Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B9 Fellows


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wczoraj wymieniłem baterię i keyless zaczął działać. Dziwne, że na VC nie było żadnego komunikatu. Tak czy siak wygląda na to, że problem rozwiązany.

Opublikowano

No ciekawe czemu. Powinien pojawić się żółty trójkąt między komputerem a nawigacją bodajże (tam gdzie wszystkie komunikaty) i tam w dół powinna być bateria.

mi to napierdzielał komunikat przy każdym uruchomieniu samochodu.

Opublikowano

Szybkie pytanie czy wasze b9tki mają kaganiec? Dość często latam przez Niemcy i ostatnio zauważyłem, że nie ma opcji w moim aucie jechać szybciej niż 220, a widziałem na YT filmik jak ktoś leci ponad 230.

Tempomatu też nie mam opcji ustawić na więcej niż 220

Opublikowano
3 minuty temu, vvv napisał:

Szybkie pytanie czy wasze b9tki mają kaganiec? Dość często latam przez Niemcy i ostatnio zauważyłem, że nie ma opcji w moim aucie jechać szybciej niż 220, a widziałem na YT filmik jak ktoś leci ponad 230.

Tempomatu też nie mam opcji ustawić na więcej niż 220

Być może to zależy od silnika. U mnie nie ma problemu.

Opublikowano

Jakie na katalogowe Vmax ?

Opublikowano

Katalogowo ma 215km/h. Patrzyłem na ten filmik:

 

Opublikowano

Tak na logike jak katalogowa ma 215 to dlaczego mialby jechac 230 ;) Moze na filmiku silnik jest dlubniety, jedzie mocno z gorki albo milion innych powodow ;) 

 

Opublikowano

Dlatego pytam czy ktoś wie czy jest programowy limit, bo wydaje mi się że moja sztuka go ma. Nie miało to znaczenia czy jechałem z górki czy pod górkę 220 to był maks mimo, że obroty silnika były gdzieś w okolicy 3600/min

Opublikowano

Na pewno jest programowy limit na 250km/h. O innych nie słyszałem. Trzeba również wziąć pod uwagę, że to limit na rzeczywistą prędkość, a nie tę, którą pokazuje licznik. Licznik zwykle zawyża prędkość w stosunku do tej rzeczywistej o kilka procent. Im szybciej się jedzie, tym błąd wyrażony w km/h wyższy. Zależy to przede wszystkim od średnicy koła (czyli rozmiaru felg i profilu opon). Ja zamknąłem licznik przy ok. 265 km/h, a w rzeczywistości jechałem ok. 250km/h (pomiar GPS).

Opublikowano

Panowie, ktoś już zakładał do B9 przewody hamulcowe w oplocie? Pasują z B8?

Wysłane z OP3T

Opublikowano

Czy ktoś coś słyszał na temat możliwości zmiany kodowania wirtualnego kokpitu, aby pokazywał wyświetlacz przyspieszenia G, parametrów silnika i wskaźnik zmiany biegu w trybie TIP? Zastanawia mnie czy jest taka możliwość poprzez zmianę kodowania, czy trzeba flashować cały soft kokpitu aby to mieć?

Opublikowano
21 godzin temu, zwierzakfm napisał:

Czy ktoś coś słyszał na temat możliwości zmiany kodowania wirtualnego kokpitu, aby pokazywał wyświetlacz przyspieszenia G, parametrów silnika i wskaźnik zmiany biegu w trybie TIP? Zastanawia mnie czy jest taka możliwość poprzez zmianę kodowania, czy trzeba flashować cały soft kokpitu aby to mieć?

Zapytaj Grzesia @wrclaguna:)

W dniu 5.02.2018 o 13:03, vvv napisał:

Dlatego pytam czy ktoś wie czy jest programowy limit, bo wydaje mi się że moja sztuka go ma. Nie miało to znaczenia czy jechałem z górki czy pod górkę 220 to był maks mimo, że obroty silnika były gdzieś w okolicy 3600/min

Ja swoim jechałem licznikowe 265. Kaganiec jest niby na 250 ale chyba zaczyna obowiązywać od eski bo fizycznie nawet moja to od 240 juz się człapie tylko.

Opublikowano

Panowie czy w B9 gałka przełącznika regulacji lusterek w drzwiach kierowcy jest podświetlona w nocy?  Czyli czy widać po ciemku w jakim jest położeniu? Czy tak jak w B8 jest w nocy niewidoczna? Pozdrawiam kolegów.

Opublikowano (edytowane)

Wygląda to tak:

 

 

IMG_3791.JPG

Edytowane przez Kosmita
Opublikowano

Wygląda to wszystko imponująco, ale tego elementu o który pytałem prawie nie widać na tym zdjęciu. Gdyby kolega mógł zrobić zdjęcie ( w nocy) przycisków do otwierania szyb oraz pokrętła do regulacji lusterek w drzwiach kierowcy to byłbym bardzo wdzięczny. Pozdrawiam

Opublikowano

20180209_213024.jpg

Opublikowano

Wielkie dzięki. Czyli błąd z poprzedniego modelu został poprawiony. Ciekawe czy gałka pasowałaby do B8 bo tam sama ośka przełącznika jest podświetlona tylko gałka nie ma elementu przepuszczającego światło.

Opublikowano

Hehehe faktycznie. Myślałem, że będzie widać, a nie miałem czasu sprawdzić tylko na szybko fote wrzuciłem. Sorry. Dobrze, że krzychu wrzucił.

Opublikowano

Paweł gdzieś chyba czytałem, że zastanawiasz się nad robieniem zderzaków z ubezpieczenia? Robiłeś, znasz już koszty?

Ja też będę musiał pomyśleć, wczoraj na A4 z TIRa spadł mi pod koła kawał lodu. Myślałem, że wyhamowałem i nic się nie stało ale jednak trafiło w zderzak. Niby nie widać tego, ale ja widzę ;) i idę o zakład, że jak będę kończył leasing to ekspert też zobaczy.

 

Opublikowano
Godzinę temu, vvv napisał:

Paweł gdzieś chyba czytałem, że zastanawiasz się nad robieniem zderzaków z ubezpieczenia? Robiłeś, znasz już koszty?

Ja też będę musiał pomyśleć, wczoraj na A4 z TIRa spadł mi pod koła kawał lodu. Myślałem, że wyhamowałem i nic się nie stało ale jednak trafiło w zderzak. Niby nie widać tego, ale ja widzę ;) i idę o zakład, że jak będę kończył leasing to ekspert też zobaczy.

 

No oni wszystko sprawdzają. Ale jak będę miał doświadczenie ze zdawaniem pojazdu to na pewno opiszę tę procedurę. 
Teraz jestem w trakcie likwidowania szkody. Jedną robię z AC drugą na własny koszt. Oczywiście za jednym zamachem. Jak ubezpieczenie poleci to dopiero dowiem się w październiku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...