Marciol Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Opublikowano 2 Kwietnia 2019 10 minut temu, Kubal2216 napisał: Zastanawiam się jakiej wielkości. 180 czy 230 Ja planuję Stage 2 i okolice 250km, mi doradzano 180
Misieqq7 Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Opublikowano 2 Kwietnia 2019 43 minuty temu, Kubal2216 napisał: Ja mam podobny setup tzn dsmica, tip ale metalowy, wtryski 380 , hybryda geremi k03/064 (potencjał na 300 kM) , sprzęgło awx i podczas strojenia usłyszałem, że w dolocie robi się zbyt gorąco... Wychodzi 230 kilka kM i głęboko się zastanawiam czy nie założyć FMIC, bo wtedy pewnie mógłbym nawet 250 kM osiągnąć- mam seryjny wydech oraz katalizator sportowy. Kurde to mało jak na hybryde. Mi na k03s latem 220km wyszło. Sprzęgło wymieniłeśz myślę ciągnięcia mocy czy samo padło?
Lukasz Stanislawczyk Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Fimc 180 na moce rzedu 250 koni powinno wystarczyc. Jesli w planach jest cos pozniej to lepiej zaopatrzyc sie w 230. Roznica w cenie niewielka, a wiekszy potencjal na przyszlosc.
bartez90 Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Opublikowano 2 Kwietnia 2019 17 minut temu, Misieqq7 napisał: Kurde to mało jak na hybryde. Mi na k03s latem 220km wyszło. Sprzęgło wymieniłeśz myślę ciągnięcia mocy czy samo padło? Mnie na seryjnym bexie wyszlo 221 km. Tez w lecie. Ogolnie z hybrydami to sredni biznes: placic 5tys (hybryda, tip, fmic, sprzeglo) za 30 km przyrostu. Oplacalnosc w zasadzie zerowa.
Kubal2216 Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Opublikowano 2 Kwietnia 2019 27 minut temu, WYSKUN napisał: Zbyt gorąco tzn ile? Logi masz jakies? Niestety nie mam logów a i nie wiem co zdaniem tunera oznaczało "zbyt gorąco". Usłyszałem tylko, że jak chce wykorzystać potencjał osprzętu to musiałbym założyć FMIC. Zimą jeździ się super, ale latem przy upałach czuć spadek mocy... Sprzęgło wymieniłem bo po prostu padło (przy przebiegu ponad 200 tys to nic dziwnego).
Lukasz Stanislawczyk Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Opublikowano 2 Kwietnia 2019 (edytowane) Mniejsza pojemnosc IC i nie nadarza chlodzic powietrza, ktore idzie z turbo. Kazdy wie ze spaliny sa gorace. Wiec nie fajnie jest dla silnika jak takie gorace powietrze wroci z powrotem do silnika. Dlatego jest IC. Im wiekszy tym bardziej schlodzone powietrze. Im zimniejsze powietrze dochodzi do silnika tym lepiej. Dlatego w zimie czujesz ze lepiej jezdzi niz w lecie przy upalach i nagrzanym asfalcie bo wtedy mniejszy itercooler nie zdazy schlodzic. Nalezy pamietac tez zeby nie przesadzic z pojemnoscia IC bo wtedy moze wystapic lekki lag. Edytowane 2 Kwietnia 2019 przez Lukasz Stanislawczyk
Misieqq7 Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Opublikowano 2 Kwietnia 2019 29 minut temu, Kubal2216 napisał: Niestety nie mam logów a i nie wiem co zdaniem tunera oznaczało "zbyt gorąco". Usłyszałem tylko, że jak chce wykorzystać potencjał osprzętu to musiałbym założyć FMIC. Zimą jeździ się super, ale latem przy upałach czuć spadek mocy... Sprzęgło wymieniłem bo po prostu padło (przy przebiegu ponad 200 tys to nic dziwnego). Ciekawe jakby jeszcze jakiś inny tuner rzucił okiem . Wiadomo że spadki mocy przy gorącym powietrzu będą Ale w normalny dzień np 12 stopni myślę że dsmic powinien dac radę schłodzić na tyle żeby program zrobić na te 250km. Ale może się mylę.
bartez90 Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Opublikowano 2 Kwietnia 2019 35 minut temu, Misieqq7 napisał: Ciekawe jakby jeszcze jakiś inny tuner rzucił okiem . Wiadomo że spadki mocy przy gorącym powietrzu będą Ale w normalny dzień np 12 stopni myślę że dsmic powinien dac radę schłodzić na tyle żeby program zrobić na te 250km. Ale może się mylę. Bez problemu da sie. Na grupie na fb jest wiele osob, ktore maja po 250km na dsmic przy 20stopniach na dworze. Mase takich wykresow widzialem. Geremi tez wrzucal takie.
Vexart Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Im chłodniejsze powietrze tym więcej tlenu do spalania. Pod 230 fmic to chyba trzeba nieźle ciąć belkę itp.
Lukasz Stanislawczyk Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Godzinę temu, bartez90 napisał: Bez problemu da sie. Na grupie na fb jest wiele osob, ktore maja po 250km na dsmic przy 20stopniach na dworze. Mase takich wykresow widzialem. Geremi tez wrzucal takie. Dobrze. Ale to na dwoje babka wróżyła. Jeśli ktoś w serii ma już 2xIC (BEX) to w sumie nie dziwie się, że nie zakładają frontowego ze względu na koszty i/lub efekt wizualny. Nie każdemu może się to podobać. Tutaj doradzam dla osób które mają 1xIC i celują w moce 250+ radziłbym założyć FMIC (koszt niewiele przekracza montaż 2xIC). Wtedy temperaturę otoczenia będzie się miało w 4 literach i jest się pewnym ze ta moc zawsze będzie (mowa tutaj jak stan techniczny auta na to pozwala). Osobiście nie chciałbym aby osiągi mojego auta były uzależnione od warunków atmosferycznych.
DivaynEays Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Opublikowano 3 Kwietnia 2019 W dniu 1.04.2019 o 11:24, fruzio_17 napisał: Witam. Aktualnie planuje małą modyfikację mechaniczna mojej A4 B7 q i potrzebuje Waszej pomocy a mianowicie: 1. DSMIC z BEX. 2. Katalizator sportowy MAGNAFLOW. 3. Turbo Hybryda k03/64 ??? 4. Nowy TIP. 5. Wtryski ??? Proszę o radę w poniższych pytaniach: 1. Z jakiego źródła zakupić Hybrydę ? Bo sporo jest na olx i allegro z gwarancją 24 m. tylko nie mam pojęcia jak z ich jakością. 1. Ile realnie i bezpiecznie jestem w stanie wyciągnąć na powyższym zestawie. 2. Pytanie wiąże się z ptk. 1 - jakie wtryski dobrać do powyższego zestawu i skąd zakupić aby nie była to chińszczyzna i mnie nie zrujnowały cenowo. 3. Do kogo uderzyć w kwestii strojenia (posiadam LPG/Stag/reduktor RO1/Barakudy) ? Tak bym nie musiał gnać pół polski :). 1. Geremi bez 2 zdan 2. realnie okolo 260 o ile motor przyjmie zaplon 3. opcji kilka, zaczynajac od Saaba 2.3, przez wtryski S3 380cc idac przez 430cc z porsche, ewentualnie nowki chinole 440cc np od sida. 4. Najblizej dobra opcja to Gregor ewentualni
Vexart Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Nowki chinole od sida też 430cc.
fruzio_17 Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Ok. Dzięki za info. w kwestii wtrysków. A w kata sportowego dedykowanego MagnaFlow da radę zamiast DP? Czy szukać czegoś innego czy może seria da radę?
DivaynEays Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Opublikowano 3 Kwietnia 2019 28 minut temu, fruzio_17 napisał: Ok. Dzięki za info. w kwestii wtrysków. A w kata sportowego dedykowanego MagnaFlow da radę zamiast DP? Czy szukać czegoś innego czy może seria da radę? magnaflow to kupa, szkoda kasy na to w ogole. Rozpada sie szybciutko.. 1
black4 Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Tak prawda. Potwierdzam. Widziałem roczne tłumiki Magnaflow pordzewiałe...
Dev Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Opublikowano 4 Kwietnia 2019 W dniu 2.04.2019 o 15:28, Lukasz Stanislawczyk napisał: Im zimniejsze powietrze dochodzi do silnika tym lepiej. Tutaj nie do końca jest tak jak piszesz, temperatury poniżej 5 stopni nie są już korzystne dla procesu spalania.
Marciol Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Opublikowano 4 Kwietnia 2019 11 godzin temu, DivaynEays napisał: magnaflow to kupa, szkoda kasy na to w ogole. Rozpada sie szybciutko.. 9 godzin temu, black4 napisał: Tak prawda. Potwierdzam. Widziałem roczne tłumiki Magnaflow pordzewiałe... O kurcze a ja planowałem go zakładać, Panowie co w zamian proponujecie ? Bo zwykły kat będzie pewnie mocno ograniczać osiągi, jest jakiś inny "sportowy" ? Czy jakieś inne rozwiązanie żeby na przeglądzie problemu potem nie było, a żeby też był jakiś sens z osiągami.
cysiek18 Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Opublikowano 4 Kwietnia 2019 42 minuty temu, Marciol napisał: O kurcze a ja planowałem go zakładać, Panowie co w zamian proponujecie ? Bo zwykły kat będzie pewnie mocno ograniczać osiągi, jest jakiś inny "sportowy" ? Czy jakieś inne rozwiązanie żeby na przeglądzie problemu potem nie było, a żeby też był jakiś sens z osiągami. pisz do @bartez80 tu na forum lub bezpośrednio na jego FB https://www.facebook.com/BM.Performance.Olsztyn/
DivaynEays Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Godzinę temu, Marciol napisał: O kurcze a ja planowałem go zakładać, Panowie co w zamian proponujecie ? Bo zwykły kat będzie pewnie mocno ograniczać osiągi, jest jakiś inny "sportowy" ? Czy jakieś inne rozwiązanie żeby na przeglądzie problemu potem nie było, a żeby też był jakiś sens z osiągami. chwala AWG i taki tez moj kumpel wlozyl ostatnio. Jak narazie okej i poprawa wzgledem serii kata (ma 25X na seryjnym wydechu, ale jeszcze korekta bedzie robiona)
Vexart Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Mam już zaciski 320/288 przednie pomalowane, tylne wypiaskowane czekają do malowania. Zastanawiam się nad przewodami: https://allegro.pl/oferta/przewody-hamulcowe-hel-audi-a4-b6-b7-b8-7952880175 Ma ktoś to? Czym się różnią od zwykłych gumowych?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się