scOOtt Opublikowano 17 Października 2015 Opublikowano 17 Października 2015 Ja do swojego założyłem przewód thermotec. Oryginalny posiadam. Zapraszam do działu oddam\zamienie. Zamiennik jest troszkę krotszy ale jest na tyle elastyczny ze ułożył się dobrze.
krzysiekvtec Opublikowano 17 Października 2015 Opublikowano 17 Października 2015 Ja bym to zrobił z kwasu i spokuj do końca żywota tego motoru
wrzask Opublikowano 17 Października 2015 Opublikowano 17 Października 2015 1,9 TDI 130 koni Kupowałem wąż i są dwa rodzaje ! z końcówka P,M i AR. Najlepiej rozkodowac nr VIN i wtedy się wszystko wyjaśni jaki masz wąż,. ja kupiłem zamiennik z tej aukcji http://allegro.pl/rura-waz-turbo-audi-a4-b6-8e0145834-ar-1-9-tdi-i5137384331.htmlz końcówką AR i pasował Nie wiem dlaczego, ale wszystkie węże oryginały i zamienniki mają inną złączkę niż mam teraz w oryginale. Mam audi po mapowaniu silnika obecnie do 158km, ale poprzedni właściciel nic nie mówił, czy było coś mieszane z turbiną. Myślę, że ten podany przez Ciebie wymiary ma odpowiednie, ale muszę dać komuś do oceny czy moja złączka jest sprawna i jakiś mix zastosować, bo 1000zł za wężyk to troszke przesada.
Jarek882 Opublikowano 17 Października 2015 Opublikowano 17 Października 2015 Trzeba by było zobaczyć jakie masz turbo bo może masz inne i dlatego nie pasuje. A końcówki m p i ar mają tylko zmiany w ułożeniu węża a nie w zlaczce. Zrób foto tego węża i złączki. Wysłane z mojej Sony Xperia z2 za pomocą Tapatalk.
wrzask Opublikowano 17 Października 2015 Opublikowano 17 Października 2015 W pierwszym moim poście w tym temacie podałem linki do zdjęć węża i złączki. Myślałem, że to w miarę powszechne rozwiązanie i ktoś przypadkiem posiada coś takiego. Jutro sprawdzę turbo i stan złączki, czy w ogóle możliwe jest wykorzystanie jej w innym wężu i dam znać, może komuś pomoże to w przyszłości.
lukaszt1990 Opublikowano 28 Października 2015 Opublikowano 28 Października 2015 (edytowane) Ja go dzisiaj wymieniałem też na zamiennik i jest ok ori się różni tą złączką co wchodzi do turbo ma dodatkowo jakiś tłumik szmerów w zamienniku tego nie ma ale jest ok. A z czasem spróbuje gdzieś dostać taki wąż ciśnieniowy i wykorzystać tą złączkę oryginalną i zrobić go samemu Edytowane 28 Października 2015 przez lukaszt1990
wrzask Opublikowano 6 Listopada 2015 Opublikowano 6 Listopada 2015 Ja ostatecznie kupiłem używany oryginalny wąż, metodą chałupniczą połączyłem go ze starą złączką i jak narazie działa. Niestety przyczyną jego popękania mogła być turbina, z której zaczął ciec olej, więc turbina do regeneracji i w ostatecznym rozrachunku nie uniknąłem kosztów oscylujących wokół 1tys złotych. Samochody to straszne skarbonki.
Jarek882 Opublikowano 7 Listopada 2015 Opublikowano 7 Listopada 2015 Ja ostatecznie kupiłem używany oryginalny wąż, metodą chałupniczą połączyłem go ze starą złączką i jak narazie działa. Niestety przyczyną jego popękania mogła być turbina, z której zaczął ciec olej, więc turbina do regeneracji i w ostatecznym rozrachunku nie uniknąłem kosztów oscylujących wokół 1tys złotych. Samochody to straszne skarbonki. To jest guma a auto ma ponad 10 lat także parcieje po czasie do tego olej który idzie z turbo (nawet w nowych autach turbo dmucha olejem) i wąż pęka. Najpierw robi się mała dziurka a później ciśnienie robi swoje
lukaszooo Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 Zapomnieliście o głównym zadaniu węza czyli połączenie wibrującego silnika i sztywnego pasa przedniego, 10 lat to i tak duzo.
sebul Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 Zapomnieliście o głównym zadaniu węza czyli połączenie wibrującego silnika i sztywnego pasa przedniego, 10 lat to i tak duzo. Jakie duzo...to audi...to ma byc panecrne na dozywocie
lukaszooo Opublikowano 10 Lutego 2016 Opublikowano 10 Lutego 2016 Tak samo jak przednie błotniki ????
sebul Opublikowano 12 Lutego 2016 Opublikowano 12 Lutego 2016 Tak samo jak przednie błotniki ???? To nie wina audi ze my jezdzimi po takich drogach ze nam kamienie uderzaja w te blotniki i przez to nam rdzewieja
lukaszooo Opublikowano 12 Lutego 2016 Opublikowano 12 Lutego 2016 Czyli w drzwi od srodka i pod plastikami tez udezaja kamienie ???? Jak przyjedzie do mnie zadbane B5 lub B4 to az milo popatrzec a B6/b7 to niestety blacharski nie wypal.
zapamietajnick Opublikowano 10 Stycznia 2017 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Witam. Puszcza mi waz ten co prowadzi z turbiny do intercoolera. Czytałem że te z allegro to 2-3 miesiące i śmietnik. Widziałem również ze samemu można mocniejszą zrobic z kolanka aluminiowego i wezy. Teraz pytanie czy ktoś robił coś takiego i mógłby mi to opisać. Co jest do tego potrzebne i jak to połączyć żeby nic nie puszczalo. Z góry dzięki Wysłane z mojego SM-T561 przy użyciu Tapatalka
lukaszooo Opublikowano 10 Stycznia 2017 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Głupiego robota, ten przewód jest tak zrobiony żeby elastycznie połączyć pracujący na boki silnik ze sztywną rurą pasa przedniego. Jak to usztywnisz to padnie bardzo szybko. Łączniki padają nie od słabej jakości ale od telepiącego się silnika czyli urwanych poduszek, niesprawnych klap gaszących itp. Raz wsadzałem gościowi zamiennik, wytrzymał 50 tysi i auto poszło na sprzedaż więc nie wiem ile wytrzyma ale 50 tysi na 100%.
zapamietajnick Opublikowano 10 Stycznia 2017 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Głupiego robota, ten przewód jest tak zrobiony żeby elastycznie połączyć pracujący na boki silnik ze sztywną rurą pasa przedniego. Jak to usztywnisz to padnie bardzo szybko. Łączniki padają nie od słabej jakości ale od telepiącego się silnika czyli urwanych poduszek, niesprawnych klap gaszących itp. Raz wsadzałem gościowi zamiennik, wytrzymał 50 tysi i auto poszło na sprzedaż więc nie wiem ile wytrzyma ale 50 tysi na 100%.Dzięki wielkie. W takim razie zamawiam normalny wąż. Nie będę się w rzeźbę bawił Wysłane z mojego SM-T561 przy użyciu Tapatalka
Gregorski3 Opublikowano 31 Marca 2019 Opublikowano 31 Marca 2019 Mój wąż turbo 8E0145834Q powoli kwalifikuje się do wymiany. Może ktoś w ostatnim czasie wymieniał ten wąż i może polecić jakiś solidny zamiennik, który nie rozleci się po kilku dniach. Jakiś link z allegro lub konkretnie jaka firma bo dużo różnych zamienników na allegro jest.
ckakme Opublikowano 7 Listopada 2019 Opublikowano 7 Listopada 2019 (edytowane) Witam również wymieniałem ten waz i mam pytanie.Serednica otworu końcówki od strony turbo jest około 0,8 cm większa w zamienniku niż w originale . czy ma to jakis wpływ na prace turbo ciśnienie? Edytowane 7 Listopada 2019 przez ckakme
wesz82 Opublikowano 7 Listopada 2019 Opublikowano 7 Listopada 2019 Moim zdaniem wąż powinien wejść na styk nawet dość ciasno. 8 mm to dużo jest.
ckakme Opublikowano 8 Listopada 2019 Opublikowano 8 Listopada 2019 waz wchodzi ciasno srednica wewnatrz jest wieksza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się