seba55 Opublikowano 6 Lutego 2017 Opublikowano 6 Lutego 2017 Czesc mam taki problem kupilem niedawno piekne a4 s-line ale mam straszny problem auto nie ma mocy a dokladnie wyglada to tak silnik odpala ladnie pracuje rowno i nie kopci dzwiek silnik bez zastrzezen ale nie jedzie wciskam gaz i auto muli dojdzie do 2700 obrotow zaczyna cos jechac ale to takie 50% mocy i przy 3300 znowu straci moc auto jezdzi jak SDI brak bladow silnika ! gdzie szukac od czego zaczac ??
MichałA4 Opublikowano 6 Lutego 2017 Opublikowano 6 Lutego 2017 (edytowane) Komp pokazuje jakieś błędy? Sprawdź przepływomierz, jak masz jakiegoś znajomego z takim samym silnikiem to podmień przepływkę . Powinny pasować od: 1.9 AWX, AVF ( skoda/passat/ audi) 2.0 TDi też powinno pasować, na sprawdzenie wystarczy, mam taki u siebie Sprawdz również czy turbina pracuje prawidłowo czy wężyk podciśnienia jest na swoim miejscu i czy nie jest uszkodzony . Edytowane 6 Lutego 2017 przez MichałA4
nik23 Opublikowano 6 Lutego 2017 Opublikowano 6 Lutego 2017 Błedy z 01engine, logi 03 08 10 11 dynamiczne. sprawdź szczelność węzy podciśnienia, kruciec na vacum czy nie luźny , włacz 11bs i popatrz czy sztanga turbo wogóle sie rusza i ile tego ruchu ma, gruszka turbiny do sprawdzenia czy nie dziurawa, dolot czy niema dziury posprawdzaj.
MichałA4 Opublikowano 6 Lutego 2017 Opublikowano 6 Lutego 2017 Tak jak kolega pisze wyżej sprawdź te rzeczy bo w 1.9 PD kilka usterek może powodować takie zachowanie silnika, mnie osobiście spotkał problem z podciśnieniami i przepływomierzem auto dokładnie tak samo się zachowywało.
seba55 Opublikowano 6 Lutego 2017 Autor Opublikowano 6 Lutego 2017 Bledow brak ok sprawdze to co mowicie i zobacze co dalej dodam ze odpialem przeplywke zeby zobaczyc czy jakas zmiana bedzie i byla zrobil sie jeszcze bardziej zmulony
cl4vish Opublikowano 6 Lutego 2017 Opublikowano 6 Lutego 2017 Odepnij przewód podciśnienia od turbo i zobacz czy jest jakaś różnica. Być może to przewody podciśnienia, jak nie to sterowanie turbo, jak nie to gruszka ew. pompa podciśnienia
kamil-vag Opublikowano 6 Lutego 2017 Opublikowano 6 Lutego 2017 Zrób logi według tego tematu: https://a4-klub.pl/topic/383060-jakie-grupy-logować-w-tdi-pd-za-pomocą-vag-com-vcds/ i będziemy myśleć, nie ma sensu wróżyć...
Musashi Opublikowano 6 Lutego 2017 Opublikowano 6 Lutego 2017 2 godziny temu, kamil-vag napisał: Zrób logi według tego tematu: https://a4-klub.pl/topic/383060-jakie-grupy-logować-w-tdi-pd-za-pomocą-vag-com-vcds/ i będziemy myśleć, nie ma sensu wróżyć... nie za dużo wymagasz?
seba55 Opublikowano 6 Lutego 2017 Autor Opublikowano 6 Lutego 2017 Odpialem podcisnienie turbo i zmiany nie bylo nawet nie musialem jechac dodalem gazu i slyszalem ze buczy i zmulony nadal bede na dniach sprawdzal i dam znac.. ..
nik23 Opublikowano 6 Lutego 2017 Opublikowano 6 Lutego 2017 Buczy? Nagraj i wrzuć. Nie pufa z filtra powietrza? Moze masz szklanki uwalone albo wałek
Ralen Opublikowano 7 Lutego 2017 Opublikowano 7 Lutego 2017 (edytowane) Dnia 6.02.2017 o 13:03, MichałA4 napisał: Komp pokazuje jakieś błędy? Sprawdź przepływomierz, jak masz jakiegoś znajomego z takim samym silnikiem to podmień przepływkę . Powinny pasować od: 1.9 AWX, AVF ( skoda/passat/ audi) 2.0 TDi też powinno pasować, na sprawdzenie wystarczy, mam taki u siebie Sprawdz również czy turbina pracuje prawidłowo czy wężyk podciśnienia jest na swoim miejscu i czy nie jest uszkodzony. Nie jest dokońca tak jak mówisz, przepływka to delikatny temat. W 1.9 AWX/AVF z 2001roku były inne niż w późniejszych modelach. Testowałem to bo moja też padła i kupiłem używkę z 2003 roku, a mam auto 2001. Wyglądała trochę inaczej i nie działała prawidłowo. Turbo późno wstawało a przy 3k obrotów miała przyduszenie. Po wymianie na prawidłową rzecz jasna problem rozwiązany A z tą od 2.0 już w ogóle bym nie próbował Zawartość dodana 3 minutes later 21 godzin temu, nik23 napisał: Buczy? Nagraj i wrzuć. Nie pufa z filtra powietrza? Moze masz szklanki uwalone albo wałek Równie dobrze może być to zapchany katalizator albo odma - też daje takie objawy, auto jest mułowate, drga i buczy przy wciśnięciu gazu. Edytowane 7 Lutego 2017 przez Ralen
MichałA4 Opublikowano 7 Lutego 2017 Opublikowano 7 Lutego 2017 Na sprawdzenie wystarczy podmiana, jezeli przeplywka jest problemem to od razu da koledze efekt w postaci poprawy pracy motoru, potem moze kupic wlasciwa, ale przeplywka powinna dac blad w ecu , a tu tego nie ma wiec stawiam ze to cos innego, zwlaszcza ze kolega mowi o jakims buczeniu nawet na jalowym nie jadac.
nik23 Opublikowano 7 Lutego 2017 Opublikowano 7 Lutego 2017 45 minut temu, Ralen napisał: Równie dobrze może być to zapchany katalizator albo odma - też daje takie objawy, auto jest mułowate, drga i buczy przy wciśnięciu gazu. Odma? Zapchana odma ma niewiele wspólnego z brakiem mocy, zatkanie odmu powoduje brak możliwości ujscia gazów ze skrzyni korbowej co powoduje ze powstaje tam bardzo duze ciśnieni i doprowadza do wywalenia tego ciśnienia wraz z olejem przez najsłabszy element zazwyczaj bagnet albo uszczelniacz.
seba55 Opublikowano 9 Lutego 2017 Autor Opublikowano 9 Lutego 2017 Auto dalem do znajomego wzialem sie za sprawdzanie ale nie posiadam narazie garazu i strasznie pizz.. sprawdzone przewody podcisniena wacu.. reszta jest sprawdzana...
Gość Opublikowano 10 Lutego 2017 Opublikowano 10 Lutego 2017 Dnia 9.02.2017 o 08:32, seba55 napisał: Auto dalem do znajomego wzialem sie za sprawdzanie ale nie posiadam narazie garazu i strasznie pizz.. sprawdzone przewody podcisniena wacu.. reszta jest sprawdzana... No i jak tam kolego jakaś diagnoza została już postawiona? Posdrawiam
seba55 Opublikowano 24 Lutego 2017 Autor Opublikowano 24 Lutego 2017 Witam diagnoza jest taka Pompowtryski pojechaly do regeneracji... auto nie dostawalo paliwa jak pompki wroca to dam znac czy sie udalo
seba55 Opublikowano 13 Marca 2017 Autor Opublikowano 13 Marca 2017 Witam Auto Sprawne winne byly Pompki po naprawie auto lata jak trzeba temat zamkniety...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się