koszyk Opublikowano 17 Lipca 2016 Opublikowano 17 Lipca 2016 Panowie jaki olej lać do b7 2.0 tfsi bwe, aktualnie jest 5w40 castrola, płukankę też robić ?
Dev Opublikowano 17 Lipca 2016 Opublikowano 17 Lipca 2016 LMa 5W40 Synthoil high tech. PłukanKE można zapodac
endriuu Opublikowano 17 Lipca 2016 Opublikowano 17 Lipca 2016 do tfsi lałbym Motul xmax 0w40. bardzo dobrze sie sprawdza w uturbionych benzynach. bez porownania lepiej chroni niz 5w40 wysłane z prodiża
Mariuszvvvv Opublikowano 18 Lipca 2016 Opublikowano 18 Lipca 2016 Witam Silnik 1.8t AEB z dużym przebiegiem i potrzebą czyszczenia smoka, lubi pić olej i to w dużych ilościach. Panewki mają 40tkm, kompresja dobra, pięć lat jeździł na Castrolu 10w40 i zrobił się nagar. Słychać klepanie po odpaleniu przez 5 sekund i po rozgrzaniu łańcuch gra. Do tego sączy się olej z uszczelniaczy wałków. Wypłukać płukanką i zalać jakiś LM, Motul 5w40 czy 10w40? Uszczelki pokrywy i miski będą nowe.
Bristol Opublikowano 19 Lipca 2016 Opublikowano 19 Lipca 2016 (edytowane) Dev czy mógłbyś zerknąć do tego tematu? http://a4-klub.pl/index.php?/topic/365566-help-szybkie-klekotanie-w-przednim-kole/ Sorry za OT Edytowane 19 Lipca 2016 przez Bristol
wojtas_7 Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Koledzy czeka mnie zmiana oleju i mam pytanie czy zmienić olej czy lać ten sam Auto ma najechane 230 000 km rocznik 2003 obecny olej to Ligui Moly 5W40 Top Tec Zmieniam co 15 tys
endriuu Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Opublikowano 15 Sierpnia 2016 lac LM ale nie top tec. zmienic na hightec synthoil 5w40. wysłane z prodiża
wojtas_7 Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Opublikowano 15 Sierpnia 2016 lac LM ale nie top tec. zmienic na hightec synthoil 5w40. wysłane z prodiża Jest lepszy niż top tec? A nie zmieniać jeszcze na pół syntetyka? Przy tym przebiegu
Dev Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Toptec nie jest fullsyntetykiem tylko Synthoil High Tech
wojtas_7 Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Kolego teraz to mnie zmartwiles trochę bo ja byłem przekonany że to fulsyntetyk.jak to nie jest fulsyntetyk to jaki?
endriuu Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Wykonany w tech syntetycznej. Prawie syntetyk . Lepsze to niz pol syntetyk. wysłane z prodiża
wojtas_7 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Chociaż tyle..tylko że ja mam taki problem ze od wymiany do wymiany muszę dodać od 1 litra nawet do 1,5 l.i nie wiem dlaczego aż tak żre ten olej.chyba że to normalne bo mam też LPG jak uważacie?
pulpecik Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 (edytowane) To nie ma związku... ...no chyba, że na ubogiej mieszance jeżdżone wtedy mogło dojść do "uszczerbków" ale przy prawidłowo zamontowanej oraz użytkowanej instalacji LPG nie ma związku. Edytowane 18 Sierpnia 2016 przez pulpecik
endriuu Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 1L od wymiany do wymiany to norma wysłane z prodiża
kajmanovsky Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Nadchodzi chwila kiedy będę musiał wymienić olej u siebie w 2.8AMX. Przebieg 230 000. Silnik suchy, zdrowy. Obecnie mam zalany Castrol Edge 5w40. Pytanie do was takie, bo dużo pozytywnym opinii słyszę o Motul'u i zastanawiam się czy warto jest zalać np Motul 8100 X-clean 5w40 lub LM Synthoil High Tech 5w40 albo coś od Valvoline?
endriuu Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Opublikowano 24 Sierpnia 2016 xclean odpada. olej c3 do diesli z dpf. zalej xmax 0w40. swietny olej dla ciebie. mozesz tez lm co wymieniles wysłane z prodiża
Damian91 Opublikowano 4 Września 2016 Opublikowano 4 Września 2016 Witam Panowie. Jestem tu nowy. Mam b6 1.8t avj i zalany castrol 10w40, przebieg niby 248tys. Auto z holandii, nie wiadomo na jakim oleju jezdzilo. W Polsce zrobione na tym jakies 9tys. Jadac nad morze zapalila mi sie kontrolka cisnienia oleju, jakies 3 razy. Dolalem oleju choc nie wymagalo tego bo stan byl ok by zageszcic olej. Pokazala mi sie tylko przy wysokich predkosciach powyzej 160. Teraz wiem.ze mam zabity smok i od dzisiaj samochod stoi w garazu i czeka na czyszczenie. Pytanie brzmi - czy mam zostac przy pol syntetyku ale przejsc na jakis lepszy np motula czy przejsc na pelen syntetyk 5w40 valvo,LM,motula? Jesli przechodzic to pytanie czy jak bd zdejmowana misa olejowa i czyszcony smok to robic plukanke przed zdjeciem misy czy nie? Sory panowie ze ponawiam temat choc przejrzalem.go juz w wiekszosci ale ja naprwde juz nie wiem bo mechanicy strasza mnie ze roszczelni mi sie silnik. Zaznaczam ze zdarzaja sie jakies czasami ubytki plyni chlodzaczego. Oleju ubylo ok 1l przez 9tys km.jednostka wydaje sie zdrowa 220km/h na gazie szla. Kompresja mierzona pare miesiecy temu i wykazywala miedzy 10,5 a 11 bar. Sory i uprzejmie prosze o pomoc.
grubcio1980 Opublikowano 4 Września 2016 Opublikowano 4 Września 2016 Płukanka, pełny syntetyk motul lm co wolisz. A mechanikom powiedz, że im się łeb roszczelni. 1l na 10 tysi tragedii nie ma. Raczej norma w naszych silnikach
Dev Opublikowano 4 Września 2016 Opublikowano 4 Września 2016 A mechanikom powiedz, że im się łeb roszczelni. Prędzej zwieracze, omijaj tych garażowych fahoffcuff z daleka.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się