Skocz do zawartości
IGNOROWANY

HOLMATRO's 2.0T Stage3 [331HP/456Nm] by VAGTUNE#Pop&Bangs#S4 Look#Rotor 19x9et33#Vogtland#MILLTEK#DP 3/2,75”#v-Fiz#Hebel345-S4#HEL#Autotech#K04-0064#BOSE#Cupra#etc..


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dokładnie też polecam u mnie Makland trzyma 505 Nm bez problemu przy seryjnym docisku ? 24312986_1817790604961284_61951351714820

Opublikowano

Czyli bardzo dobrą decyzję pojąłem. Jutro kurier odbiera zestaw sprzęgła, na piątek ma wrócić tak jak na zdjęciu wyżej. Dostałem też wieści, że Geremi Vag Garage zaczął rozbierać moje turbo, jutro powinienem mieć zdjęcia z wykonanej pracy i jakeś kreski :)

Opublikowano

Słuszna decyzja, będziesz ze sprzęgła zadowolony :)

Opublikowano

Też robiłem sprzęgło w Maklandzie. Robota profi. W tym samym warsztacie w którym serwisuję swoje auto, kilku następnych klientów również wysłało sprzęgło do Makland'u i są zadowoleni :)

Opublikowano

Czekamy na newsy Grzesiu, Pozdrawiam!

Opublikowano
Niezle dzialasz. Walki i dookola wyczyszczone na foto czy tak juz miales po rozbiorce ?

Część już na zdjęciach jest wyczyszczona i wypłukana w chemii, po wyciągnięciu od razu chciałem widzieć jaki stan czy coś wiecej zamawiać, o zdjęciu sobie przypomniałem po jakimś czasie :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Opublikowano
24 minuty temu, HOLMATRO napisał:


Część już na zdjęciach jest wyczyszczona i wypłukana w chemii, po wyciągnięciu od razu chciałem widzieć jaki stan czy coś wiecej zamawiać, o zdjęciu sobie przypomniałem po jakimś czasie :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

U mnie jak lancuch z napinaczem rozebrali to oczom sie ukazal syf jak w dieslu wokol wałków. Strasznie sie koksuja te silniki

Opublikowano

Witajcie!

Michał, na jakim oleju przed zrobieniem łańcuszka, napinacza jeździłeś?

Przy jakim przelocie to robiłeś?

Ty masz PCV Delete kit?

U mnie jak to rozebrali wokół wałków było czyściutko...

Pozdrawiam

Opublikowano

Ty masz PCV Delete kit?
U mnie jak to rozebrali wokół wałków było czyściutko..

599956a13793ef7601ca7f4552f31565.jpg
Do mnie właśnie przyszedł zestaw :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Opublikowano

Słuszna decyzja!

No to Panie wkrótce będziesz miał komplet gratów!

Pozdrawiam

 

Opublikowano

Niestety byłoby za dobrze, gdyby szło gładko.. Dzwonił Geremi rano ze złymi wieściami, po wypiaskowaniu muszli ukazały się pęknięcia i ubytki, które dyskwalifikują ją jako bazę pod hybrydę. Szukamy jak szaleni muszli nowej, ktoś coś wie, ma pisać, dzwonić.

IMG_7988.JPG

IMG_7989.JPG

IMG_7990.JPG

IMG_7991.JPG

fullsizeoutput_e27.jpeg

 

Opublikowano
4 godziny temu, black4 napisał:

Witajcie!

Michał, na jakim oleju przed zrobieniem łańcuszka, napinacza jeździłeś?

Przy jakim przelocie to robiłeś?

Ty masz PCV Delete kit?

U mnie jak to rozebrali wokół wałków było czyściutko...

Pozdrawiam

Nie wiem na czym bylo jezdzone wczesniej. Pewniecastrol. Zalalen raz motula 7 tys przejechalem i dzis znow nowy motul wjechal

Opublikowano

Witajcie

Grzegorz daj znać jak Geremy czy zdołał znaleźć coś na zastępstwo?

Michał wymiana oliwy co 7 tysi to lepiej niż idealnie...

Pozdrawiam

Opublikowano

Przyjechały wczoraj pierwsze części:

b655ab3ed2247574433a405d65fe829a.jpg

A dzisiaj paczka zwrotna z Maklandu. Robota tip-top, docisk przetoczony, dwumasa wyrównana ( nie wiem jak, ale nie toczona ), Kevlar na całej powierzchni ładnie równo położony. Ciekaw jestem jak to będzie zasprzęglać.

5b65dfc1bd1ad010efe7fd4680ba946a.jpg

Czekam na resztę, ale to już po weekendzie.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

A ciekawe jak pyłek z kewlaru będzie odprowadzać bez naciec :eusathink:

 

Opublikowano
A ciekawe jak pyłek z kewlaru będzie odprowadzać bez naciec :eusathink:
 
Ale poleciałeś na maxa. Nacięcia to sobie możesz na starych oponach od żuka zrobić. Mój kolega w Hamburgu buduje auta do wyścigów na 1/4mili i jego tarcze tak samo wyglądają jak tarcza Grześka i wytrzymują jakieś 3,4 silniki.

Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
A ciekawe jak pyłek z kewlaru będzie odprowadzać bez naciec :eusathink:
 

Poza tym kevlaru sie nie tnie, w tym cały jego fenomen, fenomen włókien aramidowych.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Opublikowano

Makland naprawdę daje rade. Dużo lepiej jak pseudo kevlar Luka. U mnie Makland lata jak seria, żadnych zmian względem ori tarczy :wink: miałem kupować cały komplet Sachs Perforamnce na 500+ Nm za gruby hajs a okazało się że na tarczy 240mm można dowalić 550 Nm na serii docisku bez problemu :decayed: 

Opublikowano

Może i poleciałem ale jak czegoś nie wiem to się pytam. Widziałem 2 rodzaje obić kevlarem i wiem że sam Kevlar pyli, rozumiem że główną rolę gra mieszanka. A to że będzie śmigać to pewniak. 

Opublikowano
13 godzin temu, danielstol napisał:

Makland naprawdę daje rade. Dużo lepiej jak pseudo kevlar Luka. U mnie Makland lata jak seria, żadnych zmian względem ori tarczy :wink: miałem kupować cały komplet Sachs Perforamnce na 500+ Nm za gruby hajs a okazało się że na tarczy 240mm można dowalić 550 Nm na serii docisku bez problemu :decayed: 

Dokładnie. U mnie 622nm a sprzęgło radzi sobie najmniejszego problemu. Makland profi robota.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...