Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Koncepcja na dłubnięcie parcha - odsłona druga :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja jestem jednak za niemalowanymi zaciskami.

to mi troszke wioską zalatuje.

Co innego jak oryginalnie zacisk by byl lakierowany...

Opublikowano

jak kto woli...

jak wyjde na taras tez mi wioska zalatuje :polew:

ale tak chcialem sie przeprowadzic wiec... moze i on chce pomalowac :rolleyes:

Opublikowano

Czepiliscie się tego koloru jakby to jakaś żywotna spawa była. Miałem taką fantazję więc spróbowałem być oryginalny :tongue4:

W poprzednim wozie miałem zielono-trawiaste zaciski od Skody RS i nie było źle :decayed:

Jak mi nie będzie odpowiadał ten kolor to piaskowanie z malowaniem trwa ok 24 h. :cool1:

Opublikowano

Ja muszę w takim razie swoje wypiaskować bo nie chce żeby mi piszczały :naughty: :naughty: :decayed:

Opublikowano

Poziek wstrzymałem się wczoraj od komentaża ale nie zdzierżę i zrobię polew :polew: :polew: :polew:

Kurde jak czytam czasem takie "fachowe" posty to wiem dlaczego niektórzy są tak delikatnie "doceniani" :wink4:

Opublikowano

a jeszcze apropos tych chłodnic.Piszesz że 3.0 tdi ma inne coolerki to z czego jest ten? 2.0 tdi 170km ms już lewy cooler?

Opublikowano

siemian

2.0 tdi 170km ms już lewy cooler?

si BRD ma 2 coolery :wink4:

Opublikowano

Siemian 2.0 TDI 170 KM i 2.0 TFSI mają 2 intercoolery z przepływem szeregowym. 2.7 i 3.0 TDI mają 2 IC z przepływem krzyżowym.

2.0 tdi 170km ms już lewy cooler

Lewy ma każdy TDI. BRD ma prawy dodatkowo :)

Opublikowano

Siemian 2.0 TDI 170 KM i 2.0 TFSI mają 2 intercoolery z przepływem szeregowym. 2.7 i 3.0 TDI mają 2 IC z przepływem krzyżowym.

Aha wiekie dzięki za info. Czyli musze szukac coolerków od 2.0tdi 170km lub 2.0 TFSI.

Jeszcze jedno... rozumiem że ten jeden cooler który teraz mam to zostaje i nie musze go wymieniac. poprostu dokładam drugi.

pozdrawiam

Opublikowano

Siemian obejrzeć i zrozumieć :cool1::wink4::

brdxa2.jpg

Opublikowano

Były montowane w B6 1.8 T w wersji 190 KM.

Opublikowano

A czy takie 2 chłodziaki da się zamontować tak samo do B6?

http://audizine.com/forum/showthread.php?t=40503[br]Dopisany: 28 Styczeń 2009, 19:22_________________________________________________Dziś miałem dobry dzień dla mojego samopoczucia - silnik BKP, który kupiłem jako dawcę "słupka" okazał sie w idealnym stanie - zerowe zużycie wewnętrzne, czyściutki w środku, zabierak pompy oleju z zerowym praktycznie zużyciem. Przerzuciłem dziś do niego swoją miskę z Audi, smok pompy oleju, spływ oleju, dałem nowy zabierak pompy oleju, zabezpieczenie zabieraka i założyłem miskę. Spięty został rozrząd (nowy), włozone w wał korbowy łozysko igiełkowe, założone kompletne nowe sprzęgło LUK-a.

Najwazniejsze - pompowtryskiwacze 03G 130 073G z silnika BLB pasują do gniazd głowicy BKP (orygianalnie siedziały tam pompki Siemensa). Oczywiście wraz z pompowtryskami dane zostały nowe uszczelnienia i kamienie popychaczy pompki oraz śruby mocujące pompki.

Silnik pozostało uzbroić w osprzęt, kolektory i turbinę BRD i pewnie we wtorek wjedzie do samochodu. Po tym tylko montaż drugiego IC i złożenie wozu.

Z rzeczy poza silnikowych - dziś przyszedł do mnie układ hamulcowy 288x12 mm z A4 3.2 FSI :kox:

Więc heble u mnie będą takie jak w 3.0 TDI albo 3.2FSI - przód 320x30, tył 288x12 :evil:

Opublikowano

gratuluje, projekt nabiera predkosci :naughty: :naughty: :naughty:

Opublikowano

Więc heble u mnie będą takie jak w 3.0 TDI albo 3.2FSI - przód 320x30, tył 228x12 :evil:

tył 288x12 :>

Opublikowano

tył 288x12 :>

Czeski błąd z klawiatury - oczywiście 288x12 :naughty:[br]Dopisany: 31 Styczeń 2009, 15:41_________________________________________________Silnik uzbrojony, z nowym dwumasem i sprzęgłem czeka na montaż.

Oczywiście nie obyło się bez problemów - BKP ma nowego typu kółko rozrządu na wale korbowym. Wymaga on innej blokady wału jak np. AWX czy BLB. Znacznik jest przestawiony o 3 ząbki względem np. BLB. A taka blokada oczywiście tylko dostępna w ASO. na szczęscie znajomy jest kierownikiem zmiany i pożyczenie na 2 godziny blokady rozwiązało problem. :gwizdanie:

Jutro wjazd na wóz nowej motorowni :kox:

Opublikowano

hmmm. Tak się jaro4444 zastanawiam...

Przypatrzyłem się tym Twoim zaciskom i doszedłem do wniosku że są minimalnie inne i zastanawiam się z czego to wynika. Ten facet od którego kupowałem też miał takie jak Ty masz. Popatrz na zdjęcie.

Moje są te zaciski po lewej, a trakie jak Twoje są po prawej (widać to po tym otworze u góry zacisku (ja mam jakby przedzielony na dwa).

hamul.jpeg

Opublikowano

tył 288x12 :>

Czeski błąd z klawiatury - oczywiście 288x12 :naughty:[br]Dopisany: 31 Styczeń 2009, 15:41_________________________________________________Silnik uzbrojony, z nowym dwumasem i sprzęgłem czeka na montaż.

Oczywiście nie obyło się bez problemów - BKP ma nowego typu kółko rozrządu na wale korbowym. Wymaga on innej blokady wału jak np. AWX czy BLB. Znacznik jest przestawiony o 3 ząbki względem np. BLB. A taka blokada oczywiście tylko dostępna w ASO. na szczęscie znajomy jest kierownikiem zmiany i pożyczenie na 2 godziny blokady rozwiązało problem. :gwizdanie:

Jutro wjazd na wóz nowej motorowni :kox:

beda fotki z tych calych kombinacji .... :wink4:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...