moras22 Opublikowano 4 Maja 2019 Autor Opublikowano 4 Maja 2019 (edytowane) dzisiejsze zabawy, części doszły więc tył dzisiaj skręce i zakładam już sprzęgło Edytowane 4 Maja 2019 przez moras22
Niewidzialny Opublikowano 4 Maja 2019 Opublikowano 4 Maja 2019 To mi się podoba, grube akcje bez cackania i wymówek! Tak trzymać ?
moras22 Opublikowano 6 Maja 2019 Autor Opublikowano 6 Maja 2019 (edytowane) W dniu 4.05.2019 o 14:46, Niewidzialny napisał: To mi się podoba, grube akcje bez cackania i wymówek! Tak trzymać ? W dniu 6.05.2019 o 09:20, MM1311 napisał: dzieje się elegancko dzięki bardzo za dobre słowa, motywują bardzo do działania no to tak na wstępie mam na sprzedaż końcowy magnaflow 14815 kwota 300zł +kwota wysyłki z powodu, że wpada do 2.7 biturbo cały przelotowy z nierdzewki a tutaj stoi sobie i czeka na to az silnik będzie gotowy do zakładania sprzęgło już skręcone, czekam na wiązkę... i trwają prace nad mocowaniem pompy paliwa 044, w środe powinienem mieć gotowy prototyp od tokarza. zamówiłem 2 fanty, - licznik s4 b5 polift - swap hamulcy 360mm rs4 b5 na przód ? 9/05/19 doszły hamulce oraz licznik więc licznik z 2.8 będę sprzedaawał pasowac bedzie do polifta.. 100% sprawny fis moze ktos chetny? 9/05 trwaja prace nad customowym mocowaniem pompy paliwa ktora ma 60mm w obwodzie.. z czego orginalna miala 30mm. Jak widac zaciski z jarzmami juz doszly tak samo licznik od tej samej osoby, jest to komplet z rs4 b5 porównywałem tarcze i są wielkości koła 15" wielkie są trzeba przyznać.. i ciężkie w cholerę za to dorwałem zwrotnice z s4 aluminiowe z końcówki produkcji, wcześniej były żeliwne.. farta miałem, że trafiłem na komplet hebli z rs4 i na tą zwrotnice Edytowane 9 Maja 2019 przez moras22
moras22 Opublikowano 10 Maja 2019 Autor Opublikowano 10 Maja 2019 (edytowane) dzisiaj czyszczenie zacisków, smarowanie , regeneracja tłoczków i udało się ukończyć mocowanie pompy video-1557515445.mp4 11/05 pompa zamontowana, pompa zalozona, dekiel zakonserwowany tak samo jak oslony tarcz hamulcowych, inteercooler zamontowany tak samo osuszacz i przewody klimatyzacji, wzialem sie tez za wymiane linki otwierania drzwi, bo strzelila. Edytowane 11 Maja 2019 przez moras22
moras22 Opublikowano 14 Maja 2019 Autor Opublikowano 14 Maja 2019 (edytowane) 14.05 No to tak, dzisiaj mialem zmieniac zwrotnice ale okazalo sie, ze dostalem zwrotnice z a6 c5 polift i nie pasuje wahacz oraz kostka absu i nie wiadomo czy lozysko bo jakies mity podobno na forum kraza, niestety sprzedawca upiera sie ze to zwrotnice z rs4 pomimo ze maja numer 4B3257G gdzie RS4 ma numer 4B3254G i nie moge nic z tym zrobic.. Poczym upiera sie, ze zwrotnice nie maja numeru czesci i ze mam dzwonic do serwisu to potwierdza?♂️?♂️?♂️?♂️?♂️ a specjalnie szukalem zwrotnic z s4 zeby pasowalo wszystko p&p Aktualnie ? to odechcialo mi sie robic czegokolwiek w b5 wiec chyba na razie zawieszam strone. Wydech ma jutro byc skonczony caly z nierdzewki, przyszedl dzis rozrzad kompletny KIT z INY, polosie z 2.5 tdi oraz wal napedowy z 2.5 tdi jak i podlokietnik skorzany z s4 b5. Nie robilem duzo zdjec, wrzuce co mam z dzis. Niestety przegub i podpora do wymiany w wale.. Edytowane 15 Maja 2019 przez moras22
VRGOOD Opublikowano 15 Maja 2019 Opublikowano 15 Maja 2019 Daj znać jaka podporę pod wał dasz Ja zrobiłem podporę z omegi A ( podpora febi + łożysko fag ) z przerobieniem mocowania ale nie testowałem tego bo auto uziemione ( czekam na amortyzartor ) Co do projektu to nie trać zapału!!! ?
Leszczonka Opublikowano 15 Maja 2019 Opublikowano 15 Maja 2019 Grubo modzone gratuluje wytrwałości i wiedzy
moras22 Opublikowano 16 Maja 2019 Autor Opublikowano 16 Maja 2019 (edytowane) Czy ja wiem czy grubo.. jakby było grubo to i by były turbiny z rs4 ? ale niestety póki co to nie będzie. No to tak: nie pasuje kostka na ABS, Sworzeń prosty wahacza dolnego, Tuleja mocowania amora... trzeba było wyprasować z nowego i wprasować do używanego z a4 b6 (luzu nie ma więc nie piszcie mi, że wkładam używke zamiast kupić nowy, auto co tydzień na warsztacie to zawieszenie cały czas przeglądane i nie problem wymienić na chwile obecną 0 luzu.) Przy okazji wymieniam stare wahacze. Co do wiązki to z tygodnia na tydzień przekładane, powinno być pod koniec przyszłego tygodnia, alee zobaczymy jak to będzie. no i dostałem dzisiaj caly wydech na weekend, po zalozeniu silnika trzeba bedzie przerobic flansze na downpip, i mozna montowac :] No to 360mm zalozone, zawiecha nowa+ przylozylem podlokietnik ktory kupilem z s4 Edytowane 24 Maja 2019 przez moras22
moras22 Opublikowano 4 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2019 (edytowane) silnik, jak i caly osprzet procz wydechu na miejscu, meczymy sie z elektryka i wydechem bo trzeba poprzerabiac.. Edytowane 16 Czerwca 2019 przez moras22 1
moras22 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2019 (edytowane) trochę tutaj cicho i smutno, powracam. W aucie planuje: Gwint p+t Zmiana mapy Ogarnąć kilka miejsc korozji Założyć tylny zderzak s4 Progi s4 Wymienić rozrzad Wsadzić 325mm heble na tył. Póki co furka odwiedziła elektromechanika na ogarnięcie elektryki z którą nie poradził sobie pewien gość który załatwił mi sprzęgło customowe i kasa poszła w wiatr, podobno padło ECU które zostało zmodyfikowane i brak 1 zasilania do tego brak kostek do przepływki, pompy chłodzące turbiny i tego zaworka z paliwa. 1.5miesiaca stoi w 1 miejscu i czeka na poprawki. 1 sukces zaliczony, połączył się w końcu z komputerem. Brak sygnału z czujnika położenia wału został zamówiony nowy z 2.7bit czekam na jakieś i i informacje do tego został do założenia wydech i downpipe do przerobienia.. . Generalnie dużo czasu minelo i trochę zmieniły mi się priorytety i gdy będzie skończony raczej będę go chciał się pozbyć. Edytowane 3 Sierpnia 2019 przez moras22
Kowi87 Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Czyli nie potrzebna robota, skoro chcesz to zrobic aby tylko jeżdziło i do zyda, swap to wyłącznie problemy?
moras22 Opublikowano 10 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2019 (edytowane) W dniu 5.08.2019 o 14:44, Kowi87 napisał: Czyli nie potrzebna robota, skoro chcesz to zrobic aby tylko jeżdziło i do zyda, swap to wyłącznie problemy? Dokładnie, nie sądziłem że fachowcy w tym będą mieli problemy żeby ogarnąć instalacje aby silnik odpalił i tyle czasu im to zejdzie + zepsuja ECU gdzie później koszt używanego sprawnego to 500zl i skasuja za robotę wiazki 300zl a za mody w ECU 800zl. Do 7 września jak nie wyrobi się z furka ten typ to będę wywozil ja na lawecie do gekonu tam. Mam nadzieję że zrobią to szybko i sprawnie choć bardzo w to wątpię z doświadczenia... . Ogólnie nie polecam swapow zwłaszcza z Anglików i automatów. Odechciewa się robic. Chłop tydzień temu w czwartek zamówił czujnik p. Wału i nie dał żadnej informacji czy udało się odpalić czy co, zero kontaktu. Edytowane 10 Sierpnia 2019 przez moras22
Kowi87 Opublikowano 10 Sierpnia 2019 Opublikowano 10 Sierpnia 2019 9 godzin temu, moras22 napisał: Dokładnie, nie sądziłem że fachowcy w tym będą mieli problemy żeby ogarnąć instalacje aby silnik odpalił i tyle czasu im to zejdzie + zepsuja ECU gdzie później koszt używanego sprawnego to 500zl i skasuja za robotę wiazki 300zl a za mody w ECU 800zl. Do 7 września jak nie wyrobi się z furka ten typ to będę wywozil ja na lawecie do gekonu tam. Mam nadzieję że zrobią to szybko i sprawnie choć bardzo w to wątpię z doświadczenia... . Ogólnie nie polecam swapow zwłaszcza z Anglików i automatów. Odechciewa się robic. Chłop tydzień temu w czwartek zamówił czujnik p. Wału i nie dał żadnej informacji czy udało się odpalić czy co, zero kontaktu. Przerobiłem z partaczem to samo, kosztowało mnie to drugi silnik
moras22 Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2019 (edytowane) W dniu 10.08.2019 o 23:04, Kowi87 napisał: Przerobiłem z partaczem to samo, kosztowało mnie to drugi silnik Zawiozlem mu oryginalna z 2.8 i ta nowa z Anglika besa. Mógłby poświęcić że dwa całe dni na te auto i w końcu zrobić.. I tak kasę za robotę weźmie i tak.. Edytowane 22 Sierpnia 2019 przez moras22
moras22 Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2019 zalazek nadziei jest auto odpaliło, robota w końcu idzie do przodu. Do poprawy jest kilka rzeczy jak np. dystans pod czujnik p. wału sprowadzam aktualnie z aso z DE, czy zakodowanie abs , zabawa z wydechem i jeszcze wiele innych pierdół które wyszły po drodze dot. elektryki, jakaś zwara, pobór prądu 0.7a itd. video-1566326412.mp4 video-1566322651.mp4
przemolll Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Tak się zastanawiam czy nie lepiej było kupić Ori S4??? Niż się tak bawić?
Randor Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Opublikowano 23 Sierpnia 2019 (edytowane) Teraz to już nieistotne. Zaczął to niech kończy. Zawsze można było zrobić coś lepiej albo taniej. Nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem. Druga sprawa że coraz więcej jest swapów 2.7 do budy a4q. Przez to że większość esek to ulepione i przekatowane padła. Szukałem takiej do 25 tys i nie znalazłem. Z tego co wiem teraz za 30 jest ciężko znaleźć coś sensownego. Tak wiem są wyjątki. Edytowane 23 Sierpnia 2019 przez Randor
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się