Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Brak mocy buczy !


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czesc mam taki problem kupilem niedawno piekne a4 s-line  ale mam straszny problem auto nie ma mocy a dokladnie wyglada to tak silnik odpala ladnie pracuje rowno i nie kopci dzwiek silnik bez zastrzezen ale nie jedzie wciskam gaz i auto muli dojdzie do 2700 obrotow zaczyna cos jechac ale to takie 50% mocy i przy 3300 znowu straci moc  auto jezdzi jak SDI brak bladow silnika !  gdzie szukac od czego zaczac ?? 

Opublikowano (edytowane)

Komp pokazuje jakieś błędy? Sprawdź przepływomierz, jak masz jakiegoś znajomego z takim samym silnikiem to podmień przepływkę .

Powinny pasować od:

1.9 AWX, AVF ( skoda/passat/ audi)

2.0 TDi też powinno pasować, na sprawdzenie wystarczy, mam taki u siebie :decayed:

Sprawdz również czy turbina pracuje prawidłowo czy  wężyk podciśnienia jest na swoim miejscu i czy nie jest uszkodzony .

Edytowane przez MichałA4
Opublikowano

Błedy z 01engine, logi 03 08 10 11 dynamiczne.

sprawdź szczelność węzy podciśnienia, kruciec na vacum czy nie luźny , włacz 11bs i popatrz czy sztanga turbo wogóle sie rusza i ile tego ruchu ma, gruszka turbiny do sprawdzenia czy nie dziurawa, dolot czy niema dziury posprawdzaj.

Opublikowano

Tak jak kolega pisze wyżej sprawdź te rzeczy bo w 1.9 PD kilka usterek może powodować takie zachowanie silnika, mnie osobiście spotkał problem z podciśnieniami i przepływomierzem auto dokładnie tak samo się zachowywało.

Opublikowano

Bledow brak ok sprawdze to co mowicie i zobacze co dalej dodam ze odpialem przeplywke zeby zobaczyc czy jakas zmiana bedzie i byla zrobil sie jeszcze bardziej zmulony  

Opublikowano

Odepnij przewód podciśnienia od turbo i zobacz czy jest jakaś różnica. Być może to przewody podciśnienia, jak nie to sterowanie turbo,  jak nie to gruszka ew. pompa podciśnienia :)

Opublikowano

Odpialem podcisnienie turbo i zmiany nie bylo nawet nie musialem jechac dodalem gazu i slyszalem  ze buczy i zmulony nadal bede na dniach sprawdzal i dam znac.. ..

Opublikowano

Buczy? Nagraj i wrzuć.  Nie pufa z filtra powietrza? Moze masz szklanki uwalone albo wałek 

Opublikowano (edytowane)
Dnia 6.02.2017 o 13:03, MichałA4 napisał:

Komp pokazuje jakieś błędy? Sprawdź przepływomierz, jak masz jakiegoś znajomego z takim samym silnikiem to podmień przepływkę .

Powinny pasować od:

1.9 AWX, AVF ( skoda/passat/ audi)

2.0 TDi też powinno pasować, na sprawdzenie wystarczy, mam taki u siebie :decayed:

Sprawdz również czy turbina pracuje prawidłowo czy  wężyk podciśnienia jest na swoim miejscu i czy nie jest uszkodzony.

Nie jest dokońca tak jak mówisz, przepływka to delikatny temat.

W 1.9 AWX/AVF z 2001roku były inne niż w późniejszych modelach. Testowałem to bo moja też padła i kupiłem używkę z 2003 roku, a mam auto 2001. Wyglądała trochę inaczej i nie działała prawidłowo. Turbo późno wstawało a przy 3k obrotów miała przyduszenie.
Po wymianie na prawidłową rzecz jasna problem rozwiązany ;) 

A z tą od 2.0 już w ogóle bym nie próbował ;)

 

Zawartość dodana 3 minutes later
21 godzin temu, nik23 napisał:

Buczy? Nagraj i wrzuć.  Nie pufa z filtra powietrza? Moze masz szklanki uwalone albo wałek 

Równie dobrze może być to zapchany katalizator albo odma - też daje takie objawy, auto jest mułowate, drga i buczy przy wciśnięciu gazu.

Edytowane przez Ralen
Opublikowano

Na sprawdzenie wystarczy podmiana, jezeli przeplywka jest problemem to od razu da koledze efekt w postaci poprawy pracy motoru, potem moze kupic wlasciwa, ale przeplywka powinna dac blad w ecu , a tu tego nie ma wiec stawiam ze to cos innego, zwlaszcza ze kolega mowi o jakims buczeniu nawet na jalowym nie jadac.

Opublikowano
45 minut temu, Ralen napisał:

Równie dobrze może być to zapchany katalizator albo odma - też daje takie objawy, auto jest mułowate, drga i buczy przy wciśnięciu gazu.

Odma? Zapchana odma ma niewiele wspólnego z brakiem mocy, zatkanie odmu powoduje brak możliwości ujscia gazów ze skrzyni korbowej co powoduje  ze powstaje tam bardzo duze ciśnieni i doprowadza do wywalenia tego ciśnienia wraz z olejem przez najsłabszy element zazwyczaj bagnet albo uszczelniacz.

Opublikowano

Auto dalem do znajomego wzialem sie za sprawdzanie ale nie posiadam narazie garazu i strasznie pizz.. sprawdzone przewody podcisniena wacu.. reszta jest sprawdzana...  

Opublikowano
Dnia 9.02.2017 o 08:32, seba55 napisał:

Auto dalem do znajomego wzialem sie za sprawdzanie ale nie posiadam narazie garazu i strasznie pizz.. sprawdzone przewody podcisniena wacu.. reszta jest sprawdzana...  

No i jak tam kolego jakaś diagnoza została już postawiona?

Posdrawiam

Opublikowano

Witam diagnoza jest taka Pompowtryski pojechaly do regeneracji... auto nie dostawalo paliwa  jak pompki wroca  to dam znac czy sie udalo :) 

Opublikowano

Witam Auto Sprawne winne byly Pompki po naprawie auto  lata jak trzeba temat zamkniety... 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...