło więcej, bo delikatny negatyw się zrobił. I to jest max co da się założyć bez przycierki :wink:

Zależy od stopnia obniżenia. Jak na prostych kołach może by jeszcze 2 mm weszły to na moim setupie ze dwa razy mi się zdarzyło że na bardzo mocno skręconych kołach wyjeżdżając z bocznej uliczki wpadłem w zapadniętą mocno studzienkę i lekko przytarło koło. Co prawda na tyle delikatnie że na rancie wewnątrz błotnika została tylko guma i nie uszkodziło lakieru. Ale tak jak mówię już dwa razy tak miałem - co prawda to ekstremalna sytuacja ale jednak więc w mojej ocenie to max co może być bo u mnie o ocieraniu nie może być mowy.

Opublikowano
2 godziny temu, bodas napisał:

To mamy identyczny setup jeśli chodzi o rozmiar opon i parametry felgi. Zabawiam w takim razie 13mm na przód. Polecacie coś innego niż dystom? Dwukrotnie otrzymałem od nich uszkodzoną paczkę, także mam chyba pecha.

To chyba faktycznie pech. Ja zamawiałem u nich trzy razy i zawsze wszystko OK

Opublikowano (edytowane)
18 godzin temu, bodas napisał:

To mamy identyczny setup jeśli chodzi o rozmiar opon i parametry felgi. Zabawiam w takim razie 13mm na przód. Polecacie coś innego niż dystom? Dwukrotnie otrzymałem od nich uszkodzoną paczkę, także mam chyba pecha.

Tu masz dystanse 12mm na stronę do tego możesz od razu dobrać tam śruby .

EIBACH.PL

Dystanse Eibach Pro-Spacer (srebrne) S90-2-12-004 Audi A5 (8T3, B8) - przeznaczone dla rozstawu: 112/5, dla otworu centrującego: 66,45 mm

 

Edytowane przez marcinch001
Opublikowano

Panowie wklejam parę sensowniejszych fotek jak siadł wydech. Jak dla mnie siedzi jak fabryczny (w najlepszym tego słowa znaczeniu oczywiście)

20200417_114110.jpg

20200417_113914.jpg

20200417_114118.jpg

20200417_114020.jpg

  • Pomoc techniczna 4
Opublikowano

A co to za końcówki masz jaki rozmiar i firma ?? Szukam jakiś 101 do zderzaka sq5 bo fabryczne słabo wyglądają 

Opublikowano
22 minuty temu, peter22 napisał:

A co to za końcówki masz jaki rozmiar i firma ?? Szukam jakiś 101 do zderzaka sq5 bo fabryczne słabo wyglądają 

To jest cały wydech MG motorsport. Końcówki ścięte 100 mm. W MG o ile wiem można kupić też same końcówki.

Opublikowano
W dniu 17.04.2020 o 20:11, kamelus_ napisał:

To jest cały wydech MG motorsport. Końcówki ścięte 100 mm. W MG o ile wiem można kupić też same końcówki.

Wydech siedzi super. Mógłbyś napisać tutaj lub na PW ile kosztuje taki wydech w MG Motorsport? To jest cały Turbo-back tak? Ciekaw jestem jak to się ma do warsztatów w okolicach Warszawy. Mg to chyba dalej król jeśli chodzi o wydechy w PL.

Opublikowano
2 godziny temu, bodas napisał:

Wydech siedzi super. Mógłbyś napisać tutaj lub na PW ile kosztuje taki wydech w MG Motorsport? To jest cały Turbo-back tak? Ciekaw jestem jak to się ma do warsztatów w okolicach Warszawy. Mg to chyba dalej król jeśli chodzi o wydechy w PL.

To jest Cat Back + frontpipe na fabrycznym kacie. Koszt 4200 zł. Profesjonalizm MG bezcenny...

Opublikowano

Pieniądze te same co w Sporttig. El-tec mi powiedział jakoś 6-7 tys. Myślałem, że MG jest droższe. Super robota. ? Aż żałuję, że tam nie zadzwoniłem.

Opublikowano
Teraz, bodas napisał:

Myślałem, że MG jest droższe

Szczerze mówiąc ja też. Byłem pozytywnie zaskoczony jak mi to wycwnili. Oczywiście cenę spokojnie można windować mocno w górę np przez karbonowe końcówki ale to nie dziwne.

Opublikowano
W dniu 17.04.2020 o 17:25, kamelus_ napisał:

Panowie wklejam parę sensowniejszych fotek jak siadł wydech. Jak dla mnie siedzi jak fabryczny (w najlepszym tego słowa znaczeniu oczywiście)

20200417_114110.jpg

20200417_113914.jpg

20200417_114118.jpg

20200417_114020.jpg

SUZUKA :wub:

Opublikowano
27 minut temu, MaciekPL napisał:
W dniu 17.04.2020 o 17:25, kamelus_ napisał:

Panowie wklejam parę sensowniejszych fotek jak siadł wydech. Jak dla mnie siedzi jak fabryczny (w najlepszym tego słowa znaczeniu oczywiście)

20200417_114110.jpg

20200417_113914.jpg

20200417_114118.jpg

20200417_114020.jpg

SUZUKA :wub:

Kto ma ten wie :decayed:

Opublikowano
Godzinę temu, kamelus_ napisał:

Szczerze mówiąc ja też. Byłem pozytywnie zaskoczony jak mi to wycwnili. Oczywiście cenę spokojnie można windować mocno w górę np przez karbonowe końcówki ale to nie dziwne.

No w Sporttigu tyle wyszło na 4 końcówkach z podwójną ścianką. Czyli można uznać, że odrobinę taniej, ale MG to chyba no.1 w PL. 

Na ilu masz tłumikach zrobiony układ i na czym konkretnie polega różnica między frontpipe, a downpipe?

Opublikowano (edytowane)

Elegancko Ci te końcówki siadły, spasowanie też super. Tylko.... znaczek quattro na wklęsłej klapie.. przy każdym zdjęciu zastanawiałem się czy on prosto jest naklejony, niepotrzebnie moim zdaniem odwraca uwagę od całości :cheesy:

Edytowane przez l2k2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...