Onkel Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 Tak castrol.Robilem serwis w vw t5 i mi ten sam olej zapodal dó Audi.Z tego samego weza....Dobrym...????A jaki to dobry?Bo wiedze mam zadna skoro mam taki balagan w silniku. Zrób płukanke i zalej coś znacznie lepszego np Motul - lepkość taka jak i była lana (5w30 lub 5w40) Ja u siebie miałem lanego Castrola longlife i po 178tyś była do wymiany pompa oleju i nastawnik wałka a w silniku bardzo dużo nagaru i syfu. Teraz wszystko już jest czyste i śmigam właśnie na oleju Motul X-cess 5w40 Grzesiu a Ty nie chciałeś przejść na Milersa?? Ktoś z 1.8T chciał i nie pamiętam kto robił zamiane z motula na milersa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darev Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 Szanowni Panie i Panowiekolo ma auto z silnikiem ALT robię mu płukankę Motul Clean i zalewam silnik oliwą MOTUL'a tylko jaką? proszę o "kawę na ławę" Nie interesują mnie bzdury typu że silnik się rozszczelni i takie tam... proszę konkretnie. Ma być syntetyk. Dziękuję 5w-40 Czyli wlać X-CESS 5W-40 czy X-CLEAN 5W-40? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 dzisiaj doznalem szoku, ogólnie 2 tys km temu wlalem 10w40 castrola magnateca zanim zaczalem czytac ten temat poprzednio wlany byl jakis statoil 10w40 po robieniu uszczelki pod glowica - ok 15 tys km temu "zainspirowany" wypowiedzia powyzej ze kolega znalazl syf pod korkiem wlewu, sam odkrecilem korek i zajrzalem wglab pod pokrywe i szczeka mi opadla od miejsca nad krawedzia wlewu wglad pod pokrywe idzie gruba na 2-3 mm warstwa syfu konsystencji jakby mieszanki pylu z olejem i teraz czy sama plukanka zalatwi sprawe przed wymiana oleju czy dodatkowo zdjac pokrywe i wyczyscic pod pokrywa recznie jeszcze i czy do ponownego zalozenia pokrywy potrzebny jesy klucz dynamometryczny czy te torxy mozna dokrecic na oko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal-L Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 ja przeszedlem z Motula 5w30 x- clean cena okolo 170zl za 5 l na millersa Cfs 5w30 cena okolo 255zl i jestem duzo bardziej zadowolony;) przed przejsciem, tak jak juz pisalem plukanka firmy millers Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PARAF Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 ja płukałem MOTUL'em Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat-85 Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 ja mam milersa csf 5w30 na potrojnych esterach i tez sprawuje sie swietnie , duzo lepiej niz motul Co znaczy, że olej się lepiej sprawuje? Możesz powiedzieć coś więcej? Bo jeżdżę na x-cessie - zbliża się wymiana i zastanawiam się czy zostać przy nim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 zostań, nie musisz zmieniac na Millersa to jest tylko dobra Twoja wola Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN607 Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 motul 8100x-cess Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pan kierownik Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Witam ma przejechane 160 tys mil czyli pow 300tys Przelicz to sobie jeszcze raz... ---------- Post dopisany at 21:18 ---------- Poprzedni post napisany at 21:18 ---------- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maf Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Witam Niedługo wymieniam oliwę w swoim aucie. Obecnie jeżdżę na Valvoline SynPower XL-III 5W30. Chciałbym zmienić na Millersa XFD 5W40 lub 5W50. Który z nich wybrać ? Czy ten Millers jest pełnym syntetykiem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkle Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Do jakiego silnika? Ale jeśli do tej pory wszystko było ok to lej 5w-40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ancia_an Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Jaki olej polecacie do A4 1,8t 2002 220000km Multitronic? do tej pory jezdził na 5w40 ale nie wiem jakiej firmy (wymieniany byl w serwisie ale na etykiecie jest nie wyraznie napisane. Ile oleju potrzeba na pełną wymianę?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Jaki olej polecacie do A4 1,8t 2002 220000km Multitronic? do tej pory jezdził na 5w40 ale nie wiem jakiej firmy (wymieniany byl w serwisie ale na etykiecie jest nie wyraznie napisane. Ile oleju potrzeba na pełną wymianę?? Motul X-cess 5w40 jest jak najbardziej ok. do 1.8T. Wchodzi ok. 3.8L więc jak kupisz bańkę 5L to zostaje na ewentualną dolewkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ancia_an Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 A co polecasz jeszcze wymienić przy okazji wymiany oleju, sorki za pytania ale jestem laikiem?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkle Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 A co polecasz jeszcze wymienić przy okazji wymiany oleju, sorki za pytania ale jestem laikiem?? Filtr oleju:naughty: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PARAF Opublikowano 2 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 A co polecasz jeszcze wymienić przy okazji wymiany oleju, sorki za pytania ale jestem laikiem?? Filtr oleju:naughty: i to jeśli mówimy o samym smarowaniu... ja na przykład wymieniam klocki hamulcowe, filtry powietrza, pyłkowy, paliwa... itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cacek89 Opublikowano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 sory za OT ale wymieniasz klocki hamulcowe przy kazdej wymianie oleju?!?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WIŚNIA Opublikowano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 sory za OT ale wymieniasz klocki hamulcowe przy kazdej wymianie oleju?!?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkle Opublikowano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 Nie róbcie żartów:decayed: Ale fakt, jeśli kolega pyta co wymienić na początek po kupnie auta więc o ile nie wiadomo co i kiedy było zmieniane więc standard: olej +filtr, filtr powietrza, świece i oczywiście pasek rozrządu z pompą płynu chłodzącego jeśli jest napędzana paskiem rozrządu i sprawdzenie innych płynów chłodzących, wspomagania i hamulcowy. Na klocki zazwyczaj wystarczy zerknąć bez zdejmowania koła jeśli felgi są alu:naughty: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldiosa Opublikowano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 Ostatnio po intensywnym poszukiwaniu dobrego oleju zakupiłem do mojej A4 1.8T Liqui Moly Synthoil Energy 0W40 w cenie 169 za 5l:decayed: Polecam szczególnie do silników z turbo, olej ze względu na swoją lepkość szybko dociera do turbiny zmniejszając jej zużycie podczas rozruchu, kiedy jest największe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się