Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wiecznie zakurzony RS4 B8 Ibis White Rock Black


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A nie myślałeś o wydechu z Polski?? https://www.facebook.com/MGmotorsportpl/ 

Wielu moich znajomych w grubych furach ma właśnie wydechy z MG. Nawet na forum są osoby, które wyrzuciły Millteka na korzyść MG.

Opublikowano
Godzinę temu, was002 napisał:

ok, ale nie każdy ma dostęp do rurek z tytanu... ;) (akrapovic jest cały z tytanu wykonany, nie ze stali), a wysokiej jakości kwasówka też się cenią... I nie chcę tu bronić metek, ale każdy z tych hi-endowych wydechód to takie małe dzieło sztuki ;) 

Nie mniej jest fajna dyskusja o wydechach na rs246. Podsumowując - performance i opcje: Milltek, wygląd i brzmienie - Akrapovic (pod koniec pada pytanie - kto wyda tyle kasy za zmianę brzmienia w samochodzie i kwestionowalnie "brzydkie" końcówki?). 

właśnie dzisiaj w moim KTM tytanowy wydech łączyłem kolano z końcówką, łączy się to sprężyną i w wydechu za 3K odpadło ucho na które się sprężynę zakłada :facepalm: co za shitt...

Opublikowano

Ja też bym poszedł raczej w polskie MG bo światowy poziom. Aka, Milltek czy Armytrix to górną półka ale MG absolutnie nie odstaje. Co do zmian u Ciebie to polecam ceramikę a nie inne tarcze ;) Zdecydowanie większa trwałość niż te standardowe RS. Za 15-20k zrobisz i nie będą to wyrzucone pieniądze :)

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

r2.jpg

:naughty: czy :facepalm:

/// edit //

a tak apropo 4 łap - dziś w pośpiechu zrobiłem rondo w trybie dynamic i wyszło mi coś, czego nie planowałem - idealny drift w lewo, a później piękna kontra do wyjścia w prawo - auto szło jak po przysłowiowym sznurku i chyba nawet zmieściłem się w pasie na 3-pasmowym rondzie (chyba). Audi zachowywało się jak typowy tylny napęd, a nie 4x4. Nie mam dużego doświadczenia z operowaniem quattro, bo tutaj kurde raczej nigdy nie pada i drogi proste, a jedyne auto 4x4 jakie miałem było wściekłe z symetrycznym napędem (Forda nie liczę, bo chyba nigdy nie miałem okazji skorzystać z tego napędu).

Zrobienie czegoś takiego w Subaru zwykle kończyło się walką i potem na dupsku (raz się skończyło prostowaniem felgi). Subaru się trzyma drogi, ale jak się "zerwie", to lecisz na wszystkie cztery łapy; walka przez duże W, bo gryzie... Audi mnie ślicznie wyprowadziło z ronda, zamiotło, posprzątało, a do tego cały czas płynnie przyspieszało. Poczułem się jak ciągnąć na ręcznym w Passacie 3BG na śniegu :D - pełna kontrola, tor jazdy rysowany od cyrkla, normalnie młodość...

Nie jeździłem do tej pory zbyt długo w trybie "dynamic" bo cholera za twardy, ale czuję że odkryłem w tym potworze drugi samochód!

Edytowane przez was002
Opublikowano

Gekon fajnie wygląda :D

 

Opublikowano

między comfort a dynamic jest duża różnia. Ja po mieście też głównie comfort mam wł a autostrada i ekspresówka w trybie dynamic.

Opublikowano

Obniżaj tego potwora :rolleyes:

322.jpg

Opublikowano (edytowane)

Gekonik fajny. Dynamic zmienia całą charakterystykę. U siebie nawet to bardzo odczuwam. Jak chce poszaleć to dynamic i esp na sport. 

A o akrapoviciu raczej sugerowałem ostrożność, ale masz rację - bedzie na to gwarancja.

Edytowane przez Kosmita
Opublikowano

w7.jpg

Normalnie "zlota" wczoraj zaliczyłem! Czyli jednak coś się tutaj dzieje. Trochę jak dziadek się poczułem, bo jednak lokalny światek zdominowany Golfami R i clubsportami, to i średnia wieku tak z 10 lat mniej. Ot ktoś na miejscu robił wsady do dłubanego Golfa R, ktoś tam pokazywał jak zbudować S3 żeby nie było widać nic pod maską (dosłownie...), wszyscy dzielili się historiami o tym ile razy im zabierano prawo jazdy albo samochód (za przekroczenie 60+ zabierają w ZEA - w zależności od emiratu gdzie was zatrzymają - na 2, lub więcej tygodni) albo ile karnych punktów zgromadzili w ostatnim roku... Najważniejsze, że poznałem "ludzi", którzy coś tam dłubią. Nie jest źle :D

Opublikowano

Co do akrapa :D

 

 

Opublikowano

Fajny zlocik :) A co do akrapa to właśnie o tym pisałem..

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Akrap jedzie ogólnie na opinii, cena zdrowo przesadzona za wydechy w ich wykonaniu.

Opublikowano

Super fura, gratuluję :)

Też wiele dobrego o MG słyszałem. Ja póki co DP od nich właśnie montuję, może kiedyś i wydech od nich wezmę.

Opublikowano

Przeczytałem wszystko i powiem, że fajnie się to wszystko czyta co opisujesz, widać pasję w tym co piszesz i robisz. Sprawia Ci to wielką radość. Tak trzymaj, oczywiście gratki pięknej niuni!!! Powodzenia w dalszych modach!!!

Pozdrawiam.

Opublikowano

dzięki panowie :)

kilka więcej fotek z tego zlotu, bo w końcu złapałem 10 minut przy komputerze:

w8.jpg

w4.jpg

w9.jpg

Tak patrząc i porównując do tych golfów i S3 to jednak to moje kombi to straszna koza jest w porównaniu ;)

w11.jpg

Opublikowano

Ja pier...jak to fajnie nie codziennie wygląda - zloto-spocik gablot,  a obok araby w tych sukienkach i turbanach :kox:

 

A odnośnie tego ostatniego to faktycznie, trochę koza :wink: 

Opublikowano
Teraz, KoJ@K napisał:

Ja pier...jak to fajnie nie codziennie wygląda - zloto-spocik gablot,  a obok araby w tych sukienkach i turbanach :kox:

ci goście trochę z kontekstu urwani, zwykle nie zobaczysz ich w miejscach takich jak to. Normalni goście jak Ty i ja przyjeżdżają na takie spoty, lokalesi raczej nie (chyba że tak jak w tym przypadku - przyjechali zrobić program, ale głównie w swoim towarzystwie się "obracali").

Opublikowano

Czym Ty te fotki robisz (te ze zlotu) ??

Opublikowano

statyw i zwykła małpka w auto ;) podejrzyj EXIFa - wszystkie parametry są zapisane w zdjęciach.

Opublikowano
2 godziny temu, was002 napisał:

statyw i zwykła małpka w auto ;) podejrzyj EXIFa - wszystkie parametry są zapisane w zdjęciach.

Pytam bo fajnie wyglądają. Nie pomyślałem o EXIFie ;)
 

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...