Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
7 minut temu, czarny69 napisał:

Dla mnie na plus, podoba mi się bardziej niż A6. Super wygląda cały tunel środkowy w carbonie, natomiast ekran wg mnie za wielki, pewnie w dalszym ciągu nie da się go chować. 

Teraz taka moda na wielkie ekrany :) Chować się raczej nie będzie 

A195670_overfull.jpg?1557851347

Opublikowano

No i niestety jest dotykowy. W miejscu gałki MMI jest schowek. Słabo.

Opublikowano
15 minut temu, czarny69 napisał:

No i niestety jest dotykowy. W miejscu gałki MMI jest schowek. Słabo.

Trzeba będzie gadać z nim :)

Opublikowano
24 minuty temu, czarny69 napisał:

No i niestety jest dotykowy. W miejscu gałki MMI jest schowek. Słabo.

Spokojnie., może jest jeszcze nadzieja bo weźmy pod uwagę, że pokrętło nie występowało we wszystkich wersjach. Choć z dużą navi jednak zawsze tak.. Może będzie opcja wyboru..?

Opublikowano
9 minut temu, Hugo napisał:

Trzeba będzie gadać z nim :)

To chyba jedyna opcja.

Jak ktos jest sredniego wzrostu a lubi siedziec nisko to nie dosc ze ten sterczacy tablet przeszkaza ,to jeszcze zeby go dotykowo obsluzyc wydaje mi sie ze trzeba bedzie odrywac plecy od fotela ..

Opublikowano

Gadanie działa na proste funkcje, nie obsłuży Ci wszystkiego. Fajne by było połączenie czegoś w stylu BMW. Masz pokrętło i dotyk.. 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Z zewnątrz bardzo ładnie, zmiany na duży plus, niebieski nie pasuje tej bryle, przynajmniej na tej fotce gdzie 3 odmiany stoją niebieski wygląda bardzo słabo. Środek porażka, ten tablet to jakiś potworek, a jeśli faktycznie będzie tylko obsługa dotykowa tego czegoś to już zupełnie porażka. 

Opublikowano

Mnie również z zewnątrz zmiany się podobają.Środek jest rozczarowaniem ,liczyłem na więcej zmian min.na integracje tabletu z kokpitem poprzez wbudowanie a nie przyklejanie

Opublikowano (edytowane)

Miałem chwilę przyjrzeć się zdjęciom. Wg mnie tablet się nadal nie chowa (nie zmienił się symbol na guziku wyłączającym ekran - dalej jest wyłączenie, a nie chowanie). Natomiast sam tablet jest kilka cenymetrów bliżej kierowcy, w porównaniu do obecnego, więc powinno to być przyjaźniejsze do dotykania w porównaniu do tego co możemy porównać teraz.. (apropos niesięgania do ekranu palcem)

Edytowane przez Kosmita
Opublikowano

Ten ekran to zrobili coś w stylu Tesli model 3..

 

20190405_123820-3024x1701.jpg

Opublikowano

Tylko mniejszy. bo w Tesli jest 15", a w A4 10,1" :)

Opublikowano

Bo tam tylko jest ten środkowy ekran.. nie ma na wprost kierowcy:no:

Opublikowano

Ekran jak dla mnie słabo wygląda, zwyczajnie jest za duży, przynajmniej na zdjęciach tak wygląda. Na plus obsługa dotykowa, czasami aż się prosiło móc coś palcem trzasnąć niż wybierać pokrętłem. Choć nie rozumiem całkowitej rezygnacji z obsługi pokrętłem, co w wielu przypadkach jest wygodniejsze. Jak dla mnie sam ekran mógłby pozostać podobnej wielkości do starego jedynie zmniejszyć ramki, bo wyglądałoby to ciekawiej i nie byłoby takiego klocka. Z zewnątrz mam mieszane uczucia, na jednych zdjęciach fajnie wygląda na innych już mniej, poczekam na żywo.

I jak ktoś wyżej zauważył średnio w niebieskim się prezentuje, podczas gdy przedlift właśnie w niebieskich bardzo fajnie wyglądał

Opublikowano

Wg mnie na plus:

- lampy

- kolor terra gray

- nowe multimedia i full hd w vc

- spoiler w avancie

 

Z minusow:

- grill (taki fordowsko hyundaiowy sie zrobil)

- jeszcze wiekszy tablet (jak k..., jak ktokolwiek na cos takiego pozwolil????)

- ceny (przynajmniej te ze strony DE uwzgledniajac roznice w podatku, dzisiejszy kurs i rabat jaki dostalem)

Opublikowano
3 godziny temu, gsa napisał:

Wg mnie na plus:

- lampy

- kolor terra gray

- nowe multimedia i full hd w vc

- spoiler w avancie

 

Z minusow:

- grill (taki fordowsko hyundaiowy sie zrobil)

- jeszcze wiekszy tablet (jak k..., jak ktokolwiek na cos takiego pozwolil????)

- ceny (przynajmniej te ze strony DE uwzgledniajac roznice w podatku, dzisiejszy kurs i rabat jaki dostalem)

Środek to ogólnie trochę na minus - generalnie miały racje wszystkie zdjęcia szpiegowskie odnośnie dużego, wystającego ekranu. Z zewnątrz wygląda to nieźle.

Wygląda też na to, że jeśli chodzi o wszelkie systemy asystujące, bezpieczeństwa, z dotychczasowych informacji wynika, że nie ma żadnego kroku naprzód (czyli zostaje wszystko na poziomie A4 z 2015 roku). Matrixy te same (nie HD), brak miękkiej hybrydy dla diesla 190 KM (brak silnika 204 KM, co jest w A6). Ogólnie chyba technologicznie już Passat FL ma więcej zmian... 

Opublikowano

Tu macie więcej:

 

 

Opublikowano

Dziś się dowiedziałem, że w Polsce nowa wersja A4 pojawi się gdzieś za miesiąc...póki co nadal sprzedają starą...Normalnie masakra. Niemcy mogą zamawiać o 'generację' nowsze auto, a u nas nadal stare A4 jest sprzedawane jako najnowsze...

Opublikowano
13 godzin temu, tadziak napisał:

Dziś się dowiedziałem, że w Polsce nowa wersja A4 pojawi się gdzieś za miesiąc...póki co nadal sprzedają starą...Normalnie masakra. Niemcy mogą zamawiać o 'generację' nowsze auto, a u nas nadal stare A4 jest sprzedawane jako najnowsze...

No ale to zawsze tak jest, że tam jest ciut szybciej. Choćby z uwagi na tłumaczenie konfiguratora i dostosowania go do naszych cen i standardów. Miesiąc szybko zleci ;)

Opublikowano (edytowane)

Dostosowanie do NASZYCH cen?

 

Coś się ruszyło na stronie Audi, jeszcze nie ma konfiguratora, ale są pierwsze oznaki życia liftowego.

Edytowane przez LucaPacioli
Update strony Audi
Opublikowano

Minął kolejny miesiąc - nadal u nas brak konfiguratora lub cennika, a Niemcy od prawie 2 miesięcy już mogą zamawiać...zaczyna to być trochę śmieszne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...