Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podnoszenie mocy 1.8t.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Bardzo ladnie wyszlo?

To jest fakt, ze takie 1.8t z przebieg ponad 200tys, a czasem i 300tys nie chce przyjmowac takich mocy. Te silniki maja okolo 15 lat, nie jezdzono nimi tylko do kosciola, wiec lepiej nastawic sie na 250km. A jak wyjdzie 260km to tylko sie cieszyc.

Ped na km w narodzie jest straszny, ale jak robic na grubo to lepiej sprawdzic kompresje, wyczyscic smoka, otworzyc slupek, wymienic korby, sprawdzic panewki, potem dopiero wsadzac k04-064 i stroic na 300+. Ale to juz nie te koszta.

@Vexart

Dla spokoju mozesz brac 0280156012. Maja 430cc i obsluza takie moce z zapasem.

Edytowane przez bartez90
Opublikowano

Kompresję mierzylem jest 12 - 12,5 bara 

Właśnie chciałem wtryski z zapasem by pracowały na 80% np. 

Zobaczymy co to wyjdzie najwyżej będzie 250-260. A ta turbina hybrydowa będzie chyba git do takiej mocy? Ta z rdzeniem k04-064? Czy za duża? 

Opublikowano (edytowane)
30 minut temu, Vexart napisał:

Kompresję mierzylem jest 12 - 12,5 bara 

Właśnie chciałem wtryski z zapasem by pracowały na 80% np. 

Zobaczymy co to wyjdzie najwyżej będzie 250-260. A ta turbina hybrydowa będzie chyba git do takiej mocy? Ta z rdzeniem k04-064? Czy za duża? 

430 z prosiaka, 440 jakies i bedzie okej. A turbo ze sporym zapasem bedzie okej tylko niech to ogar stroi, zebys korb po polu nie szukal :D 

 

5 godzin temu, bartez90 napisał:

No raczej przesadziles bo 275-300km na seryjnym nieotwieranym 1.8t ze sporym przebiegiem to nie sa zarty. Smiem twierdzic ze przy malo ogarnietym tunerze moga nawet korby poleciec.

Do mocy 250-260 km (czyli standardowych jakie robi sie na hybrydach) wystarczy seryjny wydech z dp, seryjna przeplywka i seryjna pompa paliwa, o ile wszystko sprawne oczywiscie.

u mnie motor nie otwierany i wzielo 300+ na najmocniejszym k03 od Geremiego jakie zrobil, na wiecej ani korby ani glowica nie pozwolila. Fakt setup dookola zrobil swoje, bo robione na flow nie na booscie (peak 1.15bar)

Edytowane przez DivaynEays
Opublikowano

Dziękuję. Już mniej więcej wszystko wiem zostaje kwestia orurowania do IC. 

Opublikowano

Wymienił bym pompę paliwa. Co polecacie założyć bosch 044, walbro 255?? czy coś innego?

Są takie które pasują do kosza?

Opublikowano

Zakładaj Boscha inline jak masz zdrowa pompę bo z wallbro są problemy w quattro. 

Ja mam u siebie wallbro i musiałem baypassa między komorami robić pomiędzy wałem a wydechem... Sick ?

Opublikowano (edytowane)
41 minut temu, Vexart napisał:

Wymienił bym pompę paliwa. Co polecacie założyć bosch 044, walbro 255?? czy coś innego?

Są takie które pasują do kosza?

Wymieniasz bo musisz czy bo chcesz ? 

Edytowane przez Patryk94
Opublikowano

Chyba za dużo rzeczy na raz chciałbyś ogarnąć i jeszcze huk wie jakie kosmiczne moce osiągnąć ? Zmień turbo, ic, wtryski, ewentualnie sprzęgło i zobacz jak silnik będzie moc przyjmować. Potem będziesz się martwić pompą jeśli w ogóle będzie taka potrzeba, a korektę softu zawsze można zrobić.

Opublikowano
7 minut temu, Patryk94 napisał:

Wymieniasz bo musisz czy bo chcesz ? 

Na bank chce?

Do tych mocy co są realne sprawna seryjna pompa wystarcza, ale to już było wałkowane. Z przepłyką podobnie?

Opublikowano (edytowane)

O jejku od razu że chcę więcej mocy. Wymienić profilaktycznie. Gdyby ta co mam podczas podnoszenia mocy nie nadawała się.

Chociaż zapytam Galetto czy koniecznie wymienić.

Edytowane przez Vexart
Opublikowano

Logi robiłeś to powinieneś wiedzieć czy do wymiany.... 

Opublikowano

No z logów wychodzi ze daje rade ale już przy 250 może nie dać rady mimo że nie ma z nią problemów. Narazie zostaje. Jak wyjdzie ze nie trzyma ciśnienia to się wymieni. 

Opublikowano

Jak wyjdzie przy 250 km że nie daje rady to wymienisz na nową seryjną i będzie dobrze. Niepotrzebnie kombinujesz.

Opublikowano
14 godzin temu, Vexart napisał:

Chociaż zapytam Galetto czy koniecznie wymienić.

Od tego bym zaczął, chłopak się zna i na pewno ogranie ci furę bez zbędnego wydawania kasy. Pogadaj z nim, powie Ci co powinieneś zrobić zanim zabierzecie się za strojenie. 

Opublikowano

Witam, Sprawdziłem dzisiaj zawór DV i n75. Nie wiem jak z n75 przy zamkniętym na tym zamkniętym króćcu, lekko ale słabo przepuszcza. Nie jest idealnie szczelny, I nie wiem czy wymienić.

Dv mam do wymiany bo przepuszcza przez podciśnienie. I teraz pytanie na co wymienić Oryginalny taki jak był plastikowy czy np.

https://allegro.pl/oferta/zawor-upustowy-blow-off-vw-1-8t-dv-bov-jak-forge-7824331936

lub:

https://allegro.pl/oferta/blow-off-properfekt-zawor-upustowy-dv-25mm-7633264159

czytałem że zakładają forge 007 ale nie mogę nigdzie znaleźć.

Opublikowano

Usuń te blowoffy bo zaraz się nasłuchasz, tylko oryginalny ?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Znaczy ten drugi to jest normalne dv tylko aluminiowe. Będzie złe? 

 

Opublikowano
6 minut temu, Vexart napisał:

Znaczy ten drugi to jest normalne dv tylko aluminiowe. Będzie złe? 

 

poszukaj Forge'a 007

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...