Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki olej silnikowy do Audi?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie jaki olej lać do b7 2.0 tfsi bwe, aktualnie jest 5w40 castrola, płukankę też robić ?

  • Odpowiedzi 5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

LMa 5W40 Synthoil high tech.

PłukanKE można zapodac

Opublikowano

do tfsi lałbym Motul xmax 0w40. bardzo dobrze sie sprawdza w uturbionych benzynach. bez porownania lepiej chroni niz 5w40

wysłane z prodiża

Opublikowano

Witam

Silnik 1.8t AEB z dużym przebiegiem i potrzebą czyszczenia smoka, lubi pić olej i to w dużych ilościach. Panewki mają 40tkm, kompresja dobra, pięć lat jeździł na Castrolu 10w40 i zrobił się nagar. Słychać klepanie po odpaleniu przez 5 sekund i po rozgrzaniu łańcuch gra. Do tego sączy się olej z uszczelniaczy wałków. Wypłukać płukanką i zalać jakiś LM, Motul 5w40 czy 10w40? Uszczelki pokrywy i miski będą nowe.

Opublikowano

5w40

Opublikowano

Koledzy czeka mnie zmiana oleju i mam pytanie czy zmienić olej czy lać ten sam

Auto ma najechane 230 000 km

rocznik 2003

obecny olej to Ligui Moly 5W40 Top Tec

Zmieniam co 15 tys

Opublikowano

lac LM ale nie top tec. zmienic na hightec synthoil 5w40.

wysłane z prodiża

Opublikowano

lac LM ale nie top tec. zmienic na hightec synthoil 5w40.

wysłane z prodiża

Jest lepszy niż top tec?

A nie zmieniać jeszcze na pół syntetyka? Przy tym przebiegu

Opublikowano

Toptec nie jest fullsyntetykiem tylko Synthoil High Tech

Opublikowano

Kolego teraz to mnie zmartwiles trochę bo ja byłem przekonany że to fulsyntetyk.jak to nie jest fulsyntetyk to jaki?

Opublikowano

Wykonany w tech syntetycznej. Prawie syntetyk ;). Lepsze to niz pol syntetyk.

wysłane z prodiża

Opublikowano

Chociaż tyle..tylko że ja mam taki problem ze od wymiany do wymiany muszę dodać od 1 litra nawet do 1,5 l.i nie wiem dlaczego aż tak żre ten olej.chyba że to normalne bo mam też LPG jak uważacie?

Opublikowano (edytowane)

To nie ma związku...

...no chyba, że na ubogiej mieszance jeżdżone wtedy mogło dojść do "uszczerbków" ale przy prawidłowo zamontowanej oraz użytkowanej instalacji LPG nie ma związku.

Edytowane przez pulpecik
Opublikowano

1L od wymiany do wymiany to norma

wysłane z prodiża

Opublikowano

Nadchodzi chwila kiedy będę musiał wymienić olej u siebie w 2.8AMX. Przebieg 230 000. Silnik suchy, zdrowy.

Obecnie mam zalany Castrol Edge 5w40.

Pytanie do was takie, bo dużo pozytywnym opinii słyszę o Motul'u i zastanawiam się czy warto jest zalać np Motul 8100 X-clean 5w40 lub LM Synthoil High Tech 5w40 albo coś od Valvoline?

Opublikowano

xclean odpada. olej c3 do diesli z dpf. zalej xmax 0w40. swietny olej dla ciebie. mozesz tez lm co wymieniles

wysłane z prodiża

Opublikowano

Witam Panowie. Jestem tu nowy. Mam b6 1.8t avj i zalany castrol 10w40, przebieg niby 248tys. Auto z holandii, nie wiadomo na jakim oleju jezdzilo. W Polsce zrobione na tym jakies 9tys. Jadac nad morze zapalila mi sie kontrolka cisnienia oleju, jakies 3 razy. Dolalem oleju choc nie wymagalo tego bo stan byl ok by zageszcic olej. Pokazala mi sie tylko przy wysokich predkosciach powyzej 160. Teraz wiem.ze mam zabity smok i od dzisiaj samochod stoi w garazu i czeka na czyszczenie. Pytanie brzmi - czy mam zostac przy pol syntetyku ale przejsc na jakis lepszy np motula czy przejsc na pelen syntetyk 5w40 valvo,LM,motula? Jesli przechodzic to pytanie czy jak bd zdejmowana misa olejowa i czyszcony smok to robic plukanke przed zdjeciem misy czy nie? Sory panowie ze ponawiam temat choc przejrzalem.go juz w wiekszosci ale ja naprwde juz nie wiem bo mechanicy strasza mnie ze roszczelni mi sie silnik. Zaznaczam ze zdarzaja sie jakies czasami ubytki plyni chlodzaczego. Oleju ubylo ok 1l przez 9tys km.jednostka wydaje sie zdrowa 220km/h na gazie szla. Kompresja mierzona pare miesiecy temu i wykazywala miedzy 10,5 a 11 bar. Sory i uprzejmie prosze o pomoc.

Opublikowano

Płukanka, pełny syntetyk motul lm co wolisz. A mechanikom powiedz, że im się łeb roszczelni. 1l na 10 tysi tragedii nie ma. Raczej norma w naszych silnikach

Opublikowano

A mechanikom powiedz, że im się łeb roszczelni.

Prędzej zwieracze, omijaj tych garażowych fahoffcuff z daleka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...