tomekhxc Opublikowano 14 Lutego 2019 Opublikowano 14 Lutego 2019 Też myślałem o chłodniczce, pokaż fotki po montażu
misiek95 Opublikowano 14 Lutego 2019 Opublikowano 14 Lutego 2019 Fabryczna chłodnica przy podstawie nie daje rady? jakie temperatury pokazuje na fisie?
golden87 Opublikowano 14 Lutego 2019 Autor Opublikowano 14 Lutego 2019 23 minuty temu, tomekhxc napisał: Też myślałem o chłodniczce, pokaż fotki po montażu Ok wrzuce relacje, mam zamiar montować ją nad fmicem i reszta, tak na wysokosci logo na grillu. 17 minut temu, misiek95 napisał: Fabryczna chłodnica przy podstawie nie daje rady? jakie temperatury pokazuje na fisie? Po ostrym bucie [160-200] z ta osłona metalowa bywało nawet 111-115, dlatego przed latem chcę ją zamontować podobnie jak troche większy Fmic.
tomekhxc Opublikowano 14 Lutego 2019 Opublikowano 14 Lutego 2019 Myślałem o czymś takim ale na wiosne bede jeszcze rozbierał to i posprawdzam dokładnie jak upchać
KoJ@K Opublikowano 14 Lutego 2019 Opublikowano 14 Lutego 2019 A zimą będzie jazda na ciągle nie dogrzanym oleju ?!
golden87 Opublikowano 14 Lutego 2019 Autor Opublikowano 14 Lutego 2019 38 minut temu, KoJ@K napisał: A zimą będzie jazda na ciągle nie dogrzanym oleju ?! Podstawka jest z termostatem, dodatkowo jak nie przesadzisz z wielkością będzie ok, (dlatego ja wybrałem 13 rzędowa). Akurat w tym wypadku, więcej nie znaczy zawsze lepiej ta ma całkowite wymiary: 330x100x50mm Polecacją ze przy silniku 2.0 i ilosci oleju jaka mu potrzebna, caly dodatkowy uklad chlodzenia powinien miec mniej niż 0,5 litra objętości.
misiek95 Opublikowano 14 Lutego 2019 Opublikowano 14 Lutego 2019 2 godziny temu, tomekhxc napisał: Myślałem o czymś takim ale na wiosne bede jeszcze rozbierał to i posprawdzam dokładnie jak upchać Ten akurat jest dostępny za granicą. Widziałem nawet dokładne jego wymiary gdzieś. Cena zaporowa, ale nie pamiętam ile dokładnie
DanielMod Opublikowano 14 Lutego 2019 Opublikowano 14 Lutego 2019 Ja śmigam bez osłony bo też ciągle było za dużo ? też planuję taki zabieg bliżej wiosny działaj ? ? 1
tomekhxc Opublikowano 15 Lutego 2019 Opublikowano 15 Lutego 2019 14 godzin temu, misiek95 napisał: Ten akurat jest dostępny za granicą. Widziałem nawet dokładne jego wymiary gdzieś. Cena zaporowa, ale nie pamiętam ile dokładnie Mowa o chłodniczce oleju a nie IC 1
misiek95 Opublikowano 15 Lutego 2019 Opublikowano 15 Lutego 2019 19 godzin temu, golden87 napisał: przed latem chcę ją zamontować podobnie jak troche większy Fmic. 1 godzinę temu, tomekhxc napisał: Mowa o chłodniczce oleju a nie IC Aaa spoko. Można sie pogubić? Swoją drogą to jakiś demo car tej firmy i można by podpatrzeć wymiary chłodniczki oleju tak samo jak fmica
misiek95 Opublikowano 28 Lutego 2019 Opublikowano 28 Lutego 2019 W dniu 20.12.2018 o 21:27, golden87 napisał: I Mikołaj naniosł troche blachy... Maciej podrzuć jakiś namiar na tego Mikołaja
golden87 Opublikowano 28 Lutego 2019 Autor Opublikowano 28 Lutego 2019 (edytowane) 17 godzin temu, misiek95 napisał: Maciej podrzuć jakiś namiar na tego Mikołaja Namiar ten sam, widocznie nie byles grzeczny ? W miedzy czasie dalej sie modzi Kolejny upgrade, tym razem hamulce tyl ?: Zaciski Transporter T5 jarzma A6C6 Tarcza S4 B8 330 mm Ferrodo Premier Płyn DOT 5.1Przewody w stalowym oplocie HEL Performance Dzieki za zaciski i jarzma przygotowane @rs dziadek oraz tarcze i klocki od @Wandej Edytowane 1 Marca 2019 przez golden87 1
golden87 Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2019 No i dzieki znajomemu, ktory mial gotowa glowice na podmianke juz wszystko na aucie... (bedzie placz i plac jak moja poleci do specjalistow...) Poszla termiczna uszelka pod ssacy, lociete z 2 strona pomalowana UPG, skrecone na srubach z ARLa i momencie z ARLa , Dodatkowo przerobiony uklad chlodzenia turbo w tzw. duzy uklad wg mojej koncepcji i prowadniczka przewody wywiercona na oslonie rozrzadu Moja Ex Walek itd, wszystko nominał Po regeneracji: Juz nowka na aucie Gniazda: Nowy sposob podlaczenia wody (nie z odpoeietrzenia glowicy) Uchwyt o ktorym mowilem: Korekcje po : Takze zostanie nie bawem wkoncu shamowac to finalnie, pomyslec o wiekszym FMICku i zamknac temat mocy.... (wydajnosc turbo ~300, jaki i wtyrsków (licze na ~280), tak wiec wiecej w tym temac dzialac nie bede. 2
kamil-vag Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Bardzo fajny temat, dobrze pomodzone, piękny avancik, będę zaglądał
misiek95 Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Maciek co było nie halo z głowicą Twoją? 1 godzinę temu, golden87 napisał: Poszla termiczna uszelka pod ssacy Jakaś grubsza? Pokaż no jak to wygląda No i w którym miejscu podpiąłeś tą wode do turbo? Jedni podłączają jak mówisz do odpowietrzenia głowicy a inny w miejsce chłodniczki spalin egr czyli poprostu w obieg nagrzewnicy szeregowo. Obie opcje mi sie nie podobają a rozważam zakup takiej chłodzonej turbawki
golden87 Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2019 10 minut temu, misiek95 napisał: Maciek co było nie halo z głowicą Twoją? Jakaś grubsza? Pokaż no jak to wygląda No i w którym miejscu podpiąłeś tą wode do turbo? Jedni podłączają jak mówisz do odpowietrzenia głowicy a inny w miejsce chłodniczki spalin egr czyli poprostu w obieg nagrzewnicy szeregowo. Obie opcje mi sie nie podobają a rozważam zakup takiej chłodzonej turbawki Wzorowałem sie na tym jak orginalnie w 1.8 Turbo to jest rozwiazane, nie jest to finalne roziwazanie dlatego jest sporo polaczen bo ta guma jest dosc droga, jak przetesuje ze zda to egzamin to zrobi finalnie zeby jak najmniej bylo polaczen: Od dolu druga strone zapomnialem zrobić foto ale moze nastepnym razem
misiek95 Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Opublikowano 14 Kwietnia 2019 1 minutę temu, golden87 napisał: Wzorowałem sie na tym jak orginalnie w 1.8 Turbo to jest rozwiazane, nie jest to finalne roziwazanie dlatego jest sporo polaczen bo ta guma jest dosc droga, jak przetesuje ze zda to egzamin to zrobi finalnie zeby jak najmniej bylo polaczen: Od dolu druga strone zapomnialem zrobić foto ale moze nastepnym razem No dobra to jest powrót, ale gdzie wpiąłeś zasilanie?
golden87 Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2019 (edytowane) Godzinę temu, misiek95 napisał: No dobra to jest powrót, ale gdzie wpiąłeś zasilanie? W maristralej wodnej jest zaślepka która można wyjac i tam się wpiać, tam będzie najzimnieszy płyn wg mojej teorii. Edytowane 14 Kwietnia 2019 przez golden87
misiek95 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Coś mi sie wydaje że od temperatury cieczy, ważniejsze jest to ile jej w jednostce czasu przez tą turbosprężarkę przepłynie.
golden87 Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2019 W dniu 15.04.2019 o 20:20, misiek95 napisał: Coś mi sie wydaje że od temperatury cieczy, ważniejsze jest to ile jej w jednostce czasu przez tą turbosprężarkę przepłynie. Ogolnie jak narazie rozwiazanie zdaje egzamin, temp max jaka osiagnolem to 93 stopnie plynu, poczekam jeszcze do letnich upałów. A tam nie zauwazyłem pytania,, co było z głowicą... robiło się ciśnienie w układzie i upuszczało czasem płyn w okolicach pol-oski, najpierw łudziłem się ze to może zbiorniczek nie szczelny lub korek to tamto, ale po wymianie wiadomo to samo, przewody twarde. Wg. poprzedniego wlasciceila, mialy bys sruby ARP itd, a okazalo sie ze byly zwykle viktora 10.9 wiec, pewnie 2.5 bara zrobiło swoje. Teraz ogolnie poskładane wszystko jest zgodnie ze znanymi mi i koledze @DanielMod zaleceniami pod wieksza moc tj. sruby viktora 12.9 z ARL + Lociete 3020 i zobaczymy na razie wszystko jest dobrze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się