Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[AVJ] Niebieskie 1.8T 4x4 Patryka // K03s Hybryda / S4 Brake 345mm / FMIC / VFIZ / MS Design / Kierownica Multi / RECARO S4 / MAM RS4 - "SLINE work in progress..." - ZAWIESZENIE PRZÓD NOWE


Patryk14

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 8.05.2021 o 00:30, DarePB napisał:

Ładnie ;)

I co, sprzedajesz te vogtlandy ? ?

A wiesz co nie wiem sam w sumie. To auto bardzo przyjemnie siedzi na tych sprężynach. Bez żadnych talerzyków etc.
Zadaje sobie pytanie jak bardzo mi przeszkadza że trochę twardo względem tego jak fajnie wygląda ;p.
Mam 1bv sprężyny już przygotowane. Muszę wymienić poduszki amorka (nie zrobiłem tego przy wymianie amorków i żałuję bo czasami skrzypią) i nie wiem sam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.04.2021 o 21:31, Patryk14 napisał:

Felgi już na aucie. Takie szybkie spy foto, ale kiepskiej jakości (poprawię w najbliższym czasie). Felgi bardzo ładnie siedzą, na równo z błotnikami.

Szkoda że fota uznała , że nie jesteśmy godni jej zobaczyć , bo ciekawy jestem jak ta felga siedzi na aucie :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, Sabereqq napisał:

Szkoda że fota uznała , że nie jesteśmy godni jej zobaczyć , bo ciekawy jestem jak ta felga siedzi na aucie :grin:

Nie wiem dlaczego google img świruje i nie wyświetla dobrze zdjęć.
Teraz powinno być oki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wrzucaj foty bezpośrednio tu na forum, to nie będzie problemu z wyświetlaniem

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy okazji przejrzałem wątek, autko całkiem przyjemne :thumbup1:, może kiedyś uda się zobaczyć na żywo na ulicach 3M lub jakimś spocie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.04.2021 o 21:31, Patryk14 napisał:

Ff1xfoX.jpg

No teraz to taaaaa , wreszcie można popatrzeć :grin:

Wiesz co ? Przez ciebie teraz to ja nie wiem co mam robić ... Byłem nastawiony na MAM RS3 lub A1 a teraz muszę jeszcze wybierać między RS4 :grin:

Masz więcej fotek ? :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Sabereqq napisał:

No teraz to taaaaa , wreszcie można popatrzeć :grin:

Wiesz co ? Przez ciebie teraz to ja nie wiem co mam robić ... Byłem nastawiony na MAM RS3 lub A1 a teraz muszę jeszcze wybierać między RS4 :grin:

Masz więcej fotek ? :) 

Zrobię i wrzucę bo ostatnio trochę zabiegany. Sam wybierałem między RS3 a RS4 i nie żałuję ani grosza wydanego i ciesze się że padło jednak na RS4. Jedyne co to gdyby nie nowe opony z wcześniejszych felg na pewno wziąłbym 19 cali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy aucie raczej nie dzieje się nic specjalnego.
Ostatnio tylko wymienione z przygodami wszystkie przegubu z przodu. Miałem problem z wibrującym drążkiem zmiany biegów, jakieś wibracje podczas zmiany biegów na niskich obrotach i podczas ruszania. Wymiana trochę w ciemno, ale dwa przeguby i tak miały rozwalone osłony. Jak się potem okazało w jednym zewnętrznym było sporo syfu ale o dziwo nie miał wielkiego luzu.
Najpierw zamówiłem złe wewnętrzne, strasznie ciężki temat jeżeli chodzi o dopasowanie wewnętrznych, w B6 jest co najmniej kilka różnych przegubów nawet w przypadku takiego samego napędu AWD, FWD. Koniec końców udało się wszystko ogarnąć.
Tutaj najpierw zmówiony błędny wewnętrzny Lobro 305017 (do innej skrzyni będzie pasował, podobno pod automat i niektóre skrzynie z AWD):
Jeżeli chodzi o wymianę wewnętrznych (stary po lewej), nie wiem czy jest inna możliwość ale ja rozcinałem ten talerz zaprasowany. Nie miałem innego pomysłu jak go zdjąć. Nie wiem jak to zrobić w przypadku zmiany samej osłony. Przegub wewnątrz jest zwężany. Nowy z GSP ma ciut inna budowę i wchodzi normalnie na łożyska.

AM-JKLWvC25zBqS3wXORpIHGPOLc3WkavyTu9zPA

Koniec końców wewnętrzny wpadł GSP 650019 (3B0 498 103 B).
Zewnętrzne tutaj akurat bez problemów LOBRO 304331 (zdjęcia gdzieś wcięło)
AM-JKLVNw-ngnnowd-UyX_m8BeDbHNNc0E8qE8Rb

Dodatkowo trafił się tunel środkowy poprawiony z B7 w bardzo dobrym stanie + uchwyt na kubek z angola też w ładnym stanie. Niedługo będę montował.

Edytowane przez Patryk14
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu nie wystawiłeś zdjęć bezpośrednio na forum? ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Langista napisał:

Czemu nie wystawiłeś zdjęć bezpośrednio na forum? ?

Często potrzebuję skorzystać z linków do zdjęć żeby komuś gdzieś indziej podesłać, nie mając konta na forum nie będzie ich widział. Jest mi po prostu wygodniej trzymać na imgur albo na google zdjęcia. Może w końcu się przekonam i będę bezpośrednio na forum wrzucał.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od dłuższego czasu kompletowałem na spokojnie elementy środka w naprawdę bardzo dobrym - idealnym stanie. Część moich była albo regenerowana przez poprzedniego właściciela albo po prostu wytarta w wielu miejscach. Jak że bardzo dbam to chciałem żeby środek cieszył oko. Nie śpieszyło mi się z tym także elementy kupowałem tylko w naprawdę okazyjnych cenach.
Wszystkie elementy zostały zabezpieczone woskiem do wnętrze: Manufaktura Wosku Interior Finish HD
Poniżej zdjęcia gotowych elementów i części 50/50.
AM-JKLURYQQqfhWweMJqksqTo0DYFgJooHb_uGgJAM-JKLVOG5bCkOeqqZHvLp_yVjdf-Q4rF0BrppJ9
AM-JKLVcFKusQHfrlGM67J6ArPq-zb7SkTsFhOhcAM-JKLVNmF0J_DL6zVuQzKxFoB2Qn6HzPldPMw0q

Jako że na konsole środkową wpadł drugi uchwyt na kubek, z wizytownika kompletnie nie korzystam (i tak był zepsuty) a drugiego uchwyt czasami brakowało. Trzeba było coś zrobić z przyciskiem ESP. Było kilka pomysłów, ostatecznie przedłużone przewody i wpadł w i tak wymieniany tunel środkowy:
AM-JKLXOMO__Zh2c8ZIYPr_tvaQaKKPuA-IknVQy

Tutaj widać jeszcze różnicę pomiędzy przyciskiem od awaryjnych i kubkiem EU względem całej reszty, która jest w oryginale (większość z B7 poprawiona). Drugie zdjęcie tylko awaryjny został stary (aktualnie już wymienione na ten z B7 - brak zdjęcie).
AM-JKLV0SCQjzOFmsiDfJWbc5gHcAhGeqkpcBvzN
AM-JKLWHsOkX41PH2CB5EK-XfQ0hE29CeJsbRmfp

Wpadły również listwy Sline z wersji B6 (te mi się bardziej podobają niż te aluminiowe z B7)
AM-JKLXmpwrBGLFfRjRoRrsX1BwUdR3YFH6zuzpo
AM-JKLWtf5eu29OTJlvX31MrN0D-m7A1MLKZ8Skp

Wnętrza ciąg dalszy... Trochę irytowało mnie oklejenie, które sam robiłem dekorów. Chińska folia nie jest za bardzo przyjazna. Postanowiłem na próbę zakupić droższą ale też w teorii o wiele lepszą folię 3M Di-Noc. Zrobiłem 2 mniejsze elementy i jest różnica. Dodatkowo też inny kolor folii. Nie ma może mega ogromnej różnicy bo trzeba się przyłożyć do tego ale folia 3M wybacza bardzo wiele. Nie rozrywa się przy rozciąganiu, nie traci struktury i koloru, jest o wiele bardziej plastyczna, chińska jest mega sztywna ale da się nią pracować. Największa przewaga jest przy większych załamaniach albo przetłoczeniach, tutaj 3M jest nieporównywalnie lepsza. Przy prostych elementach chińska również zda egzamin (trzymała się bardzo dobrze, trzeba było użyć siły żeby ją ściągnąć).
AM-JKLULC3Qq-byZnlsFRqfFommO4b7492QjIstjAM-JKLXBV_yw-PJm0vhPTZ4d6C0_Qf0AeW_oT9SIAM-JKLXSfgstUodm2UsmKt5gC1BuGEad-LD8S3eOAM-JKLXAyXnElfNd0Gwvg3IeWzfxvrOEWWPA-O3mAM-JKLUa9JuWsVgxjmfUVWiLI1IbCPEa1iWBdcHo

 

 

W aucie po zrobieniu wydechu jest znacznie głośniej, niestety ale z tyłu dosyć ciężko się podróżuje, jest buczenie które momentami przynajmniej dla mnie i pasażerów jest nie do zniesienia. Konsultowałem to z co najmniej kilkoma osobami od wydechów i nie ma jednoznacznej odpowiedzi jak to wyeliminować. Większość proponowała wstawić sportowy katalizator 200cpsi.
Jest to najtańsza z opcja, którą mi zaproponowali, dodatkowo ma to w sobie coś ekologicznego ;) Na montaż jestem umówiony pod koniec września, więc zdam relację.
Katalizator wpadnie Magnaflow, dość ciężki temat ostatnimi czasy.
AM-JKLXitwODiC94LrkJTs8pPRExkxaOLAzkHkxc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też będę oklejać swoje dekory bo nigdzie nie byłem w stanie dostać kompletu ze szczotkowanego aluminium, do tego z dopiskiem quattro. Folia 3M z wzorem szczotkowanego alu zamówiona, wahałem sie między tym ciemniejszym (grafitowym) wzorem ale to by za bardzo przyciemniło wnętrze :D Dużo musiałeś grzać przy oklejaniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Langista napisał:

Też będę oklejać swoje dekory bo nigdzie nie byłem w stanie dostać kompletu ze szczotkowanego aluminium, do tego z dopiskiem quattro. Folia 3M z wzorem szczotkowanego alu zamówiona, wahałem sie między tym ciemniejszym (grafitowym) wzorem ale to by za bardzo przyciemniło wnętrze :D Dużo musiałeś grzać przy oklejaniu?

Krawędzie grzane wszystkie ale dość delikatnie, chwila suszarką i dociskanie ładnie palcami. Najwięcej zabawy przy grzaniu to są krawędzie i te końcówki w listwach drzwi albo długa listwa z "quattro". Tutaj bardzo przydaje się druga osoba (partnerka), która grzała na małym nadmuchu a ja cały czas ładnie układałem folię. Samemu idzie też to zrobić ale trzeba mieć wprawę. 3M naprawdę dużo wybacza, byle jej nie pozaginać tak że się ze sobą sklei bo potem już nie wróci do swojego kształtu.
Folię warto też nacinać w kilku miejscach żeby się nie napinała tak bardzo. Oczywiście nacinać ten element folii który idzie do wewnątrz żeby nie było tego widać. Niwelują się wtedy dość spore naprężenia, które przy tych dekorach powstają.

Edytowane przez Patryk14
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie, nie wiem dlaczego ale dopiero teraz wpadłem na Twój temat... Ale włożyłeś w samochód kasy i serca. I zesmuciłeś mnie z tematem turbo od Geremiego, chyba poszukam gdzie indziej... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie się tu dzieje, auto zaczyna wyglądać naprawdę dobrze, do tego świetny kolor... ???

Gratulacje Patryk !

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio wpadł serwis olejowy. Tym razem postawiłem na Meguin i po pierwszej trasie ok. 400km z prędkościami 140-180 mogę powiedzieć że jest niższa temp oleju w porównaniu do Ravenol VST i na postoju co dziwne przy tej samej temp oleju jest wyższe ciśnienie o 0.1-0.2b. Nie wiem czy to zasługa płukanki czy tylko samego oleju, czy może jednego i drugiego na raz. Dodatkowo wyczyściłem cylindry preparatem którego kiedyś raz użyłem. Anticarbon aplikuje się go przez rurkę w otwór po świecach. Czy coś daje ciężko powiedzieć, tłoki od góry napewno są czystsze po tym. Zostało to użyłem ponownie.

2.thumb.jpg.161072fc35b9bb904af30d111b79

Dodatkowo małe spyfoto tego co udało mi się wreszcie upolować. A polowałem długo.

1.jpg
Edytowane przez Patryk14
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Anticarbon to sie stosuje potrójną dawkę na każdy cylinder.  Ja w swoim 1.8T robiłem to dwa razy z potrójną dawką i wtedy tłoki z czarnych zrobiły się jak nowe. Gdzieś miałem foto.

A olejem to sie nie ma co podniecać. Nowy olej to nowy olej, bedzie miał lepsze parametry niż roczny. Ravenolu nie polecam. Dobry Millers w zupełności wystarczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Patryk14 @wampir cieszę się, że w końcu trafiłem na kogoś kto nie spuszcza się nad Ravenolem jak połowa grup B6 na FB, jakby to była jakaś oliwa Bogów... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, artroskk napisał:

@Patryk14 @wampir cieszę się, że w końcu trafiłem na kogoś kto nie spuszcza się nad Ravenolem jak połowa grup B6 na FB, jakby to była jakaś oliwa Bogów... :)

 

17 minut temu, wampir napisał:

Anticarbon to sie stosuje potrójną dawkę na każdy cylinder.  Ja w swoim 1.8T robiłem to dwa razy z potrójną dawką i wtedy tłoki z czarnych zrobiły się jak nowe. Gdzieś miałem foto.

A olejem to sie nie ma co podniecać. Nowy olej to nowy olej, bedzie miał lepsze parametry niż roczny. Ravenolu nie polecam. Dobry Millers w zupełności wystarczy.

Jeżeli chodzi o Ravenol miałem go 2 razy i miałem też inne oleje od Motula po LM, Millersa. Mi osobiście najbardziej jeżeli chodzi o parametry auta i odczucia subiektywne podpasował LM, dlatego teraz poszedłem w Meguin bo to ta sama marka. Ravenol kompletnie mnie nie zachwycił. Na papierze ładnie wygląda w praktyce powiedziałbym że się sprawdza, ale na niby teraz kiepskim Motulu też jeździło się dobrze i nie było praktycznie żadnych zauważalnych różnic. Może wewnątrz silnika jakieś różnice są. Osobiście do Ravenola nie wrócę, po prostu olej i tyle. Kiedyś jak go kupowałem po 130zł za 5l to rzeczywiście był szał i petarda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu się muszę zgodzić, na papierze wyglądało, że to najlepszy olej w stosunku jakość/cena. Jakoś też nie zauważyłem różnicy między valvo a tym ravenolem, teraz będę też szukał coś innego na zalanie ?

Ale nieraz trzeba coś przetestować samemu, by się przekonać o jakości danego produktu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...