Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B9 Fellows


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Godzinę temu, Góral65 napisał:

Dzięki za info, tak jak pisałem auto dopiero płynie, ale vg vinu ma cztery kamery to może uda się tą funkcję aktywować, jeszcze jedno pytanko czy tą kalibrację zrobi VCDS-em czy tylko wizyta w ASO? 

:hi:

Jeżeli masz kamerę na przedniej szybie (prawie wszystkie A4, A5 i Q5 mają), bo potrzebne są one do funkcji Audi Pre Sense, która jest standardowym wyposażeniem, to nie musicz jej kalibrować. Tylko parametryzacja i kodowowanie aby uruchomić rozpoznawanie znaków i asystenta toru jazdy. Te 4 kamery to kamery 360° służące do podglądu w czasie manewrowania/parkowania.

Opublikowano
W dniu 21.04.2022 o 21:07, Góral65 napisał:

Proszę o informację co to za system driver assistance, w czym pomaga?, auto nie ma aktywnego tempomatu tylko 4 kamery  przednią, tylną oraz dwoma bocznymi.:hi:

Auto to Q5 80A ale jest to chyba to samo co B9

Q5.png

@Misiek671 :eusathink:

Opublikowano

To nie jest jeden system tylko wszystkie asystenty kierowcy. Scrolując na tej zakładce zmieniasz między widokiem wszystkich posiadanych asystentów, dlatego pisze na górze driver assistance.

Opublikowano

Wszystko jasne, dzięki wszystkim za informację :hi:.

Opublikowano

Delikatne terkotanie, chrobotanie przy hamowaniu. Słyszę to przy minimalnych prędkościach np. podczas manewrów, albo tak przy lekkim hamowaniu z ok 10 km/h. Nie jest to ten słynny strzał w pedał hamulca. Czy to normalne? 

Opublikowano
21 minut temu, black70 napisał:

Delikatne terkotanie, chrobotanie przy hamowaniu. Słyszę to przy minimalnych prędkościach np. podczas manewrów, albo tak przy lekkim hamowaniu z ok 10 km/h. Nie jest to ten słynny strzał w pedał hamulca. Czy to normalne? 

Nie wiem, czy to jest to samo, ale mam podobnie. U mnie można to zinterpretować tak, jakby hamulec na którymś odcinku o coś ocierał. Najbardziej słychać to przy powolnym wciskaniu hamulca i gdy jeszcze hamulec nie jest "napompowany" (pedał ma duży skok).

Co ciekawe zmienia się to wraz z pogodą. Czasem słychać bardziej, czasem mniej, czasem w ogóle. Jeżdżę tak od 2 lat i oczywiście za każdym razem, gdy jestem w serwisie, to przestaje chrupać i patrzą na mnie, jak na idiotę :wink:

Opublikowano

FYI W lutym zamówiłem eksperymentalnie AAWireless (taki dongle pozwalający na bezprzewodowe połączenie z Android Auto), niedawno przyszedł. Zdecydowanie muszę polecić, działa bezproblemowo i bezinwazyjnie. Małe urządzenie (49 x 49 x 12 mm), podłącza się do gniazda USB, smartfon łączy się z nim automatycznie przez Bluetooth i mamy AA jak po kablu. Cena to $85 + $15 za wysyłkę.

Opublikowano (edytowane)

Ale od 2021 masz fabryczny AAWireless. Nie musisz kupować żadnego dodatkowego dongla.

 

Edytowane przez black70
Opublikowano

To dobrze wiedzieć, mój jest z lutego 2021 i nie ma takiej możliwości

Opublikowano (edytowane)

Mój z listopada. Czyżby dodali to w połowie roku? MY2022? Dziwne trochę. Jesteś pewny, że tego nie masz? 

edit: A, OK. Pisałeś już kiedyś o tym w innym wątku.

Edytowane przez black70
Opublikowano
3 minuty temu, black70 napisał:

Mój z listopada. Czyżby dodali to w połowie roku? MY2022? Dziwne trochę. Jesteś pewny, że tego nie masz? 

Wszystko co do połowy roku będzie rok modelowy wstecz np. 03.2022 będzie 2021 rok modelowy.

Opublikowano
2 minuty temu, pelonek1 napisał:

Wszystko co do połowy roku będzie rok modelowy wstecz np. 03.2022 będzie 2021 rok modelowy.

Raczej do przodu.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
5 minut temu, pelonek1 napisał:

Wszystko co do połowy roku będzie rok modelowy wstecz np. 03.2022 będzie 2021 rok modelowy.

2022*. A od drugiej połowy 2022 roku będzie RM 2023.

9 minut temu, black70 napisał:

Mój z listopada. Czyżby dodali to w połowie roku? MY2022? Dziwne trochę. Jesteś pewny, że tego nie masz? 

Na 1000%, sprawdzałem kilkukrotnie, niestety nie załapałem się, szkoda, bo bezprzewodowy AA to wygoda. No jest ten dongle, ale to zawsze trochę $ + jednak coś musi być podłączone, a nie do końca jest gdzie to fajnie schować. Jeszcze kombinuję jak to fajnie ukryć.

Opublikowano
3 minuty temu, black70 napisał:

Raczej do przodu.

Tak miało być :wink:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Zmiana na następny rocznik następuje zawsze w 20-25 tygodniu.

Opublikowano

Ktoś wie jak wyciągnąć znaczek S4 ??

20220430_105057.jpg

Opublikowano
2 godziny temu, WojtekA6C7 napisał:

Ktoś wie jak wyciągnąć znaczek S4 ??

Z tyłu jest taki zaczep . Trzeba palcami od dołu przycisnąć , między żebrami  grilla 

IMG_6408.thumb.JPG.39db5ceddb56e544321455a1a91b5369.JPG

Opublikowano

Czy ktoś wymieniał silniczek od klapy wlewu paliwa? moje pytanie dotyczy Q5 80A ale w B9 jest tak samo. 

W B8 i w starszej Q5 była śrubka z zewnątrz i wyciągało się cały fartuch na zewnątrz, w nowej Q5 tej śrubki nie ma. 

Opublikowano (edytowane)

Dzisiaj w metropolii Rzeszów w salonie Toyoty zona wymieniała całe koła z zimowych na letnie (14" i 15")....w cenie 400zł z przechowaniem na pół roku. To już jest ku... taka przesada, że im zadzwoniłem i powiedziałem żeby sobie zabrali za darmo te felgi stalowe i zimówki i się rozstajemy na dłużej. Tak więc żona zapłaciła 149 zł a ja kupię przed zimą wielosezonowe i mam ich serdecznie w d*pie. Aygo robi rocznie po mieście niecałe 5 tyś km i się poza nie nie wychyla. Piszę to bo ja trzymam koła (opony na felgach tak jak żona) w ASO Skoda i za 19 cali z przechowaniem zapłaciłem 290 zł. Czy to są normalne ceny ?

Edytowane przez vvalery
Opublikowano

Nienormalni:facepalm: Dlatego sam zmieniam i przechowuje w moich autach w garażu. W Niemczech za zmianę i przechowanie musisz ok. 50-75€ za 6 m-cy zapłacić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...