czeslaw187 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Tak jak w temacie mam kilka pytań: 1.8t AWT quattro 1. Czy wtryski 380 z BAM wystarczą, a jak nie jakie większe? 2. Czy seryjna pompa paliwa da radę ? a jak nie to czy z S3 8l podejdzie p&p? 3. Do kogo po turbinę hybryde?
RRafał Opublikowano 15 Listopada 2017 Opublikowano 15 Listopada 2017 Dołączam się do tematu. A4 B5 AEB. Mam hybrydę zrobioną z K03 wałki z ADR i potrzebuję dobre wtryski pod minimum 250 KM. Co polecacie?
Wiśniovy Opublikowano 20 Listopada 2017 Opublikowano 20 Listopada 2017 Lub 0 280 156 102 z Porsche Cayenne 4.5 V8 T (okolo 440cc przy 4 barach)
Viksc Opublikowano 11 Grudnia 2017 Opublikowano 11 Grudnia 2017 do AEB p&p wtryski z saba wystarcza do 280km
BartekT20 Opublikowano 14 Marca 2018 Opublikowano 14 Marca 2018 Wtryski 440cc dla pewności , pompa większa bosch 040 , jeśli chodzi o hybrydę to tylko Geremi Vag Garage polecam w 100 %
wampir Opublikowano 15 Marca 2018 Opublikowano 15 Marca 2018 Żeby zrobić 280KM to szykuj równowartość dwóch takich B5, a turbo to tylko k04-064. Żadna hybryda nie da Ci na dlużej niż jeden sezon takiej mocy.
Kubal2216 Opublikowano 16 Marca 2018 Opublikowano 16 Marca 2018 11 godzin temu, wampir napisał: Żeby zrobić 280KM to szykuj równowartość dwóch takich B5, a turbo to tylko k04-064. Żadna hybryda nie da Ci na dlużej niż jeden sezon takiej mocy. Mówisz, że hybryda nie zniesie takiej mocy w dłuższym użytkowaniu?
black4 Opublikowano 16 Marca 2018 Opublikowano 16 Marca 2018 Witaj, Wszystko zależy w jakim stanie jest Twoja sprężarka. Jeśli będzie należycie zregenerowana, shybrydowana porządnie w renomowanej firmie ( np. na K04-064) i należycie eksploatowana to będzie żyć. Sporo osób na forum chwali Geremiego, Pozdrawiam
cysiek18 Opublikowano 16 Marca 2018 Opublikowano 16 Marca 2018 3 godziny temu, black4 napisał: Witaj, Wszystko zależy w jakim stanie jest Twoja sprężarka. Jeśli będzie należycie zregenerowana, shybrydowana porządnie w renomowanej firmie ( np. na K04-064) i należycie eksploatowana to będzie żyć. Sporo osób na forum chwali Geremiego, Pozdrawiam Tak tylko K04-64 to całkiem inne turbo. Koledze @wampir chodzi o to że taka hybryda na 280 KM jest już tak rozwiercona że długo nie pociągnie.
black4 Opublikowano 16 Marca 2018 Opublikowano 16 Marca 2018 Krzysiek masz rację, faktycznie to inne turbo... Pozdrawiam
wampir Opublikowano 16 Marca 2018 Opublikowano 16 Marca 2018 Nie ma cudów z hybrydami. Druga sprawa, że seryjny kolektor wydechowy ogranicza nawet po portingu, a chińskiego kolektory czy to żeliwne czy rurowe pękają. Dobry kolektor i hybryda przewyższa ceną k04-064, która jest zintegrowana z kolektorem. W k04-064 robisz sobie 300KM na 1.2X bara i to jezdzi, nie trzeba zaglądać po maskę.
ktr87 Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Witam, odkopię trochę temat. Czy ma ktoś może B5 1.8t w quattro na seryjnej K04-64? Jestem ciekawy jakie osiągi ma taki wóz z taka turbina? Czy taka b5 w sprincie 100-200 Ma bliżej 10s czy z racji q ma sporo więcej. Golfy, Leony 1.8t na K04-64 w dobrym setupie klepią 100-200 w 10-11s? ciekawy jestem jak by to wyglądało w B5?
DarekS4 Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Opublikowano 6 Sierpnia 2020 W dniu 11.12.2017 o 09:05, Viksc napisał: do AEB p&p wtryski z saba wystarcza do 280km Potwierdzam. A jak dobrze pamiętam to przy mocnej pompie i hybrydzie K04 zrobiłem kiedyś w 20vt 299HP 35 minut temu, ktr87 napisał: ciekawy jestem jak by to wyglądało w B5? Na pewno gorzej w wypadku quattro i próbie 100-200 Na pewno lepiej przy próbie 0-100
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się