czeslaw187 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Tak jak w temacie mam kilka pytań: 1.8t AWT quattro 1. Czy wtryski 380 z BAM wystarczą, a jak nie jakie większe? 2. Czy seryjna pompa paliwa da radę ? a jak nie to czy z S3 8l podejdzie p&p? 3. Do kogo po turbinę hybryde? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RRafał Opublikowano 15 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2017 Dołączam się do tematu. A4 B5 AEB. Mam hybrydę zrobioną z K03 wałki z ADR i potrzebuję dobre wtryski pod minimum 250 KM. Co polecacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 15 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2017 MJY 100460 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiśniovy Opublikowano 20 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2017 Lub 0 280 156 102 z Porsche Cayenne 4.5 V8 T (okolo 440cc przy 4 barach) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viksc Opublikowano 11 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2017 do AEB p&p wtryski z saba wystarcza do 280km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekT20 Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 Wtryski 440cc dla pewności , pompa większa bosch 040 , jeśli chodzi o hybrydę to tylko Geremi Vag Garage polecam w 100 % Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 Żeby zrobić 280KM to szykuj równowartość dwóch takich B5, a turbo to tylko k04-064. Żadna hybryda nie da Ci na dlużej niż jeden sezon takiej mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubal2216 Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 11 godzin temu, wampir napisał: Żeby zrobić 280KM to szykuj równowartość dwóch takich B5, a turbo to tylko k04-064. Żadna hybryda nie da Ci na dlużej niż jeden sezon takiej mocy. Mówisz, że hybryda nie zniesie takiej mocy w dłuższym użytkowaniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
black4 Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 Witaj, Wszystko zależy w jakim stanie jest Twoja sprężarka. Jeśli będzie należycie zregenerowana, shybrydowana porządnie w renomowanej firmie ( np. na K04-064) i należycie eksploatowana to będzie żyć. Sporo osób na forum chwali Geremiego, Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysiek18 Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 3 godziny temu, black4 napisał: Witaj, Wszystko zależy w jakim stanie jest Twoja sprężarka. Jeśli będzie należycie zregenerowana, shybrydowana porządnie w renomowanej firmie ( np. na K04-064) i należycie eksploatowana to będzie żyć. Sporo osób na forum chwali Geremiego, Pozdrawiam Tak tylko K04-64 to całkiem inne turbo. Koledze @wampir chodzi o to że taka hybryda na 280 KM jest już tak rozwiercona że długo nie pociągnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
black4 Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 Krzysiek masz rację, faktycznie to inne turbo... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 Nie ma cudów z hybrydami. Druga sprawa, że seryjny kolektor wydechowy ogranicza nawet po portingu, a chińskiego kolektory czy to żeliwne czy rurowe pękają. Dobry kolektor i hybryda przewyższa ceną k04-064, która jest zintegrowana z kolektorem. W k04-064 robisz sobie 300KM na 1.2X bara i to jezdzi, nie trzeba zaglądać po maskę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ktr87 Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Witam, odkopię trochę temat. Czy ma ktoś może B5 1.8t w quattro na seryjnej K04-64? Jestem ciekawy jakie osiągi ma taki wóz z taka turbina? Czy taka b5 w sprincie 100-200 Ma bliżej 10s czy z racji q ma sporo więcej. Golfy, Leony 1.8t na K04-64 w dobrym setupie klepią 100-200 w 10-11s? ciekawy jestem jak by to wyglądało w B5? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekS4 Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2020 W dniu 11.12.2017 o 09:05, Viksc napisał: do AEB p&p wtryski z saba wystarcza do 280km Potwierdzam. A jak dobrze pamiętam to przy mocnej pompie i hybrydzie K04 zrobiłem kiedyś w 20vt 299HP 35 minut temu, ktr87 napisał: ciekawy jestem jak by to wyglądało w B5? Na pewno gorzej w wypadku quattro i próbie 100-200 Na pewno lepiej przy próbie 0-100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się