Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[AQD] 2.8 v6 30v quattro OEM+


DaveLove

Rekomendowane odpowiedzi

Udało się rozwiązać problem luźnej klamki kierowcy. Od dłuższego czasu strasznie mnie to irytowało ale nie miałem czasy się za to zabrać. Okazało się, że winowajcą była ułamana sprężynka. Szybka podmiana na drugą i problem rozwiązany.

k_01.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak miałem B5 jeszcze to ktoś tu na forum dorabiał te sprężynki z lepszej stali, ja co prawda nie miałem okazji ich zamontować po kupnie, bo zdążyłem sprzedać auto zanim to nastąpiło ale podobno mocniejsze są i lepsze 'odczucia' podczas ciągnięcia klamki :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wymianie klima działa elegancko. Wcześniej co chwile się rozłączała na AUTO, przez co skakały obroty. Fusso również ma się dobrze :thumbup1:

image0.jpeg

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę otwierać szampana! Po wielu mailach udało się zwrócić kompletne zawieszenie MTS. Na dniach zamawiam coś nowego i myślałem nad AP. Słyszałem, że jest całkiem komfortowe jak na gwint.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Rumaq napisał:

Mogę otwierać szampana! Po wielu mailach udało się zwrócić kompletne zawieszenie MTS. Na dniach zamawiam coś nowego i myślałem nad AP. Słyszałem, że jest całkiem komfortowe jak na gwint.

Przedewszystkim jest podobnie miekkie jak MTS, co niekoniecznie moze Cie ucieszyć. Może lepiej uderzyc w raty i kupić coś z KW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Kowi87 napisał:

Przedewszystkim jest podobnie miekkie jak MTS, co niekoniecznie moze Cie ucieszyć. Może lepiej uderzyc w raty i kupić coś z KW.

Myślałem nad tym ale jednak mam inne priorytetowe wydatki. Co do miękkości zawieszenie to właśnie słyszałem, że jest nawet bardziej komfortowy jak MTS co w sumie mi nie przeszkadza. AP jest w cenie około 2700 zł co jest jeszcze akceptowalne, ale raczej nie chciałbym wydać więcej na zawieszenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdżę na AP około 6 miesięcy i powiem że jest spoko, dość komfortowo jak na gwint, dobrze wybiera nierówności, nie ma efektu betonu! Choć na moje oczekiwania mógł by być sztywniejszy. Polecam.

IMG_20210430_163635.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No własnie z tym pojęciem komfortu na glebie to nie jest dobra zaleta, miękki gwint to dobijanie, a to ciezko nazwać komfortem jak chcemy skręcić na spasy a tu gwint miekki i trzeba odbojami usztywniać. 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prezent od Mikołaja już czeka na montaż. Mechanik umówiony na najbliższy poniedziałek. Gleby nie planuję, więc powinno śmigać elegancko.

image_123923953.JPG.4646a5c476f0e79e3a7a2d240a0863de.JPG

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.01.2022 o 00:11, adrusek napisał:

Możesz zmierzyć jakie potrzebuje klucze do takiego gwintu ?

:hi:

Beznazwy-1.thumb.jpg.45ecca7f7c07334919d75c155477c22f.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwint na pokładzie?

Twój mechanik to pewnie z zamkniętymi oczami to robi ?

Edytowane przez krzysiek_f
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już na pokładzie i teraz zero stukania, pukania i mocnego dobijania. Gwint duuuuuużo lepszy od MTS. Chciałem się skusić na polską firmę i naczytałem się, że odświeżona wersja MTS black jest warta polecenia. Straciłem niepotrzebnie czas ale lepiej późno niż wcale :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że temat gwintu w końcu zamknięty. Zrobiłbyś w wolnej chwili podsumowanie z Twojej perspektywy?

Jestem ciekawy z jakimi kosztami trzeba się liczyć, jak ma się taki gwint względem fabrycznego zawieszenia (prowadzenie, komfort jazdy) i czy zainwestowałbyś ponownie albo polecił w przypadku samochodu użytkowego na daily?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.02.2022 o 16:50, longer_xd napisał:

Widzę, że temat gwintu w końcu zamknięty. Zrobiłbyś w wolnej chwili podsumowanie z Twojej perspektywy?

Jestem ciekawy z jakimi kosztami trzeba się liczyć, jak ma się taki gwint względem fabrycznego zawieszenia (prowadzenie, komfort jazdy) i czy zainwestowałbyś ponownie albo polecił w przypadku samochodu użytkowego na daily?

Kwestia gustu, ponieważ jedni wolą twardsze zawieszenie, a inny bardziej komfortowe.

Z mojej perspektywy znów bym zainwestował w gwint. Komfortowo jest bardzo przyzwoicie i spokojnie nadaje się na daily.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakupy na zbliżający się serwis filtrowo-olejowy zrobione. Myślę, że pod koniec marca nastąpi wymiana. Teraz w planach licznik oraz sufit.

thumbnail_image0.jpg.17dea4f2b7b2de3c77296a8dadbb1b5c.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na majówkę zafundowałem sobie czyszczenie felg oraz ogólne mycie auta. W końcu można jeździć staruszką bez wstydu.. :grin:

image1.jpeg.b2576e3b27a22159d766d23b74978a54.jpeg

image0.jpeg.2ccc2478a01bec208d25f507f2d8b8c4.jpeg

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj razem z @slowik24 wpadliśmy na otwarcie sezonu Street Meeting Polska. Pogoda dopisała i auta też dały radę dojechać :D

IMG_0602.jpg.e4a56b623356c14d57fa01a853af0c20.jpg

Edytowane przez Rumaq
  • Pomoc techniczna 1
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...