Kosmita Opublikowano 12 Września 2017 Opublikowano 12 Września 2017 (edytowane) Świeżynka z Frankfurtu właśnie pokazana. RS4 b9 2.9 biturbo 450KM dostępna w Avancie i Limo. Śliczny samochód:) 2 pierwszs zdj ukradzione Magdzie @Magdalenah Edytowane 12 Września 2017 przez Kosmita
Sulfur Opublikowano 12 Września 2017 Opublikowano 12 Września 2017 Ważne że jest limo Ciekawe kiedy wycieknie specyfikacja dokładna i osiągi.
Kosmita Opublikowano 12 Września 2017 Autor Opublikowano 12 Września 2017 5 minut temu, Sulfur napisał: Ważne że jest limo Ciekawe kiedy wycieknie specyfikacja dokładna i osiągi. Osiągi i specyfikacja myślę jak w RS5. Analogicznie jest pomiędzy A5 i A4 więc w RS-ach będzie tak samo. Do setki avant i A5 ma 0,2 więcej niż limo.
jedrekx Opublikowano 12 Września 2017 Opublikowano 12 Września 2017 czekam na oficjalne ceny i warunki Perferct Lease... 1
Kosmita Opublikowano 12 Września 2017 Autor Opublikowano 12 Września 2017 (edytowane) 17 minut temu, jedrekx napisał: czekam na oficjalne ceny i warunki Perferct Lease... Dobrez skonfigurowana coś w okolicach 550-600 tys. zł. Perfect lease w okolicach 7-8 tys. zł netto miesięcznie na 3 lata z przebiegiem 30 tys. rocznie. To tak na przykładzie RS5 mówię bo to wiem konkretnie. RS4 nie będzie się różniło za mocno. Edit: Przykład: bez exlusive ale naprawdę bogata (ceramika, prawie wszystkie systemy, pakiet wnętrza, blokada podniesiona do 280; ale podnieść cenę jeszcze o 50 nie jest trudno); kod Audi: AXB8ZCMM. 593 tys. z zerową wpłatą własną wychodzi rata 7300 zł netto. Do tego ubezpieczenie opony i koła zimowe i takie tam pierdoły i się robi 8500 zł netto jak chcesz mieć wszystko w racie. Edytowane 12 Września 2017 przez Kosmita
Ogi Opublikowano 12 Września 2017 Opublikowano 12 Września 2017 Bez przesady, coś musi się w głowie grubo przestawić żeby za a4 nawet jako RS4 zapłacić 600tys.
Wandej Opublikowano 12 Września 2017 Opublikowano 12 Września 2017 6 minut temu, Ogi napisał: Bez przesady, coś musi się w głowie grubo przestawić żeby za a4 nawet jako RS4 zapłacić 600tys. Skusi się nie jeden. Zagrywka z silnikiem z porsche również swoje dorzuci Ale fakt za usportowego sedana 600k to trochę szok
Hugo Opublikowano 12 Września 2017 Opublikowano 12 Września 2017 Tu jest trochę szczegółowych danych https://www.audi-mediacenter.com/en/press-releases/return-of-the-rs-icon-the-new-audi-rs-4-avant-9334
Ogi Opublikowano 12 Września 2017 Opublikowano 12 Września 2017 Da się fajną konfiguracje złożyć za 500tyś co i tak wciąż jest sumą dość absurdalną.
2f2f Opublikowano 12 Września 2017 Opublikowano 12 Września 2017 Nie będzie wersji Limo.Spokojnie da sie złożyć wypas z czwórka z przodu skoro w Anglii ceny od GBP61,000Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Hugo Opublikowano 12 Września 2017 Opublikowano 12 Września 2017 Skąd ta informacja, że nie będzie limo?
Kosmita Opublikowano 12 Września 2017 Autor Opublikowano 12 Września 2017 Będzie limo. I za samochód sportowy zawsze trzeba zapłacić. Dziwi mnie to jak ludzie upraszczają i cenę samochodu porownuja tylko do jego wielkości. Bez przesady. Kurde. RS to zupełnie inny samochód niż A. A jak ktoś chce mieć 3,7 do setki i samochód po mieście i ma na to 600k to po co mu A8? Kupuje RS-a i już. I nie jest gorszy od tego co kupił A8 za 500k. Za 500k a nawet 480 można skonfigurować RS5. dlatego napisałem bogatą wersję.
WysokieObroty Opublikowano 16 Września 2017 Opublikowano 16 Września 2017 Pozwolę sobie zostawić tutaj krótki filmik informacyjny dotyczący nowego RS4. Pewnie wszystko albo prawie wszystko już wiecie, ale mimo to mam nadzieję, że się Wam spodoba! Pozdrawiam!
BartriczkoSM Opublikowano 23 Września 2017 Opublikowano 23 Września 2017 Wczoraj miałem okazję posiedzieć i pooglądać to cudeńko z bliska Robi wrażenie niesamowite Wg. mnie bardzo dobry krok z powrotem do bitutbo w Rs4 Dorzucę kilka moich fotek, co prawda robione telefonem ale lepsze to niż nic
was002 Opublikowano 23 Września 2017 Opublikowano 23 Września 2017 FAAAAAAJNY! A jako zwolenning wysokich obrotów muszę coś negatywnego powiedzieć-> czerwone pole od 5.5kRPM? Czy pokazuje tak dopóki auto jest zimne? (zimny 4.2 nie zakręci się powyżej 6kRPM). Strasznie zakombinowany dolot jest... airbox z lewej, przepustnica z prawej (czy to coś innego?), nie ogarniam... gdzie intercooler? 2x? Dwie przepustnice i dwa doloty? ? Fajny otwieracz maski + Na wyśletlaczu ma dwa dodatkowe wskaźniki - "potenza" i "coppla" - co to jest? Pokazuje aktualny power output i liczy okrążenia? No i napis Quattro na zderzak wrócił, jak w RS6...
black4 Opublikowano 23 Września 2017 Opublikowano 23 Września 2017 (edytowane) Witaj, Czerwone pole na wyświetlaczu zapewne na zimnym silniku ograniczone jest do 5.5 tys. obr. Po rozgrzaniu silnika czerwone pole znika a motor z całą pewnością kręci się wyżej Rzeczywiście strasznie ostry kąt dolotu na airboxi-e się robi... Mało jest jeszcze danych o tym silniku. Podobno powstał poprzez zmodyfikowanie 4.4 V8 bi-turbo z Porsche (pozbawiono go 2 cylindrów) A tam są 2 boczne intercoolery... Otwieracz maski w B9 wygląda jak mała wycieraczka Zdaje się, że te 2 wskażniki na VC pokazują aktualną moc i nm obrotowy... Jedynie wzór tych felg dyskusyjny... Wg. mnie o niebo lepiej wyglądałby na tych wklęsłych 7 ramiennych pająkach z RS6 C7 Pozdrawiam Edytowane 23 Września 2017 przez black4
edraven Opublikowano 29 Września 2017 Opublikowano 29 Września 2017 Na pewno cieszy że im nie odwaliło tak jak z RS7 że pozbyli sie dmuchanych nadkoli i wymieniając zderzaki masz ze stockowego auta praktycznie RS7 (line) Widac też inną geometrię zawieszenia, kolumna inaczej pochylona i schodzi bardziej do osi pojazdu (ale to już temat w ogóle w lini B9) Przestali walczyć z tunerami bo tak jak w Q7 sterownik lezy jak na tacy Kolor mi sie nie widzi specjalnie bo leci za bardzo Volvo Polestarem .
black4 Opublikowano 29 Września 2017 Opublikowano 29 Września 2017 Witajcie, Tak RS4 B9 ma piękne pękate błotniki przez co rozstaw kół sporo szerszy niż w "cywilnym" B9 Sterownik faktycznie tak jak w każdym B9 odkryty...czyżby aż tak oszczędzali na materiałach/wadze itp?... dziwna polityka .... Kolor odważny ...na żywo b. ciekawy ... przypomina bardziej dawne audi Nogaro (tyle, że jest to perła metallic) niż ten z Polestara, Pozdrawiam
st4yKool Opublikowano 3 Października 2017 Opublikowano 3 Października 2017 Wiecie jak to wyglada wagowo? Dla mnie totalna porazka jest to ze RSy sa ciezsze niz A/S... to jest mega mega dramat w autach ktore i tak sa beznadziejnie zbalansowane i nie nadaja sie do szybkiej jazdy po zakretach..
Kosmita Opublikowano 3 Października 2017 Autor Opublikowano 3 Października 2017 (edytowane) Bo RS to konstrukcyjnie A.. Tyle, że przeważnie z cięższym silnikiem i lepiej wyposażone seryjnie. Będzie ciężej ale nie aż tak jak poprzednio bo silnik ma mniejszą pojemność. Przykład od A5: A5 gołe z 1.4 - 1465/1500 kg (coupe/sportback) S5 - 1690/1735 kg RS5 - 1730 kg. Oczywiście plus całe doposażenie samochodu, które podnosi wagę. Fizyki nikt nie oszuka. A4 gołe z 1.4 Limo/Avant - 1395/1445 S4 limo/Avant - 1705/1750 Więc RS pewnie wyjdzie odpowiednio: limo - ok. 1745 i Avant - ok. 1790. Edytowane 3 Października 2017 przez Kosmita
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się