jihaad Opublikowano 3 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 Poprzednia strona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 3 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 Witam kolegowDo tej pory lalem 15w40 gulf max plus do mojego 1.8 zagazowanego audi z 1999 roku Teraz jestem w rodzinnych stronach, nigdzie nie moge dostac tego oleju, generalnie nawet nie wiem czy to jest odpowiedni olej do mojego auta silnika itd. 196 tys przejechane Na co powinienem teraz wymienic ? Rownie dobrze mogles smoły nalac. Zapodaj 5W-40 ale cos dobrego. Zadnego szajstrola. I nie pytaj czy sie cos rozszczelni, zesra, wysra itd itp Nic takiego nie bedzie mialo miejsca !!!!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny_92 Opublikowano 3 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 To juz przeczytalem z poprzednich watkow, ze nic sie nie zesra itd, czyli bez problemow wylac caly 15w40 gulf i nalac cos 5w40 ? : ) Cacy ;p czyli motul? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jihaad Opublikowano 3 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 Tak jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny_92 Opublikowano 3 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 Dobra dzieki panowie za pomoc Jakis pierwszy post powinien byc edytowany i napisac tam jaki olej najlepiej do jakich silnikow, i zeby sie nie martwic o jakies rozszczelnienie silnika bo tak to pytania przez kolejne 40 stron beda padac bo nikomu pewnie (tak jak i mi) nie chce sie przegladac dalej niz kilka pierwszych stron + kilka ostatnich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 3 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 To nic nie da. Na stronie o olejach do tdi w kółko Macieju to samo. A caly opis na gorze kazdej strony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowiq Opublikowano 4 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2013 Koledzy, wybaczcie że nie przekopię się przez 107 stron tematu Krótka piłka - według Waszego doświadczenia, którego producenta najlepiej wybrać? Czy przy dzisiejszej technologii wytwarzania oleju ma to jakiekolwiek znaczenie? Podejrzewam, że niezależnie od producenta i nazwy, wszystkie oleje o tej samej gęstości mają bardzo zbliżone parametry. Nawet ceny są bardzo podobne. Więc może nie ma o co bić piany i brać którykolwiek z jednej z wymienionych niżej firm? Tak więc: Castrol, Mobil1, Motul, Valvoline, a może jeszcze coś innego? Motul, Millers, Amsoil, Liqui Moly Dzięki za odpowiedź Szczerze mówiąc spodziewałem się, że Castrol albo Mobil1 znajdą się w tej czołówce. Ale zaufam bardziej doświadczonemu koledze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks Opublikowano 4 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2013 pojechalem ostatnio do Dzika do sklepu z kolega ( bmw e46 320D ) po olej, Dzik go pyta na czym jezdzisz , on ze na catrolu 10w40 a Dzik na to : " Oooooo klient w sam raz dla Nas " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marko34 Opublikowano 6 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 Witam. Obecnie mam wlany olej Total 10W40 QUARTZ 7000 ENERGY znajomy posiada OLEJ MOBIL SUPER 2000 X1 10W40 i jest mu niepotrzebny. Czy jak go doleję do Totala to nic się nie stanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jihaad Opublikowano 6 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 Nic złego. Następnym razem możesz wlac 5w40 Totala. Cena niewiele wyższa albo taka sama jak tego 10w. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukisz Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 Mi po przejściu na Motula X-cess zaczęły stukać popychacze hydrauliczne ;-( Nie dość, że stukają popychacze to jeszcze silnik zrobił się wyraźnie głośniejszy. To moja pierwsza i ostatnia przygoda z Motulem. Kolejnym będzie sprawdzony Valvoline. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 Pojezdzisz i sie wszystko uspokoi. U mnie tez tak bylo po przejsciu z Castrola Edge Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gutterman Opublikowano 9 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 Czeka mnie wymiana oleju obecnie mam Mobil Super™ 3000 X1 5W-40 auto ma 160tys i zastanawiam sie czy zostac przy tym ojeju czy zmienic na cos innego. Wybrac mineralny, polsyntetyk, czy jak teraz syntetyk?? Pomożecie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sołtys85 Opublikowano 9 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 Czeka mnie wymiana oleju obecnie mam Mobil Super™ 3000 X1 5W-40 auto ma 160tys i zastanawiam sie czy zostac przy tym ojeju czy zmienic na cos innego. Wybrac mineralny, polsyntetyk, czy jak teraz syntetyk?? Pomożecie ?? Lej syntetyk. Moze byc ten co teraz lub motula zalej bo pewnie tanszy jest i w dodatku 5l masz a nie jak mobil 4. Co 3 wymiane masz gratis dzieki temu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gutterman Opublikowano 9 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 Bo teraz tak czytałem duzo osob jezdzi na tym polsyntetyku MOBIL SUPER 2000 X1 10W 40 i ztad to pytanie. Mobil tez ma banki po 5l tak ze niema problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sołtys85 Opublikowano 9 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 Bo teraz tak czytałem duzo osob jezdzi na tym polsyntetyku MOBIL SUPER 2000 X1 10W 40 i ztad to pytanie. Mobil tez ma banki po 5l tak ze niema problemu. Lepsze wlasciwosci ma syntetyk, ale tak prosty silnik jak 1,6 bddzie sie dobrze sprawowal na pol syn. Jak dla mnie gra niecwarta swieczki, po co zmieniac jak jest dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwardyPL Opublikowano 17 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 Panowie potrzebuję zmienić olej.Bardzo proszę o fachową poradę. Autko przyjechało z Niemiec. 1.8T AVJ. przebieg 190 tys. Nie ma śladu czym było zalane wcześniej pewnie pełny syntetyk. Zastanawiam się nad Motul 6100 Synergie+ 10W40. Co polecacie przy tym przebiegu? Dziękuję za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jihaad Opublikowano 17 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 Przy tym przebiegu, a takze przy dwukrotnie wiekszym, a takze po przekroczeniu 1 000 000 km lej 5w40. Wysyłane z mojego GT-I9070P za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwardyPL Opublikowano 17 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 Motul 5W40 X-cess? czy X-clean? ;-) jeżeli ma to istotne znaczenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokal Opublikowano 17 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 Bo teraz tak czytałem duzo osob jezdzi na tym polsyntetyku MOBIL SUPER 2000 X1 10W 40 i ztad to pytanie. Mobil tez ma banki po 5l tak ze niema problemu. Lepsze wlasciwosci ma syntetyk, ale tak prosty silnik jak 1,6 bddzie sie dobrze sprawowal na pol syn. Jak dla mnie gra niecwarta swieczki, po co zmieniac jak jest dobrze. Ja zmieniłem Motul Synergie 10w40 na Motul X-cess 5w40, było dobrze a teraz jest lepiej. Jak oleju nie brał tak nie bierze (już ok 15-17 kkm na x-cess'ie), silnik zimą chodzi wyraźnie lżej. Jak dla mnie to wystarczająca wartość "świeczki" żeby w nią zagrać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się