Bogumił Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Co robić? Nie wyjeżdżać nigdy gazu do końca (zresztą benzyny też)! Tego nie powiedział ci gazownik?
szogun0 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 No dobra. Dziś wyjechałem calutki gaz, auto nie chciało już ciągnąć na żadnym biegu nawet gdy "głaskałem" pedał gazu. Ale na benzynę nie przełączyło !Co robić ? kolego jeśli masz brc sq 24 to nie da sie zmienić na inne cisnienie przełączenia na pb, ,ja z tym problemem już dawno temu byłem u gazowników i tak mi powiedzieli, licz kilometry i sie przyzwyczaisz i nie powinieneś zalowac ze założyłeś brc, przynajmniej w moim przypadku to jest jedyna wada Z tego co ja sobie grzebałem w instalacji to jest możliwość edytowania parametru ciśnienia przełączania. :gwizdanie:
CoLo Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 No dobra. Dziś wyjechałem calutki gaz, auto nie chciało już ciągnąć na żadnym biegu nawet gdy "głaskałem" pedał gazu. Ale na benzynę nie przełączyło !Co robić ? kolego jeśli masz brc sq 24 to nie da sie zmienić na inne cisnienie przełączenia na pb, ,ja z tym problemem już dawno temu byłem u gazowników i tak mi powiedzieli, licz kilometry i sie przyzwyczaisz i nie powinieneś zalowac ze założyłeś brc, przynajmniej w moim przypadku to jest jedyna wada Chcesz powiedzieć, że BRC SQ24 nie przełączy się na benzynę jak gaz się skończy ? No to ja mam jakąś dziwną instalacje... Chyba że źle zrozumiałem bo późnawo już
stomi Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Widocznie gazownikom nie chciało się przestawiać, ale nie ma u mnie tragedii także dalej z tym nie walcze
kepasa Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 No dobra. Dziś wyjechałem calutki gaz, auto nie chciało już ciągnąć na żadnym biegu nawet gdy "głaskałem" pedał gazu. Ale na benzynę nie przełączyło !Co robić ? kolego jeśli masz brc sq 24 to nie da sie zmienić na inne cisnienie przełączenia na pb, ,ja z tym problemem już dawno temu byłem u gazowników i tak mi powiedzieli, licz kilometry i sie przyzwyczaisz i nie powinieneś zalowac ze założyłeś brc, przynajmniej w moim przypadku to jest jedyna wada Chcesz powiedzieć, że BRC SQ24 nie przełączy się na benzynę jak gaz się skończy ? No to ja mam jakąś dziwną instalacje... Chyba że źle zrozumiałem bo późnawo już bzdura, ja nieraz przełączam kilka razy... zawsze się samo przestawia na benzynę... masz coś źle z ciśnieniem ... kwestia regulacji na bank... ahas.. mam brc
sołtys85 Opublikowano 14 Czerwca 2009 Opublikowano 14 Czerwca 2009 Mam pytanie ząłożyłem włąsnie instalację i mam problem z osiagniećiem max mocy na LPG. Jak wcisnę pedał w podłogę to zaczyna przerywać. Na benzynie nie ma tego. swiece wymieniłęm ma platynowe NGK. Zero poprawy. Mam podejrzenia co do grubosci miedzi mam miedz 8mm tylko od slektrozaworu z filterkiem fazy ciekłej do reduktora (dłogość przewodu opkoło 1,4m) Jak macie u siebie? Reduktor zavoli S do 250KM wtryski magic jet stag 4 Na kompie nie wyskakuja żrdne błędy podczas jazdy z lapkiem. Musze jeszcze raz podjechac do gazownika bo po wymienie świec jeszcze nie byłem
Nosb Opublikowano 14 Czerwca 2009 Opublikowano 14 Czerwca 2009 Zeta S jest do 150 koni!! Maks!! U kumpla w WOLNOSSACYM 150 koni nie wyrabia ... Szarpanie to zapewne spadki cisnienia... Ide o zaklad ze spada pewnie jakies 0,4 bara przy bucie To przyczyna problemow. Jedz do fiutka niech wstawi mocniejszy! masz 180 koni w Q z turbo... Wdg mnie minium Scorpion ST najlepiej GT albo EG200kw ... A i jak jest zamontowana butla ? wielozawor w strone siedzen czy zderzaka ? Ma byc od strony zderzaka tylniego Miedz na upartego wystarczy. Pzdro.
kichy Opublikowano 15 Czerwca 2009 Opublikowano 15 Czerwca 2009 Witam jaki gaz polecacie do audi a4 1.8 T 150km???Jaka cena instalacji???Jakiś dobry warsztat na śląsku lub w opolskim???Proszę o odpowiedz
sołtys85 Opublikowano 16 Czerwca 2009 Opublikowano 16 Czerwca 2009 Zeta S jest do 150 koni!! Maks!! U kumpla w WOLNOSSACYM 150 koni nie wyrabia ... Szarpanie to zapewne spadki cisnienia... Ide o zaklad ze spada pewnie jakies 0,4 bara przy bucie To przyczyna problemow. Jedz do fiutka niech wstawi mocniejszy! masz 180 koni w Q z turbo... Wdg mnie minium Scorpion ST najlepiej GT albo EG200kw ... A i jak jest zamontowana butla ? wielozawor w strone siedzen czy zderzaka ? Ma byc od strony zderzaka tylniego Miedz na upartego wystarczy. Pzdro. Właśnie wróciłem z regulacji i wszystko śmiga świetnie. Zero szarpania wkręca sie tak samo na benie jak i na LPG. Okazało się po podpięciu do kompa i porzebaniu w samochodzie, że mam chipa a turbina pompuje wyższe ciśnienie niż standardowo i jak to gazownik okreslił "jest nadzwyczaj aktywna w pełnym zakresie obrotów". Twierdzi, że zrobił wiele uturbionych silników (posty na forach to potwierdzają) i jeszcze czegoś takiego nie spotkał. Wie ktoś jakie jest ciśnienie dołądowania w AJL seryjnie? Najważniejsze to że chodzi i jest w miarę ekonomiczne.
Nosb Opublikowano 16 Czerwca 2009 Opublikowano 16 Czerwca 2009 Kichy ja bym polecil staga 300 Naciskaj zeby wlozyli mocny reduktor cos z takich jak pisalem post nad twoim ( mysle ze do serii scorpion ST bedzie mial malo roboty wiec wystarczy spokojnie ) Wtryskiwacze najlepiej magic jet (z tym ze sie je z reguly czysci co 20-25 tys km ) ale najlepsze w stosunku cena/jakosc... butla zalozona odpowiednio (bo w wiekszosci zakladow montuja ZLE - na odwrot) i bedzie to elegancko latac na gazie. Taki setup jest u kolegi w 1,8T i spisuje sie jak nalezy. Warsztat to szukaj Podjedz do kilku i przedstaw wymagania Czyli : elektornika , wtrskiwacz , reduktor Sztywno chcesz to co napisalem i tyle : niech podadza cene za taka Soltys 85 : a mozesz walnac kilka fot spod machy zebym zobaczyl co tam masz za elementy ? Bo wdg mnie zeta s nie da sobie tam rady... Rozumiem ze przy pelnym bucie na gazie idzie tak samo jak na benzynie do odcinki ? Bo zaraz sie okaze ze gazownik podparl sie PB na wyzszych obrotach Nie wiem jakie jest tam doladowanie pewnie cos kolo 0,7 bara w serii... To chodzi czy jezdzi ?
sołtys85 Opublikowano 16 Czerwca 2009 Opublikowano 16 Czerwca 2009 Soltys 85 : a mozesz walnac kilka fot spod machy zebym zobaczyl co tam masz za elementy ? Bo wdg mnie zeta s nie da sobie tam rady... Rozumiem ze przy pelnym bucie na gazie idzie tak samo jak na benzynie do odcinki ? Bo zaraz sie okaze ze gazownik podparl sie PB na wyzszych obrotach Nie wiem jakie jest tam doladowanie pewnie cos kolo 0,7 bara w serii... To chodzi czy jezdzi ? Fotki niby mogę zrobić ale nie wiem czy coś tam zobaczysz nawet ja na własne oczy nie widzę dokłądnie szczegółów (schowany jest pod kolektorem dolotowym). Jedno jest pewne na pierwszy rzut oka to jest zavoli - maja charakterystyczny kształt i nie sposób pomylić z czymś innym. Gazownik proponował tomasetto i alaskę ale ja zapytałem o zavoli i powiedział, że są stabilniejsze od tych co proponował i nie ma sprawy założy taki jaki chce. Mam w vectrze zavolaka i bardzo dobrze sie sprawuje wiec posostaje przy tym co znam :> Silnik ciągnie ładnie do odcinki (do samej odcinki jest żwawy, bez problemu osiaga max obroty, a jak odcina to czuć aż zatelepie budą - nieprzyjenme gwałtowne zwolnienie). Jak podkręcam go do odcinki to nie słychać przełaczenia sie na gaz czy bez sygnału dzwiękowego możłiwe jest wspieranie sie instalacji LPG paliwem Pb? ps. patrzyłem ten skorpion st co polecasz to jest do 240KM a zavoli s jest do 250KM wiec chyba jest ok Jaknarazie spalanie po wawie 15,2l w trasie 11,5. Dzięs mija tydzień od założenia instalacji i przejechałem dopiero tysiąc km wiec może jak sie nacieszę to spalanie mam nadzieję spadnie.
Buba Opublikowano 16 Czerwca 2009 Opublikowano 16 Czerwca 2009 15 mi jeszcze takiego wyniku sie nie udalo uzyskac odkad mam instalacje zamontowana
adams78 Opublikowano 16 Czerwca 2009 Opublikowano 16 Czerwca 2009 Jaknarazie spalanie po wawie 15,2l w trasie 11,5. Dzięs mija tydzień od założenia instalacji i przejechałem dopiero tysiąc km wiec może jak sie nacieszę to spalanie mam nadzieję spadnie. Ja bym na to nie liczył. To bardzo dobry wynik.
sołtys85 Opublikowano 16 Czerwca 2009 Opublikowano 16 Czerwca 2009 15 mi jeszcze takiego wyniku sie nie udalo uzyskac odkad mam instalacje zamontowana Mi jakoś to wychodzi bez wiekszego problemu i musze sie ograniczać bo jak widze te uciekajace diody na przełaczniku od gazu to mnie troche hamuje Zwróc uwagę, że ja mam quattro i trzeba liczyć podobno te 1,5-2l więcej.
Nosb Opublikowano 16 Czerwca 2009 Opublikowano 16 Czerwca 2009 Kolego napisalem Ci ze zeta S sie 2 razy wysra przy 180 konikach... dwie takie w 290 konnym aucie nie daja rady (spadek cisnienia jakeis 0,5bara, u kolegi w 2,3V5 (150koni)jest spadek 0,4 co jest niedopuszczalne dla prawidlowo zalozonej instalacji... Wiec to twoje nie ma prawa jezdzic )... To co sE pisze producent (ze nby 250 koni) to wloz miedzy bajki... Skorpion ST realnie radzi sobie dobrze do jakis 200 koni... Sluchaj sie mnie troszke wiem co mowie Oczywiscie moze sie podpierac i nie bedziesz tego widzial/szlyszal Zapraszam na : WWW.LPG.INFO.PL uwazaj kolega admin-zalozyciel to nerwus ale ma kuuuupe widzy Proponuje ci napisac do niego i podjechac na przejrzenie tej instalki : momentalnie wytknie ci wszystkie niedociagniecia Tylko szykuj walizke pieniedzy heh Pzdro.
juby_p Opublikowano 17 Czerwca 2009 Opublikowano 17 Czerwca 2009 Zapraszam na : WWW.LPG.INFO.PL uwazaj kolega admin-zalozyciel to nerwus ale ma kuuuupe widzy Kolega admin dziś odszedł z tej funkcji i zmienił nic:( O reduktorze co prawda to prawda - zasłaby, zamykanie obrotomierza jeszcze trzeba odróżnić czy na pierwszym biegu czy na trzecim;) np. pozatym czy dobrze pamiętam że stag przy spadku ciśnienia przeżuca po jednym cylindrze na benzyne bo kiedys gdzieś o tym czytałem ale niepamiętam dokładnie i wtedy niewiadomo czy jedziesz na benzynie czy na gazie a ta opcje mozna chyba było wyłączyć i wtedy chodzi albo na benzynie albo na gazie, może sie myle ale cos takiego mi sie obiło o uszy. Dobrze mi sie obiło:) cytat z instrukcji Staga: "Wyłącz przy pierwszym – przy zaznaczonej opcji samochód zostanie przełączony na benzynę przy pierwszym spadku ciśnienia poniŜej minimum. W przypadku gdy opcja jest odznaczona przy spadku ciśnienia sterownik przełącza część cylindrów na benzynę w celu zmniejszenia poboru gazu." Sposób na to żeby mały reduktor dawał rade do odcinki;) gazownika nie interesuje ile benzyny spalisz.
sołtys85 Opublikowano 17 Czerwca 2009 Opublikowano 17 Czerwca 2009 Dobrze ze se tym jakoś zainteresowałem to moze uda sie wszystko naprawić w porę. Niestety sam sie uparłem na ten reduktpr bo wydawał mi sie ok. A podpowiecie jaki spadek ciośnienia jest dopuszczalny na tym reduktorze? Może uda mi sie go jeszcze podmienić bez dopłaty na większy albo za symboliczną dopłatą a ten załąozą do innego auta. A jak sa spadki ciśnienia to pracuje na ubogirj miesznce tak? Czy spadnie mi spalanie lub jakieś inne korzysci oprócz przyspieszenia bedą? Pozdrawia i dzięki za uswiadomienie
205rt Opublikowano 17 Czerwca 2009 Opublikowano 17 Czerwca 2009 A czy ma ktoś tartarini gaz w tych silnikach? Mam taką sekwencje... Czy coś wogole możecie powiedzieć na temat tych instalacji w 1.8T? Proszę o info osobę ktora ma taka instalacje to skontaktuję się na PW lub proszę o taki kontakt
kichy Opublikowano 17 Czerwca 2009 Opublikowano 17 Czerwca 2009 U mnie w mieście montują niby landirenzo i niby jest ok???To chyba dobra instalacja?
juby_p Opublikowano 18 Czerwca 2009 Opublikowano 18 Czerwca 2009 U mnie w mieście montują niby landirenzo i niby jest ok???To chyba dobra instalacja? Bardzo dobra i wtryski i reduktory są pierwsza liga tylko dobrze trzeba dobrać i zamontować.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się