marewel Opublikowano 3 Lutego 2009 Opublikowano 3 Lutego 2009 A taka blokada oczywiście tylko dostępna w ASO. Zdaje sie ze sa od dluzszego czasu sa juz na allegro.
jaro4444 Opublikowano 3 Lutego 2009 Autor Opublikowano 3 Lutego 2009 Zdaje sie ze sa od dluzszego czasu sa juz na allegro. Nie widzałem samych. Są w walizkowych kompletach do całej grupy VW. beda fotki z tych calych kombinacji .... Oczywiście. Pierwsze jutro jak podjadę pofocić trochę Przypatrzyłem się tym Twoim zaciskom i doszedłem do wniosku że są minimalnie inne i zastanawiam się z czego to wynika. Ten facet od którego kupowałem też miał takie jak Ty masz. Popatrz na zdjęcie. Moje są te zaciski po lewej, a trakie jak Twoje są po prawej (widać to po tym otworze u góry zacisku (ja mam jakby przedzielony na dwa). Z prawej są od A6 C5 rocznik 2004 modele np. 2.7T, 2.5 TDI 180 KM, S6 4.2. Te z lewej są od A4 B7 lub A6 C6 roczniki od 2005 - . Mają inny udlew trzymający klocek, inną sprężynę i stosowane do nich są nieco odmienne klocki (ten od starszego ma mocowanie sprężyną wchodzącą pod blachę, nowszy ma prostokątną dzurę na płaską sprężynę.
siemian Opublikowano 3 Lutego 2009 Opublikowano 3 Lutego 2009 aha, no to teraz rozumiem. Ale tak praktycznie to są to prawie te same zaciski
jaro4444 Opublikowano 4 Lutego 2009 Autor Opublikowano 4 Lutego 2009 Doszły dziś nowe zabawki. Takie malutkie jak rodzinna pizza [br]Dopisany: 03 Luty 2009, 22:01_________________________________________________Nowy silnik na wozie: Nowe tarcze i zaciski na przodzie: Porównanie tarcz przednich 288 i 320 mm:
Rogalotti Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 Niebieskich zacisków to jeszcze nie widziałem.... PS. ładne PS2. silnik tez ładny
jaro4444 Opublikowano 4 Lutego 2009 Autor Opublikowano 4 Lutego 2009 Witek dzięki c.d. Tylna tarcza 288mm na wozie: Zacisk do układu 288 tył: Porównanie tarczy tylnej 245 i 288 mm:
adamooo Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 no ładnie to wygląda brakuje tylko na zacisku znaczka OOOO białego
jaro4444 Opublikowano 4 Lutego 2009 Autor Opublikowano 4 Lutego 2009 Od strony technicznej: - zacisk przód zastosowałem z Audi A6 C5 rocznik 2004, model np. 2.7 biturbo, - klocek przód Bosch 0 986 424 779 (w pacze Boscha siedział Pagid), - tarcza przód EBC D1423, - tył tarcze, jarzma, zaciski i klocki (Ferodo) - wszystko ori Audi z modelu A4 B7 3.2 FSI po minimalnym przebiegu + osłony blaszane tarczy. Montaż z przodu P&P, blachy osłonowe zostają te od 288 - pasują bez problemu. Tył montaż P&P, trzeba dodatkowo wymienić osłony blaszane tarczy.[br]Dopisany: 04 Luty 2009, 22:55_________________________________________________Siemian tak trzymam je dla Ciebie. Zaraz na PW napisze Ci co i jak.
wiissnia Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 Pomysł z tyłem super ciekawa czy do a6 by podeszły? Kolor dobrany jest dobrze ładnie pasuje do auta. Teraz będzie stawać w miejscu
jaro4444 Opublikowano 4 Lutego 2009 Autor Opublikowano 4 Lutego 2009 Pomysł z tyłem super ciekawa czy do a6 by podeszły? Tarcza jest na pewno inna (ma większą wysokość), a zacisk ma elektryczny hamulec postojowy (w A6 C6). Więc pewnie nie podejdą Z silnikiem też wyszły pewne zoonki: - przy montażu zauważyłem dziwnie okopconą rurę EGR. Okazała się pęknięta na ok 50% obwodu, zaraz przy flanszy końcowej. Ponowny demontaż i spawanie gazowe na mosiądz z boraksem i po problemie : Na focie widać też już zamontowane turbo BRD. Inny problem to technologiczny nadlew na bloku silnika - taki puc żeliwa średnicy ok 20 mm, gotowy do nawiercenia i gwintowania, ale nie wykorzystany. Przy poprzecznym silniku jest sobie z tyłu i nie przeszkadza. Jedanak przy wzdłużnym montowaniu przeszkadzał w zamontowaniu rozrusznika Szlifierka kątowa i po chwili go nie było
wiissnia Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 Chodziło mi czy tez zestaw co masz Ty podszedł by do mojego a6? Bo też mam takie małe tarczki a chciałbym coś większego Bo w nowym a6c6 czy pasku b6 ręczny jest elektryczny i pewnie a4b8 też ma elektryczny.
spetsnaz Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 jaro4444, jak wygląda kwestia instalacji elektrycznej przy nowym motorku? Wszystko pasuje, jak z ECU? Dobrze, że masz ośkę, bo przy Q założę się, że by siedziały na tyle 335x22 z phaetona.
jaro4444 Opublikowano 4 Lutego 2009 Autor Opublikowano 4 Lutego 2009 A6 masz z belką z tyłu więc najwiekszy układ jaki tam pasuje to 245 mm. Przy Q znalazłoby się 269x20 ale do Ciebie raczej nie podejdzie.[br]Dopisany: 04 Luty 2009, 23:27_________________________________________________ jak wygląda kwestia instalacji elektrycznej przy nowym motorku? Wszystko pasuje, jak z ECU? Dobrze, że masz ośkę, bo przy Q założę się, że by siedziały na tyle 335x22 z phaetona. A co ma nie pasowac jak to identyczne mechanicznie silniki (na zewnątrz). Pompki już dawno wymieniłem z Siemesa na Bosche. W B7 zawieszenie masz niezależne więc nie musi być Q Kusiły mnie heble z S4 B6 tylne - 300x20. Jednak nie wiedziałem czy wejdą w felgę 16".
PIXI Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 Dzięki Kolegom Wissnia :notworthy:i Rogalotti od niedawna ciesze się kpl haulców na przód 320 mm i zastanawiam się nad zmianą kpl hamulców z tyłu .... Jeśli można prosić Kolego o przybliżony koszt w/w części na tył -będę zobowiązany ( PW ) Kolor zacisków zajefajny (u siebie nie wiem na jaki kolor pomalować może doradzisz ? ) Pozdrawiam PIXI
wiissnia Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 Kurcze jest tak jak myślałem, czyli raczej nic z tym nie zrobię Moim zdaniem ten zestaw co masz jest optymalny, na 100% będzie super hamować. Ja miałem 320mm w a4 i nigdy nie udało mi się ich zagotować co na 288mm zdarzało się często.
jaro4444 Opublikowano 4 Lutego 2009 Autor Opublikowano 4 Lutego 2009 Jeśli można prosić Kolego o przybliżony koszt w/w części na tył -będę zobowiązany ( PW ) Zależy jak znajdziesz. Ja kompletny tył od S4 w ładnym stanie znalazłem za 800 zł + przesyłka. Za 288x12 komplet (nawet linki od ręcznego dostałem, bo nie wiedziałem czy moje bedą pasowały, przy czym jedna okazała się uszkodzona) zaplaciłem 600 zł (w tym 100 zł za przesyłkę bo to waży ponad 30 kg).
siemian Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 Potwierdzam 321mm hamuje suuper. Co do kolorku to ja jestem za srebrnymi zaciskami. Jaro4444 jeśli Ty masz zacisk z a6 c5 to z czego ja w końcu mam? Bo to się nie zgadza z tym co napisałeś: Przypatrzyłem się tym Twoim zaciskom i doszedłem do wniosku że są minimalnie inne i zastanawiam się z czego to wynika. Ten facet od którego kupowałem też miał takie jak Ty masz. Popatrz na zdjęcie. Moje są te zaciski po lewej, a trakie jak Twoje są po prawej (widać to po tym otworze u góry zacisku (ja mam jakby przedzielony na dwa). Z lewej są od A6 C5 rocznik 2004 modele np. 2.7T, 2.5 TDI 180 KM, S6 4.2. Te z prawej są od A4 B7 lub A6 C6 roczniki od 2005 - . Mają inny udlew trzymający klocek, inną sprężynę i stosowane do nich są nieco odmienne klocki (ten od starszego ma mocowanie sprężyną wchodzącą pod blachę, nowszy ma prostokątną dzurę na płaską sprężynę.
PIXI Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 Wielkie dzięki kolego za info ..... Mam jeszcze pytanie ( jestem zielony w tych sprawach ) czy przewody hamulcowe do kpl na przód wymieniłeś u Siebie ???? ( u mnie są seryjne od zestawu 288 ) czy wystarczą ??? Pozdrawiam
jaro4444 Opublikowano 4 Lutego 2009 Autor Opublikowano 4 Lutego 2009 Wszystkie przewody i linki do ręcznego pasują P&P do takiego zestawu jak ja mam. Siemian tarcze są 320x30 a nie 321, bo to różne tarcze mimo podobnej średnicy. Zamień strony w opisie z lewej na prawą i będzie pasowało
Rekomendowane odpowiedzi