lider57 Opublikowano 17 Marca 2007 Opublikowano 17 Marca 2007 Witam czy ktoś z szanownych forumowiczów ma zamontowany LPG w Audi A4 1,8T jakie wrażenia z użytkowania zastanawiam sie nad montażem LPG/słyszałem rózne opinie ,że jak turbo to nie LPG bo sie turbina zniszczy,że nie wolno takiego silnika "truć" .Każda opinia,informacja mile widziana Pozdrawiam wszystkich właścicieli AUDI. [ Komentarz dodany przez: Murzyn: 17-03-2007, 17:52 ] prosze poprawnie nazwac temat
szogun0 Opublikowano 18 Marca 2007 Opublikowano 18 Marca 2007 Montuj i nie zważaj na jakieś brednie osób, które albo nie jeźdzą czymś takim, albo nie mają wogóle pojęcia. Nie dalej jak kilka dni temu szłyszałem opinie posadacza Vectry B, że zawiecha do A4 to jakieś 3-4 tys PLN i pada co chwila. Ja jeżdżę i nie narzekam a spalanie o 1L większe niż by było na benzynie. Instalka BRC Sequent 24.
silver Opublikowano 18 Marca 2007 Opublikowano 18 Marca 2007 zgadzam sie z wypowedzią kolegi @szogun0.Niema co sie zastanawiać .Mam zamontowany gaz 4 lata.Jak narazie zero problemów ,spadek mocy niezauważalny . Oczywiście tylko instalacja Sequent
adamq Opublikowano 18 Marca 2007 Opublikowano 18 Marca 2007 Oczywiście tylko instalacja Sequent Albo Landirenzo Omegas :biggrin:
pawelek Opublikowano 5 Czerwca 2008 Opublikowano 5 Czerwca 2008 Tak jak panowie wyzej, instalacja mam pol roku, zrobilem 20 tysiecy i gdybym nie tankowal gazu to bym w ogole nie wiedzial, ze mam instalacje w aucie hehe oczywiscie Instalka BRC Sequent 24 z wiekszym reduktorem do 300 ps. Spalanie od 10 do 15 srednio 13. Pozdro!
stuff Opublikowano 5 Czerwca 2008 Opublikowano 5 Czerwca 2008 cześć, Tak jak pawelek, mam a4 1.8T z BRC sequent 24, z reduktorem do 300 KM, na grubszych przewodach zasilających w gaz, dzięki czemu nie ma dławienia się silnika przy gwałtownym przyspieszaniu. Nie jeżdże zbyt ostro, średnie spalanie mam w granicach 11 litrów, na trasie przy prędkościach rzędu 120 km/h spokojnie da się zejść poniżej 10 litrów, w mieście 12-13 litrów. Jak sie powygłupiam spali spokojnie ponad 15 ale coś za coś. Na gazie przejechane dopiero kilka tys km, ale gdyby nie to, że na stacji zajeżdżam pod dystrybutor z LPG nawet bym nie zauważył, że jeżdże na gazie, różnica na mocy przy normalnej jezdzie nie wyczuwalna, poza delikatnym cykaniem wtryskiwaczy gazu (przy zamkniętej masce wogóle tego nie słychać) silnik pracuje identycznie jak na benzynie. Polecam zainstalowanie butli w miejscu koła zapasowego, a wlewu gazu pod klapką wlewu paliwa. Przy autach z turbiną ważne jest dołączenie do instalacji gazowej jakiegoś urządzonka (nie pamiętam jak to sie nazywa), które dba o to aby temperatuta spalin nie była za wysoka i nie doszło do uszkodzenia turbiny, panowie w normalnych warsztatach napewno o tym wiedzą. Jeśli twój samochód normalnie sprawuje się na benzynie i wszystko jest 'przy ładzie' bez problemu zakładaj sekwencyjną instalację gazową, BRC sprawuje się nieźle, a napewno będziesz jeździł sporo taniej... pzdr
Korzeń Opublikowano 5 Czerwca 2008 Opublikowano 5 Czerwca 2008 gaz jest super pod warunkiem ze montuje go ktos kto ma o tym pojecie
wesz82 Opublikowano 5 Czerwca 2008 Opublikowano 5 Czerwca 2008 witam! ja luz zrobilem na gazie okolo 40 tys i polecam :th: ,tylko naprawde zrob to w pozadnym zakladzie.
dawbo Opublikowano 14 Czerwca 2008 Opublikowano 14 Czerwca 2008 widze wszyscy chwala BRC sequent 24, a ja sie zdecydowalem, jestem umowiony na poniedzialek czekam juz z niecierpliowoscia, jeszcze tylko 3 dni
bartek1 Opublikowano 14 Czerwca 2008 Opublikowano 14 Czerwca 2008 Czesc. Od pol roku mam zamontowany gaz. Tak jak u kokegow jest to BRC Sequent 24 na wydajniejszym parowniku ,z lepszym zasilaniem i wydajniejszymi wtryskami. Przez ostanie 2 miesiace troche przerywa na nizszych obrotach. Wlasnie wrocilem z serwisu vw i twierdza ze wszystko ok. Gazownicy twierdza tak samo. Najlepszym rozwiazaniem bedzie zmiana serwisu od gazu. Zaloz w pewnym i polecanym przez innych uzytkownikow 1.8T zakladzie. Spalanie max 15 l nawet przy ostrej jezdzie. :th:
Dev Opublikowano 15 Czerwca 2008 Opublikowano 15 Czerwca 2008 ...wydajniejszym parowniku ,z lepszym zasilaniem i wydajniejszymi wtryskami... :polew: :polew: instalka do turbo rózni sie tylko tym ze dodatkowo zamontowany jest czujnik ciśnienia w układzie dolotowym i to wszystko wcisneli Ci ciemnotę zebyś głębiej sięgnął do kieszeni
mateogda Opublikowano 15 Czerwca 2008 Opublikowano 15 Czerwca 2008 instalka do turbo rózni sie tylko tym ze dodatkowo zamontowany jest czujnik ciśnienia w układzie dolotowym Wydaje mi się, że każda instalacja IVgen. ma czujnik ciśnienia/podciśnienia w kolektorze ssącym, więc może rozwiń temat...
d4rk Opublikowano 15 Czerwca 2008 Opublikowano 15 Czerwca 2008 Otóż kolega devastation ma racje, instalacje BRC Sequent 24 produkowane od około pocztu roku 2008 oznaczone są nazwa kodowa MY 07 i właśnie od tego momentu wprowadzili specjalne czujniki doładowania ciśnienia turbiny. W zwykłych instalacjach tego nie ma, jest tylko czujnik ciśnienia gazu, a czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym podpina się tylko podczas programowania auta. Ja mam AJL 180PS i mam to na reduktorze 1500mbar, czyli reduktor o średniej wydajności i wtryskiwacze mam pomarańczowe tzw. maxy, czyli też o średniej wydajności. Na wszelki wypadek gaz z zbiornika pociągłe grubszym przewodem (8mm) ale wydaje mi się ze na normalnym (6mm) tez by dało rade. Proponuję ci zamontować zbiornik 60 litrów, jak się nie mylę to ma wymiary 630 na 250 wtedy pokrywa koła się ładnie domyka w Avancie i wlew gazu przy wlewie paliwa. Moje średnie spalanie wynosi 11 litrów gazu, natomiast na autostradzie gdzie jechałem non stop 180km/h, czasami 200km/h wyniosło 14 litrów.
Dev Opublikowano 15 Czerwca 2008 Opublikowano 15 Czerwca 2008 na 6 mm przewodzie bedzie problem, wiele razy musiałem przekładac na 8 mm bo ktos kto to instalował nie miał zielonego pojecia o tym do turbo jest specjalna instalacja, która posiada czujnik ciśnienia w układzie dolotowym
adams78 Opublikowano 17 Czerwca 2008 Opublikowano 17 Czerwca 2008 Rurka 8mm to konieczność w tym silniku, dobry warsztat bez pytania ją zamontuje; co do reduktora - jeśli nie planujesz chipa to wystarczy do 140kW. Przez ostanie 2 miesiace troche przerywa na nizszych obrotach Przy poprawnym montażu ten problem nie powinien istnieć.
KW Opublikowano 19 Czerwca 2008 Opublikowano 19 Czerwca 2008 Witam Jezdze juz rok z instalacja Landirenzo, super, bezproblemowo, tak jak poprzednicy - jak bym nie tankowal gazu, nie wiedzialbym ze jezdze na LPG, Spalanie od 9 do 15 Pozdro
create2fight Opublikowano 19 Czerwca 2008 Opublikowano 19 Czerwca 2008 8 miesiecy na gazie i jest super naprawde warto spadku mocy przy normalnej jezdzie nie widac spalanie na poziomie 12 - 13 litrow w miescie
fend18 Opublikowano 11 Lipca 2008 Opublikowano 11 Lipca 2008 Przed wczoraj zamontowalem gaz brc sequent 24 niestety nie wiem o jakies srednicy przewody, ale nie ma zadnej roznicy, przynajmniej nie wyczuwam, jeszcze nie sprawdzilem spalania, ale patrzac po wskazniku gazu wyjdzie okolo 12l gazu 80% miasto bez klimy jezdzac normalnie (czasem przyciskajac gaz) wiec mysle ze nie jest zle.
cosmos7 Opublikowano 11 Lipca 2008 Opublikowano 11 Lipca 2008 Ja posiadam instalację STAGAS 300, mam gaz od miesięca, spadku mocy praktycznie nie czuje :> zaastanawia mnie jednak sprawa turbiny, średnicy rurki i reduktora... o jaka rurke chodzi zebym wiedział o co pytać w serwisie, chce mies pewnośc ze wszystko ok, czy wydajniejszy reduktor ma wpływ na zwiekszenie mocy??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się