powaguspisz Opublikowano 12 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 Witam. Panowie gdy kupiłem autko miał zalaną oliwkę TOTAL 0w30 (olej super), i na takim jeżdzę, czym można by było to zastąpić mam na myśli specyfikację np. 5w30/40 czy polecacie to ?? Ewentualnie jakią oliwkę stosujecie do swoich ASN ?? Oliwki 0w30 nie brał do puki nie zainstalowałem gazowni, po załorzeniu podniusł się poziom brania oleju (wiem żadki jest ma prawo) ale może jak zmienie na coś innego będzie mniej łykał dodam ze na benzynie jest zachowany pobór w normie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu Opublikowano 12 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 Witam. Panowie gdy kupiłem autko miał zalaną oliwkę TOTAL 0w30 (olej super), i na takim jeżdzę, czym można by było to zastąpić mam na myśli specyfikację np. 5w30/40 czy polecacie to ?? Ewentualnie jakią oliwkę stosujecie do swoich ASN ?? Oliwki 0w30 nie brał do puki nie zainstalowałem gazowni, po załorzeniu podniusł się poziom brania oleju (wiem żadki jest ma prawo) ale może jak zmienie na coś innego będzie mniej łykał dodam ze na benzynie jest zachowany pobór w normie. silnik nie wielbłąd - pić musi. zostań przy 0W-30 - a napewno na okres ziomowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Witam. Panowie gdy kupiłem autko miał zalaną oliwkę TOTAL 0w30 (olej super), i na takim jeżdzę, czym można by było to zastąpić mam na myśli specyfikację np. 5w30/40 czy polecacie to ?? Ewentualnie jakią oliwkę stosujecie do swoich ASN ?? Oliwki 0w30 nie brał do puki nie zainstalowałem gazowni, po załorzeniu podniusł się poziom brania oleju (wiem żadki jest ma prawo) ale może jak zmienie na coś innego będzie mniej łykał dodam ze na benzynie jest zachowany pobór w normie. uszczelniacze dały znac o sobie, normalka po montazu LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?uki1984 Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Panowie lał ktoś MOTULa X-CESS 5W40 do 1.8 turbo Czy to dobry olej do tego silnika :mysli: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartoszzz Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Panowie lał ktoś MOTULa X-CESS 5W40 do 1.8 turbo Czy to dobry olej do tego silnika :mysli: Poczytaj kilka ostatnich stron tego tematu to się dowiesz, że właśnie taki olej zalewa się do 1.8T :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Panowie lał ktoś MOTULa X-CESS 5W40 do 1.8 turbo Czy to dobry olej do tego silnika :mysli: dobry ale lepszym bedzie X-lite 0W-30 - szczególnie na zimę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Panowie lał ktoś MOTULa X-CESS 5W40 do 1.8 turbo Czy to dobry olej do tego silnika :mysli: Niedawno to zalałem i powiem że jest Chyba do BFB producent zalecał 5w30 i można zalać Motul Specyfic ale ja wybrałem dużo tańszy i sprawdzony "gróbszy" 5w40 i śmiga ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?uki1984 Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Panowie lał ktoś MOTULa X-CESS 5W40 do 1.8 turbo Czy to dobry olej do tego silnika :mysli: Poczytaj kilka ostatnich stron tego tematu to się dowiesz, że właśnie taki olej zalewa się do 1.8T :gwizdanie: Kolego wiem jaki olej sie leje do 1.8T pytam o opinie na temat konkretnego oleju MOTUL X-CESS 5W40 :gwizdanie: Fabryka zaleca 5w30, ale czy przy przebiegu ok.200 000km geściejszy 5w40 troszke go wyciszy i bedzie lepszy, czy nie bedzie żadnej różnicy pomiedzy ...30 a ...40 [br]Dopisany: 13 Listopad 2011, 15:41_________________________________________________ dobry ale lepszym bedzie X-lite 0W-30 - szczególnie na zimę. U mnie w zimie żadko są minusowe temp. więc się nie martwie nie zamarznie [br]Dopisany: 13 Listopad 2011, 15:42_________________________________________________ Niedawno to zalałem i powiem że jest Chyba do BFB producent zalecał 5w30 i można zalać Motul Specyfic ale ja wybrałem dużo tańszy i sprawdzony "gróbszy" 5w40 i śmiga ok. Jakaś różnica w kulturze pracy silnika czy nie zauważyłeś żadnej różnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powaguspisz Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Dzięki za spostrzeżenia, zastosuje się do waszych rad jak i zarazem do swojego przekonania które zostało teraz już przytwierdzone bym pozostał przy tym co jest. Nie pogniewajcie się koledzy ale co do MOTULA może to i dobry olej ale zarazem bardzo dobrze przereklamowany tak samo jak CASTROL, każdy wyścig, każdy rajd wszędzie go pełno. Jest wiele marek oleji które zasługują na dobre zdanie, a wręcz są bardzo dobre lecz mało znane za sprawą braku reklamy ale to co jest dobre i kto wie co należy urzywac nie trzeba reklamy. Zastanowić się trzeba kto tak naprawdę wytwarza dobre oleje, a kto na nich bazuje dodając swoje dodatki, bo tak to działa. Jest baza olejowa którą firmy wykupują dodatki swoje dadzą i chwalą się dobrym olejem, nikt nie mówi o bazie olejowej skąd ona pochodzi. [br]Dopisany: 13 Listopad 2011, 20:11_________________________________________________Rożnicy w pracy silnika nie ma żadnej pracuje cicho, spokojnie kultura jest ok nie stuka oliwka jest czysta, pokrywka nie zwalaona nagarem jak po np. CASTROLU, a wiec zostaje zostaje przy tym co jest wolę dolać od czsu do czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Nie pogniewajcie się koledzy ale co do MOTULA może to i dobry olej ale zarazem bardzo dobrze przereklamowany tak samo jak CASTROL, każdy wyścig, każdy rajd wszędzie go pełno. No popatrz - a ja nie widzialem nigdzie reklam Motula. Ani w prasie, ani w TV, ani na WWW. Wyscigi to najlepsza rekomendacja, a nie reklama. Różnica miedzy Motulem, a Castrolem jest taka, że samochód wyscigowy z logo Motula na boku - naprawde ma w silniku ten olej. Ten z reklamą Castrola ma... też Motula albo LM albo Millersa :gwizdanie:. Tak to działa - gdy firmy takie jak Motul wydają kasę na badania aby tworzyć lepsze oleje - Castrol wydaje ją na reklamę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Panowie lał ktoś MOTULa X-CESS 5W40 do 1.8 turbo Czy to dobry olej do tego silnika :mysli: Poczytaj kilka ostatnich stron tego tematu to się dowiesz, że właśnie taki olej zalewa się do 1.8T :gwizdanie: Kolego wiem jaki olej sie leje do 1.8T pytam o opinie na temat konkretnego oleju MOTUL X-CESS 5W40 :gwizdanie: Fabryka zaleca 5w30, ale czy przy przebiegu ok.200 000km geściejszy 5w40 troszke go wyciszy i bedzie lepszy, czy nie bedzie żadnej różnicy pomiedzy ...30 a ...40 [br]Dopisany: 13 Listopad 2011, 15:41_________________________________________________ dobry ale lepszym bedzie X-lite 0W-30 - szczególnie na zimę. U mnie w zimie żadko są minusowe temp. więc się nie martwie nie zamarznie [br]Dopisany: 13 Listopad 2011, 15:42_________________________________________________ Niedawno to zalałem i powiem że jest Chyba do BFB producent zalecał 5w30 i można zalać Motul Specyfic ale ja wybrałem dużo tańszy i sprawdzony "gróbszy" 5w40 i śmiga ok. Jakaś różnica w kulturze pracy silnika czy nie zauważyłeś żadnej różnicy Wcześniej miałem 5w30 Schel i po płukance i zalaniu Motula 5w40 X-cess jest znacznie ciszej i tyle. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powaguspisz Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Oczywiście masz rację, wyścigi to rekomendacja i nie zamierzam się przekamarzać, ale wszyscy lecą na łeb na szyje na motula jak by złoto w zamian rozdawali, zapominając o topowych markach takich jak m,in NESTE, czy TOTAL równiez oleje rekomendowane na wyścigach, bez udziału reklam. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Oczywiście masz rację, wyścigi to rekomendacja i nie zamierzam się przekamarzać, ale wszyscy lecą na łeb na szyje na motula jak by złoto w zamian rozdawali, zapominając o topowych markach takich jak m,in NESTE, czy TOTAL równiez oleje rekomendowane na wyścigach, bez udziału reklam. Pozdrawiam oo przed chwilą w tv widziałem reklamę Totala Total to ta sama baza syntetyczna co inne oleje klasy standard. Klasa premium to: Motul, Liqui Moly, Millers i kilka amerykańskich np. Amsoil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?uki1984 Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Wcześniej miałem 5w30 Schel i po płukance i zalaniu Motula 5w40 X-cess jest znacznie ciszej i tyle. Pozdrawiam. Dzięki to jest odpowiedź na moje pytanie A czym płukałeś Możesz napisać dokładnie jaki środek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Wcześniej miałem 5w30 Schel i po płukance i zalaniu Motula 5w40 X-cess jest znacznie ciszej i tyle. Pozdrawiam. Dzięki to jest odpowiedź na moje pytanie A czym płukałeś Możesz napisać dokładnie jaki środek Motul Engine Clean lub LM Engine Flush Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?uki1984 Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Wcześniej miałem 5w30 Schel i po płukance i zalaniu Motula 5w40 X-cess jest znacznie ciszej i tyle. Pozdrawiam. Dzięki to jest odpowiedź na moje pytanie A czym płukałeś Możesz napisać dokładnie jaki środek Motul Engine Clean lub LM Engine Flush No teraz jestem usatysfakjonowany na maxa :th: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 Wybaczcie, ale nie chce mi się czytać stron wstecz (bez bicia się przyznaję ). Obecnie mam lany chyba Castrol Edge 5W30 Oczywiście będę zmieniał na Motula, tylko nie wiem dokładnie na jakiego . 5W40 ma sens przy moim przebiegu 151 tyś? Z silnikiem nic się nie dzieję, tylko jest szlam na zaworach Silnik też się nie poci . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek20stencel5 Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 Pewnie że tak, tylko 5W40, tylko jak jest syf to żeby go kurde czasami nie wypłukało, nie zatkało filtra albo smoka i silnika nie zatarło ;/ Jeżeli syfu nie ma strasznie dużo to śmiało go lej. Jeżeli jest go sporo to możnaby zaryzykować dolanie płukanki pojeżdżenie trochę spuszczenie syfu zwalenie michy wyczyszczenie jej, wyczyszczenie smoka pompy i wtedy zalanie motula. W sumie to niech lepiej wypowie się ktoś z większym doświadczeniem, to tylko moje luźne dywagacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 Pewnie że tak, tylko 5W40, tylko jak jest syf to żeby go kurde czasami nie wypłukało, nie zatkało filtra albo smoka i silnika nie zatarło ;/ Jeżeli syfu nie ma strasznie dużo to śmiało go lej. Jeżeli jest go sporo to możnaby zaryzykować dolanie płukanki pojeżdżenie trochę spuszczenie syfu zwalenie michy wyczyszczenie jej, wyczyszczenie smoka pompy i wtedy zalanie motula. W sumie to niech lepiej wypowie się ktoś z większym doświadczeniem, to tylko moje luźne dywagacje W sumie widziałem (na razie) tylko to co jest pod korkiem, całej pokrywy zaworów nie zwalałem, ale nie długo to zrobię to wtedy będę wiedział na czym stoję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 Pewnie że tak, tylko 5W40, tylko jak jest syf to żeby go kurde czasami nie wypłukało, nie zatkało filtra albo smoka i silnika nie zatarło ;/ Jeżeli syfu nie ma strasznie dużo to śmiało go lej. Jeżeli jest go sporo to możnaby zaryzykować dolanie płukanki pojeżdżenie trochę spuszczenie syfu zwalenie michy wyczyszczenie jej, wyczyszczenie smoka pompy i wtedy zalanie motula. W sumie to niech lepiej wypowie się ktoś z większym doświadczeniem, to tylko moje luźne dywagacje W sumie widziałem (na razie) tylko to co jest pod korkiem, całej pokrywy zaworów nie zwalałem, ale nie długo to zrobię to wtedy będę wiedział na czym stoję. płuczasz płukanką i lejesz estrowy X-lite 0W-30 - na zimę jak znalazł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się