Czarnybeduin Opublikowano 26 Stycznia 2017 Opublikowano 26 Stycznia 2017 (edytowane) Witajcie, Mam problem z ASN padł i szukam porady w którą stronę iść dalej z tym problemem. Większość info co znalazłem na forum to rozpoczęte dyskusje o problemie bez info o jego rozwiązaniu. Problem u mnie wygląda tak, że wypadają zapłony i ma apetyt na płyn. Ubytki płynu w zbiorniczku, wyciek płynu ze zbiorniczka przez otwór przelewowy plus jeszcze jeden niezlokalizowany wyciek. Edytowane 23 Lutego 2017 przez Czarnybeduin
Czarnybeduin Opublikowano 26 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2017 Dzięki za konstruktywną wypowiedź z kategorii nie znam więc wypowiem się Tak jak pisałem, 2.7 odpada ze względu na za duży łączny koszt (kupno silnika plus jego serwis startowy)
waskivw Opublikowano 26 Stycznia 2017 Opublikowano 26 Stycznia 2017 Kolego zmień mechanika bo Ci jakieś dyrdymały opowiada . Każda dobra firma zajmująca się obróbką bloków , czy głowic jest w stanie sprawdzić szczelność , to jest podstawa do dalszej obróbki . Aktualnie demontuje silnik z takiej Audi , ma pęknięty blok , jest to do zrobienia , wstawia się tuleje żeliwne i masz silnik lepszy od fabrycznego . Możesz wstawić jedną , tam gdzie jest pęknięcie , możesz od razu wszystkie 6 , ja z klientem idziemy druga drogą .
Czarnybeduin Opublikowano 27 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2017 waskivw, mechanik polecany przez wszystkich na forum, teraz już w kropce jestem. Na ile wyliczyłeś remont o którym piszesz tj. części i robocizna?
marek990 Opublikowano 27 Stycznia 2017 Opublikowano 27 Stycznia 2017 Najpierw zmień mechanika głupoty Ci opowiada. Same zrobienie głowic to jest 1,2k robiłem to wiem, a nie 5k. Za 5 k to kupisz silnik z możliwością osłuchania bądź gwarancją rozruchową. Tak jak koledzy wyżej pisali możesz cały blok wyremontować. Najpierw sprawdź uszczelkę pod głowicą. Ja nie wymieniałem silnika na inny to nie wiem jak jest możliwość ale jak silnik to i komputer. Te silniki w miarę nie są awaryjne. Naprawy wbrew powiedzeniu duży piec duże koszty nie jest do końca prawdziwy. Śmigam swoim już 8lat przeleciałem 200kk.
Czarnybeduin Opublikowano 27 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2017 1.2k z czesciami i robota? Wiesz, za wymiane samego rozrzadu w 3.0 asn w mazowieckim biora 500-800zl wiec za robocizne 2 glowic nie wydaje mi sie, ze to cena z kosmosu. W cenie ktora podales ledwo zmiescisz sie w czesciach i obrocbce glowic a gdzie robocizna?
romanzlasu Opublikowano 27 Stycznia 2017 Opublikowano 27 Stycznia 2017 tam jest nicasil na tulei? jak tak to mozna wprasowac zeliwo i powinno chodzic chociaz tłoki są przystosowane do innego materiału i reakcja na temperature tez jest inna, ale ludzie robia tak nawet w mocno obciazonych silnikach i chodzą.
TomOskroba Opublikowano 27 Stycznia 2017 Opublikowano 27 Stycznia 2017 (edytowane) Cytuj waskivw, mechanik polecany przez wszystkich na forum, teraz już w kropce jestem. skoro chwalony, to pochwal się kto to taki bo jak widzę po wypowiedziach kolegów to niezłą kaszankę ma w głowie Edytowane 27 Stycznia 2017 przez TomOskroba
romanzlasu Opublikowano 27 Stycznia 2017 Opublikowano 27 Stycznia 2017 ludzie co sie dziwicie mechanik tez chce zarobić, jak bedzie musiał wytargać silnik rozebrać dać do sprawdzenia złożyć czekać na obrobienie niewiadomo ile, dobrać kupe nowych gratów złożyć itd. to jest czas, stanowisko cały czas zajęte a duzo pewnie za to nie skasuje bo byłby za duży płacz, dla niego lepiej zrobić szyszą robotę i zarobić a że auto jest wiekowe to wszystkiego mozna sie tam spodzeiwać,
Czarnybeduin Opublikowano 27 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2017 (edytowane) Ale ja z ceną problemu nie mam, zdaję sobie sprawę, że niektóre rzeczy muszą swoje kosztować. To co niektórzy piszą, że robili remonty w takiej kwocie to sam jestem ciekaw jak to zrobione, chyba ze to koszt samych części a robocizna swoja? Mniejsza z tym, nie ma co się czepiać o cenę, jeden krzyknie mniej drugi więcej, tak to już jest. Bardziej szukam osoby która miała taki problem jak ja i go jakoś rozwiązała bo narazie większość wypowiedzi duzo mi nie pomogło Edytowane 23 Lutego 2017 przez Czarnybeduin
pastaldo Opublikowano 27 Stycznia 2017 Opublikowano 27 Stycznia 2017 To pewnie wszystko zalezy od tego który zakład dysponuje jakim sprzetem. Podzwoń a napewno coś znajdziesz. Tak samo jak ja kiedyś chciałem przetoczyć tarcze 312 i w wielu miejscach mi płakali że im takie nie wejda na tokarkę i dopiero oddałem tam gdzie ciężarówki naprawiają ale to dygresja.
marek990 Opublikowano 27 Stycznia 2017 Opublikowano 27 Stycznia 2017 1 godzinę temu, Czarnybeduin napisał: 1.2k z czesciami i robota? Wiesz, za wymiane samego rozrzadu w 3.0 asn w mazowieckim biora 500-800zl wiec za robocizne 2 glowic nie wydaje mi sie, ze to cena z kosmosu. W cenie ktora podales ledwo zmiescisz sie w czesciach i obrocbce glowic a gdzie robocizna? Robiłem to wiem za dwie głowice z częściami 1,2k. Mechanik za rozbiórkę i składanie silnika wziął 1,2k. Razem 2,4k. taki koszt. W głowicach były wymieniane prowadnice i zawory z tego co pamiętam na pewno nie wszystkie. Za rozrząd biorą 5stówek robocizna części jak rolki pasek to następne 1,5k dotyczy rozrządu. Głowice to nie 5k jak pisałeś za głowice wszystko w temacie. 27 minut temu, Czarnybeduin napisał: Ale ja z ceną problemu nie mam, zdaję sobie sprawę, że niektóre rzeczy muszą swoje kosztować. To co niektórzy piszą, że robili remonty w takiej kwocie to sam jestem ciekaw jak to zrobione, chyba ze to koszt samych części a robocizna swoja? Mniejsza z tym, nie ma co się czepiać o cenę, jeden krzyknie mniej drugi więcej, tak to już jest. Bardziej szukam osoby która miała taki problem jak ja i go jakoś rozwiązała bo narazie większość wypowiedzi duzo mi nie pomogło Dzwoniłem do zakładu obróbki silników (na parowcowej w w-wie) i potwierdziło się to co powiedział mechanik: nie sprawdza tego bloku bo jest za szeroki. Podzwonie zaraz w inne miejsca, może coś uda mi się dowiedzieć. Coś ty się przyczepił tego bloku ? Głowice sprawdziłeś a raczej uszczelki pod głowicą bo jakoś tego nie wyczytałem.
Czarnybeduin Opublikowano 27 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2017 (edytowane) Nie sprawdzałem bo silnik jest jeszcze w aucie. Edytowane 23 Lutego 2017 przez Czarnybeduin
Kruk_89 Opublikowano 27 Stycznia 2017 Opublikowano 27 Stycznia 2017 ja miałem remont głowicy trochę z winny machera więc wziął naprawę na siebie w 100% ale nie do tego zmierzam tylko do tego że były wymienione prowadnice, szklanki i uszczelniacze zaworowe i kilka zaworów. Koszt takiego remontu jak dla niego po znajomość niby 500zł tyle wziął niby zakład w olsztynie potem jeszcze nowe uszczelki i ustawienie rozrządu auto od tamtej pory ma zrobione coś koło 40k i nic się nie dzieje
Envin Opublikowano 31 Stycznia 2017 Opublikowano 31 Stycznia 2017 Dnia 27.01.2017 o 16:27, Czarnybeduin napisał: Nie sprawdzałem bo silnik jest jeszcze w aucie nie rozebrany. Objawy wskazują na upg, świeca na 2 cyl od strony pasazera wyglada jakby tam przepalalo wode. Rozmawialem z kilkoma osobami ktore mowili ze te bloki pekaly pomiedzy 1 i 2 cylindrem, stad moje obawy o blok. No to faktycznie jak na 2 cyl ma takie objawy to 50 na 50 albo uszczelka albo blok nie ma się co łudzić. Ale trzymam kciuki, że tylko uszczelka powodzenia.
czarko Opublikowano 3 Lutego 2017 Opublikowano 3 Lutego 2017 Miałem te same objawy, wypadnie zapłonów, świece w płynie wyszło na pęknięty blok między 1 a 2 cylindrem. Nie wiem czy dalej jeździsz tym autem, ale jak stoi to niech mechanik zrzuci Ci głowice, zobaczysz po uszczelce + oddasz głowice do sprawdzenia koszt niewielki. Wtedy zastanowisz się, bo bez tego to tak jak wyżej pisał 50/50. Jeżeli wyjdzie, że to głowica możesz zaryzykować, jeżeli nie zrób swap na coś innego.
djjary Opublikowano 12 Lutego 2017 Opublikowano 12 Lutego 2017 Dnia 2017-01-26 o 21:03, waskivw napisał: Kolego zmień mechanika bo Ci jakieś dyrdymały opowiada . Każda dobra firma zajmująca się obróbką bloków , czy głowic jest w stanie sprawdzić szczelność , to jest podstawa do dalszej obróbki . Aktualnie demontuje silnik z takiej Audi , ma pęknięty blok , jest to do zrobienia , wstawia się tuleje żeliwne i masz silnik lepszy od fabrycznego . Możesz wstawić jedną , tam gdzie jest pęknięcie , możesz od razu wszystkie 6 , ja z klientem idziemy druga drogą . To właśnie moje audi stoji u waskivwa tak jak pisał pęknięty blok na 3 cylindrze miałem nadzieje ze to uszczelka pod głowicą ale wyszedł blok zdecydowałem się na tulejowanie całej szóstki na początku brał płyn później gotował silnik rozebrany do zera będzie cały remont co do ceny głowic to mechanik powiedział ci kosmiczną cene zmien lepiej mechaniora
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się