Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL TDI PD] Problemy z pracą silnika po deszczu/myjni, Check i ESP, Kręci się wentylator chłodnicy po zgaszeniu auta, Auto gaśnie po deszczu/myjni...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jakies dziwne wartosci BS003 sa. :mysli: podpialbym inna przeplywke.

Opublikowano

Dzisiaj umyłem auto starałem sie nie lać dużej ilości wody na karoserie gdyż bałem sie ze może wystąpić znów ten problem Po umyciu zajrzałem do filtra powietrza i okazało się ze na spodzie był nieco mokry natomiast wkład powietrza był suchy. Chciałem zapytać czy to normalne ze na spodzie była wilgoć - bo moze to jest cała przyczyną tego ze moje audi nie lubi się myć

Opublikowano

Ja w moim nie mam takich objawow-ale ewidentnie jest gdzies nieszczelnosc przy podszybiu gdyz po myjni w lato-kapie mi pare kropel na wysokosci gazu.Wsiadam do auta po umyciu i widze pare kropel na dywaniku .Wiec mysle ,ze tutaj nalezy szukac miejsca klopotow.To ze u mnie auto chodzi to pewnie przypadek ,ze woda leci jakos szczesliwie po kablach i wylatuje na dywanik.Nieduzo-ale do zwarcia duzo niepotrzeba.Na razie nie szukalem jeszcze miejsca przecieku-ale widze ze jak sie ociepli nieco trzeba sie przyjrzec podszybiu dokladnie.Ktos juz pisal chyba ,ze uszczelnienie to chyba slabosc tego rocznika i musze sie zgodzic niestety.

Opublikowano

ja mam ten sam problem - po umyciu lub duzych opadach auto zaczyna sie dusić z wydechu leci czarny dym i czuć zapach nieprzepalonej ropy, auto wcale nie ma odejscia do momentu załaczenia sie turbiny. Czesciowo problem znalazłem otóz po wyjęciu wtyczki od przepływomierza auto chodzi normalnie (oczywiscie nie ma odejscia) -nie dusi sie. Nie moge dokładnie znależć przyczyny uszczelniłem przepływomierz ale to nic nie daje. czy ktos miał podobny problem?

Opublikowano

odkopuje temat :facepalm: mam ten sam problem ktoś sobie już z tym poradził?

Opublikowano

kolego tylko ja nie myłem silnika tylko całe auto ,w tym senk? :mysli:

więc gdzieś jest przeciek i sytuacja może się powtarzać

Ciekawe czy przy duzych deszczach bedziesz mial to samo ??Jesli tak to strach jeździć :/ Wyobraz sobie sytuacje ze podczas deszczu musisz wyprzedzac...Ty mu gaz a on brymmm brymm brym bry br buuuuuu.... katastrofa!!

Opublikowano

Po dwóch latach użytkowania, jazdy w ulewnym deszczu że świata nie widać też przytrafiła mi się ta usterka raz rano w wilgotny dzień w garażu blaszanym a drugi raz na powietrzu w deszczowy dzień po przejechaniu 5km dwa dni temu.Jak narazie mu przeszło ale też muszę poszukać przyczyny, na VAG-u nic nie pokazał.Narazie go tylko osuszyłem koło kompa.

Opublikowano

Witam Forumowiczów,

Problem dotyczy Audi A4 B6 130 koni TDI. Po deszczu/ myciu samochodu dymi na czarno i nie wchodzi na obroty, gaśnie po dodaniu gazu. Były wymieniane wszystkie czujniki, był sprawdzany komputer (został na nowo osylikonowany), pod komputerem nie ma wody i brak jakichkolwiek błędów, wszystkie styki sprawdzone i to kilkukrotnie. Proszę o pomoc, może ktoś miał podobny problem. :)

Opublikowano

Sprawdz przekaznik od pompy paliwa w obudowie ECU

Opublikowano
Sprawdz przekaznik od pompy paliwa w obudowie ECU

To nie to, bo pompa działa ok. Problem pojawia się tylko po deszczu/myciu. Postoi przez noc w garażu i wszystko wraca do normy, tylko że jeśli pada przez tydzień to nie można przez tydzień korzystać z autka :kwasny:

Opublikowano

Moze dostaje sie do paliwa? Albo powietrza?

Opublikowano

Może dam trochę po bandzie, ale ja bym sprawdził przewody zapłonowe. Odepnij też przepływkę po takiej ulewie i zobacz jak to jedzie. Jak tam nic nie znajdziesz to zdejmuj lewy błotnik, jeżeli miała tam "puknięcie" to leci tam wiązka kabli która może zwierać po deszczu. Na moje problem leży właśnie w kablach :wink:

Opublikowano

Po odpięciu przepływki problem nie znika, pod błotnikiem wiązka kabli nie naruszona. Macie jakieś jeszcze pomysły bo sam nie mam pojęcia co jeszcze można sprawdzić.

Opublikowano
kable zapłonowe w TDI???

No fajki na świece z przyzwyczajni, a co masz na wifi świece podłączone? :D

co do tematu to zrób logi, ale tu nie pomogę, spróbuj też sprawdzić wtyczki wtrysków podociskaj itp

Opublikowano

Tylko co maja wtyczki w zamknietej komorze silnika do deszczu??? Sprawdz dokladnie na podszybiu pod ECU czy nie ma sladow po wodzie i wyjmij aku i zobacz czy odplywy drozne

Opublikowano

Problem leży w przedostawaniu się wilgoci do kompa. Może obudowa ma niewidoczne pęknięcie... pamiętaj, to że ładnie nałożyłeś gumy po uszczelkę i jak zdejmiesz pokrywę i nie widać wody to nie znaczy że tam nie ma wilgoci...

Pozdrawiam!

Opublikowano

Najlepiej to polej sobie po obudowie kompa i zobaczysz, jak bedzie to samo to wieszze winna obudowa, jesli nie to szukac bedzie trzeba dalej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...