Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL TDI PD] Wąż "S" Turbiny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja do swojego założyłem przewód thermotec. Oryginalny posiadam. Zapraszam do działu oddam\zamienie.

Zamiennik jest troszkę krotszy ale jest na tyle elastyczny ze ułożył się dobrze.

Opublikowano

Ja bym to zrobił z kwasu i spokuj do końca żywota tego motoru :)

Opublikowano

1,9 TDI 130 koni

Kupowałem wąż i są dwa rodzaje ! z końcówka P,M i AR. Najlepiej rozkodowac nr VIN i wtedy się wszystko wyjaśni jaki masz wąż,. ja kupiłem zamiennik z tej aukcji http://allegro.pl/rura-waz-turbo-audi-a4-b6-8e0145834-ar-1-9-tdi-i5137384331.htmlz końcówką AR i pasował :)

Nie wiem dlaczego, ale wszystkie węże oryginały i zamienniki mają inną złączkę niż mam teraz w oryginale. Mam audi po mapowaniu silnika obecnie do 158km, ale poprzedni właściciel nic nie mówił, czy było coś mieszane z turbiną. Myślę, że ten podany przez Ciebie wymiary ma odpowiednie, ale muszę dać komuś do oceny czy moja złączka jest sprawna i jakiś mix zastosować, bo 1000zł za wężyk to troszke przesada.

Opublikowano

Trzeba by było zobaczyć jakie masz turbo bo może masz inne i dlatego nie pasuje. A końcówki m p i ar mają tylko zmiany w ułożeniu węża a nie w zlaczce. Zrób foto tego węża i złączki.

Wysłane z mojej Sony Xperia z2 za pomocą Tapatalk.

Opublikowano

W pierwszym moim poście w tym temacie podałem linki do zdjęć węża i złączki. Myślałem, że to w miarę powszechne rozwiązanie i ktoś przypadkiem posiada coś takiego. Jutro sprawdzę turbo i stan złączki, czy w ogóle możliwe jest wykorzystanie jej w innym wężu i dam znać, może komuś pomoże to w przyszłości.

Opublikowano (edytowane)

Ja go dzisiaj wymieniałem też na zamiennik i jest ok ori się różni tą złączką co wchodzi do turbo ma dodatkowo jakiś tłumik szmerów w zamienniku tego nie ma ale jest ok. A z czasem spróbuje gdzieś dostać taki wąż ciśnieniowy i wykorzystać tą złączkę oryginalną i zrobić go samemu :P

Edytowane przez lukaszt1990
Opublikowano

Ja ostatecznie kupiłem używany oryginalny wąż, metodą chałupniczą połączyłem go ze starą złączką i jak narazie działa. Niestety przyczyną jego popękania mogła być turbina, z której zaczął ciec olej, więc turbina do regeneracji i w ostatecznym rozrachunku nie uniknąłem kosztów oscylujących wokół 1tys złotych. Samochody to straszne skarbonki.

Opublikowano

Ja ostatecznie kupiłem używany oryginalny wąż, metodą chałupniczą połączyłem go ze starą złączką i jak narazie działa. Niestety przyczyną jego popękania mogła być turbina, z której zaczął ciec olej, więc turbina do regeneracji i w ostatecznym rozrachunku nie uniknąłem kosztów oscylujących wokół 1tys złotych. Samochody to straszne skarbonki.

To jest guma a auto ma ponad 10 lat także parcieje po czasie do tego olej który idzie z turbo (nawet w nowych autach turbo dmucha olejem) i wąż pęka. Najpierw robi się mała dziurka a później ciśnienie robi swoje :)

Opublikowano

Zapomnieliście o głównym zadaniu węza czyli połączenie wibrującego silnika i sztywnego pasa przedniego, 10 lat to i tak duzo.

Opublikowano

Zapomnieliście o głównym zadaniu węza czyli połączenie wibrującego silnika i sztywnego pasa przedniego, 10 lat to i tak duzo.

Jakie duzo...to audi...to ma byc panecrne na dozywocie :D

Opublikowano

Tak samo jak przednie błotniki ????

Opublikowano

Tak samo jak przednie błotniki ????

To nie wina audi ze my jezdzimi po takich drogach ze nam kamienie uderzaja w te blotniki i przez to nam rdzewieja :P

Opublikowano

Czyli w drzwi od srodka i pod plastikami tez udezaja kamienie ????

Jak przyjedzie do mnie zadbane B5 lub B4 to az milo popatrzec a B6/b7 to niestety blacharski nie wypal.

Opublikowano

Witam. Puszcza mi waz ten co prowadzi z turbiny do intercoolera. Czytałem że te z allegro to 2-3 miesiące i śmietnik. Widziałem również ze samemu można mocniejszą zrobic z kolanka aluminiowego i wezy. Teraz pytanie czy ktoś robił coś takiego i mógłby mi to opisać. Co jest do tego potrzebne i jak to połączyć żeby nic nie puszczalo. Z góry dzięki

Wysłane z mojego SM-T561 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Głupiego robota, ten przewód jest tak zrobiony żeby elastycznie połączyć pracujący na boki silnik ze sztywną rurą pasa przedniego. Jak to usztywnisz to padnie bardzo szybko. Łączniki padają nie od słabej jakości ale od telepiącego się silnika czyli urwanych poduszek, niesprawnych klap gaszących itp. Raz wsadzałem gościowi zamiennik, wytrzymał 50 tysi i auto poszło na sprzedaż więc nie wiem ile wytrzyma ale 50 tysi na 100%.

Opublikowano

Głupiego robota, ten przewód jest tak zrobiony żeby elastycznie połączyć pracujący na boki silnik ze sztywną rurą pasa przedniego. Jak to usztywnisz to padnie bardzo szybko. Łączniki padają nie od słabej jakości ale od telepiącego się silnika czyli urwanych poduszek, niesprawnych klap gaszących itp. Raz wsadzałem gościowi zamiennik, wytrzymał 50 tysi i auto poszło na sprzedaż więc nie wiem ile wytrzyma ale 50 tysi na 100%.

Dzięki wielkie. W takim razie zamawiam normalny wąż. Nie będę się w rzeźbę bawił

Wysłane z mojego SM-T561 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Mój wąż turbo 8E0145834Q powoli kwalifikuje się do wymiany. Może ktoś w ostatnim czasie wymieniał ten wąż i może polecić jakiś solidny zamiennik, który nie rozleci się po kilku dniach. Jakiś link z allegro lub konkretnie jaka firma bo dużo różnych zamienników na allegro jest.

 

Opublikowano (edytowane)

Witam również wymieniałem ten waz i mam pytanie.Serednica otworu końcówki od strony turbo jest około 0,8 cm większa w zamienniku niż w originale . czy ma to jakis wpływ na prace turbo ciśnienie?

image.png

Edytowane przez ckakme
Opublikowano

Moim zdaniem wąż powinien wejść na styk nawet dość ciasno.

8 mm to dużo jest.

Opublikowano

waz wchodzi ciasno srednica wewnatrz jest wieksza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...