Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wspomaganie - płyn G004000M2 to to samo co G002000?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
czy ten płyn bedzie ok i czy jedna flaszka starczy na zalanie wraz z przepłukaniem. http://www.allegro.pl/show_item.php?item=147244180&msg=Tw%C3%B3j+e-mail+zosta%C5%82+wys%C5%82any. na zbiorniczku mam napiane G002000

jezeli bedziesz robil wymiane wraz z płukaniem to 2 literki powinny starczyc ...

co do samego płyny to pierwssy raz wodze febi w bialej butelce ... znam tylko w zielonej ....

osobiscie jezeli bym wymienial to juz kupilbym oryginalny w ASO, 40 zł/l to jeszcze nie takie straszne pieniadze ... ;-)

Opublikowano
co do samego płyny to pierwssy raz wodze febi w bialej butelce ... znam tylko w zielonej ....

w białej butelce jest mineralny a w zielonej o której piszesz jest syntetyk

i np. u mnie idzie ten z białej butelki czyli mineralny

Opublikowano
co do samego płyny to pierwssy raz wodze febi w bialej butelce ... znam tylko w zielonej ....

w białej butelce jest mineralny a w zielonej o której piszesz jest syntetyk

i np. u mnie idzie ten z białej butelki czyli mineralny

a dlaczego nie uzywasz syntetycznego :?:

Opublikowano

bo na zbiorniczku wyraźnie jest napisane że musi być zalany mineralny

więc nie staram sie poprawiać helmutów :cool:

Opublikowano

a mam takie pytanko, czy ktos ma z Was ma na zbiorniczuki napisane ,ze zalecany G002000 i ze tylko mineralny?

i zalazl syntetyk G004000 i uklad dziala w porzadku??

bo ja mam ten plyn i pompa zaczela wyc i ciekaw jestem czy to moze nie przez ten plyn...

prosze o wypowiedzi osob, ktore mialy u siebie, badz maja G004000

dzieki

Opublikowano

Mam na zbiorniczku napisane G002 i obecnie jestem w fazie przepłukiwania układu wspomagania płynem G004 - przelałem (i odciągnąłem) już 0,6 L G004 i pompa mniej wyje i kiera chodzi lżej.

Odciąganie w ilości ok. 150 ml ze zbiorniczka i uzupełnianie świeżym płynem praktykuję już kole miesiąca, średnio jedno ssanie na tydzień :polew: (fajnie to brzmi :naughty:)

Opublikowano

info nt plynu.

kupilem w ASO G004 000 bursztynowy uzupełniłem poprzedni. pewnie G002 000

Opublikowano

na zbiorniczku kolor nakrętki zielony, zalewamy mineralnym

czerwony kolor zalewamy syntetykiem

zresztą na zbiorniczku jest info

ja zalewam układy kierownicze LHM-em do citroenów, jest troche lepszy od febi

bo tak szybko nie zmienia koloru i własciwości

Opublikowano

czyli jezeli ASO wycofalo G 002 000 i wprowadzilo G 004 000 niby co zrobic?

plyn hydrauliczny G 004 000 jest wg ETKI oraz ASO zamiennikiem. wiec nie ma sie czym przejmowac.

Opublikowano

ten temat to temat może i ja też poprę moją opinię wizytą w aso tylko że mi powiedzieli wyraźnie że g004 to syntetyk i to samo mi powiedziało dwóch innych mechaników, w aso też mi próbował wmówić że g004 to zamiennik a na pytanie podania symbolu płynu syntetycznego gość zamilkł, zaczął gmerać w książkach i przyznał racje, po prostu żeby jakąś odpowiedź udzielić mówią że to to sama a tu na forum przeczytałem już kilka wypowiedzi że zalali mu do minerała g004 i w aucie nie dało się usiedzieć tak wyło

sam chciał bym wiedzieć co jest prawdą :)

Opublikowano

u mnie sie okazalo, ze mechanicy debile wyciagali metalowym ssakiem plyn przez zbiornik uszkodzili cale sitko (filterek) i przez to tak wylo, bo te filtr nie tylko zapobiega wszelkim brudom, ktore moge sie dostac do srodka, ale rowniez powoduje ze plyn wracajac do zbiornika nie spienia sie, a co za tym idzie spieniony nie zostaje zassany do ukladu i w wyniku tego pompa nie wyje , a tak bez filtra napierdzielaa

Opublikowano

jasno wynika ze G002 000 wycofano i jako zastepczy ma byc uzyty G004 000

plynpj8.jpg

Opublikowano

:> że tak zacznę, myślę że każdy z nas ma rację, choć masz oznaczenie za zbiorniczku g002 i pisze onli mineral i tak jak mi mówili g004 to syntetyk, masz również na allegro do kupienia febi który jest zamiennikiem g002 i jest mineralny a i z grupy febi masz też odpowiednik syntetyka

niemcy trzymają się kurczowo zasad i produkcja tego płynu podejrzewam była przewidziana do danego dnia i basta, ale nie przewidzieli pewnie tego że polak potrafi i u nas te leciwe auta będą jeszcze służyć a coś do nich lać trzeba, więc jeśli nie ma minerala to z tej samej grupy zalejemy syntetyk jak da rade to dobrze jak nie to kupi nową pompę i będzie jeździć na syntetyku

i w sumie to myślę że lepiej lać febi, tym bardziej że kolega gdzieś we wcześniejszych tematach opisał jak wymienili mu w aso i ledwie do domu dojechał a na drugi dzień powiedzieli my że g004 zalali i potem płukanie i on sam dał im febi i po kłopocie

jednak nie ma się co sugerować moją wypowiedzią bo też może być błędna a stwierdzenia w niej zawarte są tylko moją obserwacją i moimi wnioskami które mogą być mylne, jednak daje to do myślenia :wink4:

Opublikowano

Daj namiar na ten opis gdzie gościu ledwie do domu dojechał.

Opublikowano

polecam kolego jeśli jesteś ciekawy samemu poszukać, tym bardziej że brałem udział w tej dyskusji :decayed:

niestety ciebie ten temat nie dotyczy bo masz 2000 więc nie poczuwam się do marnowania mojego czasu na szukanie bo tobie to w niczym nie pomoże, a tak na marginesie nawet książka sam naprawiam samochód też pisze żeby lać tylko g002

miłego szukania :kox:

nie pisze po to by pisać, i staram się nauczony doświadczeniem nie wypowiadać się bez poparcia, gdyż typowym jest podważanie

a jak już wspominałem jest to moje zdanie i mógł bym szukać ale tobie to do niczego więc szkoda mojego zachodu :kox:

Opublikowano

jak ja kupowalem plyn w koszalinskim ASO to powiedzieli ze juz niema G02000 tylko teraz jest zastapiony G04000 i oba sa w 100proc.mineralne a G04000 jest na 100proc.koloru zielonego bo sprawdzalem strzykawka

Opublikowano

:> że tak zacznę, myślę że każdy z nas ma rację, choć masz oznaczenie za zbiorniczku g002 i pisze onli mineral i tak jak mi mówili g004 to syntetyk, masz również na allegro do kupienia febi który jest zamiennikiem g002 i jest mineralny a i z grupy febi masz też odpowiednik syntetyka

niemcy trzymają się kurczowo zasad i produkcja tego płynu podejrzewam była przewidziana do danego dnia i basta, ale nie przewidzieli pewnie tego że polak potrafi i u nas te leciwe auta będą jeszcze służyć a coś do nich lać trzeba, więc jeśli nie ma minerala to z tej samej grupy zalejemy syntetyk jak da rade to dobrze jak nie to kupi nową pompę i będzie jeździć na syntetyku

kolego nie masz racji. po pierwsze B6 byly zalewane plynem G002 do 2003 roku. wiec nie ma tu mowy o leciwych autach.

po drugie niemcy to bardzo praktyczny narod, i nie pozbawiaja siebie mozliwosci eksploatacji starszych samochodow, czego dowodem jest chociazby dostepnosc w ASO podzespolow do B3 czy starszych. zreszta grono milosnikow roznych rocznikow :audi: jest rownie liczne jak i u nas.

wiec sposob myslenia jest bledny.

Opublikowano

czy może ktoś wypowiedzieć sie kto już zmieniał olej z g002 na g004 ? Czy po wymianie płynu układ działa prawidłowo czy są wycieki ? czy orientuje sie ktoś czy do g002 można dolać g004 (czy można je mieszać ?)

Opublikowano

Ja wymieniłem i jest :good:

Wspomaganie mi zaczęło lżej chodzić a poza tym cisza i spokój.

Lepiej wymień i będziesz miał spokój.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...