Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 3.0Q ASN Avant by Lang


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W poprzednim aucie kata wywaliłem i w miejsce wspawałem strumienice-efekt taki że buczało przy prędkościach 80-100km/h. Wywaliłem strumienice i wspawałem tłumik-bez zmian. Po jakimś czasie złącze elastyczne rozpadło się więc zakupiłem całą  nową rurę wydechową ze złączem i katalizatorem ceramicznym,po zamontowaniu nastała piękna cisza i zero buczenia. Jeden z lepszych tłumikarzy w Koszalinie powiedział mi że bez kata wydech nigdy nie będzie cichy,i miał gość racje.

Opublikowano

Tyle że ja bym chciał, a raczej muszę, tego pierwszego kata zostawić. Jeszcze zobaczę, bo brat mi uświadomił że mogło tylko z obejmy zerwać przy kolektorze i wystarczy nową obejmę założyć i będzie hulać.

Opublikowano

Sobotnia przejażdżka po okolicy :D

IMG_20200711_180855.jpg

Jakie zawieszenie polecacie, które usztywni auto ale go nie obniży względem oryginalnego 1 BE?

Opublikowano (edytowane)

Ostatnio denerwowało mnie trzeszczenie ze strony drzwi i zlokalizowałem winowajcę. Z prawej strony winne były kołki mocujące drzwi, okazało sie, że boczek praktycznie trzymał się na śrubach i kołkach pozycjonujących, a te mocujące były pokruszone, widocznie ktoś to już wcześniej rozbierał i poskładał tak, aby właściciel nie widział. 

IMG_20200711_193934.jpg

Już samo pozbycie się tego z drzwi dało mi ciszę, ale lubię jak coś jest tak jak to fabryka zostawiła więc zakupiłem te kołeczki i siedzi jak należy.  Od siebie dodam tylko, że konstrukcyjnie jest to beznadziejnie rozwiązane. Po założeniu boczka okazało się, że wypadł mi jeden ten mniejszy biały kołek z prawej strony.

IMG_20200718_203547.jpg

Chcąc zdjąć boczek i założyć go z powrotem pourywałem 4 z 6 kołków.. Trzymają bardzo mocno i zdjęcie boczków bez urwania tych kołków graniczy z cudem, są to jednorazówki, na szczęście kupiłem 20 sztuk, tak na wszelki wypadek..

IMG_20200718_203527.jpg

Problem mam tylko w lewych drzwiach, gdzie pierdzi mi oryginalna pianka 'wygłuszająca', po oderwaniu górnej części jest cisza.. Na razie to zostawię ale pozbędę się jej przy wytłumianiu drzwi matami..

 

 

 

Edytowane przez Langista
Opublikowano
W dniu 11.07.2020 o 21:28, Langista napisał:

Jakie zawieszenie polecacie, które usztywni auto ale go nie obniży względem oryginalnego 1 BE?

Tuningowe sprężyny mają - 30 mm względem serii. 1BE ma - 20 mm względem 1BA. H&R czy Eibach mają certyfikat TÜV, więc przejdzie przegląd.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Szykuje się w przyszłym tygodniu troszkę pracy. Wpierw wpada nowa kierownica z multi funkcją, tempomat i pełen fis, przy czym mam zamiar dodać czujnik od poziomu płynu do spryskiwaczy, no i wpadnie w końcu oświetlenie stóp dla przodu i tyłu.

Cześć gratów już czeka

IMG_20201014_181920.jpg

IMG_20201014_181957.jpg

Kierownica jak przyjdzie od razu w obszycie leci, ma wyglądać tak :

IMG_20201012_195512.jpg

 

Będzie zabawy z przednimi lampkami, bo o ile przy wymianie foteli kable do oświetlenia w fotelach swoją masę już miały, tak te od kierowcy i pasażera z przodu trzeba będzie samemu do modułu komfortu pociągnąć. Tak czy inaczej urlop trzeba spożytkować, następne w planie to wymiana tunelu pod radio 2din z podłokietnikiem + RNS-E :dance:

Opublikowano
50 minut temu, Langista napisał:

następne w planie to wymiana tunelu pod radio 2din z podłokietnikiem

Jak Twój tunel w ładnym stanie to dotnij go pod kosz 2din  i wytnij otwór na łokcia, jak masz jaką miniszlifierkę to wyjdzie jakieś 15 minut roboty po wyciągnięciu tego tunelu. Chyba że masz wytarty jak to często bywa w b6 to wtedy szukaj z b7. 

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, pila24 napisał:

Jak Twój tunel w ładnym stanie to dotnij go pod kosz 2din  i wytnij otwór na łokcia, jak masz jaką miniszlifierkę to wyjdzie jakieś 15 minut roboty po wyciągnięciu tego tunelu. Chyba że masz wytarty jak to często bywa w b6 to wtedy szukaj z b7. 

Właśnie moje wnętrze to już swoje najlepsze czasy przeżyło i wygląda tragicznie. Do tego podłokietnik w kolorze niebieskim znaleźć jest ciężko, jeszcze jak są, to są mega drogie.

Sprawdziłem mój moduł komfortu i niestety nie przyjmuje wartości 2 w kanale 61, zostaje ciągnąć prąd z drzwi każdych z osobna, bo nie ma innego modułu na zastępstwo z b6, a nawet jeżeli to wydawać 400 zł na to aby mieć 4 lampki więcej.. Może kiedy indziej, jak poczuje się pewniej w kodowaniu bajerów :grin:

Edytowane przez Langista
Opublikowano (edytowane)

Na dniach wpadł pełen fis z nowo obszytą kierownicą, do tego pofatygowałem się o dołożenie czujnika poziomu płynu do spryskiwaczy, dosłownie 2 godziny roboty (było by krócej gdyby nie deszcz) i wszystko działa jak należy.

IMG_20201017_165718.jpg

received_367223657755006.jpeg

IMG_20201020_171736.jpg

Jak kolejny raz będę zdejmował nadkole to owinę te kable taśmą materiałową, co by to wyglądało jakoś..

Po drodze wpadły ledy w ostrzegawcze lampki w drzwiach.

Przed :

IMG_20201019_192204.jpg

Po :

IMG_20201019_192836.jpg

Jutro czeka nowy moduł komfortu, który ogarnie podświetlanie stóp i nowe żarówki ale to już czysta kosmetyka..

 

 

Edytowane przez Langista
Opublikowano (edytowane)
9 godzin temu, Langista napisał:

Jak kolejny raz będę zdejmował nadkole to owinę te kable taśmą materiałową, co by to wyglądało jakoś..

W takim miejscu taśma nie zda egzaminu,jakiś peszel o mniejszym przekroju by był git (taki jak od spryskiwaczy).

 

9 godzin temu, Langista napisał:

Po drodze wpadły ledy w ostrzegawcze lampki w drzwiach

Na drzwiach ładny czerwony kolor,ale widzę iż oświetlają całą okolicę na czerwono ?

Jeszcze auto się prosi o kolor fis jak o wiśnie na torcie ,jak będziesz  chciał to to wygrzebać mogę ?

Edytowane przez pila24
Opublikowano
Godzinę temu, pila24 napisał:

W takim miejscu taśma nie zda egzaminu,jakiś peszel o mniejszym przekroju by był git (taki jak od spryskiwaczy).

 

Na drzwiach ładny czerwony kolor,ale widzę iż oświetlają całą okolicę na czerwono ?

Jeszcze auto się prosi o kolor fis jak o wiśnie na torcie ,jak będziesz  chciał to to wygrzebać mogę ?

Kolor fis wpadnie ale dopasować licznik, pod który immo zakoduje już tak łatwo nie ma, do tego z tym już sobie sam nie poradzę bo nie mam takiego sprzętu :decayed: 

A co do kabli to i tak pewnie jeszcze trochę minie zanim znów zdejmę nadkole, także muszą tak brzydko wyglądać przynajmniej do następnego przeglądu? bo jeden spryskiwacz z prawego reflektora mam do wymiany (w warsztacie mi podmienili na jakieś podklejone badziewie ale zorientowałem się jak już kamerka potencjalny dowód napisała..

 

Następne i tak wpada moduł bluetooth od Ciebie z zestawem głośnomówiącym :hi:

No i RNS-E:grin:

Opublikowano
6 godzin temu, Langista napisał:

Kolor fis wpadnie ale dopasować licznik, pod który immo zakoduje już tak łatwo nie ma, do tego z tym już sobie sam nie poradzę bo nie mam takiego sprzętu :decayed: 

Na 99% poradzisz sobie bez sprzętu,ecu nie utrudnia w tym przypadku procedury,to nie edc15. 

Opublikowano
Godzinę temu, pila24 napisał:

Na 99% poradzisz sobie bez sprzętu,ecu nie utrudnia w tym przypadku procedury,to nie edc15. 

Nie potrzeba epromu żeby wsad zgrać?

Opublikowano
5 godzin temu, Langista napisał:

Nie potrzeba epromu żeby wsad zgrać?

Nie wrzuca się swojego wsadu bo cegła będzie,przy me 7.x.x często vcds wystarczy i vep do pinu.

Opublikowano

Ładna sztuka miło patrzeć jak ktoś na grubo leci :D Czekam jak będziesz robił tylne sanki u mnie to samo ale to raczej plan na 2021.. Powodzenia w dalszych modach

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Sanki w styczniu/lutym będą robione, tylko nie jestem jeszcze pewien, czy w miejsce starych tulei dać poliuretany i przy okazji wrzucić inne zawieszenie, jakiś zestaw Eibacha (żeby się to lepiej prowadziło ale też, żeby komfortu jazdy sobie nie odebrać ;)) czy zostać przy serii i dać tuleje lemfordera.

Opublikowano
1 godzinę temu, Langista napisał:

Sanki w styczniu/lutym będą robione, tylko nie jestem jeszcze pewien, czy w miejsce starych tulei dać poliuretany i przy okazji wrzucić inne zawieszenie, jakiś zestaw Eibacha (żeby się to lepiej prowadziło ale też, żeby komfortu jazdy sobie nie odebrać ;)) czy zostać przy serii i dać tuleje lemfordera.

Ja u siebie mam od fabryki 1BA (komfort) były już u mnie sprężyny Eibacha -20/30mm? Miałem też gwint na 19" felgi.. I po tym wszystkim wróciłem do serii 1BA - jednak cenię sobie komfort :D Co do poliuretanów nie mam doświadczenia niestety.

Opublikowano
Godzinę temu, kuba.tkn napisał:

Ja u siebie mam od fabryki 1BA (komfort) były już u mnie sprężyny Eibacha -20/30mm? Miałem też gwint na 19" felgi.. I po tym wszystkim wróciłem do serii 1BA - jednak cenię sobie komfort :D Co do poliuretanów nie mam doświadczenia niestety.

Zależy od twardości. Mogą mieć taką jak oryginalne elementy.

Opublikowano

Ja akurat w serii mam 1BE, przez to troszkę niżej siedzi :decayed:

Opublikowano

Dzisiaj wymieniłem spryskiwacz, który serdeczni panowie z serwisu klimy mi podmienili (serdecznie pozdrawiam). Nie wiem co to za szmelc skoro nawet numeru nabitego nie ma, ale przez to wyciekał mi cały czas płyn odkąd od nich wyjechałem. Średnica zaworka była o 0.5 mm mniejsza od zamiennika kupionego w ASO :facepalm:

IMG_20201027_190627.jpgIMG_20201027_190553.jpgIMG_20201027_190535.jpgIMG_20201027_190500.jpg

Człowiek raz z przymusu odda auto do 'polecanego' serwisu i tak się to kończy..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...