kamelus_ Opublikowano 22 Marca 2020 Autor Opublikowano 22 Marca 2020 2 godziny temu, kristof91 napisał: Dawaj jakiś film jak to gada teraz:) Jak będzie jakaś okazja żeby coś mądrze nagrać to się zapoda ale myślę że nie pokażę wiele więcej niż na YT ma MG. A tak jak pisałem nagranie to nawet nie 50% efektu jaki jest w rzeczywistości. Ja do teraz jestem w szoku że z 4 cylindrów można wydobyć tak świetne brzmienie. Sam nastawiałem się na dużo słabszy efekt.
bodas Opublikowano 30 Marca 2020 Opublikowano 30 Marca 2020 (edytowane) Jaki letni setup siedzi u Ciebie 255/30r20; 265/30r20? 9 cali czy szerzej? Szukam idealnego et pod 9 calową felgę na przód. Przód ma spory rant, także wydaje mi się, że okolice et +15 to maks. Edytowane 30 Marca 2020 przez bodas
kamelus_ Opublikowano 30 Marca 2020 Autor Opublikowano 30 Marca 2020 (edytowane) Godzinę temu, bodas napisał: Jaki letni setup siedzi u Ciebie 255/30r20; 265/30r20? 9 cali czy szerzej? Szukam idealnego et pod 9 calową felgę na przód. Przód ma spory rant, także wydaje mi się, że okolice et +15 to maks. Wszystko zależy od opony. Ja mam 265/30 9j ET 29 + 13 mm dystans z przodu i z tyłu. To jest absolutny max jaki da się upchać bez ocierania (kombinowałem z różnymi dystansami) przy mocniej obniżonym aucie. Czyli dla 9j i opony 265 max ET16 Edytowane 30 Marca 2020 przez kamelus_
bodas Opublikowano 30 Marca 2020 Opublikowano 30 Marca 2020 To mamy identyczny setup jeśli chodzi o rozmiar opon i parametry felgi. Zabawiam w takim razie 13mm na przód. Polecacie coś innego niż dystom? Dwukrotnie otrzymałem od nich uszkodzoną paczkę, także mam chyba pecha.
skotyman Opublikowano 30 Marca 2020 Opublikowano 30 Marca 2020 Ja u siebie kiedyś w a5 przy czerwonych H&R miałem z przodu 15mm i z tylu 13mm. Z przodu weszło więcej, bo delikatny negatyw się zrobił. I to jest max co da się założyć bez przycierki
kamelus_ Opublikowano 30 Marca 2020 Autor Opublikowano 30 Marca 2020 51 minut temu, skotyman napisał: Ja u siebie kiedyś w a5 przy czerwonych H&R miałem z przodu 15mm i z tylu 13mm. Z przodu weszło więcej, bo delikatny negatyw się zrobił. I to jest max co da się założyć bez przycierki Zależy od stopnia obniżenia. Jak na prostych kołach może by jeszcze 2 mm weszły to na moim setupie ze dwa razy mi się zdarzyło że na bardzo mocno skręconych kołach wyjeżdżając z bocznej uliczki wpadłem w zapadniętą mocno studzienkę i lekko przytarło koło. Co prawda na tyle delikatnie że na rancie wewnątrz błotnika została tylko guma i nie uszkodziło lakieru. Ale tak jak mówię już dwa razy tak miałem - co prawda to ekstremalna sytuacja ale jednak więc w mojej ocenie to max co może być bo u mnie o ocieraniu nie może być mowy.
kamelus_ Opublikowano 30 Marca 2020 Autor Opublikowano 30 Marca 2020 2 godziny temu, bodas napisał: To mamy identyczny setup jeśli chodzi o rozmiar opon i parametry felgi. Zabawiam w takim razie 13mm na przód. Polecacie coś innego niż dystom? Dwukrotnie otrzymałem od nich uszkodzoną paczkę, także mam chyba pecha. To chyba faktycznie pech. Ja zamawiałem u nich trzy razy i zawsze wszystko OK
marcinch001 Opublikowano 31 Marca 2020 Opublikowano 31 Marca 2020 (edytowane) 18 godzin temu, bodas napisał: To mamy identyczny setup jeśli chodzi o rozmiar opon i parametry felgi. Zabawiam w takim razie 13mm na przód. Polecacie coś innego niż dystom? Dwukrotnie otrzymałem od nich uszkodzoną paczkę, także mam chyba pecha. Tu masz dystanse 12mm na stronę do tego możesz od razu dobrać tam śruby . Eibach - S90-2-12-004 Dystanse Pro-Spacer (srebrne) Audi A5 (8T3, B8) EIBACH.PL Dystanse Eibach Pro-Spacer (srebrne) S90-2-12-004 Audi A5 (8T3, B8) - przeznaczone dla rozstawu: 112/5, dla otworu centrującego: 66,45 mm Edytowane 31 Marca 2020 przez marcinch001
kamelus_ Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Panowie wklejam parę sensowniejszych fotek jak siadł wydech. Jak dla mnie siedzi jak fabryczny (w najlepszym tego słowa znaczeniu oczywiście) 4
peter22 Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Opublikowano 17 Kwietnia 2020 A co to za końcówki masz jaki rozmiar i firma ?? Szukam jakiś 101 do zderzaka sq5 bo fabryczne słabo wyglądają
kamelus_ Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2020 22 minuty temu, peter22 napisał: A co to za końcówki masz jaki rozmiar i firma ?? Szukam jakiś 101 do zderzaka sq5 bo fabryczne słabo wyglądają To jest cały wydech MG motorsport. Końcówki ścięte 100 mm. W MG o ile wiem można kupić też same końcówki.
bodas Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Opublikowano 20 Kwietnia 2020 W dniu 17.04.2020 o 20:11, kamelus_ napisał: To jest cały wydech MG motorsport. Końcówki ścięte 100 mm. W MG o ile wiem można kupić też same końcówki. Wydech siedzi super. Mógłbyś napisać tutaj lub na PW ile kosztuje taki wydech w MG Motorsport? To jest cały Turbo-back tak? Ciekaw jestem jak to się ma do warsztatów w okolicach Warszawy. Mg to chyba dalej król jeśli chodzi o wydechy w PL.
kamelus_ Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2020 2 godziny temu, bodas napisał: Wydech siedzi super. Mógłbyś napisać tutaj lub na PW ile kosztuje taki wydech w MG Motorsport? To jest cały Turbo-back tak? Ciekaw jestem jak to się ma do warsztatów w okolicach Warszawy. Mg to chyba dalej król jeśli chodzi o wydechy w PL. To jest Cat Back + frontpipe na fabrycznym kacie. Koszt 4200 zł. Profesjonalizm MG bezcenny...
bodas Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Pieniądze te same co w Sporttig. El-tec mi powiedział jakoś 6-7 tys. Myślałem, że MG jest droższe. Super robota. ? Aż żałuję, że tam nie zadzwoniłem.
kamelus_ Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Teraz, bodas napisał: Myślałem, że MG jest droższe Szczerze mówiąc ja też. Byłem pozytywnie zaskoczony jak mi to wycwnili. Oczywiście cenę spokojnie można windować mocno w górę np przez karbonowe końcówki ale to nie dziwne.
MaciekPL Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Opublikowano 20 Kwietnia 2020 W dniu 17.04.2020 o 17:25, kamelus_ napisał: Panowie wklejam parę sensowniejszych fotek jak siadł wydech. Jak dla mnie siedzi jak fabryczny (w najlepszym tego słowa znaczeniu oczywiście) SUZUKA
kamelus_ Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2020 27 minut temu, MaciekPL napisał: W dniu 17.04.2020 o 17:25, kamelus_ napisał: Panowie wklejam parę sensowniejszych fotek jak siadł wydech. Jak dla mnie siedzi jak fabryczny (w najlepszym tego słowa znaczeniu oczywiście) SUZUKA Kto ma ten wie
bodas Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Godzinę temu, kamelus_ napisał: Szczerze mówiąc ja też. Byłem pozytywnie zaskoczony jak mi to wycwnili. Oczywiście cenę spokojnie można windować mocno w górę np przez karbonowe końcówki ale to nie dziwne. No w Sporttigu tyle wyszło na 4 końcówkach z podwójną ścianką. Czyli można uznać, że odrobinę taniej, ale MG to chyba no.1 w PL. Na ilu masz tłumikach zrobiony układ i na czym konkretnie polega różnica między frontpipe, a downpipe?
l2k2 Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Opublikowano 20 Kwietnia 2020 (edytowane) Elegancko Ci te końcówki siadły, spasowanie też super. Tylko.... znaczek quattro na wklęsłej klapie.. przy każdym zdjęciu zastanawiałem się czy on prosto jest naklejony, niepotrzebnie moim zdaniem odwraca uwagę od całości Edytowane 20 Kwietnia 2020 przez l2k2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się