Skocz do zawartości
IGNOROWANY

HOLMATRO's 2.0T Stage3 [331HP/456Nm] by VAGTUNE#Pop&Bangs#S4 Look#Rotor 19x9et33#Vogtland#MILLTEK#DP 3/2,75”#v-Fiz#Hebel345-S4#HEL#Autotech#K04-0064#BOSE#Cupra#etc..


HOLMATRO

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 22.05.2020 o 20:24, Unf napisał:

Panowie w waszym wypadku długie oczekiwanie jest niestety absolutnie normalne - podbijacie mocno ceny, bo chcecie odzyskać część tego co włożyliście = musicie trafić na kogoś kto wie, rozumie i doceni włożoną pracę :)

Nie wiem czy podbicie ceny o ok 7 tys względem seryjnego średnio doposażone go egzemplarza to duzo akurat jak sprzedawałem to tak rynek się klarowal. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.05.2020 o 20:24, Unf napisał:

Panowie w waszym wypadku długie oczekiwanie jest niestety absolutnie normalne - podbijacie mocno ceny, bo chcecie odzyskać część tego co włożyliście = musicie trafić na kogoś kto wie, rozumie i doceni włożoną pracę :)

Zależy jak się trafi. Auto jest tyle warte ile jest skłonny zapłacić nabywca. Ja swoje b6 wystawiłem za ekstremalnie wysoką kasę żeby zobaczyć czy jest sznsa na jakakolwiek zainteresowanie. Tu na forum ludzie mi pisali że mnie pogięło z tą ceną i kaktus im wyrośnie jak sprzedam za takie pieniądze.  Po dwóch tygodniach auto miało nowego właściciela i nic nie opuściłem z ceny (w ciągu tych dwóch tygodni było dwóch bardzo poważnie zainteresowanych kupców - pochwalić się kto na tu na forum już ma kaktusa na dłoni?)

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.06.2020 o 23:08, musti napisał:

Jak tam Grzesiek ? 

Są potencjalni kupcy czy tylko zawracający d*p*  :D ?

Kilku z tej pierwszej grupy, wielu z tej drugiej :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało się, choć nie tanio, odblokować wątek na chwile bo szykuje kolejne auto które tutaj opisze po zakupie, a nie ma gdzie o tym rozmawiać :grin:

  • Pomoc techniczna 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznijmy od tego, ze będzie to (po moim głęboki researchu) jedno z 3 takich samochodów w Europie.. :krol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawie jak zostaje wszystko w tym temacie to też buda B7 ?, będzie mocniejsze niż to co ja planuję ? ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DanielMod wątek będzie za chwile oczywiście nowy. 
Mocniejsze od twojego nie będzie napewno, bo widząc na twój wątek i zapał to nie warto się z Tobą mierzyć na konie ani niuty...

Jedynym sposobem żeby zaistnieć obok twojego projektu i moc pokazać coś ciekawego, to kupić białego kruka wśród ptaków.. Bo modyfikacjami w większości można Cie tylko naśladować i kopiować.. :grin:

Buda nadal B7, koni mniej więcej tyle ile było w Holmatrowozie :eusathink:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe ? coś czuję że to 4.2 i to w wersji DTM ? ?

Edytowane przez DanielMod
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poki co zapraszam do lektury. Niestety takie fajne opracowanie, opis, znalazłem tylko na amerykańskiej stronie. 
 

W skrócie na 25 lecie wsadzenia do pierwszego audi napędu QUATTRO, producent postanowił wypuścić limitowaną ilość i wersje jakiegos modelu. Padło na A4, a dokładnie S4. Auto było dostępne tylko na rynku USA, i nie było możliwości personalizacji. Zbudowano 250 takich samych egzemplarzy, wsadzono w kontenery i zawieziono do Audi Dealer.. Z zewnątrz wrzucono dobrze znany pakiet DTM, który był już dostępny w UK w celu umożliwienia startów w wyścigach tej serii. W środku max opcja i dużo elementów wyciągniętych z RS4, czytaj fotele, dekory itp itp.. Wyróżnia się gałka aluminiowa z napisem „1of250” oraz przetłoczenia na fotelach, zamiast RS4 mamy „QUATTRO”. Sprawdziłem listę wyposażenia - brakuje tylko lodówki w schowku, poza tym jest wszystko co można było zamówić do eSki. 
Silnik to seryjne BBK, skrzynia tak samo, dalej już znowu RS4. Naped, dyferencjał, rozkład mocy pomiędzy osiami - wszystko przerzucone z RSa. Jeździłem, naprawdę zupełnie inaczej to jeździ i pracuje w zakrętach, nie ma podsterowności tak oczywistej w tych budach.. 

Zapraszam do dyskusji, zdjęcia będę wrzucał jak nabiorę trochę zasięgu bo jestem na urlopie i nie jest on oczywisty..:kwasny:

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat z Holmatrowozem był tłusty, a tutaj to już sam nawet nie wiem, co napisać... :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzesiu, zapowiada się kolejny ciekawy projekt w twoich rękach:wink4:

Tak jak śledziłem Holmatrowóz, tak i bedę śledził perełkę wśród B7 :drool3:

Daniel robi potwora w budzie B7 :evil:, a u Ciebie zapewne będzie niepowtarzalnie... już sama wersja jest niespotykana ..(250szt)

Pozdrawiam:hi:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja również pogratuluję koledze niezłego rodzynka! Dbać, szanować, worek siana na BBK i pod koc? Dobra lokata kapitału, gratulacje jeszcze raz i konciecznie musisz zalożyć temat z tym rodzynem!Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tle poprzedniego B7 unikatowe auto. :) Teraz tylko dbać i chuchać o nowy nabytek. GRATULACJE BIAŁEGO KRUKA!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...