Dev Opublikowano 24 Lutego 2019 Opublikowano 24 Lutego 2019 (edytowane) 42 minuty temu, dawid221 napisał: dobre pytanie no wiadomo najlepiej to jak najmniej ale na pewno nie dam 700-800 zł jak proponowali niektórzy ludzi a zwrotnice z passata w8 będą takie same jak w s4 ?? to są te same zwrotnice, bierz od razu z osłonami do tego nowe lożyska i wyrównaj piasty plus nagwintowany otwór M6 do mocowania tarczy do piasty Edytowane 24 Lutego 2019 przez Dev
przemolll Opublikowano 25 Lutego 2019 Opublikowano 25 Lutego 2019 Jestem ciekaw czy te cewki tfsi coś dają czy tak po prostu wymieniasz??
Dev Opublikowano 25 Lutego 2019 Opublikowano 25 Lutego 2019 55 minut temu, przemolll napisał: Jestem ciekaw czy te cewki tfsi coś dają czy tak po prostu wymieniasz?? lepsza iskra
DEVONIPX Opublikowano 25 Lutego 2019 Opublikowano 25 Lutego 2019 Czy to w jakikolwiek sposób przekłada się na pracę silnika lub jakieś parametry?
marcinoa4b5 Opublikowano 25 Lutego 2019 Opublikowano 25 Lutego 2019 idzie wiosna to i z modami działasz, wszystko na plus zmiana na te cewki tfsi na plus będzie bo pozbędziesz się modułu zapłonu który też swoje najlepsze lata ma za soba, zobaczysz tez w jakim stanie przewody przy starych cewkach są - wypalone, mam to za sobą zmiana na dobre będzie, warto jakie et mają te 19"
dawid221 Opublikowano 25 Lutego 2019 Autor Opublikowano 25 Lutego 2019 50 minut temu, marcinoa4b5 napisał: idzie wiosna to i z modami działasz, wszystko na plus zmiana na te cewki tfsi na plus będzie bo pozbędziesz się modułu zapłonu który też swoje najlepsze lata ma za soba, zobaczysz tez w jakim stanie przewody przy starych cewkach są - wypalone, mam to za sobą zmiana na dobre będzie, warto jakie et mają te 19" u mnie przewody są już w słabym stanie wiec akurat jeden problem za mną et 47
wesz82 Opublikowano 25 Lutego 2019 Opublikowano 25 Lutego 2019 21 godzin temu, Dev napisał: to są te same zwrotnice, bierz od razu z osłonami do tego nowe lożyska i wyrównaj piasty plus nagwintowany otwór M6 do mocowania tarczy do piasty To sa takie same zwrotki ale piasta jest inna tzn wyzsza i podejdzie tylko zacisk z w8.Albo dajesz podkladke pod jarzma i wten czas mozes wpakowac inny zacisk odp do wysokosci tarczy.
Dev Opublikowano 26 Lutego 2019 Opublikowano 26 Lutego 2019 21 godzin temu, DEVONIPX napisał: Czy to w jakikolwiek sposób przekłada się na pracę silnika lub jakieś parametry? Słaba iskra mocna iskra Którą wolałbyś ?
wesz82 Opublikowano 26 Lutego 2019 Opublikowano 26 Lutego 2019 2 godziny temu, Dev napisał: Piaste może dac że swojej zwrotnicy Wtedy zwrota będzie mało warta.
DEVONIPX Opublikowano 26 Lutego 2019 Opublikowano 26 Lutego 2019 3 godziny temu, Dev napisał: Słaba iskra mocna iskra Którą wolałbyś ? No powaliles mnie argumentem że nie mam pytań. Wolę to co zasadne a nie wyssane z palca. Po prostu zadałem pytanie bo skoro tyle osób wymienia to pewnie jest w tym jakiś sens.
dawid221 Opublikowano 3 Marca 2019 Autor Opublikowano 3 Marca 2019 dzisiaj do samochodu na przód wjechał gwint eibacha od kolegi z forum hasahad . Teraz szukam czegoś na tył a z tym jest trochę większy problem.
dawid221 Opublikowano 7 Marca 2019 Autor Opublikowano 7 Marca 2019 (edytowane) Dzisiaj zalałem nowy olej Motul 5w40 + flitr mann Dodatkowo w weekend w trasie taka niespodzianka ? Obydwa klocki od strony tłoczka w takim stanie a od zewnętrznej strony połowa klocka nie mam pojęcia dlaczego tak się stało ponieważ i tłoczki i prowadniczki zacisków chodzą bardzo ładnie Tak wiec wpadły nowe klocki Edytowane 7 Marca 2019 przez dawid221
dawid221 Opublikowano 8 Marca 2019 Autor Opublikowano 8 Marca 2019 (edytowane) 2 godziny temu, Dev napisał: Zaciski do roboty No dobra tylko co jest do roboty skoro tłoczni wciskają się leciutko bez najmniejszego oporu jak i prowadniczki zacisku które tez chodziły bez zastrzeżeń . Dodatkowo na podniesionym samochodzie po wciśnięciu hamulca i jego odpuszczeniu koło obraca się bez oporów wiec zacisk nie trzyma . Edytowane 8 Marca 2019 przez dawid221
dawid221 Opublikowano 8 Marca 2019 Autor Opublikowano 8 Marca 2019 7 minut temu, Dev napisał: Jest smar w gumkach od prowadnic? Tak jest
Dev Opublikowano 8 Marca 2019 Opublikowano 8 Marca 2019 9 godzin temu, dawid221 napisał: Tak jest No to juz wiesz dlaczego tak wygladaja klocki
dawid221 Opublikowano 9 Marca 2019 Autor Opublikowano 9 Marca 2019 6 godzin temu, Dev napisał: No to juz wiesz dlaczego tak wygladaja klocki Czyli mam rozumieć ze w prowadniczkach ma być sucho bez żadnych smarów ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się