przemek4net Opublikowano 5 Maja 2015 Opublikowano 5 Maja 2015 tak wiem, ale skoro modelowo jest to rocznik 2010, to może już zastosowali te dłuższe imbusiki Poogladaj daty na plastilach ( lusterka, popielniczki, pokrywa silnika, lampy itp...wez najstarsza, odejmij np 3 tygodnie...jak miesci sie w cuglach to spoko .a jak noe to zdzwon do aso i zapytaj sie o cene zabieraka+pytanie a jaki masz (podasz vin i powiedza)
ChiPis Opublikowano 27 Lipca 2015 Opublikowano 27 Lipca 2015 Jestem po wymianie imbusika. Auto mam 10.2009 i niestety u mnie jeszcze 77mm był. Zdjęcia poglądowe.. troche już go brało. Auto ma przelotu 200k Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
RALF76 Opublikowano 27 Lipca 2015 Opublikowano 27 Lipca 2015 Jestem po wymianie imbusika. Auto mam 10.2009 i niestety u mnie jeszcze 77mm był. Zdjęcia poglądowe.. troche już go brało. Auto ma przelotu 200k Pewny jesteś przebiegu?
ChiPis Opublikowano 27 Lipca 2015 Opublikowano 27 Lipca 2015 Tak. Tego akurat jestem pewny. Od końca książeczki serwisowej miałem wgląd na to auto więc niemam wątpliwości Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
Robberto Opublikowano 30 Lipca 2015 Opublikowano 30 Lipca 2015 Mozesz napisac gdzie kupowales imbus i ile Cie to kosztowalo z wymiana ?, tez mam zamiar za kilka dni to robic
bigjasiu Opublikowano 30 Lipca 2015 Opublikowano 30 Lipca 2015 (edytowane) Tak tylko pytam z ciekawości!! czy któremuś użytkownikowi padł już napęd pompy olejowej, pytam o B8. Jakiś czas temu byłem z wizytą w ASO i nikt z nich nie słyszał, że w B8 padają napędy pompy olejowej, może to wynika z tego że ludzie z dużymi przebiegami nie jeżdżą już do ASO.... Jedyne co może (tak mi się wydaje) zaszkodzić takiemu napędowi to jest częste odpalanie i gaszenie silnika, ale auto musiało by pracować jak BUS firmy kurierskiej co robią 200tyś km w 2 lata!!! i gaszą i odpalają co 10 min... Edytowane 30 Lipca 2015 przez bigjasiu
ChiPis Opublikowano 31 Lipca 2015 Opublikowano 31 Lipca 2015 Mozesz napisac gdzie kupowales imbus i ile Cie to kosztowalo z wymiana ?, tez mam zamiar za kilka dni to robic Zamówiłem w sklepie z częściami . Zbierak był oryginalny z ASO bo na foliówce była nalepka z numerem części itd. Niestety nie zrobiłem foty tego numeru, ale któryś z kolegów wcześniej pisał ten numer. Zbierak kupiłem 100mm i mechanik dociął na długość starego. wszystko P&P Koszt nie wielki, nie więcej jak 30zł.Gorzej z wymianą... cała micha na dół wraz z częścią zawieszenia.. Warto zrobić sobie to podczas wymiany filtrów i oleju jak i tak micha jest sucha, ja do tego zrobiłem wymianę oleju w skrzyni i złożyłem michę na dobry silikon bo delikatnie się pociła. Zatem nie powiem ile sama wymiana kosztowała.
Robberto Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Kupilem imbus w serwisie skody w koszalinie 100mm i jestem w trakcie wymiany, faktycznie kupa roboty przy tym , ciekawostka taka ze przy przebiegu 247 tys imbus nosi minimalne slady zluzycia, myslicie ze juz ktos to wymienial, ja kupilem auto z przebiegiem 230 tys , wyjety imbus ma 70mm i posiada z dwoch stron nagwintowany otwor
Hohe Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Kupilem imbus w serwisie skody w koszalinie 100mm i jestem w trakcie wymiany, faktycznie kupa roboty przy tym , ciekawostka taka ze przy przebiegu 247 tys imbus nosi minimalne slady zluzycia, myslicie ze juz ktos to wymienial, ja kupilem auto z przebiegiem 230 tys , wyjety imbus ma 70mm i posiada z dwoch stron nagwintowany otwor Ja myślę, że to ori i nikt go nie wymieniał.
Robberto Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Jesli tak to wyglada ze kolejne 250 kkm bym przelatal
patryk4544 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Witam. Posiadam B8 2.0 TDI z 10.2010 ( modelowo 2011 ) Czy powinienem zainteresować się imbusikiem.. czy jeździć bez obaw?
tomiqu Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Witam. Posiadam B8 2.0 TDI z 10.2010 ( modelowo 2011 ) Czy powinienem zainteresować się imbusikiem.. czy jeździć bez obaw? Jeździć bez obaw. Twój rocznik jest już poprawiony Tak tylko pytam z ciekawości!! czy któremuś użytkownikowi padł już napęd pompy olejowej, pytam o B8. Jakiś czas temu byłem z wizytą w ASO i nikt z nich nie słyszał, że w B8 padają napędy pompy olejowej, może to wynika z tego że ludzie z dużymi przebiegami nie jeżdżą już do ASO.... Jedyne co może (tak mi się wydaje) zaszkodzić takiemu napędowi to jest częste odpalanie i gaszenie silnika, ale auto musiało by pracować jak BUS firmy kurierskiej co robią 200tyś km w 2 lata!!! i gaszą i odpalają co 10 min... Dokładnie. Przy normalnej eksploatacji ten imbusik pewnie i z 500 tys wytrzyma. Odbiegając trochę od tematu to kolega 4 lata temu sprowadził od Niemca BMW E46 2.0d 150KM z 2005r ( czyli auto miało wtedy 6 lat ) od I właściela , z oryginalnym, udokumentowanym autostradowym przebiegiem 185 tys km. Auto wyglądało na mocno zadbane , środek jak nowy, kierownica jeszcze z fakturą na skórze, nic nie poprzecierane i podrapane. Po prostu jak nowe. Po 4 latach eksploatacji w PL nadal wyglada świetnie, przebieg aktualny 248 tys km. Oryginalne turbo, sprzegło , dwumasa i nic nie wskazuje na to, że trzeba będzie w najbliższym czasie wymieniać. Serwis olejowy co 10 tys ( a nie jak podaje BMW wg komputera czy co 30 tys ) Filtry na bieżąco. Piszę to , bo właśnie jak ważny jest zakup serwisowanego auta z oryginalnym przebiegiem aby później móc się nim cieszyć z jazdy. Więc jeśli ktoś pisze, że ma mocno wydarty imbus to niech się nie łudzi, że auto ma oryginalny przebieg 200 tys...
patryk4544 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Dokładnie, typowy przebieg w PL to 170 tyś obojętnie czy to auto 4 letnie czy 15 letnie. Jako ciekawostke dodam że gdy rodzice kupowali swoje auto, to ich półroczny Mercedes miał już 70 tyś km. Oczywiście wyglądał jak nowy.
skrab Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Święta prawda,ale to wszystko idzie zweryfikować tąpniete z LG F60
kuebk Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Tak tylko pytam z ciekawości!! czy któremuś użytkownikowi padł już napęd pompy olejowej, pytam o B8. Jakiś czas temu byłem z wizytą w ASO i nikt z nich nie słyszał, że w B8 padają napędy pompy olejowej, może to wynika z tego że ludzie z dużymi przebiegami nie jeżdżą już do ASO.... Jedyne co może (tak mi się wydaje) zaszkodzić takiemu napędowi to jest częste odpalanie i gaszenie silnika, ale auto musiało by pracować jak BUS firmy kurierskiej co robią 200tyś km w 2 lata!!! i gaszą i odpalają co 10 min... Znam taki przypadek w 8P, skonczylo sie na wymianie silnika na koszt producenta. Mozesz napisac gdzie kupowales imbus i ile Cie to kosztowalo z wymiana ?, tez mam zamiar za kilka dni to robic Zamówiłem w sklepie z częściami . Zbierak był oryginalny z ASO bo na foliówce była nalepka z numerem części itd. Niestety nie zrobiłem foty tego numeru, ale któryś z kolegów wcześniej pisał ten numer. Zbierak kupiłem 100mm i mechanik dociął na długość starego. wszystko P&P Koszt nie wielki, nie więcej jak 30zł.Gorzej z wymianą... cała micha na dół wraz z częścią zawieszenia.. Warto zrobić sobie to podczas wymiany filtrów i oleju jak i tak micha jest sucha, ja do tego zrobiłem wymianę oleju w skrzyni i złożyłem michę na dobry silikon bo delikatnie się pociła. Zatem nie powiem ile sama wymiana kosztowała. To nie lepiej bylo kupic dedykowany 77mm niz bawic sie w jakies ciecie ktore zapewne w jakis sposob obnizylo wytrzymalosc zabieraka? Kupilem imbus w serwisie skody w koszalinie 100mm i jestem w trakcie wymiany, faktycznie kupa roboty przy tym , ciekawostka taka ze przy przebiegu 247 tys imbus nosi minimalne slady zluzycia, myslicie ze juz ktos to wymienial, ja kupilem auto z przebiegiem 230 tys , wyjety imbus ma 70mm i posiada z dwoch stron nagwintowany otwor Wczesniej montowali zabieraki z gwintami po obu stronach po to aby przy wymianie wkrecic srube i go wyciagnac, potem wzmocnili zabieraki odlewajac je "pelne" (bez gwintow) co ma wzmonic sam zabierak.
FUTURUM Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Wczesniej montowali zabieraki z gwintami po obu stronach po to aby przy wymianie wkrecic srube i go wyciagnac, potem wzmocnili zabieraki odlewajac je "pelne" (bez gwintow) co ma wzmonic sam zabierak. Zmniejszyli tylko koszty produkcji-nie gwintując go.Twardość została ta sama-wałek jest powierzchownie zahartowany ok.50hrc ( w środku "glina" )
patryk4544 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Zdarzyło się aby imbusik 100mm po 2010r. padł ?
kuebk Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Zmniejszyli tylko koszty produkcji-nie gwintując go.Twardość została ta sama-wałek jest powierzchownie zahartowany ok.50hrc ( w środku "glina" ) A da rade wogole kupic (nie w ASO) jakies mocniejsze zabieraki?
Hohe Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Zmniejszyli tylko koszty produkcji-nie gwintując go.Twardość została ta sama-wałek jest powierzchownie zahartowany ok.50hrc ( w środku "glina" ) A da rade wogole kupic (nie w ASO) jakies mocniejsze zabieraki? Moim zdaniem, te zabieraki mają tak ustaloną twardość, właśnie dlatego, żeby to one się zużywały a nie gniazda. Zabierak jest tani a reszta droga. Po co byłby super twardy zabierak, jeśli zniszczyłby gniazda?
lowbass Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Panowie ale zescie namieszali.. Jak to wkoncu jest z silnikami CAHA ? Będę miał rozrząd rozłożony więc jak się dostać do imbusika ? Chcę robić to u gościa: http://allegro.pl/walek-pompa-oleju-2-0-tdi-vw-passat-b6-bmp-bkp-bmm-i5335581249.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się