siemian Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 hmmm... ale 320 i 321 można stosować zamiennie tak? Ja mam 321mm. Tak pisze na pudełku po tarczach
jaro4444 Opublikowano 4 Lutego 2009 Autor Opublikowano 4 Lutego 2009 Są tarcze 320x30x47 do A4 B7, 321x30x46 do A6 C5 2.7T i do S4 B5 2.7T, 321x30x52 do A6 C5 2.7T, 321x30x59 do A6 C6. W zasadzie 320x30x47 i 321x30x46 mają podobne płaszczyzny bazowe, jednak do B7 powinieneś stosować 320x30x47.
siemian Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 Hmmm... a mam 321x30x28 Wszystko super działa... tak pisze na pudełku nr. kat 8D0 615 301M 8D0 615 301K 8D0 615 301AD
jaro4444 Opublikowano 8 Lutego 2009 Autor Opublikowano 8 Lutego 2009 Powinno być opisane 320x30x46.5 (46-47), gr. min. 28 http://www.teiledirekt.de/product_info.php/products_id/1564197/cPath/100006_100626_100032 Tu masz wykaz samochodów, do których ta tarcza pasuje: verwendet in Fahrzeugen Bezeichnung Baujahr KW PS ccm AUDI A4 S4 quattro 09.1997-11.2000 195 265 2671 AUDI A4 2.0 TFSI 11.2004-heute 147 200 1984 AUDI A4 3.2 FSI 01.2005-heute 188 255 3123 AUDI A4 3.0 TDI quattro 11.2004-heute 150 204 2967 AUDI A4 2.7 TDI 01.2006-heute 132 180 2698 AUDI A4 2.0 TFSI quattro 11.2004-heute 147 200 1984 AUDI A4 3.0 TDI quattro 01.2006-heute 171 233 2967 AUDI A4 3.2 FSI quattro 01.2005-heute 188 255 3123 AUDI A4 2.5 TDI 11.2004-heute 120 163 2496 AUDI A4 Avant S4 quattro 09.1997-09.2001 195 265 2671 AUDI A4 Avant 2.7 TDI 01.2006-heute 132 180 2698 AUDI A4 Avant 3.2 FSI quattro 01.2005-heute 188 255 3123 AUDI A4 Avant 3.0 TDI quattro 01.2006-heute 171 233 2967 AUDI A4 Avant 3.0 TDI quattro 11.2004-heute 150 204 2967 AUDI A4 Avant 2.0 TFSI 11.2004-heute 147 200 1984 AUDI A4 Avant 3.2 FSI 01.2005-heute 188 255 3123 AUDI A4 Avant 2.5 TDI 11.2004-heute 120 163 2496 AUDI A4 Avant 2.0 TFSI quattro 11.2004-heute 147 200 1984 AUDI A4 Cabriolet 3.2 FSI quattro 10.2005-heute 188 255 3123 AUDI A4 Cabriolet 3.2 FSI 10.2005-heute 188 255 3123 AUDI A4 Cabriolet 3.0 TDI quattro 10.2005-heute 171 233 2967 AUDI A6 3.0 08.2001-01.2005 162 220 2976 AUDI A6 2.7 T quattro 08.2001-01.2005 184 250 2671 AUDI A6 2.7 T quattro 12.1997-01.2005 169 230 2671 AUDI A6 3.0 quattro 08.2001-01.2005 162 220 2976 AUDI A6 2.7 T 02.1999-01.2005 169 230 2671 AUDI A6 Avant 3.0 quattro 08.2001-01.2005 162 220 2976 AUDI A6 Avant 2.7 T quattro 12.1997-01.2005 169 230 2671 AUDI A6 Avant 3.0 08.2001-01.2005 162 220 2976 AUDI A6 Avant 2.7 T 02.1999-01.2005 169 230 2671 AUDI ALLROAD 2.5 TDI quattro 05.2003-08.2005 120 163 2496 AUDI ALLROAD 2.7 T quattro 05.2000-08.2005 184 250 2671 AUDI ALLROAD 4.2 V8 quattro 07.2002-08.2005 220 299 4163 AUDI ALLROAD 2.5 TDI quattro 05.2000-08.2005 132 180 2496 Zależy od producenta - rozróżniają 321 od 320 lub nie, robią wysokość 46 i 47 albo średnią 46.5.[br]Dopisany: 05 Luty 2009, 00:53_________________________________________________ Niebieskich zacisków to jeszcze nie widziałem.... Witek to wyjdź u Was na podwórku przed lakiernię i spójrz na to stare BMW 3 kombi [br]Dopisany: 05 Luty 2009, 08:26_________________________________________________Dziś nie wziąłem aparatu Oto zamontowany dodatkowy IC: Uwaga: belka łącząca intercoolery od 2.0 TFSI nie pasuje P&P. W bezynie inaczej położony jest wspornik przednej łapy silnika. Musiałem odcinać ten oryginalny od 2.0 TDI i przespawywać.[br]Dopisany: 05 Luty 2009, 20:51_________________________________________________Więc od ok 30h parch jeździ. Na razie na seryjnym programie. O dziwo seryjny program nieźle daje sobie radę ze sterowaniem turbiny BRD. Odczucia: - wóz po pierwsze jest cichy (pomimo wybicia kata) - silnik okazauje się w idealnym stanie i nie ma halasu cholernego łańcuszkowego napędu wałków, - wyraźnie żywszy robi się w wyższym zakresie obrotów (zasługa wydajniejszej turbiny, drugiego IC i zapewne braku kata), - hamulce z każdym kilometrem nabierają skuteczności, ale już teraz to PRZEPAŚĆ w porównaniu do seryjnych. Na razie nie podoba mi się jedna pompka, bo wyraźnie odstaje parametrami pracy od pozostałych. Wlałem więc STP formuła do czyszczenia wtryskiwaczy Diesla i zobaczymy czy to coś pomoże. Rogal kazał mi na razie przejeździć z 1,5-2 kkm, wymienić olej, dotrzeć sprzęgło, hamulce, rozruszać motor i dopiero wówczas zgłosić się na moda. Więc na razie jeżdzę spokojnie i docieram
PIXI Opublikowano 8 Lutego 2009 Opublikowano 8 Lutego 2009 hamulce z każdym kilometrem nabierają skuteczności, ale już teraz to PRZEPAŚĆ w porównaniu do seryjnych. Kolego jakie proponujesz hamulce na tył do A4 B6 AVF do felg 16'' zima i 17'' lato - przód wymieniłem u Witka z 288 na 320 i jest bardzo duża różnica !!!! Czy powinienem wymienić przewody hamulcowe z przodu na jakieś inne bo jak na razie to mam seryjne od 288 mm ???? Każda sugestia z Twojej strony przy tym co u Siebie robisz będzie dla mnie pomocna [br]Dopisany: 08 Luty 2009, 20:48_________________________________________________Co do Twoich modów to dla mnie mistrzostwo świata
jaro4444 Opublikowano 8 Lutego 2009 Autor Opublikowano 8 Lutego 2009 Kolego jakie proponujesz hamulce na tył do A4 B6 AVF do felg 16'' zima i 17'' lato - przód wymieniłem u Witka z 288 na 320 i jest bardzo duża różnica !!!! Czy powinienem wymienić przewody hamulcowe z przodu na jakieś inne bo jak na razie to mam seryjne od 288 mm ???? Każda sugestia z Twojej strony przy tym co u Siebie robisz będzie dla mnie pomocna Takie jak u mnie - 288x12mm od A4 B7 modele np. 2.0 TFSI, 3.0 TDI, 3.2 FSI. Przewody pasują oryginalne P&P więc takie pozostawiłem (tak samo jak i linki ręcznego).
PIXI Opublikowano 8 Lutego 2009 Opublikowano 8 Lutego 2009 :notworthy: Podziękował Mistrzowi ...Pozdro PIXI
jaro4444 Opublikowano 8 Lutego 2009 Autor Opublikowano 8 Lutego 2009 Podziękował Mistrzowi Proszę nie wygłupiaj się i nie zawstydzaj mnie. To co sam przetestowałem mogę polecić innym.
PIXI Opublikowano 8 Lutego 2009 Opublikowano 8 Lutego 2009 I za taką pomoc warto jest tak podziękować - w taki sposób :notworthy:
peter22 Opublikowano 24 Lutego 2009 Opublikowano 24 Lutego 2009 Witam czy autko juz jest po dotarciu???? Kiedy jedzie do witka na program????
jaro4444 Opublikowano 24 Lutego 2009 Autor Opublikowano 24 Lutego 2009 Auto chodzi bardzo dobrze. Jest jeszcze jeden pomysł na moda, ale to się okaże czy starczy czasu i kasy Na rolki trafia 12.03.2009 r. o 8.00
Cristoforo Opublikowano 24 Lutego 2009 Opublikowano 24 Lutego 2009 ciekawe co by jaro4444 wyczarował jakby mu dać jakieś rs4 strach pomyśleć :kox:
peter22 Opublikowano 24 Lutego 2009 Opublikowano 24 Lutego 2009 no to czekamy na wynik. pochwal sie nowym pomysłem
jaro4444 Opublikowano 24 Lutego 2009 Autor Opublikowano 24 Lutego 2009 no to czekamy na wynik. pochwal sie nowym pomysłem Myślę, że będę w Polsce prekursorem użycia pewnej części. Jeśli się sprawdzi to powstanie fajna alternatywa dla poszukujących mocy maniaków w A4 1.9 i 2.0 TDI i innych VAG-ów.
mk4 Opublikowano 24 Lutego 2009 Opublikowano 24 Lutego 2009 jestem bardzo ciekawy efektów czekamy z niecierpliwością na dalsze info.. pozdrawiam
Kowi87 Opublikowano 24 Lutego 2009 Opublikowano 24 Lutego 2009 Myślę, że będę w Polsce prekursorem użycia pewnej części. Jeśli się sprawdzi to powstanie fajna alternatywa dla poszukujących mocy maniaków w A4 1.9 i 2.0 TDI. A z kosztami tej pewnej częsci jak sprawa wyglada
mk4 Opublikowano 24 Lutego 2009 Opublikowano 24 Lutego 2009 Myślę, że będę w Polsce prekursorem użycia pewnej części. Jeśli się sprawdzi to powstanie fajna alternatywa dla poszukujących mocy maniaków w A4 1.9 i 2.0 TDI. A z kosztami tej pewnej częsci jak sprawa wyglada możesz zdradzić czy to tajemnica narazie:)
peter22 Opublikowano 24 Lutego 2009 Opublikowano 24 Lutego 2009 jaro4444 masz zapchana skrzynke PW pozdrawiam
jaro4444 Opublikowano 24 Lutego 2009 Autor Opublikowano 24 Lutego 2009 Zamówiłem i na razie nie wiem czy do mnie dotrze ta część na czas i czy w ogóle dotrze. Wydaje mi się, że znalazłem turbinę, pasujacą praktycznie P&P do silników TDI z dzielonym kolektorem, która powinna wystarczyć do 200 KM. Więc jest dużo lepsza jak AWX (130 KM), a nie ma laga jak duże hybrydy.
Kowi87 Opublikowano 24 Lutego 2009 Opublikowano 24 Lutego 2009 Zamówiłem i na razie nie wiem czy do mnie dotrze ta część na czas i czy w ogóle dotrze. Wydaje mi się, że znalazłem turbinę, pasujacą praktycznie P&P do silników TDI z dzielonym kolektorem, która powinna wystarczyć do 200 KM. Więc jest dużo lepsza jak AWX (130 KM), a nie ma laga jak duże hybrydy. a ja własnie jestem w trakcie kupowania turbiny AWX tyle że dla mnie celem jest osiagniecie 150km&max 320nm bez Fmic wiec chyba ta turbina o której piszesz nie byłaby znacząco lepsza od AWX w moim przypadku :gwizdanie: Ale zdradź co to za sprzęt
Rekomendowane odpowiedzi