grippen Opublikowano 21 Czerwca 2012 Opublikowano 21 Czerwca 2012 bo masz najprawdopodobnie sterowane na przemian czyli będziesz musiał wykorzystać schemat na pomkę tzn będziesz wtedy musiał przeciąć kabel tylko muszę widzieć schemat sterownika to powiem ci pod co podłączyć KOLEDZY kazde audi b5 jest sterowane masą!!!!!!! Nie trzeba rozcinać żadnych przewodów. Fiotetowa kostka powyżej słupka. Sterowanie naprzemian wychodzi z drzwi w autach przed I liftem czyli roczniki 95,96. Mamy jednak do dyspozycji sterowanie masą, bo przewody takowe są (wyżej wymieniłem gdzie). ---------- Post dopisany 21-06-2012 at 00:05 ---------- Poprzedni post napisany 20-06-2012 at 23:34 ---------- do kolegi mjw83 1.PRZEWODY C.Z: zółty i zółto-czarny do masy. Zielony-otwórz (będziesz go miał w pierwszej kostce u góry), Niebieski, szary i brązowy nie wykorzystujesz 2 POZOSTAŁE PRZEWODY: niebiesko-czarny do przewodu zamknij+domykanie szyb. Plus i masa to chyba wiesz. 3 (nie jestem pewien) Przewód otwórz masz chyba w ostatnim rzedzie u góry (kostka pierwsza górna ) przewód zamknij+domykanie szyb masz chyba w trzecim rzędzie u dołu. Powiem ci że się mylisz to zależy jaki model pąpki wkładali. to dla czego umnie jest sterowane na przemian weź to wyjaśnij więc nie pisz taki rzeczy jak nie jesteś pewny
mjw83 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Opublikowano 21 Czerwca 2012 A jednak moje A4 jest sterowane masą tylko ona zamykała i otwierała auto, wszystko hula jak nalezy moge sie cieszyc centralnym z pilota dzięki wielkie chlopaki
vokotibi Opublikowano 21 Czerwca 2012 Opublikowano 21 Czerwca 2012 bo masz najprawdopodobnie sterowane na przemian czyli będziesz musiał wykorzystać schemat na pomkę tzn będziesz wtedy musiał przeciąć kabel tylko muszę widzieć schemat sterownika to powiem ci pod co podłączyć KOLEDZY kazde audi b5 jest sterowane masą!!!!!!! Nie trzeba rozcinać żadnych przewodów. Fiotetowa kostka powyżej słupka. Sterowanie naprzemian wychodzi z drzwi w autach przed I liftem czyli roczniki 95,96. Mamy jednak do dyspozycji sterowanie masą, bo przewody takowe są (wyżej wymieniłem gdzie). ---------- Post dopisany 21-06-2012 at 00:05 ---------- Poprzedni post napisany 20-06-2012 at 23:34 ---------- do kolegi mjw83 1.PRZEWODY C.Z: zółty i zółto-czarny do masy. Zielony-otwórz (będziesz go miał w pierwszej kostce u góry), Niebieski, szary i brązowy nie wykorzystujesz 2 POZOSTAŁE PRZEWODY: niebiesko-czarny do przewodu zamknij+domykanie szyb. Plus i masa to chyba wiesz. 3 (nie jestem pewien) Przewód otwórz masz chyba w ostatnim rzedzie u góry (kostka pierwsza górna ) przewód zamknij+domykanie szyb masz chyba w trzecim rzędzie u dołu. Powiem ci że się mylisz to zależy jaki model pąpki wkładali. to dla czego umnie jest sterowane na przemian weź to wyjaśnij więc nie pisz taki rzeczy jak nie jesteś pewny TAK??? To zadam ci pytanie. Jak jest sterowane z klapy bagażnika w b5 95,96r??? A tak poza tym pisalem że w rocznikach 95,96 zamek można wysterowac na dwa sposoby
xdanielx Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 Witam, dziś dzięki opisowi kolegi MENTOS mam u siebie centralny na pilota z domykaniem szyb. Dzięki wielkie:thumbup:
morsik26 Opublikowano 31 Lipca 2012 Opublikowano 31 Lipca 2012 Witam. Koledzy podłączyłem wszystko według opisu Mentosa i wszystko hula spoko oprócz tego,że nie umiem otworzyć auta z pilota tylko z kluczyka.Możecie mi pomóc co jest grane?
Okruchos Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 Ja przymierzam sie do zakupu tego sterownika: TU NAJTANIEJ TAKI STEROWNIK.ODCIĘCIE ZAPŁONU+LOGO (2543515157) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Pytanie gdzie go podlaczyć??? bagaznik przy pompce czy tam gdzie autor watku przy bezpiecznikach??? moje auto jest z 1996 r, centralny z kluczyka z domykaniem szyb. Do znawców pytanie: sterowanie bedzie "+" "-" czy na przemian???? A moze znacie inny sparwdzony sterownik do samodzielnego montazu??? ---------- Post dopisany 23-09-2012 at 16:24 ---------- Poprzedni post napisany 16-09-2012 at 23:22 ---------- Kupiłem sterownik od STIG.PL i powiem szczerze ze jestem zadowolony. Zakładalem sterownik sobie i dla kumpla w A4. Kolory kabli u mnie sie zgadzały z autorem watku u kolegi było inaczej, Ale bierzemy próbnik i bez problemu mozna znalezc kable odpoiwedzialne za poszczególne "akcje: typu otwieranie, zamykanie i takie tam. Montaż zajał mi jakies 1,5 godz. Mysle ze niezle jak na pierwszy raz
vokotibi Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 Do znawców pytanie: sterowanie bedzie "+" "-" czy na przemian???? W swoim modelu masz do dyspozycji sterowanie na przemian lub masą. Masą jest o wiele łatwiej. Najlepiej jak w opisie podłączyć.
Okruchos Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 Do znawców pytanie: sterowanie bedzie "+" "-" czy na przemian???? W swoim modelu masz do dyspozycji sterowanie na przemian lub masą. Masą jest o wiele łatwiej. Najlepiej jak w opisie podłączyć. I tak też zrobiłem.
wandalis Opublikowano 28 Września 2012 Opublikowano 28 Września 2012 A ja z kolei mam problem z centralką... podłaczałem juz 2 centralki (teraz zakupiona stiga) mam taki problem iż czesto nie otwiera mi ani nie zamyka drzwi, dioda od zamknięcia się swieci gdy nacisnę przycisk otworzenia dioda przygasa i powinno otwierać jednak tak się nie dzieje, przewody podłaczone są tak jak w pierwszym poście, i tak jak wspomniałem czasami drzwi zamknie czasami nie a ja nie mam pomysłu co się może dziać Zapomniałem dodać iż mam A4 Avant z 97 roku
Okruchos Opublikowano 28 Września 2012 Opublikowano 28 Września 2012 Pytanie: czesto czy zawsze????? jesli ''czesto'' mysle ze zimne luty przy pompce centarlnego w bagazniku jesli ''zawsze'' cos nie tak podlaczone. (ja osoboscie zalozylem stiga u siebie i u kolegi i smiga bez problemu)
wandalis Opublikowano 29 Września 2012 Opublikowano 29 Września 2012 Bardzo często. Podłączone jest dobrze. Przy podłączeniu stiga nie działa nawet sygnalizacja otwarcia, w poprzedniej centralce tez nie działała, raz otworzy raz nie, dodam ze przy funkcji PANIC kierunkowskazy działają prawidłowo. Wszystko sprawdzałem po kilka razy jak nie wiecej. Chyba bede się musiał poddać i oddać samochód do elektryka niech na jego głowie bedzie rozwiązanie tego problemu
pandamix Opublikowano 15 Listopada 2012 Opublikowano 15 Listopada 2012 mam przelotkę na kostki przy pompce od starej centralki i chciałbym uzyć ją do podłaczenia nowej centralki zakupionej z aukcji co podał kolega okruchos,stara centralka założona była u szkopów tak podejrzewam i kable które wychodzą z kostek i idą do centralki to do tej największej kostki pin numer 4 kabel czerwony(podejrzewam że plus)pin nr 5 kabel brązowy,do średniej kostki pod pinem 9 podłaczony jest kabel zielony,do najmniejszej z pinu 10 wychodzi kabel siwy i czarny z pinu 2,do kierunków z centralki były podłaczone zielono czarny i biało czarny więc podłaczenie kierunków to nie problem,dodam że 3 kable ze starej centralki podłaczone były pod jeden brązowy,czy da się użyć tej przelotki do podłaczenia nowej centralki według schematu nowej centralki do pomarańczowy,biały,żółty,pomarańczowy/czarny,biało czarny,żółto czarny idą do centralnego zamka a póżniej idzie czarny,czarno czerwony i opisany jest jako sygnał zamykania szyb a ja go w kostce nie mam jest pominięty jak by,póżniej leci czerwony +12,różowy aux,dwa brązowe do kierunków i na końcu w kostce mam zielony podejrzewam że zamiast czarno-czerwonego który jest pominięty jak pisałem wcześniej,na jednym z brazowych jest cos pod koszulką podejrzewam że dioda, domyślam się że mam sterowanie minusem więc schemat wyglądał by tak,pomarańczowy zostawić wolny,biały sygnał zamknięcia,żółty z żólto czarnym razem do masy,pomarańczowo czarny zostaje wolny,biało-czarny sygnał otwarcia,mam nadzieje że w miarę wyraźnie opisałem kabelkomanie,mam nadzieje że ktoś pomoże mi to ogarnąć co do czego,bo ze mnie elektryk żaden zapomniałem jeszcze dodać że dodatkowo do centralki mam jeszcze mało kostkę z której wychodzą cztery kable niebieski,żółty,biały,zielono czarny,nie mam pojęcia co do czego,w instrukcji o nich nic nie ma napisane
Okruchos Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 Kolego pandamix zapodaj jakis schemat (foto lub cos) ze bysmy mogli sie zorientowac co i jak??? Skad sterownik kupiles??? ( ja osobiscie montowałem od STIGA nazywał soe BLOKER)
pandamix Opublikowano 21 Listopada 2012 Opublikowano 21 Listopada 2012 oto rysunek podłaczenia starej centralki przy pompce,chce uciąć starą kostką i polutować kable od nowej w jej miejsce,co by nie wcinać się w fabryczną instalację,ostrzegam rysownikiem nie jestem! nowa centralka to Bloker 57 od stiga,z tego co widzę to nikt nie pisał o podłączeniu z tyłu który kabel za co odpowiada i kable z jednej z kostek nowej centralki wygladają tak poprawiłem trochę rysunki,mam nadzieję na szybką odpowiedź ---------- Post dopisany 21-11-2012 at 20:18 ---------- Poprzedni post napisany 18-11-2012 at 22:13 ---------- nikt się nie orientuje co do czego?
Okruchos Opublikowano 22 Listopada 2012 Opublikowano 22 Listopada 2012 Sorry ale pojde po najmniejszej linii oporu. A nie myslałes zeby tu ustrojstwo przy pompce zlikwidować totalnie a z Blokerem 57 wpiąć sie pod kierownice przy skrzynce z bezpiecznikami???? jak dla mnie idealne miejsce A jeśli nie to spróbuj miernikiem taki z żaróweczka sprawdzic który z kabli z pierwszego rysunku za co odpowiada ---------- Post dopisany at 17:26 ---------- Poprzedni post napisany at 17:13 ---------- zapomniałem jeszcze dodać że dodatkowo do centralki mam jeszcze mało kostkę z której wychodzą cztery kable niebieski,żółty,biały,zielono czarny,nie mam pojęcia co do czego,w instrukcji o nich nic nie ma napisane jak mnie pomięć nie myli z tej drugiej kostki bierzesz tylko przewód od domykania szyb, nie pamietam koloru ale jesli masz sterownik od stiga to na pewno masz rozpiske, pod tym wzgledem sa zajebisci oprócz takiej zoltej ksiazeczki powinienes miec schemat na oddzielnej kartce
pandamix Opublikowano 22 Listopada 2012 Opublikowano 22 Listopada 2012 mam kumpla elektryka muszę go namówić żeby mi to ogarnoł i wybadał co gdzie i jak i od razu zapisze żeby dla potomnych było,mam książeczkę i kartki,tylko widzisz ja lubię być inny i nie iść systemem i skoro w niemcowni podłaczyli to i ja chce sterowie wybadam będe zamykał i otwierał i się zobaczy gdzie jest minus a jak wybadać kabel od modułu szyb?otworzyć szybe i zamykać kluczykiem i szukać minusa?
Okruchos Opublikowano 22 Listopada 2012 Opublikowano 22 Listopada 2012 ja to robiłem inaczej: otworz wszystkie szyby, zabke probowki przypnij do masy (buda auta) i dotykaj poszczególnych pinów w kostkach skad wychodza przewody (próbowka ma ostry koniec wiec bez problemu dojdzie) w momencie jak zamkna sie szyby w aucie znalazles przewódod domykania. I tak naprawde wszystki przewody tak znajdziesz oprócz kierunków kierunki znalazłem w ten sposónb, zabka próóbowki do masy, stacyjka wlaczona i wrzucam lewy kierunek, sprawdzam piny i w monencie jak zacznie mrugac zaroweczka w probowce mam przewód odpowiedzialny za dany kierunek mówimy o takim probniku: http://www.rafig.tdididit.pl/images/1prob%2012v%20plast%20toya%2014X14%20%20napis.JPG ---------- Post dopisany at 17:56 ---------- Poprzedni post napisany at 17:53 ---------- w ten sposób zamontowałem sterownik u siebie (A4 kombi 1996r) i u kolegi (A4 sedan 1997r)
pandamix Opublikowano 22 Listopada 2012 Opublikowano 22 Listopada 2012 tak też myślałem,ja wezmę zagonię kumpla z cyfrowym uniewersalnym,metodą prób i błędów się dojdzie,może centralki nie spale,ale narazie za zimno siedzieć i dłubać i brak czasu,chyba że ocieplany garaż znajdę najdziwniejsze że na tyle ludzi nikt się nie spotkał z tą centralką moją stara i tą przelotką,i dziwne że niikt się montażu tego nie podjoł
Labiel Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 To i ja wtrącę swoje 3 grosze. Ktoś wcześniej pisał o tym że każde B5 da się wysterować minusem. Niestety chyba tak nie jest. Znalazłem kostkę o której ktoś wcześniej pisał i niestety dało radę ale podłączyć jedynie jedną akcję (już nie pamiętam czy otwieranie czy zamykanie). Drugiej nie dało rady - przynajmniej w tej kostce. Podawanie plusa również sytuacji nie zmieniło więc wpiąłem się zgodnie z instrukcją podłączenia do zamka pneumatycznego z przecięciem kabla w kostce brązowej (pierwsza od góry po lewej stronie). Wszystko działa ok. Przy okazji odkryłem (po 3,5 roku) że mam opcję domykania szybra (nie mam elektrycznych szyb). Ile to razy cofałem się do auta, przekręcałem stacyjkę żeby zamknąć szyber. Eh.
vokotibi Opublikowano 13 Grudnia 2012 Opublikowano 13 Grudnia 2012 musisz miec coć nie tak z wiązką. Przy pompce wysterowałbyś masą
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się