Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7]Avant 2.0 TDI Quattro BPW GTB2060VKLR_CNC/DP3/2??KM/??0NM/AluDTM+A5/-40/BilsteinB8/345m-330mm/vFiz ( ͡º ͜ʖ͡º)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Też myślałem o chłodniczce,  pokaż fotki po montażu ;) 

Opublikowano

Fabryczna chłodnica przy podstawie nie daje rady? jakie temperatury pokazuje na fisie? :)

Opublikowano
23 minuty temu, tomekhxc napisał:

Też myślałem o chłodniczce,  pokaż fotki po montażu ;) 

Ok wrzuce relacje, mam zamiar montować ją nad fmicem i reszta, tak na wysokosci logo na grillu.

 

17 minut temu, misiek95 napisał:

Fabryczna chłodnica przy podstawie nie daje rady? jakie temperatury pokazuje na fisie? :)

Po ostrym bucie [160-200] z ta osłona metalowa bywało nawet 111-115, dlatego przed latem chcę ją zamontować podobnie jak troche większy Fmic.

Opublikowano

Myślałem o czymś takim ale na wiosne bede jeszcze rozbierał to i posprawdzam dokładnie jak upchać ;)

 

AWE_b7a4_fmic_800.jpg

Opublikowano

A zimą będzie jazda na ciągle nie dogrzanym oleju ?! 

Opublikowano
38 minut temu, KoJ@K napisał:

A zimą będzie jazda na ciągle nie dogrzanym oleju ?! 

Podstawka jest z termostatem, dodatkowo jak nie przesadzisz z wielkością będzie ok, (dlatego ja wybrałem 13 rzędowa).

Akurat w tym wypadku, więcej nie znaczy zawsze lepiej :)

ta ma całkowite wymiary: 330x100x50mm

Polecacją ze przy silniku 2.0 i ilosci oleju jaka mu potrzebna, caly dodatkowy uklad chlodzenia powinien miec mniej niż 0,5 litra objętości.

Opublikowano
2 godziny temu, tomekhxc napisał:

Myślałem o czymś takim ale na wiosne bede jeszcze rozbierał to i posprawdzam dokładnie jak upchać ;)

 

AWE_b7a4_fmic_800.jpg

Ten akurat jest dostępny za granicą. Widziałem nawet dokładne jego wymiary gdzieś. Cena zaporowa, ale nie pamiętam ile dokładnie :)

Opublikowano

Ja śmigam bez osłony bo też ciągle było za dużo ? też planuję taki zabieg bliżej wiosny działaj ? ?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
14 godzin temu, misiek95 napisał:

Ten akurat jest dostępny za granicą. Widziałem nawet dokładne jego wymiary gdzieś. Cena zaporowa, ale nie pamiętam ile dokładnie :)

Mowa o chłodniczce oleju a nie IC ;) 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
19 godzin temu, golden87 napisał:

przed latem chcę ją zamontować podobnie jak troche większy Fmic.

 

1 godzinę temu, tomekhxc napisał:

Mowa o chłodniczce oleju a nie IC ;) 

Aaa spoko. Można sie pogubić? Swoją drogą to jakiś demo car tej firmy i można by podpatrzeć wymiary chłodniczki oleju tak samo jak fmica

 

Opublikowano
W dniu 20.12.2018 o 21:27, golden87 napisał:

I Mikołaj naniosł troche blachy...

image.thumb.png.1ab97f16371443dd2779693b54825244.png

Maciej podrzuć jakiś namiar na tego Mikołaja :) 

Opublikowano (edytowane)
17 godzin temu, misiek95 napisał:

Maciej podrzuć jakiś namiar na tego Mikołaja :) 

Namiar ten sam, widocznie nie byles grzeczny ?

W miedzy czasie dalej sie modzi

Kolejny upgrade, tym razem hamulce tyl ?:
Zaciski Transporter T5 jarzma A6C6
Tarcza S4 B8 330 mm
Ferrodo Premier
Płyn DOT 5.1
Przewody w stalowym oplocie HEL Performance

 

image.pngimage.pngimage.png

image.png

 

Dzieki za zaciski i jarzma przygotowane @rs dziadek
oraz tarcze i klocki od @Wandej

Edytowane przez golden87
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

No i dzieki znajomemu, ktory mial gotowa glowice na podmianke juz wszystko na aucie... (bedzie placz i plac jak moja poleci do specjalistow...) 

Poszla termiczna uszelka pod ssacy, lociete z 2 strona pomalowana UPG, skrecone na srubach z ARLa i momencie z ARLa ,

Dodatkowo przerobiony uklad chlodzenia turbo w tzw. duzy uklad wg mojej koncepcji i prowadniczka przewody wywiercona na oslonie rozrzadu

Moja Ex :lol

image.png.2c6c24734f4e6016b3cc01549b1732

Walek itd, wszystko nominał :)

Po regeneracji:

image.thumb.png.24ff676adeeb2a1dd6179a74

Juz nowka na aucie

image.png.80b20ebbc4080a9014c5eba1933a9d

Gniazda:

image.thumb.png.ba1b0433e11648624b443824

Nowy sposob podlaczenia wody (nie z odpoeietrzenia glowicy)

image.thumb.png.aded115c6d29ca8fc33200a2

Uchwyt o ktorym mowilem:

image.thumb.png.1ccfa657a223b98ffdf3d9a8

Korekcje po :

image.thumb.png.603178b7d2c96c2df7298885image.thumb.png.125fb28dcc90775b88872777

Takze zostanie nie bawem wkoncu shamowac to finalnie, pomyslec o wiekszym FMICku i zamknac temat mocy.... (wydajnosc turbo ~300, jaki i wtyrsków (licze na ~280), tak wiec wiecej w tym temac dzialac nie bede. ;)

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano

Bardzo fajny temat, dobrze pomodzone, piękny avancik, będę zaglądał ;)

Opublikowano

Maciek co było nie halo z głowicą Twoją?

1 godzinę temu, golden87 napisał:

Poszla termiczna uszelka pod ssacy

Jakaś grubsza? Pokaż no jak to wygląda :)

No i w którym miejscu podpiąłeś tą wode do turbo? Jedni podłączają jak mówisz do odpowietrzenia głowicy a inny w miejsce chłodniczki spalin egr czyli poprostu w obieg nagrzewnicy szeregowo. Obie opcje mi sie nie podobają a rozważam zakup takiej chłodzonej turbawki

Opublikowano
10 minut temu, misiek95 napisał:

Maciek co było nie halo z głowicą Twoją?

Jakaś grubsza? Pokaż no jak to wygląda :)

No i w którym miejscu podpiąłeś tą wode do turbo? Jedni podłączają jak mówisz do odpowietrzenia głowicy a inny w miejsce chłodniczki spalin egr czyli poprostu w obieg nagrzewnicy szeregowo. Obie opcje mi sie nie podobają a rozważam zakup takiej chłodzonej turbawki

Wzorowałem sie na tym jak orginalnie w 1.8 Turbo to jest rozwiazane, nie jest to finalne roziwazanie dlatego jest sporo polaczen bo ta guma jest dosc droga, jak przetesuje ze zda to egzamin to zrobi finalnie zeby jak najmniej bylo polaczen:

Od dolu druga strone zapomnialem zrobić foto ale moze nastepnym razem ;)

image.png

Opublikowano
1 minutę temu, golden87 napisał:

Wzorowałem sie na tym jak orginalnie w 1.8 Turbo to jest rozwiazane, nie jest to finalne roziwazanie dlatego jest sporo polaczen bo ta guma jest dosc droga, jak przetesuje ze zda to egzamin to zrobi finalnie zeby jak najmniej bylo polaczen:

Od dolu druga strone zapomnialem zrobić foto ale moze nastepnym razem ;)

image.png

No dobra to jest powrót, ale gdzie wpiąłeś zasilanie?

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, misiek95 napisał:

No dobra to jest powrót, ale gdzie wpiąłeś zasilanie?

W maristralej wodnej jest zaślepka która można wyjac i tam się wpiać, tam będzie najzimnieszy płyn wg mojej teorii. 

image.png

Edytowane przez golden87
Opublikowano

Coś mi sie wydaje że od temperatury cieczy, ważniejsze jest to ile jej w jednostce czasu przez tą turbosprężarkę przepłynie. 

Opublikowano
W dniu 15.04.2019 o 20:20, misiek95 napisał:

Coś mi sie wydaje że od temperatury cieczy, ważniejsze jest to ile jej w jednostce czasu przez tą turbosprężarkę przepłynie. 

Ogolnie jak narazie rozwiazanie zdaje egzamin, temp max jaka osiagnolem to 93 stopnie plynu, poczekam jeszcze do letnich upałów.

A tam nie zauwazyłem pytania,, co było z głowicą... robiło się ciśnienie w układzie i upuszczało czasem płyn w okolicach pol-oski, najpierw łudziłem się ze to może zbiorniczek nie szczelny lub korek to tamto,
ale po wymianie wiadomo to samo, przewody twarde. Wg. poprzedniego wlasciceila, mialy bys sruby ARP itd, a okazalo sie ze byly zwykle viktora 10.9 wiec, pewnie 2.5 bara zrobiło swoje.

Teraz ogolnie poskładane wszystko jest zgodnie ze znanymi mi i koledze @DanielMod zaleceniami pod wieksza moc tj. sruby viktora 12.9 z ARL + Lociete 3020 i zobaczymy na razie wszystko jest dobrze :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...