fanthomas18 Opublikowano 14 Lipca 2014 Opublikowano 14 Lipca 2014 Ja podłączałem taki u siebie, zbierałem się do tego z rok ale podłączyłem za pierwszym podejściem:decayed: Kupiłeś już sterownik?
eXik Opublikowano 15 Lipca 2014 Opublikowano 15 Lipca 2014 Hehe Wiesz co jeszcze nie mam, ale mam możliwość kupić taki : View image: IMAG0140 Doradz czy bedzie dobry
fanthomas18 Opublikowano 15 Lipca 2014 Opublikowano 15 Lipca 2014 Nie widać tam żadnej nazwy ani nic, ale nie powinno być problemu z podłączeniem:wink:
Szymonmax25 Opublikowano 29 Lipca 2014 Opublikowano 29 Lipca 2014 Panowie mam pytanie kupiłem sterownik centralnego zamka maxicar przygotowałem urządzenie do montażu w aucie to znaczy zamknij otwórz impuls komfort sygnalizacja kierunkami i podłączenie krańcówek kierowca pasażerowie i moje pytanie jest takie czy sterownie odbywa się na zasadzie plusa czy minusa albo na przemian znalazłem kostkę odpowiedzialną za otwieranie i zamykanie i domykanie. Kierunki podłączę diodami prostowniczymi 4kami, krańcówki diodami 3kami dodam że centralny jest pneumatyczne tylko mam dylemat z tym plusem czy minusem może ktoś mi pomoże
piter1114 Opublikowano 30 Lipca 2014 Opublikowano 30 Lipca 2014 "Zamieszczone przez witux Nie będę się powtarzał bo część materiału i zdjęć jest tu -> http://www.a4-klub.pl/smf/b5_aeb_dom...-t18219.0.html Są tam pokazane konektory oraz miejsce gdzie należy to robić oraz narzędzia. Zacznę od AUDI A4 rok 1995/1996 ( zg. ze schematem "sterowanie zamkiem pneumatycznym" ) Podłączenie zasilania, sterowania centralnym zamkiem oraz kierunkowskazów. 1) Zasilanie. Zasilanie +12V należy podłączyć do grubego przewodu czerwonego z niebieskim paskiem lub innego czerwonego, na którym jest stale +12V. Przewód taki znajduje się poniżej wtyczki ze sterowaniem centralnym zamkiem. Masę można dołączyć do grubego brązowego przewodu lub przykręcić do śrubki na karoserii (taka śrubka znajduje się nieco powyżej zespołu złącz). Próbówka powinna się zaświecić po podłączeniu do czerwonego i do śrubki na karoserii. 2) Sterowanie centralnym zamkiem. UWAGA! Przed sprawdzeniem przewodu sterującego, należy zamknąć drzwi kierowcy lub zablokować mechanizm śrubokrętem, tak aby możliwe było blokowanie i rozlokowywanie zamka. Sterowanie centralnym zamkiem i domykaniem zależy podłączyć do pierwszej, górnej wtyczki (pierwsza od lewej, na samej górze zespołu złącz). Aby upewnić się, czy jest to właściwa wtyczka, należy ją wypiąć a następnie spróbować zamknąć samochód kluczykiem z zewnątrz. Jeśli centralny zamek nie będzie się zamykał ani otwierał, oznaczać to będzie znalezienie właściwego przewodu. W przeciwnym razie należy wypinać następne wtyczki i sprawdzać, czy centralny zamek nadal jest sterowany z drzwi kierowcy. Przewód sterujący ma przeważnie kolor żółty z niebieskim paskiem. Aby upewnić się, co do tego przewodu należy żabkę próbówki podłączyć do masy zaś szpicem dotykać do sprawdzanego przewodu. Zapalanie i gaśnięcie próbówki podczas zamykania i otwierania centralnego zamka, oznaczać będzie znalezienie właściwego przewodu. Szczegóły dotyczące podłączenia: 1. Przewód sterujący (żółty z niebieskim paskiem) należy rozciąć. 2. W tym momencie został on rozdzielony na dwa odcinki: - pierwszy: idący od miejsca rozcięcia do siłownika w drzwiach kierowcy (wchodzi do przelotki drzwiowej) - drugi: idący od miejsca rozcięcia w wiązkę na tył auta do pompki powietrznej. 3. Do przewodu idącego do pompki należy podłączyć przewód sterownika ( zg. ze schematem sterownika ). Do przewodu idącego do siłownika w drzwiach kierowcy należy podłączyć przewód sterownika ( zg. ze schematem sterownika ). 4. Resztę przewodów sterownika należy podłączyć odpowiednio. 3) Domykanie szyb Przewód odpowiedzialny za domykanie szyb znajduje się w tej samej wtyczce co sterowanie centralnym zamkiem. Przeważnie jest to przewód koloru czerwonego z brązowym paskiem. Aby się upewnić należy odsunąć szyby, żabką próbówki złapać się do masy, zaś szpicem dotknąć do tego przewodu. Domykanie się szyb będzie oznaczało znalezienie właściwego przewodu. 4) Podłączenie kierunkowskazów. Kierunkowskazy można je znaleźć w zespole złącz lekko poniżej wtyczki ze sterowaniem centralnym zamkiem. Aby upewnić się co do tych przewodów należy włączyć światła awaryjne, żabką próbówki złapać się do masy, zaś szpicem sprawdzać te przewody. Mruganie próbówki (równo ze światłami) będzie oznaczało znalezienie właściwych przewodów. Przewód sterownika należy podłączyć do anod diod prostowniczych, zaś katody (oznaczone jasnym paskiem) podłączyć do przewodów od kierunkowskazów. ( A więc kupić diody prostownicze 3A lub 4A ) AUDI A4 rok II połowa 1997/1998 ( zg. ze schematem "sterowanie "-" ) - ( 2x masa) Tu będzie wszystko tak samo lecz zmieni się tylko sterowanie oraz kolorystyka przewodów. A więc : Sterowanie centralnym zamkiem i domykanie szyb. Należy odnaleźć przewody: brązowy z białym paskiem (zamykanie) i szary z białym paskiem(otwieranie). Aby upewnić się co do tego czy są to właściwe przewody należy żabką próbówki złapać się do masy, zaś szpicem wkłuwać w badane kable. Otwieranie się i zamykanie centralnego zamka oznaczać będzie znalezienie przewodów sterujących. (Ważne aby przy sprawdzaniu zablokować mechanizm zamka w drzwiach kierowcy -tak, jakby drzwi były zamknięte). Uwaga. Może zdarzyć się że w aucie na przewodzie zamykania - brązowy z białym paskiem (-) będzie też domykanie szyb (-), w takim przypadku przewód zamykania idący od sterownika można pominąć bo przewód domykania impuls 30 sek. masy (-) zamknie zamek i domknie szyby. W przypadku gdy nasze auto nie posiada domykania szyb należy podłączyć przewód zg. ze schematem ( czyli nie pomijać przewodu zamykania wychodzącego ze sterownika ). Kolorystyka przewodów może sie różnić !!! Więc jest wszystko napisane jak znaleźć przewody ręcznie . Więcej mogę pomóc na maila lub priv. I polecam sterowniki MAXICAR 286-3901 oraz Maxicar 286-3409. Te właśnie zakładam w AUDI i bardzo polecam z uwagi na ich nie zawodność...." ---------------------------------- ja kierowałem się tymi wskazówkami, patrz na rocznik auta pzdr,
prezesik Opublikowano 1 Września 2014 Opublikowano 1 Września 2014 Panowie a gdzie podłączyć kabel od sygnalizacji otwartych drzwi? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
marcinoa4b5 Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 no muszę przyznać super fotostory, korzystałem właśnie dziś i podłączenie było dzięki temu bardzo łatwe:)pozdrawiam
gadi Opublikowano 17 Listopada 2014 Opublikowano 17 Listopada 2014 (edytowane) Jaki nowy sterownik kupić zamiast mojego starego i jak go podłączyć ? Na pilocie tylko 2 przyciski do otwierania i zamykania drzwi Myślałem o czymś takim http://allegro.pl/sterownik-centralnego-zamka-blow-s40-nowosc-i4725106724.html Edytowane 17 Listopada 2014 przez gadi
BEpower07 Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 (edytowane) Witam. A do czego jest kabel pomarańczowy i pomarańczowo-czarny ? Edytowane 30 Listopada 2014 przez BEpower07
szczur_84 Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 Witam, ja podłączyłem wszystko tak jak autor przedstawił nam swoje fotostory i jest ok poza jedną rzeczą. Chodzi o to że przy otwieraniu drzwi z pilota otwiera się bagażnik. Ma ktoś jakieś pomysły? Jak to zrobić by się tylko drzwi otwierały?
zola18 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 siemka ja akurat mam 3 przyciski na pilocie ale jak mi się otwierał bagażnik razem z drzwiami to okazało się że miałem zwarcie na kablach i dlatego tak mi sie działo może i u ciebie takie cos się stało
pawlak219 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Opublikowano 16 Grudnia 2014 panowie podlaczal ktos sterownik do rocznika 2000 1.9TDI 90KM???? bardzo bym prosil o rozpiske jaka jest kolorystyka kabli
fanthomas18 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Przecież wszystko jest opisane ładnie Powiedz coś więcej o sterowniku jaki masz, nikt Ci nic nie wywróży i nie powie jak masz to podłączyć
pawlak219 Opublikowano 26 Grudnia 2014 Opublikowano 26 Grudnia 2014 (edytowane) sterownik to carprotect bx10 Edytowane 26 Grudnia 2014 przez pawlak219
fanthomas18 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Ja u siebie też mam carprotecta tylko bx20, po podłączeniu DOKŁADNIE tak jak w opisie wszystko działa jak należy, tylko ja mam przedlifta '95r
donjakub1 Opublikowano 1 Stycznia 2015 Opublikowano 1 Stycznia 2015 Fanthomas18 mam pytanko, jaki kolor kabli ze swojego sterownika bx20 podłączyłeś pod niebiesko-czerwony i popielato-biały? Zakupiłem taki sam sterownik i chce jutro załozyc a mam watpliwosc ktore kable odpowiadaja za sygnal zamkniecia i otwarcia. wiem ze czerwony zasilanie, czarny masa, brazowy kierunki.
MurzynDDZ Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 Witam, mam pytanie... Chcę założyć właśnie sterownik tylko, że sam nigdy tego nie robiłem i zamierzam się pokierować tą instrukcją tutaj. Jeśli podłącze przez przypadek źle kable to może to skończyć się spaleniem instalacji? Nie wiem czy za to się zabierać. Pozdrawiam!
fanthomas18 Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 Fanthomas18 mam pytanko, jaki kolor kabli ze swojego sterownika bx20 podłączyłeś pod niebiesko-czerwony i popielato-biały? Zakupiłem taki sam sterownik i chce jutro załozyc a mam watpliwosc ktore kable odpowiadaja za sygnal zamkniecia i otwarcia. wiem ze czerwony zasilanie, czarny masa, brazowy kierunki. Masz schemat do tego? Co było w zestawie ze sterownikiem?
marek232 Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 Orientujecie się może gdzie dokladnie w przedlifcie trzeba się wpiąć z przyciskiem polifta do zamykania wszystkich drzwi od wewnątrz?
fanthomas18 Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 Orientujecie się może gdzie dokladnie w przedlifcie trzeba się wpiąć z przyciskiem polifta do zamykania wszystkich drzwi od wewnątrz? Dobre pytanie, też chciałbym to podłączyć u siebie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się