ferdek77 Opublikowano 24 Kwietnia 2021 Opublikowano 24 Kwietnia 2021 Ciekawe, co człowiek, to opinia, może im się w rachunkach nie zgadza...albo trafiły się jakieś felerne zestawy i wyrobili sobie opinię.
AndrzejK. Opublikowano 24 Kwietnia 2021 Opublikowano 24 Kwietnia 2021 (edytowane) Sprawdzaj wiarygodne info a nie domysły różnych osób.... Dayco to produkty, które trzymają jakość i to nie od wczoraj i często zakładane fabrycznie. W wielu autach montowałem ich produkty i bez uwag są. Ale na końcu i tak każdy zakłada co uważa,a wybór jest spory. Edytowane 24 Kwietnia 2021 przez AndrzejK.
ferdek77 Opublikowano 24 Kwietnia 2021 Opublikowano 24 Kwietnia 2021 8 minut temu, AndrzejK. napisał: Sprawdzaj wiarygodne info a nie domysły różnych osób.... Właśnie próbuję Odnośnie Dayco, to taką informację dostałem od mechanika, przez telefon nie dopytywałem o szczegóły, może jak będę na miejscu, to z ciekawości zapytam, co konkretnie jest według nich, nie tak, z tymi zestawami.
Dev Opublikowano 24 Kwietnia 2021 Opublikowano 24 Kwietnia 2021 24 minuty temu, ferdek77 napisał: , to z ciekawości zapytam, co konkretnie jest według nich, nie tak, z tymi zestawami. Też jestem ciekaw...
AndrzejK. Opublikowano 24 Kwietnia 2021 Opublikowano 24 Kwietnia 2021 Również chętnie uzupełnię wiedzę, choć tu nie tylko jakość części gwarantuje sukces, ale i jakość montażu, a z tym czasami jest różnie o czym często można poczytać.
ferdek77 Opublikowano 11 Maja 2021 Opublikowano 11 Maja 2021 Więc Dayco nie montują ze względu na padające pompy, Ina ze względu na napinacze, Skf też coraz słabsza jakość. Montują zestawy Conti, a drugą firmę zapomniałem Stary ori napinacz, jedna część z Kanady, druga z Japonii Wszystko to jakieś składaki.
Dev Opublikowano 11 Maja 2021 Opublikowano 11 Maja 2021 2 godziny temu, ferdek77 napisał: Więc Dayco nie montują ze względu na padające pompy, Ina ze względu na napinacze, Skf też coraz słabsza jakość. Montują zestawy Conti, a drugą firmę zapomniałem Stary ori napinacz, jedna część z Kanady, druga z Japonii Wszystko to jakieś składaki. Sporo fantastyki w tym ale jak kto lubi.
ferdek77 Opublikowano 11 Maja 2021 Opublikowano 11 Maja 2021 Możliwe, ja nie w temacie, to opinia mechanika. Ja po 7 latach zmieniłem rozrząd jednak znowu ori i mam nadzieję na spokój do następnej wymiany o ile auto nie zacznie się sypać Zamienniki np. Dayco, Conti itd. są tej samej jakości dla wszystkich marek?
bobikos Opublikowano 15 Czerwca 2021 Opublikowano 15 Czerwca 2021 czy jest jakaś określona wartość odchylenia napinacza dla zimnego/ciepłego silka? O ile przy zimnym strzałka napinacza jest bliżej prawej krawędzi napinacza, to przy ciepłym silniku wyjeżdża na prawo do krawędź blaszki napinacza. Kąt synchronizacji na ciepłym też leci mocno na + (z 0,6 potrafi dobić prawie do +3,0) przy dynamicznym logu kanału 004. Na zimnym nie sprawdzałem. Rozrząd niedawno zmieniony, napinacz INA, pasek Dayco. Czy to kwestia paska czy należy przyjżeć się innym elementom?
Dev Opublikowano 15 Czerwca 2021 Opublikowano 15 Czerwca 2021 Godzinę temu, bobikos napisał: czy jest jakaś określona wartość odchylenia napinacza dla zimnego/ciepłego silka? O ile przy zimnym strzałka napinacza jest bliżej prawej krawędzi napinacza, to przy ciepłym silniku wyjeżdża na prawo do krawędź blaszki napinacza. Kąt synchronizacji na ciepłym też leci mocno na + (z 0,6 potrafi dobić prawie do +3,0) przy dynamicznym logu kanału 004. Na zimnym nie sprawdzałem. Rozrząd niedawno zmieniony, napinacz INA, pasek Dayco. Czy to kwestia paska czy należy przyjżeć się innym elementom? Napinacze INY są do d.... Trza było dać cały zestaw Dayco
bobikos Opublikowano 16 Czerwca 2021 Opublikowano 16 Czerwca 2021 Może czegoś nie rozumiem, ale jak na ciepłym przestawia się napinacz to nie jest to jednak kwestia paska? Są określone dopuszczalne zmiany położenia?
nadybek Opublikowano 17 Czerwca 2021 Opublikowano 17 Czerwca 2021 To moze ja sie wypowiem na temat Dayco... Dayco nie trzyma parametrów. Często na warsztacie bierze się dwa zestawy rozrzadu różniące się np. napinaczem. Paski są te same. Ale jak weźmiesz je do rąk to jeden potrafi byc miękki a drugi sztywny. Druga sprawa to starzenie się materiału. W naszych warunkach klimatycznych zaleca się wymieniać pasek co 5lat niezależnie od kilometrów. Jak komuś strzela rozrząd po np. 7latach i nalocie <60kkm to w 90% okazuje się ze pasek Dayco. Firma nie potrafiąca utrzymać parametrów/jakości każdej partii produktu to firma krzak. Dotyczy to rozrządów do wszystkich marek aut.
Dev Opublikowano 17 Czerwca 2021 Opublikowano 17 Czerwca 2021 5 godzin temu, nadybek napisał: To moze ja sie wypowiem na temat Dayco... Dayco nie trzyma parametrów. Często na warsztacie bierze się dwa zestawy rozrzadu różniące się np. napinaczem. Paski są te same. Ale jak weźmiesz je do rąk to jeden potrafi byc miękki a drugi sztywny. Druga sprawa to starzenie się materiału. W naszych warunkach klimatycznych zaleca się wymieniać pasek co 5lat niezależnie od kilometrów. Jak komuś strzela rozrząd po np. 7latach i nalocie <60kkm to w 90% okazuje się ze pasek Dayco. Firma nie potrafiąca utrzymać parametrów/jakości każdej partii produktu to firma krzak. Dotyczy to rozrządów do wszystkich marek aut. w ciagu ostatnich 3 lat załozyłem bez mała 150 rozrządów Dayco, zaden nie strzelił, z zadnym nie było problemów, wszystko na swoim miejscu wszystkie sa robione na FVAT ze względu na gwarancję zanim napiszesz cos równie głupiego to sie 100 razy zastanów
nadybek Opublikowano 17 Czerwca 2021 Opublikowano 17 Czerwca 2021 A ile widziałeś strzelonych pasków? Pisze jak jest.
bobikos Opublikowano 18 Czerwca 2021 Opublikowano 18 Czerwca 2021 Pytałem dlaczego napinacz wychodzi poza zakres, czy to normalne i jeśli nie to czego to wina?
nadybek Opublikowano 19 Czerwca 2021 Opublikowano 19 Czerwca 2021 Nie jest to normalne. Raczej wadliwy napinacz. Ina ma dobre lożyska, rolki prowadzące ale z napinaczami bywały problemy.
kolo2 Opublikowano 25 Czerwca 2021 Opublikowano 25 Czerwca 2021 Witam podlacze sie do tematu o rozrzadzie moja Audi A4 B5 2000r pd silnik Ajm ma na rozrzadzie 60 000km iw tym roku mija 5 lat .Rozrzad byl zmieniany w 2016r w Niemczech przez poprzedniego wlasciciela Serwisowka podaje w tym.modelu 60 000 na rozrzadzie ale czytam ze chlopaki jezdza nawet po 90 000 .Ja malo jezdze i chcialbym na tym rozrzadzie jeszcze rok.pojezdzic zrobic te 10 lub 15 tys co wy na to?
Arszen Opublikowano 25 Czerwca 2021 Opublikowano 25 Czerwca 2021 (edytowane) Nikt Ci gwarancji nie da ze nie strzeli…serwisowa podaje chyba 90tys albo 5 lat. Powiem Ci że ja, dla świetego spokoju, to bym zmienił bo koszta nie są jakieś duże a jak strzeli to wtedy się zaczynaja kłopoty. Zdejmij osłonę o zobacz w jakim jest stanie pasek. Edytowane 25 Czerwca 2021 przez Arszen
nadybek Opublikowano 26 Czerwca 2021 Opublikowano 26 Czerwca 2021 Nie zastanawiaj się tylko zmieniaj.
kamil-vag Opublikowano 29 Września 2021 Opublikowano 29 Września 2021 To co mówicie, że rozrząd DAYCO ? A jak bym chciał pojedynczo to co najlepiej wybrać ? Pompa Hepu swego czasu była modna...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się